Амазон бізнес - Для тих хто хоче почати і тих, хто тільки почав торгувати на Амазон

Vova Even Mar 11, 2025
12 People Read
амазон бізнес для тих хто тільки починає
Table of Contents
  1. Історія Жені
  2. Що таке Private Label та як він працює?
  3. На якому етапі використати програми?
  4. Пошук ключових слів для товару
  5. Чим відрізняється Private Label від No Name чи Generic Product?
  6. Про торгові марки, патенти, copyright (інтелектуальна власність)
  7. Тільки Амазон чи може інші маркетплейси?
  8. Про Амазон Канаду та як протестувати цей ринок?
  9. Чи можна продавати різні товари під одним брендом?
  10. Про FBA и FBM
  11. Про баркоди, лейбли та посилки товару
  12. Цінова політика
  13. Навчання торгівлі на Амазон
  14. AI, використання штучного інтелекту в Амазоні
  15. Відгуки на товар
  16. Кроки на Амазон
  17. Про стратегію торгівлі на Амазон
  18. Підсумок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт!

Це Амазон Селлер Вова Евен, торгую на Амазон з 2016 року))

Сьогодні у нас з тобою буде блог для тих, хто тільки-но почав або починає торгувати на Амазоні.

У нас буде формат питання-відповідь (Q-A).

Зі мною сьогодні Женя, він живе в Америці, почав нещодавно вести свій Ютуб канал. Через посилання вище можна зайти на його канал. А ось наше відео подкаст на тему старту бізнесу на Амазон.

Історія Жені

Вже рік, як Женя переїхав до Америки. 

Перед цим він мав досвід бізнесу, але локального.

За словами Жені, ще зі шкільного віку він постійно щось продавав.

Зараз Женя, як житель Америки активно юзає Амазон та його послуги, в середньому це 5-6 товарів на тиждень.

У пошуках нестандартної роботи Женя вирішив спробувати Амазон.

Два роки тому Женя їздив до Еквадору.

Там він знайшов крутий товар, який йому сподобався якістю.

В Еквадорі Женя познайомився з індіанцями, котрі своїми руками роблять круті речі.

Це вироби, на кшталт светри, прикраси, пончо.

Все зроблено із вовни альпаки.

Він вирішив спробувати продати його фізично в Америці і йому вдалося продати 40 штук за тиждень, це крутий результат!

Після аналізу ніші, Женя зрозумів, що там невелика конкуренція і має шанс створити крутий і цікавий для ринку продукт.

Що таке Private Label та як він працює?

Якщо у тебе хороший та цікавий товар, то можна спробувати розпочати Прайват Лейбл.

Зараз Женя в процесі отримання документів та відкриття LLC.

До речі, якщо тобі потрібно відкрити компанію в Америці, звертайся до Алекса Васько. Або напиши фахівцям із компанії Edeal, вони допоможуть!

Промокод VOVA допоможе отримати знижки!

Як відкрити компанію в США, все, що потрібно знати!

Що таке Прайват Лейбл? 

Уяви, що маєш свій бренд і товар.

Маючи реєстрацію цього бренду, ти маєш право додати логотип свого бренду на товар та продавати на Амазоні.

Спочатку дуже важливо перевірити, чи є попит на цей товар.

Ти можеш використовувати спеціальні програми для цього.

Ось 3 корисні поради для пошуку товару на Амазон

Або ти можеш звернутися за допомогою до різних

спеціалістів, наприклад на Fiverr.

Як варіант, ти можеш просто пошукати товар через Амазон, але там не буде повної інформації.

До речі, подумай, чи має твій товар конкретну назву.

Якщо це светр із вовни альпаки, то він може мати окрему назву.

Ти можеш спробувати пошукати його у постачальника.

Це може бути ключові слова, які описують твій специфічний товар.

Наприклад, у тебе буде не просто ключ светр, це дуже загальне слово.

Але ключ "светр із вовни альпаки" буде точним.

Потім через програми ти зможеш зрозуміти, скільки продажів робить продукт і яка у нього позиція на ринку.

Ти можеш подивитись кількість продажів у самому Амазоні, але це буде загальна цифра, а прога дасть тобі великі дані.

Якщо зібравши всі ці дані, ти бачиш, що продажі є, попит є, то можна спробувати запускати продукт.

До речі, зверни увагу, щоб продажі були у більшості селлерів у однаковій кількості.

Важливо, щоб у ніші не було монополістів.

У такому разі є два варіанти розвитку: 

1. заходимо в нішу з покращеним товаром (це покращення має бути потрібним, наприклад, коли люди пишуть про це у відгуках)

2. не заходимо в нішу))

І зверни увагу на нових продавців.

Проаналізуй шлях розвитку та продажів.

Тепер давай про програми.

Найпопулярнішими є Helium 10 і Jungle Scout.

Ось тут знижка та безкоштовний акаунт Хеліум 10

А ось тут знижки на Джангл Скаут

Ну і тут я раджу 10 кращих програм для Амазон бізнесу

Юзай))

На якому етапі використати програми?

Ти можеш почати використовувати програми на самому

початку, навіть до реєстрації Амазон акаунту, компанії, і.т.д.

Наприклад, ти знайшов товар, який видається тобі перспективним.

Його треба перевірити!

Як це зробити?

Через програму)))

Іноді буває таке, коли ти дивишся кількість продажі товару і програма не показує тобі дані. Можна перезапустити програму.

Зазвичай ці програми це Хром розширення для Амазон продавців

Якщо ти дивишся ці дані через прогу, ти отримуєш приблизну цифру.


Це не пряма 100% точність, але цифри вона видає дуже наближені до реальності.

Ці дані ти отримуєш з алгоритмів програми + від Амазона, який дає їм дані для цієї програми.

Пошук ключових слів для товару

Нам крім самої назви товару, ще потрібні ключові слова.

Щоб їх отримати, потрібно використовувати проги та ASIN товару.

Що таке ASIN? Amazon Standard Identification Number.

Це унікальний номер товару, який надається Амазоном для кожного товару, що продається.

Він потрібний для того, щоб відрізнити твій товар від інших.

Ти можеш знайти на Амазоні два ідентичні товари, які мають абсолютно різні ASIN.

Далі, тобі цей ASIN потрібно вставити в інструменти Хеліуму або Джангла і ці тулів викачають усі ключові слова, які є в цьому лістингу.

Для Хеліуму цей інструмент називається Cerebro.

Для Джангла це Keyword Scout.

З цими ключовими словами тобі буде доступний search volume (обсяг пошуку, тобто скільки разів на місяць пишуть цей ключ у рядку Амазона) + доступна кількість продажів за цим ключем для продукту (keyword sales).

Таким чином, ти можеш знайти головний ключ для продукту і отримати по ньому окрему аналітику, щоб зрозуміти, як він поводиться на ринку.

Наприклад, ти думав, що найпопулярніший ключ, це "светр з вовни альпаки", але після пошуків, ти виявив ключ "теплий светр з вовни альпаки" і цей ключ приносить набагато більше продажів та пошуків.

Чим відрізняється Private Label від No Name чи Generic Product?

Можливо, на Амазоні, ти бачив таку історію, коли кілька продавців підключаються до одного лістингу та продають товар через цей лістинг.

Це працює, якщо ти продаєш через онлайн-арбітраж.

Наприклад, є лістинг із кросівками Найк та їхній бренд дозволив продавати свої кросівки на своєму лістингу.

Тоді ти можеш приєднатися до лістингу та продавати їх кроси.

Але тут дуже важливий момент: компанія Найк має дозволити продавати свій товар.

В онлайн-арбітражі ти можеш бачити, що на лістингу є кілька продавців.

У Прайват Лейбл тільки один продавець і якщо ти приєднаєшся до його лістингу без дозволу, це буде вважатися хайджекереством (hijacking).

Цей продавець робитиме все, щоб ти пішов із лістингу, аж до позовів до суду.

Є лістинги no-name, де продається товар, але цього товару немає бренду, їх ще називають Generic.

Якщо ти не впевнений у товарі, можна створити лістинг без реєстрації бренду, потішити товар і, якщо все йде гуд, зробити реєстрацію бренду.

До речі, ось стаття про авторські права, бренди, ТМ, патенти разом із Алексом Васько.

Там ми докладно розбираємо всі ці моменти та розповідаємо, що й для чого потрібно.

Якщо ти захочеш перевести свій лістинг із Generic на бренд, то це може бути досить важко, адже там потрібно звертатися на підтримку, надсилати документи, але це реально!

До речі, я знаю, що на лістингу не можна міняти один бренд на інший.

Про торгові марки, патенти, copyright (інтелектуальна власність)

Реєстрація ТМ займає майже рік, але після подачі документів через тиждень у тебе буде спеціальний номер, який ти можеш подати до Amazon Brand Registry і вони відкриють тобі бренд на Амазоні.

Які плюшки тобі дає ТМ? 

Наприклад, захист від злодіїв, А+ контент, додавання відео до лістингу, спеціальні плюшки для РРС-реклами.

Тут ти можеш докладніше дізнатися про ці плюшки із самого Амазону

Ще одна крута штука, яку дає бренд, це transparency code.

Це унікальний код, який може отримати лише власник бренду.

Таким чином, ти отримуєш додатковий захист бренду.

Чи ти маєш право продавати абсолютно ідентичний товар на Амазоні? 

Залежить від того, що зареготав твій конкурент.

Якщо вони мають патент на дизайн і ти скопіюєш їх дизайн продукту, то вони можуть подати на тебе до суду.

Копірайт, патент, це дуже цікава тема, виявляється можна зареєструвати навіть запах!

Ти можеш написати Алексу Васько, може перевірити, чи можуть бути в тебе потенційні проблеми.

Ще бувають ситуації, коли твій постачальник стає твоїм конкурентом на Амазоні.

Дуже часто, коли китайці бачать, що ти продаєшся на Амазоні, вони можуть стати твоїми конкурентами.

Тут тобі теж може допомогти патент, я рекомендую написати Алексу і дізнатися, які засоби захисту товару є в цьому випадку.

Будь обережний з дизайном, тому що якщо на твоєму товарі є якісь персонажі з фільмів чи мультиків, то Амазон може не дозволити тобі продавати цей товар.

Наприклад, власником ляльки Барбі є компанія Matel.

Ти можеш зайти на їхній сайт і дізнатися, як і де ти можеш юзати зображення Барбі.

Докладніше про це ми говорили у нашому інтерв'ю з Алексом.

Тільки Амазон чи може інші маркетплейси?

Женя поділився, що знайшов продавця, який продає пончо на Etsy (це маркетплейс для продажу hand-made

продуктів), не використовуючи Амазон.

Це часто історія, коли товар погано йде на Амазоні, але дуже добре на Етсі.

Чому так відбувається? 

Різні покупці.

Можливо, на Амазоні немає запиту у покупців на цей товар, а на Етсі у ньому зацікавлені.

Можливо, цей продавець провів аналітику на кількох маркетплейсах та зрозумів, що йому цікавіше продавати на Етсі.

Ще може бути причина у комісіях.

Наприклад, на Етсі 5 доларів комісія за товар, а на Амазоні 10.

Ти можеш продавати свій товар не лише на Амазоні.

Багато селлерів починають на Амазоні та розширюються не інші маркетплейси, такі як Etsy, Ebay, Shopify.

Або ти можеш подивитись на інші країни.

Наприклад, ми почали у США, потім почали продавати у Канаді.

Якщо ти не знаєш де краще, тобі варто вивчити цей момент.

Може, на Етсі у тебе буде найвища маржа, а на Амазоні

найбільша кількість продажів.

Ти можеш інтегруватись з різними майданчиками.

Наприклад, ти можеш продавати на Амазоні за системою ФБА, підключити Shopify і коли в тебе будуть через нього продажі,

Амазон зі свого складу відправить товар покупцю із Шопіфай.

Ти мусиш розуміти, що в Амазоні дуже великий трафік.

Тобі не потрібно прогрівати людей, щоби вони купили твій товар, люди вже прийшли на Амазоні з цією метою.

Тут важливо знайти хорошу нішу, де буде попит на товар.

Про Амазон Канаду та як протестувати цей ринок?

У Амазона є дуже крута опція remote fulfillment.

Наприклад, у тебе є товар на складі в США і хочеш спробувати продавати його в Канаді.

Ти можеш відкрити листинг у Канаді і в тебе товар з Американського Амазону надсилатиметься на Канадський склад.

Це коштуватиме дорожче, але таким чином ти можеш поюзати різні ринки.

Єдиний момент, у тебе доставка буде довшою, ніж у конкурентів, які вже мають цей товар у складі ФБА в Канаді.

Коли ми зрозуміли, що товар цікавий, ми вирішили вже наступне постачання зробити безпосередньо на склад ФБА в Канаді і нам це вийшло швидше та дешевше.

Ось відос із мого Ютуб каналу про торгівлю у Канаді.

Якщо ти хочеш розширюватися в інші країни, то обов'язково простеж за своїм маркетингом.

Не завжди ті фото, які працюють у США, будуть цікаві в Канаді.

Чи можна продавати різні товари під одним брендом?

Якщо ти продаєш на Амазоні светри, під одним брендом, чи можеш ти під ним продавати, наприклад гаманець? 

Коли ти реєструєш бренд, він підв'язується під певну категорію.

Наприклад, категорія "зимові светри", це означає, що під цією маркою можеш продавати тільки зимові светри.

Для того, щоб продавати гаманець, потрібно відкривати додаткову категорію.

За правилами Амазона ти можеш продавати кілька товарів під одним брендом.

Тобі будуть доступні плюшки для брендів на Амазон.

Але, тут можуть бути складності, якщо хтось захоче запустити такий же товар із такою самою назвою.

Якщо у тебе якісь питання щодо реєстрації ТМ, то я раджу написати Алексу.

Ми запускали кілька товарів під одним брендом, але це були пов'язані товари.

У нас був досвід із музикою вітру, але там ми створювали окрему ТМ.

Про FBA и FBM

Давай розбирати, що таке ФБА та ФБМ.

FBA (fulfillment by Amazon) – виконання Амазоном.

Ти відправляєш свій товар на склад Амазона і він уже керує всім. Доставка, повернення, все робить Амазон.

За це ти платиш 40$ на місяць та комісії з продажу.

FBM (fulfillment by merchant) - самостійне виконання.

Тобто ти використовуєш свій склад та керуєш товаром самостійно. Амазон просто як майданчик для виставлення товару.

Багато селлерів використовують альтернативні склади ФБМ, вони виконують таку ж роботу, як ФБА склади.

Ще селери використовую ФБМ, щоб відправляти товар із дому.

Для ФБМ тобі потрібно мати спеціальний принтер, щоб стикувати свої продукти.

Про баркоди, лейбли та посилки товару

Давай розберемо, як працює система зі стікерами.

Твій товар потрібно запакувати та стікерувати за правилами Амазона.

Товар повинен бути у коробці зі спеціальним стікером і кожен юніт товару повинен мати окремий стікер.

Після цього ти можеш надсилати товар.

Всі ці стікери ти можеш зробити у Seller Central.

Можливо, ти чув, що для відкриття лістингу на Амазоні необхідний штрих-код.

Де нам його взяти?

Є два шляхи: 

1. легальний 

2. нелегальний

Легально ми купуємо баркод на GS1

Ціна одного баркоду 30 доларів.

Нелегально можна купити баркод на різних сайтах, наприклад, UPC.com, Speedy Barcodes та інші сайти.

На цих сайтах ти можеш купити 10 баркодів за кілька доларів.

Для одного типу товару потрібний один баркод.

Якщо в тебе варіація товару, то тоді на кожну варіацію за баркодом.

Купити легальний чи нелегальний баркод?

Тут лише твій вибір.

З легальним баркодом ти можеш спати спокійно і знати, що одного разу твій лістинг не деактивують.

З нелегальним баркодом, ти зможеш заощадити.

Тепер, коли ми створили лістинг, у нас автоматично з'явиться ASIN (про нього ми вже говорили).

ASIN (Стандартний ідентифікаційний номер Amazon).

Якщо ти торгуєш за системою ФБА, то для кожної одиниці товару потрібен FNSKU (Підрозділ зберігання запасів мережі виконання).

Він повністю збігається з твоїм Асін і потрібен для того, щоб трекати твій товар на складі.

Тепер трохи про упакування товару.

Усі правила упаковки ти можеш знайти у Селлер Централ.

Але я хотів би ще додати про Suffocation label або стікер про ядуху.

На деякі товари, які відправляєш у пакеті, потрібні стікери про задуху.

Ці стікери зроблені для того, щоб дитина не задушилася пакетом.

Усі розміри та правила ти можеш знайти в Амазоні.

Далі ти відкриваєш Shipment (шипмент).

Це повідомлення для Амазона про те, що ти хочеш відправити товар на їх склад.

Там ти вносиш розміри коробки, товару, вага тощо.

Після створення шипменту ти можеш отримати стікери. 

Тепер про пересилання, якщо ти відправляєш товар із Китаю чи будь-якої іншої країни, тобі потрібно передати коробки від постачальника перевізнику.

До речі, ось 3 кращих перевізника товару для Амазон.

Далі товар приходить на склад в Америці, його приймають, і ти можеш почати торгувати.

У нашій групі Амазон Свобода, ти можешзнайти безкоштовний гайд для новачків з торгівлі на Амазон. Він у закріплених повідомленнях.


Важлива плюшка ФБА, це можливість отримати значок Prime.

Prime це підписка, яку купують покупці Амазона і вона дає їм швидку та безкоштовну доставку.

Якщо ти торгуєш по ФБМ, але хочеш отримати значок Prime, то є така опція, як seller fulfilment prime.

Це програма, за якою ти зобов'язуєшся доставляти товар із певною швидкістю і тобі дають цей значок.

До речі, ти можеш юзати ФБА та ФБМ одночасно.

Цінова політика

Перед тим як формувати ціну, потрібно зрозуміти, які комісії з тебе бере Амазон.

Для цього ти можеш юзати калькулятор Амазону або ще є Калькулятор прибутковості від Helium 10.

Комісії залежить від того, який у тебе розмір товару, категорія, вага, розміри.

Ось трохи докладніше на цю тему від самого Амазона

Слідкуй за тим, щоб твій продукт був максимально легким, це безпосередньо впливає на комісії.

Спочатку ти можеш знизити ціну, щоб виділитися серед конкурентів.

Але я рекомендую подивитися на інших продавців, які нещодавно зайшли на ринок.

Тобі треба показати, чому саме покупець має обрати тебе.

Спочатку у тебе буде 0 відгуків, це нормально.

Але якщо у тебе і конкурента продукт коштує 10 доларів, але у конкурента 100 відгуків, а у тебе 0, то чому покупець повинен купити у тебе?

Якщо твій продукт буде мати покращення і при цьому ціна нижча, то більше шансів виділиться для тебе!

Є така стратегія як демпінг.

У нас була така ситуація, коли в ніші всі селери продавали по 25 доларів і в нішу заходить новий селер і продає по 10 доларів.

Звичайно, всі покупці підуть до нього, оскільки ціна вдвічі нижча.

Багато хто так робить, щоб отримати відгуки, продажі, розкрутити свій товар.

До речі, ось мій плейлист про отримання відгуків на Амазон.

Навчання торгівлі на Амазон

Як на мене, найкращим курсом по Прайват Лейбл є Freedom Ticket від Helium 10.

Ось огляд Freedom Ticket від Helium 10 у нашому блозі.

Доступ до нього можна отримати за передплатою Хеліум 10.

Є ще варіант купити його окремо, але його ціна 997$.

Навіть у найдешевшому плані Starter, ти можеш отримати доступ до курсу.

Курс розрахований на 10 тижнів, тож кількох місяців тобі спокійно вистачить для проходження курсу.

У ньому надано все від А до Я.

Ви зможете дізнатися про всі аспекти бізнесу в одному місці.

Я його раджу пройти, навіть якщо ти вже маєш досвід на Амазоні, бо там показано дуже багато цікавих речей!

Крім цього, є ще окрема сторінка у нашому блозі про курси для торгівлі на Амазон, там я надаю ресурси до них + круті знижки.

AI, використання штучного інтелекту в Амазоні

Я використовую ШІ для різних текстів, наприклад, для листингів.

Ще ми юзали ШІ для розробки товарів, наприклад, для відгуків.

Ти можеш зібрати відгуки з лістингу, і попросити ШІ проаналізувати їх та отримати рекомендації щодо покращення продукту.

Завантажити відгуки швидко можна через Helium 10 Review Insights, це частина розширення для Хром браузера від Helium 10.

Відгуки на товар

Чи можна просити залишити відгуки на товар у своїх друзів, родичів, тощо?

За правилами Амазона це заборонено.

Але як показує практика, так роблять багато хто.

Головне: проси шукати твій товар за ключовими словами і не давай посилання.

Алгоритм Амазона зрозуміє, що людина зайшла за прямим посиланням і в тебе можуть бути проблеми.

Але краще взагалі без цього.

Ще є така штука, як Vine.

Це програма від Амазона, вона коштує 200 доларів.

Амазон розсилає своїм експертам товар, вони його оцінюють та залишають відгук.

Проблема в тому, що тобі можуть залишити як негативний відгук, так і позитивний.

Юзай Вайн, якщо ти на 100% упевнений у товарі.

Ця програма ще одна плюшка Brand Registry.

Кроки на Амазон

Давай трохи підіб'ємо підсумки, які мають бути перші кроки на Амазон?

Перше, що ми робимо, – це навчання.

Ти можеш пошукати інформацію сам чи купити курс.

Чи потрібний тобі курс для торгівлі на Амазон?

Це дасть тобі зрозуміти, чи ти хочеш взагалі цим займатися?

Вивчи ринок і знайди свій товар, який ти хотів би продавати.

Плейлист про пошук товару на Амазон.

Для цього теж знадобиться навчання.

Наш перший товар, це ножиці для кухні.

Звідки ми про них довідалися? Аналітика та цифри.

Ми відкрили програму Jungle Scout та почали вивчати інформацію.

Багато дій можна робити паралельно.

Наприклад, ти можеш реєструвати акаунт і ТМ одночасно.

Якщо у тебе є питання, не соромся написати в Телеграм групу Амазон Свобода

Про стратегію торгівлі на Амазон

На Амазоні є кілька стратегій торгівлі:

1. Прайвет Лейбл

2. Інтернет-арбітраж/роздрібний арбітраж

3. Оптова торгівля

4. Дропшип

Я працюю по прайват лейбл, це коли ти створюєш товар під своєю Торговою Маркою.

Онлайн-арбітраж, це коли ти знаходиш товар дешевше, ніж на Амазоні та перепродаєш його.

Як правило, в арбітражі невеликі обсяги товарів.

У нас є безкоштовний курс з онлайн-абритражу разом з Мариною Мей.

Холсейл, це щось подібне до онлайн-арбітражу, тільки великі обсяги.

Якщо ти хочеш спробувати різні стратегії, я рекомендую тобі купити Амазон акаунт.

Чому варто це робити з іншого облікового запису?

Уяви, що тобі через порушення правил в онлайн-арбітражі заблокували обліковий запис.

Якщо на цьому ж обліковому записі у тебе буде бізнес під Прайват Лейбл, то він теж зупиниться у тебе не буде можливості підстрахувати себе.

Ти можеш порушити правила Амазона, навіть не знаючи про якісь моменти, і це може призвести до проблем.

До речі, за правилами Амазона не можна реєструвати ще один акаунт на одну й ту саму людину і на той самий пристрій.

Підсумок

У цьому пості було багато інформації, дай собі час переварити її))

Якщо потрібно перечитай чи переглянь відос ще раз.

Почни з навчання, навіть той самий Хеліум 10 або Jungle Scout допоможе тобі.

Дякую, що був із нами!

Бувай!

Table of Contents
  1. Історія Жені
  2. Що таке Private Label та як він працює?
  3. На якому етапі використати програми?
  4. Пошук ключових слів для товару
  5. Чим відрізняється Private Label від No Name чи Generic Product?
  6. Про торгові марки, патенти, copyright (інтелектуальна власність)
  7. Тільки Амазон чи може інші маркетплейси?
  8. Про Амазон Канаду та як протестувати цей ринок?
  9. Чи можна продавати різні товари під одним брендом?
  10. Про FBA и FBM
  11. Про баркоди, лейбли та посилки товару
  12. Цінова політика
  13. Навчання торгівлі на Амазон
  14. AI, використання штучного інтелекту в Амазоні
  15. Відгуки на товар
  16. Кроки на Амазон
  17. Про стратегію торгівлі на Амазон
  18. Підсумок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!