Як використовувати Profitability Calculator Helium 10 - огляд та туторіал

Vova Even Sep 09, 2024
45 People Read
огляд на калькулятор від Хеліум 10
Table of Contents
  1. Огляд та туторіал на калькулятор рентабельності від Helium 10 для підрахунку прибутку на Амазон
    1. Безкоштовний аккаунт Helium 10 та знижки
    2. Калькулятор від Helium 10 та його особливості
    3. Пункт 1: Ціна
    4. Пункт 2: Розміри та вага
    5. Пункт :3 Витрати виробництва продукції (Manufacturing Cost)
    6. Пункт 4: Вартість перевезення (Freight Cost)
    7. Пункт 5: Комісія FBA (FBA Fee)
    8. Пункт 6: Приблизний час зберігання (Est. Time in Storage)
    9. Пункт 7: Плата за зберігання (Storage Fee)
    10. Пункт 8: Реферальна плата та категорія (Referral fee)
    11. Пункт 9: Мита та тарифи (Duties and Tariffs)
    12. Пункт 10: ТАКОС (TACOS)
    13. Пункт 11: Виконання продавцем (FBA/FBM)
    14. Вплив інфляції та коригування цін

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить! 

Огляд та туторіал на калькулятор рентабельності від Helium 10 для підрахунку прибутку на Амазон

Привіт, на зв'язку Вова Евен!

Сьогодні ми з тобою подивимося як юзати Profitability Calculator від Хеліум 10.

А тут також буде безкоштовний акк та знижки на Хеліум 10.

Для цього я запросив Керрі Міллер з Хеліум 10 щоб показати, як використовувати цей інструмент.

Якщо ти більше любиш дивитись видоси, то на моєму каналі є такий!

Відос англійською.


Безкоштовний аккаунт Helium 10 та знижки

Створи БЕЗКОШТОВНИЙ акаунт Helium 10 (використовуй код VOVA6M20, щоб отримати знижку 20% на перші шість місяців, або використовуй код VOVA10, щоб отримати знижку 10% назавжди).

Калькулятор від Helium 10 та його особливості

Цей калькулятор допоможе тобі, незалежно від твого досвіду.

Якщо ти початківець, то допоможе тобі розрахувати всі цифри на майбутнє.

Якщо ти вже профі, то він допоможе оптимізувати свої витрати і зрозуміти, що варто переглянути.

Калькулятор, частина розширення Helium 10 для Chrome.

Якщо ти ще нічого не чув про розширення Хеліум 10, то стрибай на огляд! Там я також показую як його юзати на 28:00 хвилині.


У безкоштовній версії розширення є деякі обмеження, якщо ти хочеш використовувати Хеліум на повну, то тобі потрібно придбати підписку.

Є аналог розширення від Helium 10, це розширення від Jungle Scout. Перед тим, як ми почнемо, познайомимося з Керрі.

Вона не лише представник Helium 10, а й успішний продавець на Amazon та Walmart.

Повернемося до калькулятора)))

Цей інструмент допоможе тобі зрозуміти твої витрати ще до запуску продукту.

Він дасть зрозуміти реальну картину за цифрами та прийняти потрібне рішення.

Скажу на свій досвід, розуміння реальних цифр може тобі запобігти дуже великій кількості проблем.

Ну що, погнали дивитись, як все працює на практиці.


Керрі вже відкрила лістинг, де був наш товар для прикладу.

Тепер, якщо ти завантажив розширення Chrome, калькулятор буде на панелі інструментів Chrome у правій верхній частині.

Як тільки ти його знайдеш, тисни на нього!

Розширення пропонує інші корисні опції, але сьогодні ми говоритимемо тільки про калькулятор.

Як я казав, розрахунок витрат має велике значення у цьому бізнесі.

Я зустрічав багато продавців, які замовляли товари, не замислюючись про рентабельність.

В результаті вони роздавали продукти або продавали їх у величезний мінус.

Саме для цього потрібний калькулятор, щоб потім уникнути проблем.

Пам'ятай про те, що він не дасть тобі точного розрахунку, але він покаже, на що можна очікувати.

Звичайно, тобі доведеться прораховувати дедалі детальніше.



Пункт 1: Ціна


Перший компонент – ціна.

Коли знайдеш продукт, схожий на той, який хочеш продавати, можеш почати користуватися калькулятором.

Ти маєш можливість змінити ціну на ту, яка тобі потрібна.

Наприклад, якщо ти плануєш поєднати продукт чи покласти подарунок до нього, то можеш коригувати ціну.

Наприклад, я хочу продавати по 25 доларів, замість тих 15, які на лістингу.

Введи потрібне значення і побачиш, як змінюються дані.


Пункт 2: Розміри та вага


Тепер поговоримо про розміри.

Зверни особливу увагу на цей пункт, адже якщо ти хочеш працювати за моделлю ФБА, то комісії та збори дуже сильно впливають.

Розмір та вага продукту є вирішальним у розрахунку комісій.

По суті, вага та розмір твого продукту визначатимуть основні витрати.

Тут важливо переконатись у тому, що ти знаєш справжню вагу свого продукту.

Можеш спробувати дізнатись його у свого постачальника.

Для того, щоб розібратися в цьому детальніше, перейдемо на сторінку з інформацією про всі збори від Амазону.


Тут ти можеш подивитися відсоток зборів для кожної категорії.

У мене була ситуація, коли упаковка продукту виявилася більшою, ніж я очікував.

Відповідно наші комісії виросли і це не дуже класно вплинуло на наш результат.

Ми розраховували на те, що вартість доставки невеликого товару вагою від 8 до 12 унцій складе всі 3,58 доларів.

Але через те, що обсяг упаковки змінився нам це вийшло 4,24 $.

Тобі може здатися, що 1 долар, це не так і багато, але повір мені, коли в тебе товар зберігається сотнями на складі, це виходить у досить велику суму.

І так, основне ми зрозуміли: прорахуй свій товар із упаковкою.

До речі, коли ти отримаєш семпл, обов'язково подивися та поміряй самостійно упаковку.

Ти також можеш юзати розміри товару свого конкурента.

Це також може бути корисним)))

Пункт :3 Витрати виробництва продукції (Manufacturing Cost)

Тепер поглянемо на процес виробництва товару.

Для створення свого продукту я юзаю сайт Alibaba.

На моєму каналі є відос про те, як працювати з Алібабою, щоб створити ідеальний товар!



Візьмемо, наприклад, часнику.


Давай подивимося на ціни прес для часника.

Я помітив один цікавий варіант із ціною 2.59-3.59.


Особисто я тобі раджу, не брати найдешевші продукти.

Намагайся брати щось середнє за ціною і обов'язково дивися на семлп.

Як тільки почнеш спілкуватися з виробниками, ти зможеш ввести точну ціну, яку вони дають, в калькулятор.

Таким чином, розрахунок буде набагато точнішим.




Пункт 4: Вартість перевезення (Freight Cost)


Тепер поговоримо про вартість доставки.


Вартість перевезення залежить від обраного способу доставки.

Наприклад, якщо ти вибереш доставку літаком, вона буде дорожчою порівняно з доставкою морем.

Наприклад, доставка літаком коштує в середньому 7 доларів за кілограм, а доставка повільним морем 2.2 долара за кілограм.

Тут потрібно знайти баланс між швидкістю та ціною.

Для того, щоб заощадити, я надсилаю цілий контейнер.

Це коштує мені 3000 доларів (ціна варіюється), але я розумію, що можливо твої обсяги ще не настільки великі.

Трохи нижче за скину класних перевізників товарів на Амазон.

Зможеш у них дізнатися скільки буде тобі перевезти товар на Амазон.

Спочатку ти можеш орієнтуватися на ціну доставки за куб.метр або за кілограм.

Наприклад, ми орієнтуємось на вартість за кілограм.


Крім того, я раджу тобі дізнаватися у своїх перевізників, чи дають вони proof of delivery.

Це спеціальний документ, який надає перевізник для підтвердження поставки товару на склад Амазона.

У випадку втрати товару на складі (а таке теж буває), пруф оф делівері 100% допоможе тобі знайти товар або отримати компенсацію.

Повернемося до калькулятора, на прикладі ми візьмемо ціну за кг.


І нижче ми бачимо додаткові цифри.

До речі, якщо ти шукаєш хороших перевізників, то ось контакти тих, з якими я вже працюю чи працював у минулому.

Unreal China

Промо код VOVAEVEN дає знижку на перше замовлення з UnreaL China:

$20 на замовлення від $200 до $499

$50 на замовлення від $500

Юнікарго

Безкоштовний аудит логістичного ланцюжка + 10% знижки на перше відправлення товарів за посиланням.

Скажи, що від Вови, допоможуть і зроблять гарний прайс.

Telegram Unicargo

Proboxx

Промо код vovaeven100 = 100 $ знижки на першу посилку з Proboxx.

Proboxx не розмовляють російською мовою. UnreaL China + Unicargo говорять.

Успіхів!

Пункт 5: Комісія FBA (FBA Fee)

Далі у нас є комісія FBA.

Тут потрібно вибрати категорію наших продуктів, з того списку.

Швидше за все, ти вибереш "Most products", більшість продуктів.

Це універсальний варіант, що охоплює широкий спектр товарів.

Однак, якщо ти продаєш одяг, акумулятори або будь-яку іншу категорію, вказану там, тобі потрібно вибрати відповідний.

У прикладі ми спростимо завдання і виберемо «Most products».


Пункт 6: Приблизний час зберігання (Est. Time in Storage)


Добре, погляньмо на приблизний час зберігання.

Якщо раніше, на Амазон ти міг відправити необмежену кількість товарів, то зараз цього вже немає.

Амазон поставив ліміти.

Вивчити їх ти можеш у своєму Seller Central, оскільки вони залежать від багатьох чинників.

Але якщо ти вже дійшов до того рівня, коли твій ліміт на складі Амазон вичерпано, багато продавців роблять так: вони частину товару відправляють на Амазон, а частину товару на додаткові склади.

Коли сток починає скорочуватися, вони із додаткового складу відправляти складу Амз.

Це класний спосіб розумно керувати товаром.

Але як уникнути великих зборів за зберігання даних на Amazon?

Зазвичай оцінюю, скільки товарів можу продати протягом місяця.

Коли ти припустив скільки ти зможеш продати, введи це число в рядок “Est.time in Storage”.


Але тут ніхто гарантій не дасть))

Пункт 7: Плата за зберігання (Storage Fee)

Так, і слід звернути увагу на плату за зберігання.

У цьому прикладі вони вказані як 0,02 долара США із січня по вересень та 0,06 долара США з жовтня по грудень.


Але ти маєш розуміти, що ці цифри базуються на даних, які ти ввів у рядок “Est Time in Storage”.


Тому завжди стеж за цими термінами, щоб отримати чітке уявлення про витрати.

Твоє завдання: максимально запустити товар в обіг, щоб він стояв у стоку.

А тепер важливий момент: коли час доходить до жовтня, листопада та грудня, комісії зазвичай збільшуються.

Amazon також може посилити норми на відправку товарів у цей піковий сезон.

Пункт 8: Реферальна плата та категорія (Referral fee)

Рухаючись далі, настав час вибрати категорію, до якої належить твій продукт.

Кожна категорія має власну реферальну плату.

Оскільки тут ми маємо справу з часнодавцем, пов’язанною категорією буде «Кухня» (Kitchen).


Тому переконайся, що ти вибрав правильну категорію, щоб забезпечити точні розрахунки.

Пункт 9: Мита та тарифи (Duties and Tariffs)

Що стосується мит та тарифів, то це трохи технічне питання.


Тому я зазвичай консультуюсь зі своїм експедитором, щоб визначити відсоток.

Він допомагає мені розібратися в найдрібніших деталях.

По суті є код Гармонізованої системи (Harmonized System) або HS код, який використовується для класифікації товарів та визначення пов'язаних з ними мит при імпорті в конкретну країну, наприклад, у США.

Тому переконайся, що знаєш код HS для продукту.

Давай розберемо це з прикладу.

Уяви, що ми купили часнодавці за 1000 доларів, а тариф за конкретним кодом становить 10%.


Це означає, що нам доведеться заплатити додатково 10% вартості товарів.

Знову ж таки, я рекомендую обговорити цей момент зі своїм постачальником або експедитором.

Відсоток може змінюватись від нуля до більш високих відсотків залежно від продукту.

У мене є знайомий, який думав, що його тариф становить 10%, а за фактом виявилось, що там виходять усі 20!

Уяви, як сильно це вдарило по бізнесу!

Колись давно я шукав ще один продукт для запуску на Амазон.

Мені потрапив цікавий продукт: тумба для багаття.


Це здавалося цікавим товаром, поки я не вирішив перевірити код HS.

На мій подив, відсоток становив 25%.

Саме цей момент зупинив нас!

Пункт 10: ТАКОС (TACOS)

Давайте поглибимося ще один важливий аспект: TACOS, що означає Total ACOS (Загальний акос).

Сюди входять Витрати рекламу (PPC).

Дуже важливо вивчити момент реклами, адже багато продавців-початківців топляться саме на ньому.

Такі інструменти, як Cerebro і Magnet можуть допомогти тобі прикинути вартість реклами.

Я пам'ятаю, як був здивований, коли мені довелося платити кілька доларів за клік на свій продукт, а я не врахував це у своїх розрахунках.

Моя рекомендація, це виділити 10% твого продажу на TACOS.


Давайте розберемо це з прикладу.

Припустимо, ти хочеш підтримувати частку TACOS на рівні 10% від продажу.

Якщо обсяг продажів становить 100 000 доларів, TACOS становитиме 10,000 доларів (10% від 100 000 доларів США)

Весь прикол у тому, щоб знайти правильний баланс і зберегти це число якнайменше, щоб максимізувати прибутковість.

Тепер подивимося, як зміна ціни товару може спричинити прибутковість.

У цьому прикладі я спочатку встановив ціну 25 доларів, хоча товар коштує всього 3,20 долара.


У результаті ти помітиш вищий рівень прибутковості.

Тепер повернемо первісну ціну у 15,99 долара, щоб побачити, як зміниться цифри.

Як бачиш, дохідність суттєво знизилася до $3,90.


Ось чому так важливо ретельно проаналізувати прибуток та потенційну вигоду.

Пам'ятай: ми вказуємо цифру TACOS у розмірі 10%, насправді вона може бути вищою.

Багато продавців прагнуть TACOS від 15% до 20%, особливо на етапі запуску, коли витрати на рекламу, як правило, вищі.

Особисто я віддаю перевагу продуктам з вищою вартістю і меншим розміром, тому що вони роблять більш високий прибуток.

Але знайти ці продукти, ще той квест)

Пункт 11: Виконання продавцем (FBA/FBM)

Інший спосіб розрахунку витрат це вибір ФБА чи ФБМ.


З FBM ти береш на себе відповідальність за реалізацію своєї продукції.

Деякі продавці вважають за краще відправляти свою продукцію прямо до свого гаража або на склад і самостійно виконувати доставку, а не надсилати товар на Amazon.

Якщо ти хочеш робити все сам, вибирай ФБМ, а якщо відправляти на склад Амазона – ФБА.

Якщо ти хочеш працювати з альтернативним складом, то дізнайся про всі розцінки за вартістю.

Отримавши ці цифри, просто введи їх до калькулятора, щоб точно розрахувати цифри.

До розділу «Other costs» ти можеш включити будь-які додаткові витрати, які можуть виникнути.

Наприклад, якщо ти купуєш етикетки та інші матеріали, обов'язково додай туди цю інформацію.

Вся суть у тому, щоб отримати повну картину твоїх витрат.

До речі, ти можеш запровадити всі витрати як у доларах, так і у відсотках.

Поради професіоналів з калькулятора рентабельності Helium 10

Ось і ми і розглянули найголовніші моменти, які стосуються калькулятора від Хеліума.

Не забудь завантажити розширення Helium 10 для Chrome.

Незалежно від того, чи ти шукаєш продукт для запуску або оптимізуєш вже запущений продукт, цей калькулятор допоможе тобі 100%

Нагадаю, що дуже важливим моментом є розуміння розміру товару.

Якщо товар тобі дуже цікавий, але все ж таки не підходить за розмірами, то спробуй зменшити його розмір на фабриці.

Вплив інфляції та коригування цін

Враховуючи зростання інфляції, слід зазначити, що продавцям, можливо, доведеться переглянути свої ціни.

За допомогою калькулятора ти можеш шукати лазівки, які допоможуть тобі заощадити.

Багато продавців підвищують ціни, щоб витримати зростання комісій та інфляції.

Тут важливо знайти баланс того, як це зробити.

Хороші цифри

Нові продавці можуть запитати себе: «Якими мають бути показники рентабельності інвестицій (ROI) і маржі?»

Особисто я використовую таку тактику: 300% ROI та 40% маржа.

Але після вирахування всіх витрат за рік виходить 100% ROI та 20% маржі (приблизно, і в моєму випадку).

Тож май це на увазі, аналізуючи цифри.

Тепер давай пограємося і подивимося, що станеться, якщо ми змінимо ціну назад на 25 $.



Ми отримуємо ROI 278%.

Це дуже класний результат.

Тепер давайте на хвилинку поговоримо про виробничі витрати.

Візьмемо такий приклад: якщо ми зменшимо вартість із 3,20 долара до 3 доларів, то ми матимемо невеликі зміни.

Кожні 20 центів мають значення і навіть 1 цент має значення!

Висновок: постійне навчання та адаптація у світі Amazon

Ми всі вчимося і я навчаюсь разом з вами.

Це норма та навчання у підприємництві не закінчується ніколи))

Я хотів би поділитися своєю історією на початковому етапі.

У мене був продукт за ціною 2,50 долара, але завдяки моєму відвідуванню Кантонському ярмарку і після переговорів із фабриками мені вдалося отримати його всього за 90 центів.

Виставки, чи то в Китаї чи США, надають неймовірну можливість для укладання вигідніших угод, оскільки виробники конкурують за твій бізнес.

Тобі потрібно бути постійно у темі!

Дякуємо Керрі, за те, що поділилася такою класною та цінною інформацією.

Ну, а на зв'язку був Вова Евен!

Не забудь підписатися на мій YouTube і Udemy!

Побачимося у наступному блозі!

Бувай)))

Також.. Є огляд всіх інструментів Helium 10 від А до Я.

Table of Contents
  1. Огляд та туторіал на калькулятор рентабельності від Helium 10 для підрахунку прибутку на Амазон
    1. Безкоштовний аккаунт Helium 10 та знижки
    2. Калькулятор від Helium 10 та його особливості
    3. Пункт 1: Ціна
    4. Пункт 2: Розміри та вага
    5. Пункт :3 Витрати виробництва продукції (Manufacturing Cost)
    6. Пункт 4: Вартість перевезення (Freight Cost)
    7. Пункт 5: Комісія FBA (FBA Fee)
    8. Пункт 6: Приблизний час зберігання (Est. Time in Storage)
    9. Пункт 7: Плата за зберігання (Storage Fee)
    10. Пункт 8: Реферальна плата та категорія (Referral fee)
    11. Пункт 9: Мита та тарифи (Duties and Tariffs)
    12. Пункт 10: ТАКОС (TACOS)
    13. Пункт 11: Виконання продавцем (FBA/FBM)
    14. Вплив інфляції та коригування цін

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!