Як Відкрити Компанію У США: Все Що Потрібно Знати

Vova Even Nov 21, 2024
2 People Read
як відкрити компанію у сша
Table of Contents
  1. Чим допомагає Алекс?
  2. Навіщо потрібна компанія США?
  3. Податкові та бухгалтерські питання
  4. Черговість реєстрації компанії
  5. Відкриття банківського рахунку для нерезидентів Америки
  6. Які компанії можна зареєструвати нерезидентам?
  7. Реєстрація компаній у різних штатах для Амазон Селлерів
  8. Resale certificate
  9. Штати з нульовим sales tax
  10. ITIN що це?
  11. Звітність FinCEN BOI Report (Звіт про інформацію про бенефіціарну власність)
  12. Закриття компанії у США
  13. Скільки компаній може мати одна людина?
  14. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт! Це Вова Евен.

Сьогодні ми говоритимемо про все, що стосується відкриття компанії у США.

Які типи компаній є? 

Скільки на це потрібно часу? 

Для чого це потрібно?

Про все це та багато іншого в нашому блозі.

Зі мною сьогодні Алекс Васько.

Може ти пам'ятаєш його з нашого блогу про реєстрацію Торгових Марок.

Є ще блог з Алексом про патенти та авторські права на Амазон.

Алекс експерт з реєстрації Бренду, патенту, авторських прав, торгових марок і ще купа всього!

Ти можеш зв'язатися з Алексом на пряму.

Або залітай на його сайт.

До речі, Алекс досі є активним учасником групи Свобода Amazon, там ми обговорюємо різні теми про торгівлю Амазон.

Чим допомагає Алекс?

Алекс починав як продавець Амазон ще дуже давно.

Під час своєї роботи він стикався з величезною кількістю проблем.

Звісно, ​​він це все вивчав.

До нього зверталося багато селлерів за порадами та допомогою.

Так і вийшло, що він почав надавати свої послуги.

Алекс чудово розуміє запити продавців, оскільки сам це все проходив.

Навіщо потрібна компанія США?

Компанія корисна всім продавцям! 

Арбітраж, опт, Прайват Лейбл, всім буде корисна компанія))

Для арбітражників та оптовиків відкривається можливість закуповувати товари у постачальників США.

Дуже рідко, коли компанії відкривають можливість торгівлі для фіз.осіб.

А якщо постачальник все-таки дав можливість купити у нього товар, то ти, як фіз.особа, зобов'язаний заплатити sales tax.

Для компаній цей податок не передбачено.

Наявність компанії дає можливість отримання кредитів від Американських банків за низькими ставками.

Для Прайват Лейбл торгувати через акк, який оформлений на компанію теж дуже вигідно.

Наприклад, якщо ти торгуєш на Європейському ринку, то ти матимеш звільнення від VAT або в інших країнах від ПДВ.

Наприклад, в Україні ПДВ 20%, ти зробив РРС реклами на 10 000$.

Амазон із цих 10 000 нарахує тобі 20%, це буде 2000 доларів.

Така ж історія з оплатою роботи складу ФБА, реферальних комісій тощо.

Якщо у тебе великі суми, то ці податки досить сильно битиму по бюджету.

Якщо ти не впевнений, чи можна тобі реєструвати компанію, то раджу тобі звернутися до Алекса за консультацією, оскільки все залежить від країни проживання та країни реєстрації.

Залітай на сайт AMZ Assist

Консультація безкоштовна)) Скажи, що від Вови, допоможуть!

Тобто з погляду Амазон продажів компанія круто економить на податках і дає можливість закупівлі товару від американських постачальників.

Податкові та бухгалтерські питання

При відкритті підприємства можуть включатися податкові та бухгалтерські питання.

Це дуже особисті моменти, тут необхідно розбиратися саме в кожному випадку.

Алекс рекомендує звертатися до бухгалтера, який зможе тебе детальніше проконсультувати.

Черговість реєстрації компанії

Я б рекомендував відразу відкривати Амазон акк на компанію.

Тобто, з початку ти регаєш компанію, потім ця компанія отримує EIN (Ідентифікаційний номер роботодавця).

Простими словами, це податковий номер твоєї компанії.

До речі, якщо реєструвати номер через Алекса, це займає від 3 до 5 днів.

Без цього коду ти не зможеш зареєструвати банківський рахунок, Payoneer, навіть Амазон аккаунт без нього теж не вийде зробити.

Відкриття банківського рахунку для нерезидентів Америки

Тепер, коли ти одержав цей код, тобі потрібно відкрити банківський рахунок.

Якщо ти хочеш зробити це дистанційно, то можна спробувати Payoneer, Wise, Mercury.

Якщо ти резидент Америки чи перебуваєш там, то ти можеш піти до банку та спробувати відкрити рахунок.

Саме спробувати, бо не факт, що тобі відкриють його одразу.

Якщо ти відкрив Пайонір, Вайз, Меркурі, то можеш додавати їх як deposit method або charge method.

Далі ти можеш регати Амазон акк.

Твій обліковий запис буде зареєстрований на компанію, але для Амазона так само потрібна контактна особа.

Це людина, яка буде представником твоєї компанії на Амазоні.

Ця контактна особа має надати свої дані, можлива навіть верифікація.

Але це все, якщо ти стартуєш на Амазоні із 0.

Дуже часто до Алекса звертаються клієнти, які вже мають акаунт на Амазоні та хочуть перевести його на компанію.

Це також можливо.

В цьому випадку тобі потрібно пройти tax interview (податкове інтерв'ю) 

І власник акаунту на фіз.особи залишатиметься контактною особою для компанії.

Які компанії можна зареєструвати нерезидентам?

Перший тип компанії, який ти можеш зареєструвати, це LLC (limited liability company).

Це найпоширеніші серед Амазон продавців тип компаній.

Другий тип: Corporation (S Corp, C Corp), для нерезидентів доступний лише C Corp. 

LLC це найпопулярніший тип компанії.

Чому? 

Реєстрація цих двох видів практично однакова.

Але є відмінності в бух.звітності, наприклад, не потрібно мати директора на зарплаті.

LLC це такий тип компаній, якого немає ніде у світі))

Це мікс приватного підприємництва та товариства з обмеженою відповідальністю.

LLC захищає особисте майно власника від боргів компанії + LLC не сплачує податок на прибуток, а прибуток компанії переходить транзитом на податкову декларацію фіз.особи.

Корпорація вже є платником податків.

21% фіксована ставка податків.

Ти заробив якусь суму прибутку і 21% від неї віднімається.

Далі цей прибуток ти можеш виплатити як дивіденди чи виплатити зарплату.

Якщо ти цю зарплату захочеш покласти в кишеню, то ти заплатиш цей податок двічі.

Вперше як дохід від компанії, вдруге, як особистий дохід фіз.особи.

LLC ти сплачуєш податок лише 1 раз.

Тут потрібно розбиратися в кожній ситуації окремо, найчастіше ЛЛС – найвигідніший варіант.

Різниця між реєстрацією ЛЛС та Корп буде приблизно доларів 50.

До речі, ЛЛС може щорічно вибрати собі форму оподаткування.

Наприклад, ти можеш бути ЛЛС, але платиш податки як Корп.

Реєстрація компаній у різних штатах для Амазон Селлерів

Компанію США реєструє штат, це робить секретар штату.

Різниця від штату до штату може бути дуже великою за термінами вартості та плюшками.

Алекс рекомендує реєструвати у штаті Вайомінг.

Які його переваги? 

Немає податку на прибуток на рівні штату.

У оподаткування йде федеральне і лише на рівні штату.

Федеральний податок у будь-якому штаті буде однаковий і він неминучий.

Але плюс до цього є ще податок зі штату.

Він є не у всіх штатах, наприклад, у Вайомінгу його немає.

Наприклад, якщо ти власник ЛЛС у США і є податковим резидентом Ізраїлю, то ти сплачуєш податок в Ізраїлі та Ізраїль від себе сплачує федеральний податок.

Це приблизно так працює в теорії, але все ж таки, консультуйся з бухгалтером, щоб конкретно у твоєму випадку ти знав, куди і як платити.

Крім цього, у Вайомінг дуже швидке відкриття компанії (порівняно).

Плюс до цього, досить не дорого відкривати та продовжувати компанію у цьому штаті.

Що таке продовження компанії? 

Це продовження адреси компанії, тому що ти нерезидент, ти орендуєш адресу у США.

Якщо ти реєструєш компанію Алексом, то у них оренда адреси йде на рік.

Після року потрібно продовжити адресу та подати annual report секретареві штату (річний звіт)

Ціна продовження адреси приблизно 200 доларів (це Вайомінг).

В інших штатах це може бути 500 – 800 доларів.

Це не податок, а мито.

Ще одна плюшка, це те, що у Вайомінг можна приховати дані про власника компанії з публічного реєстру.

У Вайомінг нема потреби отримувати resale сертифікат.

Алекс поділився, що він може відкрити компанію у будь-якому штаті, але найчастіше це Вайомінг, Флорида.

Але тут потрібно враховувати, що якщо у тебе компанія у Вайомінгу, а преп центр у Флориді, то resale сертифікат тобі потрібен у Флориді.

Тому що resale сертифікат потрібен у тому штаті, звідки йде доставка від постачальника.

Це інфа більше для арбітражу та оптовиків))


Алекс також допомагає з resale сертифікатами!

Залітай на сайт AMZ Assist

Resale certificate 

Це опціонна, але дуже корисна річ.

Вона потрібна тобі, якщо ти купуєш товар у постачальників із Америки.

Коли ти продаєш товар в Америці, покупець оплачує salex tax.

Цей сертифікат дозволяє тобі не сплачувати податок.

Зараз якщо ти з Алібаба замовляєш товар і вказуєш місце відправлення Америку, то ти оплачуватимеш цей sales tax.

Тут ти можеш показати цей сертифікат та не сплачувати податок чи вказати адресу доставки твого перевізника.

До речі, цей сертифікат потрібний у кожному штаті, де ти отримуєш товар.

За цим сертифікатом потрібно надсилати звітність регулярно, зазвичай раз на квартал.

Її треба подавати, навіть якщо вона нульова.

Інакше тебе оштрафують.

Штати з нульовим sales tax 

Є ще штати, де нульовий sales tax.

Тобто тобі не потрібно сплачувати цей податок.

Наприклад, це Аляска, Делавер, Монтана, Нью-Гемпшир, Орегон.

Якщо у тебе преп у тому штаті, де немає цього податку, то реселер сертифікат тобі не потрібно отримувати.

Взагалі цей сертифікат не дуже дорого і складно отримати)) 

Отже, звертайся до Алекса.

ITIN що це?

Іноді після відкриття компанії тобі може знадобитися номер ITIN (Індивідуальний номер платника податків).

Це індивідуальний номер платника податків для нерезидентів США.

Коли тобі може знадобитися цей номер? 

Насамперед якщо ти платитимеш податок у США, як фіз особа.

Іноді PayPal вимагає цей номер.

Або якщо ти захочеш прилетіти в Америку і відкрити фізичний рахунок, то тобі буде потрібен цей номер.

Відкриття цього номера займає від 4 до 6 місяців і коштує приблизно 500 $.

Звітність FinCEN BOI Report (Звіт про інформацію про бенефіціарну власність)

Коли відкриваєш компанію, тепер потрібно подавати такий звіт.

Це досить нова штука, яка запрацювала із січня 2024 року.

Fincen це орган при Міністерстві фінансів боротьби з фінансовими злочинами.

У цей орган потрібно подавати звіт щодо бенефіціарів компанії.

Для нових компаній такий звіт потрібно подати протягом 90 днів із моменту реєстрації.

Для компаній, які були зареєстровані до 1 січня 2024 року, цей звіт потрібно подати протягом року.

Це не надто складний звіт, Алекс може допомогти з ним.

Або навіть можна самостійно це зробити.

Якщо ти простягнеш подання цього звіту, то на тебе чекають великі штрафи та кримінальна відповідальність.

В Україні є подібна штука для КІК. 

Резидент України, якщо має іноземну компанію, повинен подавати звіт органу КІК.

Загалом все щодо податків і звітності потрібно вирішувати з бухгалтером.

Оскільки деякі специфічні бізнеси можуть мати різні вимоги.

У США є заборона на надання послуг резидентам Росії.

Наприклад, не можна надавати юридичних послуг, бухгалтерських послуг.

Прямої заборони на відкриття компанії немає, але неможливо отримати послуги для відкриття компанії.

Громадяни Росії можуть отримати ці послуги лише якщо вони є резидентами інших країн (якщо при цьому є документи, що підтверджують це).

Навіть якщо громадянин США є резидентом РФ, йому теж ніхто не може надати послуги з реєстрації акаунту.

До речі, для відкриття компанії потрібні твої дані.

Без паспорта чи якихось документів.

Іноді можуть попросити докази твого проживання, це може бути: 

  1. утіліті біл (рахунок за комуналку, де буде твоя адреса)

  2. договір довгострокової оренди житла

  3. документи про ПМП/ВНП

Закриття компанії у США

Якщо тобі потрібно закрити компанії, спочатку це потрібно зробити з секретарем штату.

Для цього подається спеціальна форма.

Далі слід закрити EIN.

Після цього потрібно подати звіт final tax return.

Алекс допомагає закрити компанію, але звіт final tax return потрібно зробити з бухгалтером.

До речі, якщо ти не продовжиш компанію, то секретар штату за 3 місяці має право її закрити.

Цей процес називається адміністрування розчинення

Але не варто закривати компанію в такий спосіб.

Якщо ти захочеш відкрити компанію надалі, це може спричинити проблеми.

Скільки компаній може мати одна людина?

Ти можеш мати необмежену кількість компаній.

Головне, встигнути закривати за кожною з них звітність та податки)))

Висновок

Це все на сьогодні))

Сподіваюся, ти закрив свої питання щодо компанії.

Я б тобі рекомендував звернутися до Алекса та проконсультуватися з приводу твоєї ситуації.

Не забудь сказати, що ти від Вови Евена та Алекс зробить круту знижку.

Залітай на сайт AMZ Assist

Бувай))

Table of Contents
  1. Чим допомагає Алекс?
  2. Навіщо потрібна компанія США?
  3. Податкові та бухгалтерські питання
  4. Черговість реєстрації компанії
  5. Відкриття банківського рахунку для нерезидентів Америки
  6. Які компанії можна зареєструвати нерезидентам?
  7. Реєстрація компаній у різних штатах для Амазон Селлерів
  8. Resale certificate
  9. Штати з нульовим sales tax
  10. ITIN що це?
  11. Звітність FinCEN BOI Report (Звіт про інформацію про бенефіціарну власність)
  12. Закриття компанії у США
  13. Скільки компаній може мати одна людина?
  14. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!