Огляд Jungle Scout Keyword Scout та Keyword List - Інструменти для пошуку ключових слів на Амазон

Vova Even Nov 21, 2024
3 People Read
джангл скаут ківорд скаут і ківорд лист
Table of Contents
  1. Найкращі знижки для Jungle Scout
  2. Keywords Scout Tutorial від Jungle Scout
  3. Туторіал Jungle Scout Keyword List

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт, селер! 

У цьому блозі ми говоритимемо про пошук ключових слів через Jungle Scout.

Мене звати Вова Евен, і я активний продавець на Amazon з 2016 року.

Нижче я спеціально залишив посилання на відос із мого каналу, якщо ти не любиш читати статті.

Там у відосі ми говоримо з Едом з Джангл Скаута))

На думку Еда, реальний шанс опинитися в топі та отримати додатковий продаж починається з круто оптимізованого лістингу.

Продавці, які мають досвід роботи на Amazon, вже знають, наскільки важливо створювати лістинги з правильними ключовими словами.

Одним словом, успіх твого продукту на ринку залежить від ключових слів, які ти вказав у лістингу.

Ключові слова допоможуть тобі охопити потрібну аудиторію.

Ось чому важливо використовувати ключові релевантні слова з великим обсягом пошуку.

І такі інструменти, як JS Keyword Scout є ідеальним для цього.

Вони допоможуть тобі підібрати ключові слова, які посилять лістинги твоїх товарів і зрештою призведуть до збільшення продажів.

Найкращі знижки для Jungle Scout

Найкращі знижки на Jungle Scout

Keywords Scout Tutorial від Jungle Scout

Інструмент Keyword Scout від Jungle Scout дозволяє тобі шукати ключові слова у різний спосіб.

Ти можеш ввести ключове слово, і інструмент запропонує тобі тисячі речень за іншими релевантними ключовими словами.

Наприклад, якщо ти шукаєш kitchen knife (Кухонний ніж), він покаже тобі безліч інших релевантних ключових слів, а також обсяг їх пошуку та інші важливі деталі.

Або ти навіть можеш ввести певний ASIN від Amazon або кілька ASIN, і тоді інструмент покаже тобі ключові слова, які працюють для цих лістингів на Amazon.

Ти можеш отримати доступ до інструмента з панелі інструментів Jungle Scout.

Просто наведи стрілку на значок ключа зліва і вибери Keyword Scout.

На головній сторінці ти побачиш панель пошуку, де можеш додати точне або широке ключове слово або ASIN.

Ти також можеш додати більше одного ASIN одночасно, і цей інструмент допоможе тобі порівняти результати всіх ключових слів.

З правого боку ти маєш можливість вибрати маркетплейс, який підтримує Jungle Scout. 

Коли ти вставиш ключове слово або ASIN у рядок пошуку, натисни Enter, і результати з'являться на екрані.

Результати структуровані як таблиці, як ми бачили раніше.

Починаючи зліва, ти побачиш ключове слово та кількість списків ключових слів, написаних під ним. 

Я перейду до списку ключових слів пізніше. 


Рухаючись праворуч, ти побачиш невелику помаранчеву лінію, яка покаже тобі тенденцію; збільшувався або зменшувався пошук за останні 30 днів.

exact keyword (Точне ключове слово) означає, що хтось ввів це ключове слово саме так, як воно записане, що іноді може показувати букву S наприкінці. 

Давай детальніше розберемо exact й broad keywords.

exact keyword (Точне ключове слово) означає, що хтось ввів це ключове слово саме так, як воно записане, що іноді може показувати букву S наприкінці. 

Однак коли ми говоримо про широкі ключові слова (broad keywords), ми говоримо про використання деяких із цих ключових слів, які вказані в лістингу, але вони можуть розташовуватися в іншому порядку.

Вони можуть бути довгими, містити фрази та мати ширше охоплення.

Чудовим прикладом будуть washable pee pads for dogs (Пелюшки для собак, що миються).

Це два різні типи пошуку на Amazon, і це важливо знати, якщо ти хочеш запускати рекламні кампанії на Амазоні, способи ставок у цих кампаніях відрізнятимуться.

У результатах пошуку Keyword Scout також покаже тобі приблизну ставку PPC для точних та широких ключових слів окремо. 

Крім того, крім 30-денної тенденції пошуку, ти також побачиш очікуваний обсяг пошуку за останні 30 днів.

Ти можеш дізнатися, чи рухається 30-денний тренд висхідною або низхідною траєкторією, а стовпець категорії покаже основну категорію, для якої використовується ключове слово. 

Jungle Scout Keyword Scout також повідомить про складність ключового слова для ранжування.

Якщо ключове слово складно ранжувати, ти побачиш його статус як very difficult (дуже складне), difficult (складне) або somewhat difficult (Досить складне). Аналогічно, ключові слова, які легко ранжувати, будуть відображатися як moderate(помірні) або easy(легкі). 

Загальне правило полягає в тому, що чим ширшою або розпливчастішою є ключова фраза, тим важче її ранжуватиме. 

Крім цих параметрів існує показник релевантності, який показує, наскільки тісно це ключове слово пов'язане з тим, що я називаю. the seed or anchor keyword (Початковим або якірним ключовим словом). 

Проблема в тому, що ти можеш отримати тисячі ключових слів при пошуку за будь-яким точним або широким ключовим словом, а твої лістинги можуть містити лише певну кількість символів.

Ми не можемо заповнити наші лістинги всіма ключовими словами.

Ось чому нам доводиться відфільтровувати непотрібні та нерелевантні ключові слова та звужувати результати пошуку.

Для цього ми могли б використовувати деякі фільтри, які пропонує Keyword Scout. 

Ці фільтри знаходяться між рядком пошуку та результатами пошуку.

Почнемо з того, що перше – це word count (кількість слів).

Якщо ти хочеш шукати ключові фрази, що містять не менше трьох слів, ти можеш легко встановити мінімальну межу.

Після цього, якщо ти натиснеш на пошук, результати значно звузяться. 

Ще один фільтр, який ти можеш використовувати тут, – це пошук за категорією продуктів.

Зазвичай усі ключові слова потрапляють в ту саму категорію, але якщо тобі потрібна конкретна категорія, ти можеш використовувати цю опцію.

Ти також можеш вибрати рівень складності ранжування ключових слів.

Product Count (Кількість продуктів) показує, скільки продуктів представлено на Amazon, коли хтось робить пошук за цим ключовим словом.

Ти можеш зробити це, щоб отримати уявлення про те, наскільки велика конкуренція.

Якби я хотів продавати пелюшки для собак, мені цікаво подивитися, які ключові слова відображаються для продуктів, що містять щонайменше п'ять продуктів на Amazon.


Крім того, Jungle Scout, організував можливість фільтрації органічних та спонсорованих продуктів окремо.

Для тих, хто не знає, спонсоровані продукти - це ті, які відображаються в результатах першими й позначені як Sponsored (спонсовані).

Продукти, які не мають цього тегу, є органічними, продавці яких не вклали гроші у рекламу.

Отже, коли ти проводиш пошук ключових слів, тобі може бути цікаво дізнатися, скільки продуктів, що спонсоруються, з'являється за певним ключовим словом у порівнянні з органічними продуктами.

Крім того, ти також можеш фільтрувати, ввівши обсяг пошуку за останні 30 днів як за точними, так і за широкими ключовими словами.

Jungle Scout також має кілька більш розвинених фільтрів, які ти можеш побачити, натиснувши  Show More (Показати більше).

Ці варіанти можуть особливо стати в нагоді людям, які займалися рекламою і, можливо, спеціально хочуть скласти список ключових слів, які вони використовуватимуть у кампанії.

Тому вони можуть шукати ключові слова, пропонована ставка яких знаходиться у певному діапазоні.

Розширені фільтри дозволяють їм це зробити, використовуючи розрахункову ставку PPC.

А якщо є якісь конкретні ключові слова, які ти хочеш увімкнути чи виключити з результатів пошуку, ти можеш вказати їх за допомогою розширених фільтрів. 

Ось як ти юзаєш Keyword Scout від Jungle Scout для пошуку за ключовими словами.

Як ти можеш вивчити цей інструмент за допомогою ASIN?

Якщо ти не знайомий зі словом ASIN, знай, що кожен продукт на Amazon отримує унікальний ідентифікаційний номер, який називається стандартним ідентифікаційним номером Amazon (ASIN) для каталогу Amazon.

Ти можеш знайти його на Amazon у невеликому віджеті з плагіна розширення Chrome від Jungle Scout.

Або ти можеш знайти його в URL-адресі продукту.

Навіщо використовувати ASIN замість ключового слова?

Якщо ти робиш пошук за ключовим словом у Keyword Scout, він дасть тобі загальні результати без будь-якої інформації, чи дійсно ключові слова використовуються для будь-яких лістингів.

Однак пошук з використанням ASIN гарантує, що ти отримаєш ключові слова, які вже включені в лістинги, і допоможе тобі вирішити, чи ти їх можеш використовувати. 

Щоб виконати пошук ключових слів за допомогою ASIN, тобі необхідно скопіювати та вставити ASIN у панель пошуку Keyword Scout.

Натискаємо пошук і — бум! – там у тебе є всі ключові слова, які використовуються для лістингу.

По суті цей інструмент сканує цей лістинг , а потім показує тобі ключові слова, які люди шукають, коли знаходять цей лістинг.

Мені подобається використовувати цю функцію, щоб шпигувати за своїми конкурентами та бачити, які ключові слова вони знаходять у лістингах мого конкурента.

Ще одне зауваження, яке я хочу додати: якщо твоїм конкурентом є бренд, його торгова марка є одним із ключових слів, ти не можеш намагатися використати їхню торгову марку, щоб залучити трафік на свій лістинг, тому що це суперечить умовам Amazon.

Тому відразу фільтруй ключі і викидай з них назви бренду.

Єдиним винятком є ​​чохли, сумісні з iPhone або Android. 

Більше того, ти можеш додати більше одного ASIN одночасно.

Вам потрібно лише скопіювати інші ASIN і вставити їх у рядок пошуку, як ми це зробили з попереднім.

Після натискання на кнопку пошук ти побачиш фільтри.

Тобі буде доступно переглядати лише статистику вибраного продукту. 

Це все, що стосується Keyword Scout від Jungle Scout!

Тепер дозволь мені швидко розповісти, що таке список ключових слів Jungle Scout.

Туторіал Jungle Scout Keyword List

Keyword List — це інструмент, який дозволяє створювати списки ключових слів з певною метою безпосередньо з результатів пошуку Jungle Scout Keyword Scout.

Наприклад, якщо ти хочеш створити список ключових слів іспанською мовою, ти можеш просто знайти їх у Keyword Scout, а потім вибрати ті, які хочеш додати до лістингу.

Дай списку конкретне ім'я, і ​​він буде збережений у списку ключових слів раз і назавжди!

Ти завжди можеш повернутися, щоб знайти їх або використовувати в Список ключових слів безпосередньо зі списку ключових слів.

У Jungle Scout для тебе все готово!

Ось відео, яке показує деталі цього інструмента.

Дякую, що залетів на наш блог! 

Скоро побачимося))

Поки що!

П.С. - А ось повний огляд всіх інструментів Jungle Scout тобі.

Успіхів!

Table of Contents
  1. Найкращі знижки для Jungle Scout
  2. Keywords Scout Tutorial від Jungle Scout
  3. Туторіал Jungle Scout Keyword List

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!