Як додати зображення в опис товару на Amazon? [A+ Content]

Vova Even Oct 09, 2024
10 People Read
Амазон А+ контент
Table of Contents
  1. Покращи опис продукту (description) на Amazon за допомогою фото (А+ контент)
    1. Як покращити product description на лістингу за допомогою А+ контенту
    2. Топові послуги для А+ контенту
    3. А+ контент проти звичайного опису продукту
    4. Переваги додавання А+ контенту в опис продуктів
    5. Туторіал за додаванням А+ контенту в опис продукту
    6. Крок № 2: Вибери ідеальний модуль
    7. Чи підвищує конверсію включення А+ контенту?
    8. Бонус: найкращі фірми для оптимізації лістингу та A+ контенту
    9. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Покращи опис продукту (description) на Amazon за допомогою фото (А+ контент)

Як покращити product description на лістингу за допомогою А+ контенту

Чи знаєш ти, що створення А+ контенту на Amazon - чудовий спосіб виділитися серед конкурентів?

Ця функція дозволяє додавати фото, в те місце, де зазвичай додають текст.

Контент A Plus, створений для того, щоб привернути увагу твоєї цільової аудиторії, може покращити взаємодію з користувачами, збільшити конверсію та підвищити впізнаваність бренду.

В результаті це покращує твої продажі!

Якщо ти хочеш зробити додатковий крок, щоб переконатися, що твоя аудиторія ефективно розуміє функції продукту, ти можеш спробувати цей тул.

У цій статті я створив докладний туторіал щодо додавання фото та тексту в опис твого продукту.

Я додав кількох людей, які допоможуть тобі створити крутий візуал для А+ контенту.

Список трохи нижче.

Любиш дивитися відео? Тоді залітай на наше відео нижче!


Топові послуги для А+ контенту

Marketing by Emma (Використовуй код VOVA, щоб отримати 2 безкоштовні інфографіки з аналітикою під час базової оптимізації лістингу)

Blaze Copywriting (Використовуй код VOVA10, щоб отримати знижку 10 доларів на будь-який пакет копірайтингу)

AmazoniaPPC (Маркетингове агентство Amazon – скажи що від Вови – зроблять гуд прайс)

AmzOneStep (Використовуй код VOVA10, щоб отримати знижку 10% на будь-яку послугу Amzonestep)

Ключові ресурси та безкоштовні подарунки

  1. Інформація про контент А+

  2. IP-прискорювач Amazon (Amazon IP Accelerator)

  3. Інтерв'ю з експертом-копірайтером Еммою Шермер Тамір (Англійською)

А+ контент проти звичайного опису продукту

A+ контент дозволяє тобі детальніше описати функції продукту.

Звичайний текстовий опис також дозволяє тобі описати можливості продукту, але ця функція дозволяє додавати докладні діаграми, відео, зображення, описи.

Покращив опис продуктів, ти можеш підняти трафік та конверсію.

Крім того, це може допомогти тобі зменшити кількість негативних відгуків та повернення продуктів, оскільки ти зможеш описати свій продукт детальніше.

Переваги додавання А+ контенту в опис продуктів

Контент A+ дозволяє оптимізувати та покращити опис продукту бренду, щоб глядачі краще розуміли його особливості.

Ти повинен розуміти, що люди, купуючи на будь-якому маркетплейсі, купують не продукт, а його фото.

Адже найчастіше людей чіпляє візуал.

Крім того, це допомагає клієнтам краще зрозуміти, який продукт відповідає їхнім потребам, і дає їм впевненість у покупці.

Туторіал за додаванням А+ контенту в опис продукту

Давай заглибимося за п'ять кроків до створення контенту A+ на Amazon:

Крок 1. Переконайся, що ти відповідаєш критеріям відбору

Перш ніж створювати контент A+, ти маєш відповідати критеріям відбору Amazon.

Щоб скористатися цим інструментом, ти маєш бути зареєстрований та схвалений у Amazon's Brand Registry (Реєстром брендів Amazon).

Якщо ти ще не зареєстрований, то можеш використати інструмент IP-accelerator Amazon, щоб завершити реєстрацію протягом двох тижнів.

Але пам'ятай, що реєстрація торгової марки бренду коштує грошей.

Для мене це було близько 800 $.

Це залежить від бренду та продукту.

Щоб дізнатися точну ціну, звернись до юриста.

До речі, у нашій групі Амазон Свобода є Алекс Васько.

Він допомагає з реєстрацією торгових марок вже не перший рік і досить гарною ціною.

Знизу відос, який розбирає тему торгових марок.

Я особисто працював із Алексом. Скажи Алексу що ти від Вови Евена.

Він зробить чудовий прайс на свої послуги. Успіхів!


Крок № 2: Вибери ідеальний модуль

Після того, як твій бренд буде зареєстрований та схвалений Реєстром брендів, ти отримаєш доступ до А+ контенту.


Перейди в Seller Central, наведи вказівник миші на Advertising і натисни A+ Content Manager, потім натисни Start Creating A+ Content.

Вибирай варіант Basic.

Там ще є варіант Brand Story, але сьогодні я зосереджуся на варіанті Basic, оскільки він дає більше можливостей.

Почни з введення назви твого контенту, мови та ASIN.

Потім тобі потрібно вибрати модуль, який допоможе підкреслити особливості продукту та отримати максимальну вигоду.

Розглянемо кілька модулів:

Стандартний логотип компанії (Standard Company Logo) – ти можеш перетягнути сюди логотип компанії.

Стандартна порівняльна таблиця (Standard Comparison Chart) – я показав, як це виглядає у моєму відео про А+ контент, але якщо коротко: у порівняльній таблиці ти можеш порівняти кілька продуктів.

Але тільки порівнюй моменти, які будуть релевантні.

Стандартна порівняльна таблиця є інтерфейсом з можливістю перетягування, в який ти зможеш легко завантажувати зображення продуктів, їх ключові слова, назви та ASIN всього за кілька секунд.

Після додавання цих характеристик ти можеш вставити кілька показників порівняння, наприклад, порівняння продуктів з точки зору матеріалу, довжини та зручності використання.

Нещодавно у мене було інтерв'ю з Еммою, вона професійний копірайтер, щоб детально обговорити ці показники.

Ось її сайт Marketing By Ema та сервіси з написання лістингу (код VOVA надасть бонуси). Якщо тобі цікаво, то залітай!


Стандартні чотири зображення та тексти (Standard Four Image & Text) - тут ти зможеш завантажити зображення товару, для якого створюється опис.

Кожне зображення має показувати одну ключову особливість, яка має бути докладно описана у підписі зображення.

Стандартний квадрат для фото/тексту (Standard Four Image/Text Quadrant) - це ще один розділ, де ти можеш завантажувати зображення своїх продуктів та писати тексти.

Я хотів би ще додати один момент: ми не всі копірайтери.

Щоб усі ці інструменти працювали, їх слід правильно розписати.

Для цього є профі, які візьмуть із тебе якусь суму.

Але в результаті ця сума повернеться до тебе у вигляді продажів.

На початку статті я залишав контакти агенств та копірайтерів, щоб тобі це вийшло дешевше, я домовився про знижку.

Стандартне зображення та накладання темного/світлого тексту (Standard Image and Dark/Light Text Overlay) - тут ми можемо додати текст з темним або світлим фоном.

Стандартний заголовок зображення з текстом (Standard Image Header with Text) - за допомогою цієї опції ти можеш завантажувати фото майже на весь екран (розміри вказані на сторінці) та додавати до них заголовки та підписи.

Стандартний модуль А кількох фото (Standard Multiple Image Module A) - тут ти можеш додати кілька зображень із підписами та заголовками, на які можна наводити курсор.

Стандартний текст опису продукту (Standard Product Description Text) - Опиши свій продукт простими словами.

Стандартне окреме фото та основні моменти (Standard Single Image & Highlights) — зображення, заголовок, підзаголовок ПЛЮС заголовок та текст списку.

Стандартне ліве окреме зображення (Standard Single Left Image) - у цьому розділі ти можеш завантажити зображення та дати йому заголовок та підпис.

Переконайся, що зображення та текст доповнюють одне одного.

Стандартне праворуч окреме зображення (Standard Single Right Image) - у цьому розділі ти можеш завантажити фото та дати йому заголовок та підпис.

Стандартні технічні характеристики (Standard Technical Specifications) - тут вкажи габарити, вагу та пакування товару.

Або будь-які інші речі, які застосовуються до твоєї продукції.

Стандартне окреме зображення та докладні характеристики (Standard Single Image & Specs Details) - Ця частина дозволяє тобі завантажити зображення продукту та описати його характеристики, використовуючи простий текст та маркери.

Я б порадив тобі дати якнайбільше інформації.

Йдеться не про те, щоб сторінка виглядала красиво, а про те, щоб зробити її більш інформативною для клієнтів.

Стандартні три зображення та текст (Standard Three Images & Text) - цей варіант аналогічний до попереднього, але ти можеш додати сюди три зображення.

Крок № 3: Додай зображення та контент

Наступним кроком після вибору модуля є додавання зображень та контенту.

Наприклад, якщо я виберу Comparison Chart (порівняльну таблицю), Amazon дозволить мені порівняти до шести продуктів.

У цьому розділі я можу додати зображення продуктів, назви та ключові слова.

Аналогічно, якщо я виберу Multiple Image Module (Модуль кількох зображень), Amazon дозволить мені скористатися функцією наведення та натискання, яка, на мій погляд, більш цінна і підвищує залученість.

Створюючи контент A+, обов'язково обговорюй функції продукту, які є важливими для твого клієнта.

Твоя мета: показати максимально все про свій продукт, щоб підштовхнути його купити.

Крок № 4: Застосуй ASIN

Цей крок говорить сам за себе: тобі потрібно додати стандартний ідентифікаційний номер Amazon продукту сюди або простими словами ASIN.

Пам'ятай, що ти можеш додати ASIN тільки зі свого акка продавця Amazon.

Крок 5. Перегляд опису продуктів

Після додавання зображень, написання контенту та застосування ASIN ти можеш натиснути кнопку Review and Submit (Переглянути та надіслати).

Перед відправкою переглянь свій контент на комп'ютері та мобільному телефоні (Amazon дає тобі можливість зробити це), щоб переконатися, що ти оптимізуєш описи продуктів для всіх клієнтів.

Крок № 6: Відправ на затвердження

І останнє, але не менш важливе: час надіслати A+ контент на остаточне затвердження.

Коли ти будеш готовий, натисни кнопку Submit (Надіслати) і почекай, поки Amazon оцінить опис продукту.

Якщо ти порушиш якусь із їхніх умов, наприклад, увімкнувши формулювання, такі як guarantee (гарантія), free (безкоштовно) тощо, або додавши символи авторського права, Amazon затримає процес схвалення.

Іноді це відбувається відразу (ти отримуєш повідомлення про те, що щось не так), а іноді ти отримуєш сповіщення про помилку після того, як Amazon вручну перевірить A+.

Якщо ти впевнений, що все гуд, схвалення займе не більше 7 днів.

Чи підвищує конверсію включення А+ контенту?

Amazon стверджує, що якщо все зроблено правильно, контент A+ може допомогти тобі покращити конверсію.

Але для цього твій контент має бути привабливим, актуальним та повністю оптимізованим.

Бонус: найкращі фірми для оптимізації лістингу та A+ контенту

Якщо написання лістингу та дизайн – не твоя сильна сторона, ти можеш найняти професіоналів для створення оптимізованих та ефективних лістингів та А+.

Ось кілька моїх улюблених:

Marketing by Emma (Використовуй код VOVA, щоб отримати 2 безкоштовні інфографіки з аналітикою під час базової оптимізації лістингу)

Blaze Copywriting (Використовуй код VOVA10, щоб отримати знижку 10 доларів на будь-який пакет копірайтингу)

AmazoniaPPC (Маркетингове агентство Amazon – скажи що від Вови – зроблять гуд прайс)

AmzOneStep (Використовуйте код VOVA10, щоб отримати знижку 10% на будь-яку послугу Amzonestep)

Висновок


На цьому все! А+ контент справді крута фіча, якщо ти маєш реєстрацію бренду.

Адже вона дуже круто піднімає твої продажі. Дякую, що прочитав цей пост до кінця.

Побачимося у наступному блозі

Бувай!

Table of Contents
  1. Покращи опис продукту (description) на Amazon за допомогою фото (А+ контент)
    1. Як покращити product description на лістингу за допомогою А+ контенту
    2. Топові послуги для А+ контенту
    3. А+ контент проти звичайного опису продукту
    4. Переваги додавання А+ контенту в опис продуктів
    5. Туторіал за додаванням А+ контенту в опис продукту
    6. Крок № 2: Вибери ідеальний модуль
    7. Чи підвищує конверсію включення А+ контенту?
    8. Бонус: найкращі фірми для оптимізації лістингу та A+ контенту
    9. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!