Як користуватись Jungle Scout - Повний огляд від А до Я
-
Як користуватись Jungle Scout від А до Я
- Toolbox
- Product Research
- Suppliers
- Keywords
- Marketing
- Sales Analytics
- Advertising
- Jungle Scout Chrome Extension (Розширення)
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!
Як користуватись Jungle Scout від А до Я
Вітаю! Це Вова Евен і у цій статті ми з тобою розглянемо як користуватися такою прогою як Jungle Scout.
Після того, як ти прочитаєш статтю, ти дізнаєшся, як користуватися всіма тулзовинами Джангл Скаута.
Я також скину топові знижки на цю прогу. Це все буде трохи нижче в цьому пост-блозі.
Крім цього, ти зможеш зрозуміти, чи потрібний тобі Джангл для роботи з Амазоном у майбутньому.
Тепер давай знайомитись)) Мене звати Вова, продаю на Амазон з 2016 року.
Моя мета: допомогти початківцям та досвідченим продавцям просувати свій бізнес.
Якщо тобі більше подобається дивитись відоси, то я маю круте рішення!
Спеціально для тебе я приготував відео на півтори години, в якому ми розуміємо, як працює Джангл.
! ЗНИЖКИ !
Разом з командою Джангл Скаута ми підготували для тебе кілька Jungle Scout знижок, давай дивитися:)
Знижка На 3 Місяця Jungle Scout
Насправді я більше користуюся схожою програмою, яка називається Helium 10.
Ось стаття про Helium 10 і про те, що дає безкоштовний ак.
Ось топ знижки Helium 10 та безкоштовний акаунт.
Тепер давай розбирати усі тулзовини від Jungle Scout
Toolbox
Sales Estimator
Почнемо з Sales Estimator, це тулзовина, яка допомагає дізнатися скільки продажів конкретний продукт робить в місяць.
Тут тобі просто потрібно вибрати маркетплейс, категорію продукту та його BSR.
До речі, знайти дані за категорією та BSR ти можеш зайшовши на лістинг у вкладці Product Info.
Що таке BSR (Best Seller Rank)? Наприклад, існує величезна кількість продуктів у категорії Kitche&Dining, кожен продукт має ранк, від 1 до останнього продукту в категорії.
Чим нижче BSR, тим краще, оскільки це означає, що він ближчий до топового продукту в цій категорії.
Тепер натискай кнопку Calculate Sales і готово!
До речі, для цієї тулзовини тобі не потрібно мати підписку на Джангл, ти можеш юзати її безкоштовно.
Listing Grader
Listing Grader – це друга тулзовина з розділу Sales Estimator, яка допоможе зробити поверхневу оцінку будь-якому лістингу.
Для роботи з нею нам потрібний ASIN.
Ми його просто вставляємо та натискаємо Search.
Нам показується оцінка лістингу.
Тут ми можемо подивитись, наскільки якісний тайтл, булети, опис, фотки, та інші складові лістингу.
Вона може тобі показувати, який зі складових лістингу потребує доповнення та покращення.
Дуже базова прога, вона не оцінює положення ключових слів, положення фото і т.д.
Product Research
Product Database
Як ви вже зрозуміли, ці проги допоможуть нам знайти товар для продажу.
Як же ним користуватися?
Для роботи з цією тулзовиною вам потрібно вибрати маркетплейс та категорію (можна кілька).
До речі, я тобі раджу обирати категорію, в якій ти добре розумієшся.
Якщо такої категорії немає, то просто вибери ту, яка тобі цікава)))
Далі праворуч буде розділ Product Tier (розмір продукту), тут ти можеш вибрати oversize (великий розмір) та standart (звичайний розмір).
Я раджу починати з негабаритних продуктів, тож тобі буде простіше їх транспортувати та зберігати, хоча у великих продуктах менше конкуренції.
Seller type (види продавців), у цій вкладці є вибір FBA/FBM/Amazon.
Вже на цьому етапі ми можемо натиснути Search та отримати інформацію.
Тепер давай нижче подивимося на фільтри та швиденько по них пробіжимося:
Price. Ціна, у цьому фільтрі ти можеш вибрати мінімальну та максимальну ціну.
Reviews. Відгуки, у цьому фільтрі ти можеш виставити мінімальну та максимальну кількість відгуків.
Net. Тут ми виставляємо фільтр по чистому виторгу.
Rank. Тобто BSR, про нього ми говорили вище. Тут все насправді залежить від категорії. Наприклад, продавець з BSR 300 робитиме 1000 продажів у категорії Home&Kitchen, тоді як продавець категорії Baby з таким самим BSR буде робити 500 продажів. Тобто, чим менш загружена категорія, тим менше продажів робить продукт з маленьким BSR.
Weight. Тут ми дивимося вагу продукту, знову ж таки зверніть увагу, щоб продукт був легким, так його доставка буде набагато нижчою. Вага цього фільтра буде вказана в фунтах (lbs).
Sellers. Тут можна побачити кількість продавців на лістингу.
Raiting. Це рейтинг продукту. Ти 100% бачив на лістингах зірочки. Це рейтинг продукту. Мінімальне значення 1, максимальне 5. Тут я раджу пошукати лістинги з низьким рейтингом та почитати на них відгуки. Можливо, ти зможеш допрацювати ті недоліки й шляхом цього привернути увагу покупців.
Revenu. Це оборот товару, тобто сума грошей, яку він робить без урахування виторгу.
LQS (Listing Quality Score). Це фільтр, який допоможе витягти тобі лістинги, якісні чи не дуже. Оцінка лістингу у цьому фільтрі відбувається через Listing Grader (про нього ми говорили вище).
Date First Avialable. Тут можна вибрати дату появи товару на Амазоні. Спробуй пошукати продукти, які давно на Амазоні, але досі не набрали обертів.
Include keywords. Ключі для товарів, які ти хотів би продавати. Наприклад, ти думаєш продавати ножі, тоді встав ключ kitchen knife.
Exclude keywords. Ключі товарів, що ти не хочеш бачити. Наприклад, зі всіх спортивних товарів ти не хотів би бачити тенісні м'ячі, тоді tennis balls повинні бути в цьому рядку.
Exclude Unavialable Products. Якщо ти натиснеш галочку в цьому рядку, то на видачі у тебе не буде товарів, які відсутні в стоку або вони з якихось причин не доступні для продажу.
З правого боку в колонках бачимо три крапки, натиснувши на них, ти можеш трекати продукт (Add to product tracker). Кожному списку треків ти можеш назвати, щоб не заплутатися.
Також натиснувши на конкретний продукт у видачі ти зможеш переглянути докладну інформацію про нього, наприклад вага, комісії, ціну продажу та багато іншого.
Product Tracker
У ній ми можемо стежити за тими самими продуктами, які додали під час видачі.
За різні часові рамки можна трекати, як змінювався BSR, середні продажі на місяць або в день і багато іншого.
Навіщо це потрібно? Все просто, ти можеш постежити за різними продуктами, щоб зрозуміти його динаміку.
Коли він актуальний та чи є у ньому сезонність.
А доповідь за цими спостереженнями ти можеш завантажити у форматі CSV, якщо хочеш аналізувати інфу в Екселі (download CSV).
Opportunity Finder
Так само класна прога, яка потрібна для пошуку перспективних продуктів у різних категоріях. Тут все просто: вибрав категорію та натискай Search.
Нам вибиває різні продукти, зверху над ними ми бачимо фільтри, давай пробіжимося по ним:
1. Avarage Monthly Units Sold. Тут у нас мінімальна та максимальна кількість продажів на місяць.
2. Avarage Monthly Price. Тут зазначена середня місячна вартість товару.
3. Monthly Search Volume. Приблизна кількість запитів на продукт. Тобто скільки пошуків є у цього ключового слова.
4. Search Volume Trend. Це пошуковий тренд за певний період. Є варіація вибору за 30 днів і за 90. Тут іде фільтр зростання тренда. Наприклад, ти можеш мінімально вибрати 10% і тобі у видачі будуть доступні продукти, які за 30 днів виросли у тренді на 10%.
5. Niche Score. Це оцінка ніші від JS. Наприклад, у ніші, яка має оцінку 8, легше торгувати, ніж з оцінкою 3.
6. Competition. Тут розглядаємо рівень конкуренції. Я вибираю середній.
7. Seasonality. Тут вказує, як продукт є сезонним. Наприклад, рушники актуальні практично цілий рік, а ось ялинка, швидше за все, цікава ближче до зими або в період Нового року та Різдва.
8. Exclude keywords/ Include keywords. Те саме, що було у фільтрах вище.
9. Exclude Top Brands. Тут можна виключити топові бренди. Наприклад, у ніші кросівок такими будуть Nike, Adidas.
Якщо натиснути на стрілку під нішою, то там буде більш детальна інформація про продукт, ти зможеш подивитися ті ж критерії, що були зазначені вище, але вже в проміжку 3 і 6 місяців або 1 і 2 роки.
Щодо трендів, я можу порадити лише одне: він має бути стабільним. На графіку не повинно бути різких стрибків та падінь.
Якщо на графіку видно різкий стрибок, то будь готовий, що тренд пройде, і його падіння буде таким самим різким. Наприклад, як тут:
Suppliers
У цьому розділі ми можемо знайти наш продукт, а також фабрику, яка зможе нам його створити.
Suppliers Data Base
Тут ми шукаємо продукт і у нас є 3 шляхи:
1. пошук по продукту
2. пошук по компанії
3. пошук за постачальником
4. пошук по АСІНу
Якщо ми хочемо знайти продукт, то просто пишемо назву продукту і натискаємо Search.
У вкладці Country Of Origin ми можемо вибрати конкретні ринки виробництва продукту.
Кнопка Search Contact Info допоможе тобі зв'язатися з вибраним постачальником.
Пошук по компанії можливий, якщо, ти знаєш якусь компанію на Амазоні та їх продукти тобі цікаві.
У вкладці Company пишеш назву компанії і якщо Джангл не знаходить, то нижче може бути підказка, натиснувши яку буде потрібний результат.
Пошук по постачальнику класний варіант для тебе, якщо ти знаєш постачальника, у якого хотів би закуповувати товар, але не можеш знайти його контакт.
Пошук за ASIN.
Ти можеш шукати постачальника прямо по АСІНа продукту, який тобі сподобався.
Supplier Tracker
Тут ти можеш трекати постачальників, розбивати їх у різні групи.
Наприклад, створи папку "Постачальники білих шкарпеток з Індії" і після цього простеж за ними якийсь час.
Це все, що було за постачальниками з Джангл Скаута.
Можна шукати постачальників так, а можна просто шукати через Алібабу.
До речі, ось відос, про те, як шукати товар на Алібабі.
А ось ще одна корисна знижка на Джангл Скаут
Keywords
Зараз ми подивимося, як шукати ключі для продукту через Джангл.
Keyword Scout
У ній ми можемо знайти ключі для нашого продукту, назва якого є ключем.
Наприклад, ти вирішив продавати ніж для кухні (kitchen knife).
Ввівши в цей рядок “kitchen knife”, Джангл видасть нам усі ключі, пов'язані з цим ключем.
До речі, якщо ти хочеш навчитися шукати ключі та правильно будувати лістинг, то я маю безкоштовний курс з оптимізації лістингу з Helium 10 - Англійською.
Якщо ти вже юзаєш Джангл, то можеш просто взяти ті принципи, які були в курсі та використовувати їх у Jungle Scout.
Якщо ми в рядок пошуку заб'ємо певний ключ, нам видасть тисячі пов'язаних ключів.
А якщо натиснути на значок Амазона, тебе перекине на сайт Амазона, а в рядку пошуку ти побачиш той ключ))
Давайте спустимося до фільтрів, тут ми можемо конкретизувати нашу видачу.
В принципі, тут самі колонки, які ми розглядали вище. Але є парочка з них, на які я хотів би звернути увагу:
1. 30-Day Search Volume (Exact) - цей розділ показує скільки разів конкретний ключ забивався за останні 30 днів саме в такому форматі, в якому він існує.
2. 30-Day Search Volume (Broad) – цей показує, скільки разів цей ключ забивався з помилкою.
3. Recommended Promotions, тут ми дивимося рекомендацію від Джангл, яка показує скільки денних роздач нам потрібно, щоб потрапити на першу сторінку.
Наприклад, нам фільтр показує, щоб потрапити у топ цього ключа потрібно зробити 60 роздач на день. Так, цифра звичайно величезна, і не всі, навіть розвинені, продавці можуть собі дозволити таке. Це до речі хороша оцінка ніші: що більше роздач показує фільтр, то складніше ніша.
4. PPC bid. Тут ми дивимося скільки буде коштувати проста реклама за цим ключем.
Якщо тобі цікаво витягнути ключі з певного лістингу, то ти можеш це зробити прямо в JS. Для цього скопіюй АСІН і встав його в рядок пошуку. Нижче тобі будуть доступні ключі цього листингу.
Як тобі це може бути корисним? Ти можеш дістати всі ключі з топових конкурентів та використовувати їх у себе.
ВАЖЛИВО: ніколи не копіюй листинги у своїх конкурентів, це може призвести до видалення лістингу або взагалі до бану акаунту.
Keyword list
Ця фіча допомагає тобі зібрати ключі, які сподобалися та зберегти собі в окремому списку.
Як це зробити? Переходимо знову до Keyword Scout.
Там ми вставляємо або ключ, або АСІНи.
І трохи вище видачі буде кнопка Select, натиснувши на неї, можеш вибрати певні ключі та натиснути на “Add Keyword to list” і після цього створити окремий список із ключами.
Тепер переходимо до Keyword list і там буде папка із вибраними ключами.
Це зручно тим, що ти можеш сортувати за допомогою таких списків.
Наприклад, окремий список для іспанських ключів або окремий список для довгих ключів.
Загалом тут все на твій запит)))
Listing Builder
Тут ми будемо будувати наш лістинг.
Наприклад, ми знайшли всі ключі, які вам потрібні.
Тепер із них потрібно створити лістинг.
У цьому нам допоможе Listing Builder.
Ти маєш вибір, створити новий лістинг або імпортувати вже готовий лістинг, щоб його покращити.
У нас відкривається сторінка, на якій ми створюємо тайтл, булети (features), опис та Backend.
А праворуч ми бачимо наші ключі, їх буде розбито на кілька колонок.
Зверху найсильніші їх краще вписати в тайтл або перший булет.
Нижче будуть слабші ключі. Ми використовуємо їх в інших булетах.
І в самому низу слабенькі, якщо вони цікаві, то можеш засунути їх в опис.
Також у вкладці фільтри можеш ще більше профільтрувати ключі.
Наприклад, можемо прибрати дублікати цих ключів, у нас дуже часто з'являється слово kitchen і якщо тобі воно не потрібно, то можеш просто виключити його у вкладці “Exclude Special Characters” вписавши при цьому слово, яке не потрібно.
Після створення лістингу в Джанглі, тобі просто потрібно копіювати та вставити все в Seller Central.
Rank Tracker
У цій прозі ми трекаємо позиції ключових слів.
Ми можемо подивитися рейтинг продукту, BSR та багато іншого.
Але найважливіше, це те, що ми можемо трекати ключі цього продукту, щоб розуміти, як і на чому він ранкується.
Натиснувши на продукт, ти зможеш отримати більш детальну інформацію по ключах. Також тобі буде доступна окрема діаграма по кожному ключу. Просто наведи курсор на потрібний тобі ключ і готово!
Нижче на вкладці View Annotations ти можеш побачити більш детальну інформацію.
Наприклад: скільки разів шукають цей ключ, на якій сторінці він по видачі, скільки коштує РРС за цим ключем, так само показує, яка частина ключа знаходиться в лістингу.
До речі, ти можеш у такий спосіб трекати не лише продукт конкурента, а й свій.
Marketing
Як ти вже зрозумів, тут можна просувати твій продукт.
Що ж, давай подивимося які тули для цього пропонує нам Джангл.
Promotions
Є така програма, як Jump Send, на якій ти можеш виставляти свій товар за класними знижками.
Після того, як ти конектиш свій Селлер Централ, тоді вже далі виставляєш продукт.
Чесно, не можу розповісти про неї докладно, оскільки сам не юзав.
Але це прикольно тим, хто хоче більше показати свій продукт.
Review Automation
Як ти вже зрозумів, ця прога допомагає тобі автоматично витягти відгуки після покупки.
Це насправді класна тема, яка допоможе набрати велику кількість відгуків.
З маркетингу все.
Тобто, як ми побачили, тут базовий набір програм, які допомагають отримати відгук і просунути твій продукт.
Sales Analytics
У цьому розділі ти дізнаєшся про гроші, а точніше про свої заробітки.
Profit Overview
Тут вам Джангл покаже чистий профіт.
P&L Statement
У цій прозі у вас буде чистий бланк того, скільки і як ви заробили, і скільки втратили при цьому.
Other transactions
Сюди ви можете вставити додаткові витрати, наприклад, витрати на фотографа або копірайтера.
Advertising
Ads
Тут ти можеш трекати свою рекламу.
Вона даватиме аналітику і допоможе тобі покращити рекламу.
На жаль, вона зможе замінити РРС менеджера.
Manage Products
Ця тулзовина допоможе тобі займатися плануванням інвентарю.
Inventory Manager
Як ти зрозумів, плануємо закупівлю інвентарю саме тут.
Це важливо, щоб не потрапити в out of stock.
Там буде список твоїх продуктів, стік яких буде переповнений (over stock) або коли його потрібно поповнити (reoreder soon).
Також зазначено, скільки потрібно замовити товару, скільки він йтиме і багато іншого.
Sellerboard, прога яка також виконує ці завдання.
Через посилання 2 безкоштовні місяці Sellerboard.
Product Cost & Settings
Тут ми можемо стежити за ціною товару, вартості постачальника, історія його ціни (як вона піднімалася і опускалася).
Загалом це ще одна прога, яка допомагає нам з фінансами.
Academy
У Jungle Scout Academy ми можемо навчатися торгівлі на Амазоні з використанням тулзовин Джангла.
У ній дуже багато інформації, починаючи від пошуку товару, закінчуючи рекламою.
Це базовий курс Амазон.
Крім цього, будуть докладні інструкції щодо використання Джангла.
Ну а так само, різні вебінари та корисні подкасти.
Є ще навчання китайською або німецькою.
Тепер давай стрибати на розширення від Джангла Скаута.
Jungle Scout Chrome Extension (Розширення)
Розширення від Джанглу (завантаж його тут) допомагає вивчати аналітику не виходячи з Амазону.
Тут ти можеш почитати як завантажити та встановити розширення Джангл Скаута.
Ось огляд розширення Джангл Скаут.
Якщо ти введеш будь-який ключ у рядок пошуку Амазона, то у видачі отримаєш продукти, а під ними базову інфу.
У ній ми бачимо, яким чином продає продавець (FBA/FBM), скільки продавців на лістингу, його АСІН, скільки продажів на місяць, який у нього БСР, його ранк, бренд, місячний оборот та багато іншого.
Далі можна натиснути на розширення Хрому (воно буде у правому верхньому кутку браузера) і ти отримаєш ще більш докладну інформацію.
Тут ми можемо подивитися на те, як змінювалося зростання цін, як зростали чи падали продажі, яким був BSR.
Натиснувши на Net, тобі відкривається калькулятор маржинальності.
До речі, якщо у тебе такий самий продукт, то ти можеш вставити вартість його у виробника та подивитися на свою маржу за таких параметрів.
Зайшовши на конкретний лістинг, тобі буде доступна загальна інфа щодо нього.
Наприклад, кількість продажів на місяць, ціна, ранк, оцінка лістингу, та сама інформація, яку ми бачили до цього.
От і все! Ми коротко пробіглися Jungle Scout.
Це досить класна та базова прога для торгівлі на Амазоні.
Нагадую, що разом із командою Джангла ми зробили для тебе класні знижки. Лови!
Знижка На 3 Місяця Jungle Scout
Дякую тобі за те, що з нами досі. Ти молодець!
На зв'язку був Вова Евен. Побачимося у наступному блозі!
Бувай!
-
Як користуватись Jungle Scout від А до Я
- Toolbox
- Product Research
- Suppliers
- Keywords
- Marketing
- Sales Analytics
- Advertising
- Jungle Scout Chrome Extension (Розширення)
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!