Пошук товарів на Amazon: 3 найкращі поради для новачків

Vova Even Mar 08, 2024
18 People Read
3 найкращі поради для пошуку товару на амазон
Table of Contents
  1. Майстер-клас з пошуку продуктів на Amazon: три поради продавцям від Amazon-експерта
    1. Порада № 1: Оціни швидкість набору відгуків (Review Velocity)
    2. Порада № 2: Зменш розмір продуктів
    3. Порада №3: ​​Мотивуйся від перспективних продуктів
    4. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Майстер-клас з пошуку продуктів на Amazon: три поради продавцям від Amazon-експерта

Вітання!

Ласкаво просимо до нашого блогу))

У цій статті я поділюся трьома порадами щодо пошуку та дослідження продуктів Amazon FBA для початківців та досвідчених продавців.

Я впевнений, що прочитавши цю статтю, ти навчишся знаходити найкращі продукти для продажу))

Я Вова Евен і я активно продаю на Amazon з 2016 року.

За всі ці роки я неодноразово знаходив круті та перспективні продукти.

Та й провалів було чимало...

Якщо ти більше любиш дивитись видоси, то я залишу такий нижче!

Сподіваюся, буде корисно! Відос англійською.


Порада № 1: Оціни швидкість набору відгуків (Review Velocity)

Отже, перша порада, яку я хочу тобі дати, - звернути увагу на Review Velocity.

Review Velocity - це швидкість, з якою конкретний продукт отримує відгуки на Amazon.

Наприклад, є продукт, дитяче ліжечко, і він отримує 30 відгуків на місяць і робить 500 продажів на місяць.

І є інший продукт, ножиці для кухні, він робить ті ж 500 продажів, але отримує 18 відгуків на місяць.

Отже, дитяче ліжечко швидше отримує відгуки.

І в цьому плюс товару

Відгуки на Амазон: найкраща реклама.

Ти можеш мати супер крутий продукт, у супер крутій упаковці, АЛЕ якщо там не буде відгуків, то твої продажі будуть набагато меншими.

Тепер як і де ми можемо побачити швидкість набору відгуків?

Я використовую розширення Helium 10 для Chrome.

Ти можеш звантажити розширення Helium 10 для Chrome БЕЗКОШТОВНО.

Ось мій огляд Review Velocity англійською.

У мене також є знижки на Helium 10, щоб ти зміг заощадити якнайбільше

VOVA10 = ЗНИЖКА 10% щомісяця.

VOVA6М20 = ЗНИЖКА 20% на перші 6 місяців.


Як тільки ти завантажиш розширення Helium 10 Chrome, воно з'явиться у верхньому правому куті твого браузера Chrome.

Ось як це виглядатиме:



До речі, його буде виділено лише тоді, коли ти перебуваєш на сайті Amazon.

Тому, якщо ти хочеш дізнатися про швидкість перегляду конкретних продуктів, зроби пошук по них на Amazon і натисни на розширення.

Як тільки ти зробив пошук, потрібно буде натиснути Xray, який є основною частиною розширення Chrome.

Усі дані з цієї сторінки будуть завантажені, і це може тривати кілька секунд.

Після завершення завантаження ти побачиш продукти з різними параметрами, наприклад доходом, графіком продажів, комісією FBA і т.д.

Якщо ти хочеш дізнатися, як користуватись розширенням Хеліум 10, то залітай за видосом нижче))


Усередині Xray ти можеш знайти швидкість набору відгуків у крайньому правому кутку.


Ось вона, Review Velocity.

Отже, як ти можеш бачити на скрині вище, перший продукт має швидкість набору відгуків 331 при 666 продажах.

Це дуже круто, адже 50% усіх продажів приносить відгуки.

Я завжди дуже детально вивчаю швидкість набору відгуків.

Іноді на екрані з'являються продукти, що спонсоруються, але ти можеш видалити їх, оскільки вони не отримують органічного рейтингу.

Це означає, що вони використовують PPC, і будь-який товар, навіть зі 100 сторінки, може з'явитися на першій сторінці.

Отримати відгуки з половини продажів це дуже круте.

Але тут дуже важливо розуміти, чи не використовує продавець якісь додаткові засоби для набору відгуків, а якщо і використовує, то які?

Перше, що ти можеш зробити: купи товар у цього продавця і подивися, що він робитиме.

Наприклад, разом із товаром перейде вкладиш із запитом на відгук.

Всі досвідчені продавці просять залишити відгук після покупки.

Подивися, як компанія просить відгук.

Стань частиною їхньої стратегії, щоб зрозуміти, яким чином вони це роблять.

Існують різні подібні тактики для збирання відгуків.

Як тільки ти вивчиш кілька тактик, ти також зможеш проявити творчий підхід і застосувати деякі хитрощі, щоб підштовхувати покупців залишати відгуки.

Поки ти шукаєш продукт, ти можеш знайти нішу, яка має низьку швидкість набору відгуків, але робить високі продажі.

Якщо ти знаєш, як отримати відгуки, то для тебе це буде величезним плюсом))

Ось мій плейлист російською про те, як отримати відгуки на Амазон.

Там ми детально поговорили про різні способи набору відгуків.

Отже, давай підсумуємо: подивися хто швидко отримує відгуки, купуй у них та проаналізуй, що особливого вони роблять.

До речі, Хеліум 10 має окремі тул для набору відгуків, розширення Seller Assistant.

Helium 10 Seller Assistant - огляд та повний туторіал.

Порада № 2: Зменш розмір продуктів

Amazon забирає певну плату за товари різних розмірів, які продавці продають через FBA.

Чим більший обсяг продукту, тим вищою буде комісія.

Саме тому я пропоную шукати невеликі продукти для старту.

Це заощадить тобі гроші, час та енергію, а також позбавить непотрібних проблем зі зберігання за великогабаритними продуктами.

Якщо ти вже продаєш великий товар, то варто зменшити його розміри))

Я розповім, як це робиться.

Для цього ти можеш використовувати розширення Helium 10 Chrome або розширення Jungle Scout для Chrome.

Знайди продукти на Amazon і відкрий розширення так само як ми це робили.

Як тільки вся статистика з'явиться на екрані, прокрути праворуч і ти побачиш Size Tire, це дані про класифікацію розміру продукту за стандартами Амазон.


Як ти пам'ятаєш чим більше розмір товару, тим більше комісії.

Давай тепер подивимося, наочно, скільки цифри можуть різнитися.

Я відкриваю два продукти, показані на скріншоті: перший small oversize (невеликий розмір), а інший large standard size (великий стандартний розмір), щоб ти міг зрозуміти різницю.

Після цього перейдіть на сторінку продукту та відкрийте розширення Helium 10 Chrome.

Серед інших опцій розширення натисніть Profitability Calculator.

Ось також повний туторіал за Profitability Calculator.

Цей калькулятор дозволяє зрозуміти рентабельність продукту з різних боків.

Він повідомляє тобі, яка це категорія продуктів та скільки комісій вони платять.

Тепер давай подивимося на комісію для стандартних товарів:


Комісія складає $5,98.

Тепер давай перейдемо до іншого продукту і подивимося, яку комісію він платить:


Подивися на різницю!

Цей продавець платить 10,94 доларів за продаж через габаритний товар.

Різниця становить 5 доларів, і це не мало.

Навіть 1 цент має свій вплив у бізнесі.

Порахуй, скільки ти зможеш заощадити, якщо зменшиш розмір свого товару.

Якщо ти тільки шукаєш товар на продаж, то постарайся знайти його маленького розміру.

Якщо ти вже продаєш товар великого розміру, то постарайся його максимально зменшити.

Порада №3: ​​Мотивуйся від перспективних продуктів

Вище ми розглянули різні стратегії та поради.

Крім того, я б порадив тобі докладно вивчати успішні продукти.

Покопайся в історії продуктів із твоєї ніші.

Подивися, хто і як розвивався.

Це дасть тобі попереднє уявлення про те, з чим ти конкуруєш, і чи є необхідність проводити сильну маркетингову кампанію, щоб виграти конкуренцію та збільшити продаж.

Отже, як знайти нові продукти?

Це займе багато часу, докладно я розповідаю це у наших статтях про пошук продукту:

  1. Пошук продукту за методом ТКМ

  2. Пошук продукту методом МКМ

  3. Пошук продукту через Хеліум 10 Black Box

Якщо коротко, то заходь на будь-який лістинг тієї ніші, яка тобі цікава та шукай категорію та підкатегорію.

Тут тобі потрібно буде натиснути на посилання основної категорії, яка наведе на сторінку бестселерів цієї категорії.

Опинившись там, прокрути трохи вниз і побачиш New Releases (Нові релізи), Most Wished For (найбажаніші)  й Gift Ideas (Ідеї для подарунку).

Натисни на New Releases та відкриється нова сторінка, на якій ти зможеш побачити всі нещодавно випущені продукти у цій категорії.

Після цього ти зможеш побачити, як працюють нові продукти та чому.

Наприклад, якщо якийсь новий продукт отримав кілька хороших відгуків із 5-зірковим рейтингом, ти можеш детально вивчити його та побачити стратегію продавця.

Можливо, вони створили сильний лістинг із привабливим текстом та релевантними ключовими словами або вони використовують круті фотки.

Таким чином, ти зможеш взяти всі найкрутіші ідеї для свого продукту!

Висновок

Успіх Amazon – це поєднання факторів та добре продуманих стратегій.

Чесно кажучи, почати продавати на Amazon - нескладне завдання, тут складніше утриматися.

Для цього існує дуже багато стратегій та лайфхаків))

Це все на сьогодні!

Дякую, що залетів у наш блог.

Не забудь подивитись мій YouTube і Юдемі.

Там багато корисної та потрібно інформації.

Дякую, що залетів на мій блог.

Побачимося пізніше.

Бувай!

P.S.Почитай наші поради щодо пошуку товару від одного з топових експертів Хеліум 10, Бредлі Саттона.

Table of Contents
  1. Майстер-клас з пошуку продуктів на Amazon: три поради продавцям від Amazon-експерта
    1. Порада № 1: Оціни швидкість набору відгуків (Review Velocity)
    2. Порада № 2: Зменш розмір продуктів
    3. Порада №3: ​​Мотивуйся від перспективних продуктів
    4. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!