Як створити Крутий Амазон Лістинг - Відкриття Лістингу, Купівля Баркоду, Реєстрація Бренду І ТМ
-
Як Ельдар відкрив свій перший Амазон лістинг?
-
Які інструменти необхідні для створення лістингу на Амазон?
-
Використання Helium 10 Cerebro для побудови лістингу
-
Створення лістингу на Амазон за допомогою Helium 10 Listing Builder
-
Купівля UPC баркодів для Амазон лістингу
-
Як відкрити лістинг на Амазон?
-
Помилка 5665 при створенні лістингу та її вирішення
-
Реєстрація ТМ та бренду через Amazon IP Accelerator
-
Реєстрація торгової марки в Trademark Engine
-
Створення лістингу після реєстрації ТМ
-
Фінальний етап Amazon Brand Registry
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт!
Це, як завжди, я, Вова Евен))
Ваш колега-продавець на Amazon.
У цьому пості ми поговоримо про те, як створити крутий Амазон-листінг (картка товару).
Ми розповімо і покажемо, як все це відбувається в самому Селлер Централ.
Для цього я запросив продавця Amazon Eldara.
Можливо, ти пам'ятаєш його з блогу посту про реєстрацію аккаунту на Амазон або про бренди, патенти, авторські права і.т.д.
Ельдар покаже нам, як він створив крутий лістинг за допомогою проги Хеліум 10 і ChatGPT (Неймережа).
Те, що ти знайдеш у цій статті НЕ legal advice (юридичні поради).
Як Ельдар відкрив свій перший Амазон лістинг?
Свій перший лістинг Ельдар створював у часи, коли чату ГПТ ще існувало.
Тоді Ельдар звертався на сайт Fiverr (платформа для пошуку фрілансу) і там знаходив людей, які б могли створити лістинг.
Це коштувало 20-25$.
Все одно після покупки лістингу доводилося своїми руками вносити правки, прибирати та вставляти різні ключові слова.
Зараз Ельдар юзає чат GPT для створення та оптимізації лістингу.
Які інструменти необхідні для створення лістингу на Амазон?
Для створення лістингу потрібні 2 основні інструменти:
Хеліум 10
ChatGPT
Про це ми вже говорили вище.
Який був алгоритм Ельдара?
Перше, що ми робимо, це заходимо на лістинг свого конкурента та копіюємо назву товару (title) булети (bullet points), опис продукту (description)
P.S. - якщо ти не знаєш або забув, що і де знаходиться на лістингу, то нижче структура лістингу на Амазон.
Тепер весь цей скопійований текст слід закинути в чат ГПТ.
Насправді, нейромережа, це крутий спосіб створити високоякісний та цікавий контент.
Але для того, щоб його створити, йому потрібна основа та якась інформація.
Тепер дивись, тобі потрібно не просто взяти одного конкурента та закинути текст.
Тобі потрібно пошукати кількох конкурентів, які максимально релевантні твоєму продукту та вставити в нейромережу їхні тексти.
Коли ми закинули цей текст, чат ГПТ вже розумітиме, про що йдеться.
Тепер нам потрібно попросити його на основі цієї інформації створити title, bullet points, description (опис).
Він накидає тобі варіанти і не факт, що вони сподобаються.
Тобі потрібно буде прямо в чаті попрацювати із запропонованим текстом, щоб отримати найоптимальніший варіант лістингу.
Ти можеш попросити додати більше ключів, символів, змінити формат тексту.
Загалом, викручуй чат як тобі потрібно))
Використання Helium 10 Cerebro для побудови лістингу
Тепер ти можеш юзати Cerebro від Helium 10.
Цей тул допоможе тобі витягнути ключові слова з конкурентів та проаналізувати їхні позиції.
Для цього потрібно взяти ASIN номери конкурентів і вставити їх прямо в Серібро.
Далі тобі прога видасть список цих ключів.
Їх там буде дуже багато, переживати не варто.
Але вище у тебе будуть доступні фільтри!
І тобі треба буде юзати їх.
Вони дуже круто допомагають відкинути непотрібні ключі.
Ельдар ставив Search Volume (кількість пошуків) від 650.
Тепер у нас видача скоротилася із 276 сторінок до 16!
Якщо ти не знаєш, що означає те чи інше ключове слово, просто натисни на нього.
Тобі перекине на сайт Амазона і ти наживо зможеш побачити його.
Далі нам потрібно прочитати всі ключі (я знаю, що це довго та нудно, але це потрібно зробити 🙃)
Ті ключі, які ти хочеш юзати у своєму лістингу, потрібно вибрати.
Для цього з лівого боку кожного ключа є квадратик.
Тепер ці вибрані ключі потрібно додати до окремого списку.
Нажми Add to My List.
Якщо ти перед цим не створював окремого списку, то тут у тебе буде можливість дати йому ім'я і вибрати для нього маркетплейс.
Якщо у тебе Хеліум на тарифі Helium 10 Diamond, то ти можеш побачити кількість продажів по кожному ключу, цей параметр називається Keywords Sales.
Зараз ця фішка працює і для Helium 10 Platinum (Дешевший план).
Це дуже крута штука, тому що є ключі, які начебто й підходять твоєму продукту, вони релевантні, але продажів вони не приносять.
Я бачив ситуації, коли обсяги пошуку більші для ключа, але продажів немає.
Або навпаки, ключі шукають нечасто, але багато з них іде продажів.
Без цієї фічі можна зробити крутий лістинг, але разом із нею він буде ефективнішим.
Коли ти закінчив аналіз ключів, можемо переходити до побудови лістингу.
Створення лістингу на Амазон за допомогою Helium 10 Listing Builder
Далі відкривай Helium 10 Listing Builder.
Тут у нас є всі інструменти для створення лістингу.
З права ти бачиш усі ключі, які перед цим профільтрував, а нижче у тебе будуть форми для тайлту, булетів, опису.
Після того, як ти напишеш все, спускайся нижче!
Там програма видасть тобі рейтинг твого лістингу та приблизну кількість пошукових запитів.
Якість лістингу хороша, але потрібно попрацювати над пошуком.
Крім цього, є внизу загальні рекомендації від Хеліум 10 по лістингу і тобі показано, чи ти їх юзав.
До речі, Хеліум 10 додав до інструменту лістинг білдер штучний інтелект.
Я ще не тестував цю штуку, але маю докладний блог пост про таку ж прогу в Джангл Скаут.
В принципі було непогано.
Звичайно, не ідеально і потрібно вносити свої редагування, але вона економить купу часу!
Тут ще потрібно враховувати твій досвід і знання англійської.
Ти можеш створити за допомогою ШІ лістинг і попросити копірайтера перевірити його.
Або хоча б попроси людину, яка знає англ, перевірити “читабельність” лістингу.
На крайняк можна попросити GPT чат проаналізувати текст.
Адже нам потрібно не просто зробити текст із ключів, а зацікавити покупця
Як поділився Ельдар, він мав досвід створення лістингу самостійно і з копірайтером.
Якщо робити все самостійно, то за часом це триває годину, може дві.
Якщо це робить копірайтер, то щонайменше 3 дні.
Це з огляду на всі правки.
Ще один важливий момент, яким би не був крутий лістинг, найважливіше в ньому: фото.
Ти можеш вставити найкрутіші ключі, але якщо фото будуть поганими, то користі від твого лістингу не буде.
Перше, що бачить ваш покупець: фото.
Потім іде тайтл і все інше))
Основне завдання тексту на лістингу: його ранк.
Тобі потрібно вставити найкращі ключі, щоб органічно підняти продукт.
Та й відгуки.
Це теж дуже важлива штука, тому що вони дають найкращу рекламу.
Навіть краще, ніж реклама Amazon PPC.
Ось плейлист про те, як набирати відгуки на Амазон.
Тепер, коли ми створили лістинг у Хеліумі, нам потрібно імпортувати його до самого Амазону.
Але тут не все так просто!
Купівля UPC баркодів для Амазон лістингу
Для лістингу на Амазоні нам потрібний спеціальний баркод, він називається UPC-код (Universal Product Code).
Навіщо він потрібний?
Щоб відокремити твій лістинг від інших.
Для цього нам потрібно купити спеціальний штрих-код GS1.
UPC спочатку був винайдений в Америці для моніторингу товарів у магазинах і вперше запрацював у 1973 році.
Взагалі, для отримання баркоду є два шляхи:
легальний (через GS1)
нелегальний.
Нелегальний баркод отримують через різні сайти типу Speedy Barcodes і.т.д.
Я не рекомендую користуватися нелегальним методом, особливо якщо ти хочеш працювати в довгу!
Чому багато хто віддає перевагу нелегальному баркоду?
Вся справа в ціні, на GS1 вартість одного баркоду стартує від 30 доларів.
На інших сайтах можна купити 5 баркодів за 10 доларів.
Різниця величезна.
Чому потрібно купувати оригінальний баркод?
Уяви, ти запустив товар, розкрутив лістинг, там було багато відгуків.
А потім Амазон блокує твій листинг і просить тебе підтвердження від GS1 про легальність твого баркоду.
Якщо він оригінальний, то надати документи буде просто і швидко розблокують.
А якщо це нелегальний баркод?
Тоді все.
Як варіант можна вивезти товар на інший склад, переклеїти на ньому баркод і завезти його на новий лістинг.
Повір, це дорожче, ніж одразу купити оригінальні баркоди.
Що ж, погляньмо, як купити цей баркод легальним способом?
Заходимо на сайт GS1 США та натискаємо Get a Barcode.
Тут є два види баркодів.
Перший вид (який за 250 доларів) призначений для зростаючих компаній, що випускають багато товарів.
Тут ти можеш купити від 10 баракодів і передбачається річна комісія.
Другий вид (за 30 баксів), це одиничний баркод, якщо ти просто хочеш купувати баркоди по пару штук.
Ми вибрали одиничний баркод.
Тепер у рядок Brand Name ми пишемо ім'я бренду.
В Product Description опиши продукт.
Його ти можеш взяти з того лістингу, який ми створили раніше.
Тепер цей код з'явиться у тебе у кошику.
Натискаємо Checkout та оплачуємо.
У тебе буде невелика анкета з базовою інформацією щодо твоєї контактної інформації.
Якщо у тебе акаунт в Амазоні оформлений на юр.особу, то в анкеті при оплаті теж юзай юр.особу.
Після заповнення даних потрібно буде вибрати спосіб оплати.
Як відкрити лістинг на Амазон?
Тепер, після покупки коду, ми можемо відкривати лістинг на Амазон.
Для цього заходимо до нашого кабінету і натискаємо Catalog – Add products.
Далі нам потрібно натиснути I'm add a product not sold on Amazon (Я додаю продукти, які ще не продаються на Амазон)
Тепер тут нам потрібно написати назву продукту, і Амазон підтягне тобі кілька категорій, які підходять під твій продукт.
Тобі потрібно буде обрати самостійно.
Ти можеш підглянути її у конкурента)))
Далі ми бачимо таку інфу.
Variations тут у нас запитують, чи варіації у твого продукту.
Тобто, чи відрізняється твій продукт розміром, кольором, формою тощо.
До речі, для однієї варіації 1 UPC код.
Тобто якщо у тебе 8 варіацій, то потрібно 8 UPC кодів.
У Item Name потрібно вставити тайтл (ми його робили спочатку)
У Brand Name назва бренду, якщо в тебе його немає, то є галочка нижче.
До речі, якщо ти вставиш чиєсь ім'я, яке вже зареєстровано на Амазоні, то форма далі тебе не пропустить.
External Product ID передбачає цей UPC код.
Якщо ти хочеш торгувати в Європі, то тобі потрібен EAN, його потрібно купувати на GS1.
Помилка 5665 при створенні лістингу та її вирішення
Дуже часта помилка 5665 під час створення лістингу.
Якщо твоє ім'я бренду не підтверджено Амазоном, то ти отримуєш таке повідомлення.
Натисни на Request approval і вибери свою категорію.
Якщо спуститися вниз, то тебе попросять завантажити фото твого продукту та упаковку.
Брендинг твого продукту має збігатися із твоїм ім'ям бренду.
Товар потрібно фоткати на якійсь поверхні (наприклад, стіл або підлога).
Тобто студійні фото не приймаються.
Ну і звісно не повинно бути на фото інших назв бренду.
Далі ти вводиш контактну інформацію (пошту/телефон).
Ось приклад фото:
Після завантаження всієї інформації натискай Submit.
Реєстрація ТМ та бренду через Amazon IP Accelerator
Ми відкриваємо кабінет Амазона та вибираємо Brands – Brands Registry.
І натискаємо Register Your Brand.
Enroll Brand (Зареєструвати бренд).
У цьому вікні ти вибираєш, чи маєш торгову марку, чи ні.
І натискаємо Get Started.
Тобі будуть надані партнери Амазона (Amazon IP Accelerator), я особисто створював ТМ через MAVEN IP (зараз Caldera Law).
Я рекомендую звернутися до кількох компаній, щоб дізнатися та обрати для себе найкращі ціни.
Наприклад, ти можеш звернутися до Алекса Васько.
Він активний учасник групи Амазон Свобода і може допомогти тобі зареєструвати бренд.
Також з цією темою зможуть допомогти фахівці з Edeal.
Якщо ти хочеш реєструвати через партнера Амазона, то можеш натиснути на компанію та зв'язатися з представником.
Дуже зручно те, що ти можеш реєструвати не лише ТМ, а й копірайт чи інші моменти.
Детальніше про патент, бренди, копірайт
У відсіку повідомлень ти можеш розписати свій запит і пояснити, що саме тобі потрібно.
До речі, ти можеш юзати чат GPT для написання листа.
Якщо говорити про ціни, то я регал за 800 $, але можна знайти й дешевше.
Тому звернися до кількох хлопців, щоби розуміти, як усе працює.
Ельдар поділився із нами сервісом Trademark Engine.
З цими хлопцями у мене немає жодних знижок чи купонів, але вони мають реально круту ціну для реєстрації ТМ!
Реєстрація торгової марки в Trademark Engine
Насправді тут все досить просто. І я все-таки порадив би поговорити з профі, але можна і зробити це самостійно.
Те, що ти знайдеш у цій статті НЕ legal advice (юридичні поради).
Вибираємо, що тобі треба зареєструвати:
Name (ім'я)
Slogan (слоган)
Логотип
Enter the name you wish to product (впиши ім'я, яке хочеш використовувати).
Does your mark include a living person's name - even if it is a stage name or pseudonym or could it be perceived to include a person's name?
- Чи включає твій бренд ім'я живої людини – навіть якщо це сценічне ім'я чи псевдонім, чи може вона сприйматися як таке, що включає чиєсь ім'я?
Does your mark include any words other than English or non-Latin characters?
- Чи є у твоїй назві бренду слова не англійською чи латиницею?
Are you currently using this trademark in your business?
- Чи використовуєш ти зараз цю назву бренду у своєму бізнесі?
Поїхали на другий крок реєстрації.
Тут тобі потрібно вибрати, на кого зареєструвати бренд.
Фіз.обличчя - Individual
Юр.обличчя - Organization
Якщо це физ. лицо, потрібно вказати твої контакти.
Якщо це юр.особа, то вказуємо контакти компанії.
Далі ми вибираємо, навіщо нам потрібно зареєструвати торгову марку: для товарів чи сервісу.
Goods – товари.
Services – послуги.
Якщо в тебе товари, то потрібно вибрати категорії для них.
Тепер у тебе може виникнути питання: як мені зрозуміти, в якій категорії мій товар?
Для цього переходи до розділу Our Services – Free Trademark Search.
Тобі потрібно знайти на Амазоні твого головного конкурента та вбити його бренд у це поле.
Тобі буде доступна інформація про бренд і потрібно буде перейти до розділу Classification Information.
В International Class побачиш потрібну категорію.
Наприклад, ми юзали бренд із виробництва щіток для гриля і вони класифікували себе як Hand tools (ручні інструменти).
Нижче ти можеш побачити, що цей бренд зареєстрував кілька класів.
На момент 2024 року, реєстрація одного класу коштує 350 $ і 99 $ коштують послуги сервісу.
Після того як ти вибрав категорію, нижче тобі потрібно буде написати зразковий назви продукту.
Далі сервіс створить запит на схожі назви брендів.
Тут є 4 типи перевірки, але загалом першого варіанта вистачає з головою))
І потім ти можеш обрати пакет.
Ну і останній етап – це оплата!
Після оплати сервіс може пропонувати тобі безліч додаткових послуг, ти можеш почитати детальніше про них, але, як на мене, базових послуг вистачає з головою.
Ельдар поділився, що в цьому сервісі важливо користуватися справжньою американською адресою.
Тобто навіть оренда поштової скриньки не підходить.
Тому варто пошукати знайомих в Америці або друзів.
Можливо, вони зможуть дати реальну адресу.
Створення лістингу після реєстрації ТМ
Якщо ти пам'ятаєш, ми писали листа через Amazon IP-Accelerator.
У відповіді на лист нам розписали, скільки коштуватиме реєстрація ТМ і скільки буде комісія в USPTO.
У такому разі юристи самі зареєструють твій товар і будуть твоїми представниками.
Для цього тобі потрібно заповнити анкету.
Ось приклад того, як вона виглядає.
До речі, всі дані у формі потрібно вказувати так само, як в акаунті Амазон.
У цій частині ми вказуємо інші дані.
Реєстрація бренду на юр.особу або фіз.особу
Хто підписуватиме заявку про реєстрацію ТМ, зверни увагу, тут потрібно вказати повне офіційне ім'я, як у доках.
Ким є той, хто підписує? Наприклад, директор чи СЕО менеджер.
В останньому полі додаємо документи підписувача. Наприклад, права чи паспорт. Головне, щоб це був документ, який має твоє фото, ПІБ на латиниці та підпис.
Нижче, де плашка, нам потрібно вказати, чи є твоя фізична адреса бізнесу, твоєю адресою проживання.
Переходимо далі та пишемо адресу твого бізнесу.
У другому стовпчику ми вказуємо альтернативну адресу для отримання пошти.
Наприклад, поштову скриньку, агент у США.
Якщо так, то вкажи його нижче.
Зверни увагу на пункти після слова REQUIRED (Обов'язково).
USPTO запитує твою фізичну адресу бізнесу
Це те, куди ти ходиш працювати щодня
Це може бути адреса твого офісу
Це може бути твоя домашня адреса
Фізичною адресою бізнесу не може бути адреса твоєї поштової скриньки, адреса твого агента або інша адреса на яку ти можеш отримати імейл.
Твоя фізична адреса стане публічною, після реєстрації ТМ
Якщо ти не хочеш, щоб ця адреса стала публічною, ти маєш вказати альтернативну поштову адресу, це може бути навіть адреса поштової скриньки або інша адреса, на яку ти можеш отримувати пошту.
Далі ми заповнюємо інформацію про бренд.
До речі, тут добре розказано, що таке ТМ.
Торгова марка, це слово, фраза, символ, колір, дизайн або комбінація цих елементів, які відрізняють цей продукт або сервіс (якщо ти хочеш зареєструвати сервіс)
У першому рядку ми обираємо, що саме хочемо зареєструвати.
Слово, дизайн тощо.
Якщо ти не впевнений, що саме тобі потрібно зареєструвати, то варто обговорити це на дзвінку з юристом, вони тобі підкажуть.
Далі нам потрібно описати наш товар саме до якого класу він належить і які товари в ньому будуть продаватися.
У рядку “What words, numbers and punctuation appear in your trademark” ми пишемо назву бренду.
У плашці нижче потрібно вказати, чи є у твоїй назві бренду іноземні символи чи слова.
Does someone’s name (first and last name) nickname or alias appear in your trademark
- Чи є в назві твоєї ТМ ім'я, прізвище чи нікнейм відомої людини.
Якщо так, то вкажи ім'я.
Тепер про пошук твоєї ТМ.
Have you ever conducted any searches to determine whether any trademarks exist that conflict with your proposed trademark?
- Проводив ти якісь пошуки щодо конфліктів у ТМ із твоєю назвою.
Тут ми вибираємо потрібний варіант.
Нижче ти можеш описати те, що робив.
Наприклад, якщо ти щось робив через USPTO, можеш це вказати.
І далі у нас питають, чи хочеш ти, щоби фірма сама провела перевірку твоєї назви ТМ.
Якщо так, то вибирай потрібну опцію, тут побачиш і ціну.
Давай розповімо трохи про наш товар!
Перше питання: чи ти зараз продаєш свої товари в Америці?
Бачиш у самому низу лінк у слові Trademark Manual? Тисни на нього!
У це вікно вставляємо нашу назву товару.
Наприклад, у нас є килимок для йоги.
І прога показує тобі, до якого класу належить твій товар.
Теж дуже зручно!
Переходимо на минуле вікно та вказуємо його.
Тепер давай подивимось на рядок нижче.
Seeing the requirements above, what application is appropriate for you?
- З огляду на вимоги вище, який варіант підходить тобі?
Давай подивимось!
Use-Based Application – це продукт, який вже продається.
Intent-to-Use Application – це товар, який ще не продається.
Якщо ти вказуєш Intent-to-Use Application, то тобі потрібно буде заплатити додаткові комісії, це 150 доларів.
Поїхали далі!
Do you advertise any of your Goods online?
– Чи ти рекламуєш товари онлайн?
When do you expect that your Goods/Services will be arrive on sale?
– Коли ти передбачаєш початок продажів товару?
If you wish to qualify a lower government filing fee (per class), provide us with the TMID Manual TERM ID codes you found in the USPTO Trademark Manual for each of your Goods/Service?
– Якщо хочеш заплатити меншу комісію за реєстрацію (за кожен клас), знайди коди TERM ID у реєстрі USPTO та встав їх для своїх товарів чи послуг.
Якщо ти самостійно зможеш знайти ці коди, то отримаєш знижку 100$.
Наступний крок: фото товару!
Тут потрібно додати фотографії з різного ракурсу.
Пам'ятай, жодного фотошопу чи редагування.
Наскільки я знаю, можна юзати студійні фотографії.
Погнали далі!
Наступний крок: додаткова інформація по твоєму бренду.
Where do you wish to file a trademark application?
– Де ти хочеш подати заявку на реєстрацію ТМ?
Наприклад, ми хочемо зареєструвати у США.
List the Foreign countries where you would like more information about filling a trademark application
– додай назви країн, за якими ти хотів би отримати більше інформації щодо заповнення заявки на реєстрацію ТМ.
Are you interested in protecting more than one brand
– Ти зацікавлений у захисті більше одного бренду?
Якщо так, то нижче зазнач, скільки саме брендів ти хочеш захистити.
Опускаємось нижче:
Do you own trademark registration in the US?
– У тебе зараз є ТМ у США?
Якщо так, то нижче зазнач її номер.
Have you previously filled a trademark application (in the US or anywhere else) in the SAME or SIMILAR mark.
– Ти вже подавав заявку на реєстрацію ТМ (у США чи іншій країні) для цієї ж чи схожої назви бренду?
Do you currently own any trademark registrations (in the United States or any foreign country) for the SAME or SIMILAR mark?
– Чи маєш зараз процес реєстрації в США чи іншій країні для такої ж чи схожої ТМ?
Have you ever filed an application in the USA that was issued an Office Action was refused, or was opposed?
– Чи були в тебе колись відмови щодо реєстрації ТМ?
Have you ever filed a trademark application through an attorney who was later disbarred or suspended or sanctioned for fraudulent activity before the USPTO?
– чи реєстрував ти колись ТМ із адвокатом, який потім був позбавлений права реєстрації ТМ?
Do you have any questions that we can answer regarding the federal trademark process?
– Чи маєш якісь питання щодо реєстрації ТМ? Якщо так, то залиш їх тут.
І нижче у тебе є можливість додати додаткову інфу для бренду.
Це можуть бути якісь фото чи щось ще.
Далі у нас йде форма для Амазон селлерів.
How quickly do you need assistance with Amazon Brand Registry in Accelerator?
– Наскільки терміново тобі потрібна допомога Amazon Brand Registry із Accelerator?
Там буде кілька термінів, вибери потрібний.
Do you have an active Amazon Seller Account in good standing?
(Amazon Brand Registry is ONLY available for sellers in good standing)
– Чи маєш активний Амазон акаунт у хорошому стані?
Якщо Amazon Brand Registry доступний тільки для акаунтів з хорошим здоров'ям.
Якщо так, то вкажи ім'я власника, яке вказано в акаунті.
Please upload a screenshot of the Amazon Seller Central page showing the LEGAL BUSINESS NAME shown on your account
– Тобі потрібно надати скрін зі свого кабінету з бізнес адресою.
Ти можеш знайти його в налаштуваннях у розділі Seller Information.
Please confirm the PRIMARY EMAIL ADDRESS associated with your active Amazon Seller Account. (This email address will be used for purposes of sending the invitation to Brand Registry.
Make sure this is the email address you currently use to manage your Amazon Seller Account).
– вкажи свою пошту, яка вказана в Амазон акаунті.
Please provide the Amazon request ID you received when initiating IP Accelerator Services
Please provide the Amazon request ID you received when initiating IP Accelerator Services
– Тут тобі потрібно вказати request ID, його ти можеш знайти у першому листі, який надіслав Амазон, коли ми подавали запит.
Ось приклад того, як вона виглядає.
Request ID знаходиться у колонці Service Request Number.
Після цього потрібно відправити форму і зв'яжуться з тобою.
Фінальний етап Amazon Brand Registry
Після того, як ти отримаєш Brand Registry, тобі потрібно зареєструвати всі дані в Amazon Brand Registry.
Погнали!
Перший етап: відкриваємо Seller Central – Brand – Brand Registry.
Насправді тут все простіше, ніж у попередній формі))
Register your brand.
– Зареєструй твій бренд.
Тепер натискаємо Enroll Your Brand, ми вже бачили це вікно, коли юзали IP Accelerator.
Коли ти вже маєш документи, натискайте Enroll your brand.
І погнали, знову на форми!
What is your brand name?
– Яка назва бренду?
Select The Trademark office associated with your brand
– вибери орган, який зареєстрував твою ТМ.
Enter the registration serial number.
– Вкажи серійний номер
Після реєстрації ТМ ти отримаєш такий документ:
У верхівці там є серійний номер, саме його потрібно вставити.
Встав його та натисни кнопку Verify (верифікувати).
Якщо світиться зелений текст Verified, то все гуд!
Після того, як ти отримав листа, потрібно почекати приблизно 7 днів, щоб твій номер був доступний у реєстрі.
Далі нам потрібно вибрати, як дана ТМ ставиться до нас.
Якщо ти власник, то вибирай Yes, I own the trademark (Так, я власник ТМ).
Після цього потрібно завантажити документ-підтвердження про реєстрацію ТМ.
Це той самий документ, з якого ми брали серійний номер.
До речі, якщо твоя електронна адреса в Brand Registry не збігається в Селлер Централ, то надходить такий лист.
В цьому листі буде верифікаційний код.
Амазон відкриває кейс і просить тебе надіслати цей
верифікаційний код
Після цього ми обираємо категорію в якій торгуватимемо.
Нижче потрібно надати ASIN продукту, якщо він має, то можеш додати.
Нижче в тебе запросять фото товару.
На фото має бути назва бренду і воно має бути у високій якості.
Найкраще кинути його на підлогу і просто сфоткати.
Якщо це буде студійне фото чи ретуш, то одразу прилетить відмова.
Далі у нас запитають інформацію, яка стосується акаунт
Тут може бути 3 види продавців:
Seller
Vendor
Neither
Так як ти продавець, то вибирай Seller.
Does a registered business own the trademark?
– Чи є твоя ТМ зареєстрованою на бізнес?
Тобто якщо твоя ТМ зареєстрована на юр.особу, то вибирай Yes.
У цьому випадку в тебе відразу запитають інформацію про компанію.
Переходимо далі, тут Амазон просить у нас, як ми виробляємо наш продукт?
Перший варіант: якщо ти робиш усі продукти на своєму виробництві.
Якщо так, то нижче прикріпи доки, які підтверджують це.
Другий варіант: якщо ти використовуєш для цього 3 сторони, наприклад фабрику в Китаї.
Тоді потрібно завантажити контракт.
І нижче за тебе попросять прикріпити інвойс за останні 6 місяців.
Does your brand sell to distributors?
– Чи ти продаєш свій бренд дистриб'юторам?
Якщо так, то нижче вибери країни, де ти продаєш товар.
Does your brand license trademark to others who manufacture products with your intellectual property?
– Чи дає твій бренд ліцензію на продаж твоєї продукції під твоєю ТМ?
Далі кнопка Submit та все.
Протягом 3-х робочих днів ти отримаєш угоду.
Статус заявки ти можеш переглядати у розділі Support
Тобі буде надано коротку інформацію, номер кейсу та його статус.
Після всього цього, тобі прийде такий лист:
Після цього тобі стануть доступними всі плюшки, які існують для бренду.
Починаючи від захисту лістингу і закінчуючи найкращою ефективністю реклами.
Через рік (приблизно) ти отримаєш остаточне рішення про те, що ТМ успішно зареєстрована.
Висновок
Насправді процес реєстрації торгової марки дуже простий))
Можливо, виглядає складно, але просто довгий.
Ми розглянули кілька способів реєстрації.
Якщо хочеш, щоб все пройшло швидше з реєстрації бренду та торгової марки, звертайся до Алекс Васько.
Також з цією темою зможуть допомогти фахівці з Edeal.
Дякую, що залетів на наш блог.
Скоро побачимось!
Бувай)))
-
Як Ельдар відкрив свій перший Амазон лістинг?
-
Які інструменти необхідні для створення лістингу на Амазон?
-
Використання Helium 10 Cerebro для побудови лістингу
-
Створення лістингу на Амазон за допомогою Helium 10 Listing Builder
-
Купівля UPC баркодів для Амазон лістингу
-
Як відкрити лістинг на Амазон?
-
Помилка 5665 при створенні лістингу та її вирішення
-
Реєстрація ТМ та бренду через Amazon IP Accelerator
-
Реєстрація торгової марки в Trademark Engine
-
Створення лістингу після реєстрації ТМ
-
Фінальний етап Amazon Brand Registry
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!