Як Почати Торгувати Амазон - Покроковий План - Private Label - Прайват Лейбл

Vova Even Aug 25, 2024
11 People Read
як почати торгувати на амазон
Table of Contents
  1. Як почати торгувати на Амазон за системою Private Label
    1. Chat GPT допоможе!
    2. Вибір моделі продаж
    3. Пошук товару
    4. Створення бренду
    5. Постачальники
    6. Фінальний семпл та контент
    7. Перевірка ринку
    8. Реєстрація на Amazon
    9. Створення лістингу та шипменту
    10. Логістика
    11. Інспекція товару
    12. Запуск товару
    13. Амазон PPC реклама та курси з реклами
    14. Фінанси
    15. Скільки грошей потрібно для старту Амазону Бізнесу?
    16. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Як почати торгувати на Амазон за системою Private Label


Вітання! На зв'язку Вова Евен))


Сьогодні ми маємо дуже цікавий блог для тих, хто тільки замислюється стартувати на Амазоні або на початкових етапах цього шляху!

Ми розглянемо всі стадії, з усіма приблизними цінами та розрахунками.

Для цієї статті я запросив Амазон селера Ельдара! Це посилання на його веб-сайт. А ось посилання на YouTube Ельдара.

Ельдар також має крутий і корисний Telegram-канал Amazon News.

У нас вже є разом з ним блог про реєстрацію акаунту на Амазон!

Якщо ти більше любиш дивитися видоси, то посилання нижче!

Chat GPT допоможе!


Ще кілька років тому, на всі наші запитання міг дати відповідь Google.

Нині його замінив Чат GPT.

У нього можна отримати відповідь на всі запитання.

Ти навіть можеш прямо так і написати: Як запустити бізнес на Амазон з нуля та поетапно?

Якщо ти напишеш, то він видасть базовий план.

Звичайно, тут не все точно. Але хоча б напрямок можна отримати!

Давай розберемо кожен із пунктів і побудуємо план так, як би вчинили ми, якби зараз стартували на Амазоні.

Вибір моделі продаж

Перед тим, як ти стартуватимеш на Амазоні, потрібно вибрати модель продажу.


Існує декілька моделей продажів на Амазоні.

1. Online Arbitrage (Онлайн-арбитраж)

Ця модель передбачає покупку товарів за низькими цінами в онлайн-магазинах та їх перепродаж на Amazon із націнкою. Продавець шукає вигідні пропозиції та знижки у різних інтернет-магазинах, купує товари та потім продає їх на Amazon.

  • Переваги: Не потребує значних початкових інвестицій, можливості швидкого прибутку.

  • Недоліки: Висока конкуренція, необхідність постійного пошуку вигідних пропозицій, ризик змін цін.

2. Роздрібний арбітраж

Аналогічно онлайн-арбітраж, але товари купуються у фізичних роздрібних магазинах. Продавець шукає знижки та розпродажі, купує товари та перепродає їх на Amazon.

  • Переваги: Можливість знайти ексклюзивні знижки та унікальні товари, які недоступні онлайн.

  • Недоліки: Вимагає часу та зусиль на відвідування магазинів, обмежені масштаби через необхідність фізичної присутності.

3. Wholesale (Оптова торгівля)

Продавець купує товари великими партіями у оптових постачальників чи виробників та продає їх на Amazon. Це дозволяє отримати товари за нижчими цінами з допомогою оптових закупівель.

  • Переваги: Вища маржа, стабільна наявність товару, можливість створення довгострокових відносин із постачальниками.

  • Недоліки: Потребує значних вкладень, можливі складнощі з керуванням великими обсягами товару.

4. Private Label (Власна торгова марка)

Продавець розробляє та виробляє власні товари під своїм брендом та продає їх на Амазон.

  • Переваги: Можливість створення унікального продукту, вища маржа прибутку, контроль над брендом.

  • Недоліки: Вимагає великих інвестицій у розробку і виробництво, час створення товару і виведення його ринку.

Ми сьогодні розглядатимемо саме Прайват Лейбл, з іншими моделями у нас досвіду не було, але наш канал має ще відео про онлайн-арбітраж разом з Амазон селлером Мариною Мей.

Ось до речі посилання на безкоштовний курс з онлайн-арбітражу разом з Мариною

Найпопулярніші моделі це арбітраж та Прайват Лейбл.

Арбітраж це варіант швидшого заробітку грошей, але зі своїми заморочками. 

Такими як бан, деактивація або блокування акаунту.

Ельдар поділився у відео, що на його думку, арбітраж потрібно робити у тій країні, де ти проживаєш.

Якщо ти працюєш за системою арбітражу, тобі потрібно правильно упаковувати та відправляти товар на склад.

Для цього є преп-центри, це місця, де твій товар готують, пакують та відправляють.

Це класна тема, але є два моменти: 

  1. це досить дорого 

  2. складно знайти хороший преп-центр, який зробить все саме так, як тобі потрібно.

Тому арбітраж непогана тема, якщо ти живеш у тій же країні, де й продаєш.

У тебе буде можливість особисто проконтролювати все.

Для прайват лейбл потрібно більше грошей, часу, але там все більш автоматизовано.

Пошук товару

І так, якщо ти вирішив працювати по ПЛ, то першим етапом буде пошук товару.

На потрібно розуміти, що ми хочемо продавати))

Є три інструменти для пошуку товару: 

  1. Helium 10

  2. Jungle Scout

  3. Product Oppurtunity Explorer (Це безкоштовний тул від самого Амазона) 

Мені особисто більше подобається Хеліум 10.

Він має кілька планів і кожен із них дає певний набір інструментів.

Я б рекомендував брати Платиновий план, він коштує 100 доларів (але це без урахування моєї знижки 😉)

Повний огляд тарифів та планів Helium 10 (Starter, Platinum, Diamond)

Якщо говорити про Джангл, то можна взяти план Suite.

Його ціна: 69$, але це без урахування знижки!

Який план Джангл Скаут тобі підійде?


До речі, на моєму каналі є плейлист про пошук товару на Амазон! 

У тих відео, я використовую і Джангл Скаут та Хеліум 10.

На цьому етапі важливо прорахувати маржинальність товару.

Тобто, чи буде він вигідним для продажу і чи зможеш ти щось заробити з ним? 

Для цього є різні калькулятори, наприклад є калькулятор від самого Амазон.

Або калькулятор Helium 10.

Як використовувати Profitability Calculator від Heluim 10

Ти можеш вводити дані вручну в калькулятор, а можна взяти вже готовий товар, який є на Амазоні і калькулятор вже витягне з нього дані про розміри, комісії і т.д.

Там ти окремо можеш порахувати всі товари по ФБА та ФБМ.


Тепер поговоримо про FBA/FBM, що це таке? 

FBA (виконання Amazon)

  • Що це: Amazon бере на себе зберігання товарів, їх упаковку, відправлення замовлень, а також обслуговування клієнтів та обробку повернень.

  • Як це працює:

    • Продавець надсилає свої товари на склади Amazon.

    • Amazon зберігає ці товари.

    • Коли надходить замовлення, Amazon пакує товар і відправляє його покупцю.

    • Amazon також займається підтримкою клієнтів та обробкою повернень.

  • Переваги:

    • Спрощує логістику та обслуговування клієнтів.

    • Підвищує довіру покупців, оскільки вони одержують обслуговування від Amazon.

    • Доступ до програми Amazon Prime, що може збільшити продаж.

  • Недоліки:

    • Додаткові комісії за зберігання та обробку замовлень.

   FBM (виконання продавцем)

  • Що це: Продавець сам управляє зберіганням товарів, їх упаковкою, відправкою замовлень та обслуговуванням клієнтів.

  • Як це працює:

    • Продавець зберігає товари у себе складі (чи вдома).

    • Коли надходить замовлення, продавець сам пакує товар і відправляє його покупцю.

    • Продавець також відповідає за обслуговування клієнтів та обробку повернень.

  • Переваги:

    • Повний контроль за процесом виконання замовлень.

    • Немає додаткових комісій за послуги Amazon (зберігання, пакування та відправка).

  • Недоліки:

    • Вимагає більше часу та зусиль на управління логістикою.

    • Необхідно мати складські приміщення та обладнання для пакування.

    • Відсутність доступу до програми Amazon Prime, що може зменшити привабливість для покупців.

Простіше кажучи, FBA: Amazon робить все за тебе – зберігає, пакує та відправляє товари, а також обробляє повернення.

FBM, ти сам робиш все – зберігання, пакування та відправка товарів, а також обробка повернень.

Повернімося до наших розрахунків.

Ельдар рекомендує закладати 10-15% вартості товару на рекламу.

Ми говоримо про вартість продукту в ретейлі, тобто ця ціна, за якою ми продаємо.

Тобто, якщо товар коштує 10 доларів, то 1 долар закладай на рекламу.

На початковому етапі ці витрати будуть більшими, іноді можна навіть виходити в 0.

Створення бренду

Коли ми розібралися з товаром, зрозуміли, в якій він категорії, потрібно буде під нього створити бренд.

Для цього потрібно створити логотип, назву може якийсь малюнок.

Його можна створити самостійно, можна разом із дизайнером, якщо брати на фрілансі, наприклад через сайт Fiverr, то це буде від 100 доларів. 

Цей логотип потрібно буде відправити твого постачальника, щоб він наніс його на товар.

Постачальники

Коли ти знайшов товар і все прорахував, далі тобі потрібно буде знайти постачальників для нього.

Тут все просто, можна піти на сайт Alibaba.

Або ти можеш звернутися до компаній, які займаються пошуком постачальників та товару, наприклад, це може бути Chinese Tiger.

Огляд компанії Chinese Tiger та поради щодо роботи з китайськими постачальниками.

Основне, що нас цікавить у постачальниках, це ціна за одиницю.

Вона має співпадати з тією ціною, яку ти закладав у розрахунки.

Якщо твої цифри не збігаються, треба перерахувати.

Може варто пошукати дешевшого постачальника або зменшити ціну упаковки.

На Алібабі потрібно фільтрувати постачальників.

Там є фабрики та заводи, а є компанії, які перепродують із фабрик чи заводів.

У своєму відео про роботу з Алібаба я розповідав, на що потрібно звертати увагу і як знайти реальні фабрики.

Плюсом Алібаби є страховка та контракт.

У контракті все прописується, кількість одиниць, колір, коробка тощо.

Якщо щось іде не так, то за допомогою страховки компанія Алібаба компенсує тобі гроші.

Коли ти знайшов постачальника, необхідно замовити у нього семпл.

Семпл це зразок товару, який ти хочеш продавати.

Як отримати найкращий зразок товару для Амазон

У середньому їх вартість від 50-100 доларів.

Це з врахуванням на доставку, але тут все залежить від товару та його розмірів.

Якщо тобі потрібно кілька семплів, то їх можна консолідувати в одну посилку.

Тобто коли ти замовляєш усі семпли на одну адресу в Китаї і тобі все однією посилкою відправляють.

Це може заощадити тобі гроші.

З цим тобі може допомогти Chinese Tiger або UnreaL China.

Купон VOVAEVEN допоможе отримати знижки, працюючи з цими компаніями.

Коли ти отримав семпл і зрозумів, яка фабрика робить найкращий по якості товар.

Всім тим фабрикам, які тобі не підійшли, варто сказати, чому саме не підходить товар.

Наприклад, ти замовив пляшку і вона протікає.

У такому разі напиши постачальнику, що товар не якісний.

А от якщо якість товару тебе влаштувала, але ціна вища за конкурента, то варто сказати, що тебе все влаштовує, але інший постачальник пропонує нижчу ціну.

Багато постачальників у такій ситуації самі запропонують тобі нижчу ціну.

Фінальний семпл та контент

Ти маєш побачити, який товар отримуватиме твій покупець на Амазоні.

Той самий семпл, ти можеш використовувати для створення контенту.

З нього ми можемо робити фото на лістинг.

Ти можеш вивчити фотографії інших продавців на Амазоні, зберегти їх собі.

А далі відправити свій товар та приклади фото фотографам та попросити зробити щось подібне.

У середньому така зйомка буде від 500 $.

Є ще варіант фото товару: 3D модель.

Вона підходить не всім товарам, але дуже багатьом.

Можна створити 3д модель свого товару та додати її на Амазон.

Потрібно знайти 3д дизайнера, відправити йому фото товару, і він зробимо з неї 3д модель.

У середньому це коштує близько 100 доларів.

Пам'ятай, що контент це одна з основних речей, які просувають твій товар.

Не варто на ньому заощаджувати.

Адже покупці насамперед купують картинку.

Перевірка ринку

Ельдар зазначив, що паралельно з цим процесом, ти можеш зробити аналіз маркетингу.

Тобі потрібно вивчити попит товару та зрозуміти, які методи просування можуть допомогти тобі розкручувати продукт.

Я порадив би провести цей аналіз ще на етапі пошуку продукту.

Адже нам потрібно знайти не просто маржинальний продукт.

Нам потрібний маржинальний продукт, який приноситиме прибуток.

Для цього ти можеш використовувати такі проги як PickFu (код VOVAEVEN20 для знижок) або ProductPinion та подібні штуки.

Ось відео огляд ProductPinion англійською

У мене був досвід із товаром музика вітру.

Нам здавалося, що це дуже перспективний товар, він приносить маржу.

Але ми запитали думку про товар лише у своїх родичів та друзів.

Звісно, ​​вони не сказали нічого поганого.

Але як виявилось, товар був не цікавий на ринку.

Через це ми втратили понад 60 000 доларів.

На цих платформах можна порівняти актуальність товару для різних ринків.

Наприклад, ти можеш порівняти потенціал на європейському ринку та на американському.

Найкраще запускати пробу продукту, коли у тебе буде бренд та буде логотип.

Орієнтовна ціна такої проги буде приблизно 100 доларів.

Реєстрація на Amazon

Реєстрація на Амазоні безкоштовна, але якщо ти хочеш працювати за системою ФБА, то тобі потрібно буде сплачувати за цю послугу + комісії.

Реєстрацію можна розпочати на будь-якому етапі, і вона досить проста.

Покроковий план реєстрації на Амазон

Створення лістингу та шипменту


Коли у тебе буде обліковий запис, ти можеш переходити до створення лістингу.

Лістинг, це картка товару.

Для його створення необхідний GS1 код, його вартість, приблизно 30 доларів за 1.

Або це оголошення товару на Амазоні.

Якщо ти новачок і не знайомий із копірайтом, то варто купити послугу написання лістингу.

Наразі допомогу у написанні лістингу надає Штучний Інтелект.

Його вже створилиу Хеліум 10.

Як написати листинг через Хеліум 10 за допомогою ШІ

Можна легко знайти фахівців на аутсьорсі, це буде коштувати близько 50 доларів.

Тепер давай про шипмент.

Коли ти хочеш відправити товар до складу Амазона, тобі потрібно створити шипмент.

Шипмент, це повідомлення Амазона про те, що ти відправляєш товар на їх склад.

У ньому ти регаєш свої коробки, кількість одиниць і т.д. 

Там все досить просто))

У шипменті ти отримаєш лейбли (наклейки) на свій товар та коробки.

Цю інформацію потрібно надіслати постачальнику, щоб він простікірував кожну одиницю.

До речі, необов'язково додавати наклейку саме на товар.

Якщо товар йде в коробці або упаковці, то його можна додати зверху.

І Амазон автоматично згенерує тобі адресу складу.

Не лякайся, якщо в тебе кілька коробок і частина з них поїде на склад, а частина на інший.

Амазон розподіляє ваш товар по всій Америці, щоб спростити доставку для клієнтів.

Логістика

Коли ти створив товар, шипмент, треба вигадати, як його доставити на Амазон.

І тому існують логістичні компанії.

Самі постачальники можуть надати своїх логістів, але я не рекомендував би користуватися їхніми послугами.

Вони не такі прозорі, як альтернативні перевізники.

3 найкращі перевізники для Амазон ФБА (я працював з усіма)

Коли ти звертаєшся до компанії, вони зазвичай пропонують перевезення морем та літаком.

Літак швидший, але дорогий спосіб.

Море найдешевше і найповільніше.

Звичайно, все залежить від компанії, але це зазвичай так.

Як довго товар доставляється на Амазон?

Вибір способу доставки залежить від твого бюджету та потреби у товарі.

Наприклад, ти можеш відправити товар морем, а поки він йтиме на склад, ти можеш доробити всі моменти з лістингу.

Ельдар рекомендує компанію UnreaL China.

Я теж з ними працював і працюю й досі.

Огляд компанії UnreaL China.

Скажи, що ти від Вови Евена і отримай знижку!

Код VOVAEVEN для знижок.

Якщо ми говоримо про доставку швидким морем, то ціна буде приблизно 2.5-3$ за кілограм.

Літак, це найдорожчий спосіб доставки, його ціна становить 7-10 доларів за кг.

На ціну впливає дуже багато факторів. То були приклади. Краще дізнайся у самої логістичної компанії.

Наприклад, якщо ти доставляєш дуже легкий товар, то рахуватиметься не ціна за кг, а ціна за кубометр.

Я раджу поговорити із різними перевізниками.

Опиши їм ситуацію від А до Я.

Наприклад, у тебе є певна кількість коробок,

певного розміру, і тобі їх потрібно доставити зі складу в Китаї на склад Амазона.

Дізнайся про умови доставки та ціну від різних компаній.

Наприклад, у Анріал Чайна безкоштовна консультація))

А взагалі найкраще зробити packing list.

Це документ, в якому одразу йде найменування товару, його розмір, розмір упаковки, вага тощо.

Його зазвичай надають постачальники, або його дуже легко зробити самостійно))

У мене навіть є безкоштовний курс з логістики (англійською)

Курс я створив з Амітом Розенталем із компанії Proboxx (Компанія з логістики).

З логістами можна обговорювати зниження ціни, не соромся про це говорити))

Інспекція товару

Перед тим, як надсилати товар на склад Амазона, варто замовити інспекцію.

Фахівці з Unreal China допоможуть також зробити інспекцію товару.

Код VOVAEVEN дасть знижки на інспекцію (та посилку товару).

Тобто ти можеш замовити послугу перевірки товару на шлюб.

Прийде інспектор, відкриє кожну коробку та перевірить товар.

Ти можеш попросити його перевірити якість, колір, розмір та упаковку.

Це необов'язкова річ, але на перших етапах роботи з постачальником, я раджу провести її.

Уяви, що ти замовив 1000 одиниць товару і при інспекції ви виявили, що 10 одиниць браковані.

Це 10 потенційно негативних відгуків.

Ціна інспекції приблизно 200 доларів, але залежить від кількості товару.

Запуск товару

Для запуску товару бажано мати Реєстр брендів Amazon.

Це насправді зареєстрований бренд.

Реєстрація бренду коштує приблизно 400 – 1100 доларів.

Ціна залежить від класифікації товару.

Бренд Реджестрі дає дуже багато плюшок для продавців Амазон.

Використання реклами, А+ контенту, відео та.т.д.

Реєстрація бренду може бути лише через сертифікованого юриста.

Детальніше про реєстрацію бренду та ТМ ми говорили з Алексом Васько.

Все про Торгові Марки на Амазон

Також є корисна посада з Алексом про патенти та права власності для Амазон селлерів.

До речі, Алекс активний учасник групи Телеграм Амазон Свобода!

Там ми говоримо про Амазон, розбираємо різні теми та проблеми)) Залітай!

Ти можеш не регати Бренд, але в тебе не буде такої кількості плюшок і твій листинг у рядку бренду матиме назву “Generic”.

Окрім цього, Алекс займається страхуванням відповідальності за товар.

Цей тип страховки Амазон просить, коли твій оборот перевищує 10 000 $.

Вона захищає тебе на випадок, якщо споживач завдає якоїсь шкоди собі твоїм товаром.

Докладніше про це, ми говоримо в пості про страхування відповідальності за товар.

Далі потрібен Vine.

Vine це спеціальна програма від Амазон для отримання відгуків.

Амазон має спеціально навчені люди, які замовляють твій товар і залишають на нього відгук.

Ціна Вайна 200 баксів + сплатити товар та комісії.

Таким чином, ти можеш отримати до 30 відгуків.

Щодо Вайна, ще можуть сказати, що з ним варто працювати, якщо ти впевнений у своєму продукті.

Адже необов'язково усі залишать 5 зірок.

Вони можуть поставити 5 зірок, а можуть і 3…

Тому для Вайна потрібно використовувати найкращий товар.

Наприклад, я знаю таку схему: можна взяти 30 одиниць товару, дуже круто їх упакувати, залишити всякі записки, листівки тощо.

Далі, цю партію із 30 одиниць відправити літаком та роздати на Вайн.

Тоді Вайнери отримають найкращий товар і, відповідно, залишать найкращі відгуки.

Для отримання відгуків є різні сірі та чорні схеми.

Наприклад, є прога ManyChat, її вартість 20-30 доларів.

Як вона працює? 

За правилами Амазона, ти можеш залишати різні флаєри чи картки.

На цій картці можна залишити QR-код, куди буде вшитий лінк на МеніЧат і залишити повідомлення, попросивши просканувати код і натомість отримати знижку на наступну покупку.

Просканувавши код, ти можеш залишити форму для електронної пошти і легко натякнути на те, щоб людина залишила відгук.

Вимагати від покупця залишити відгук є незаконною штукою))

Для тих хто з України ця плюшка безкоштовна до кінця 2024 року.

Ну і крім цього можна роздати товар друзям, знайомим і.т.д.

Амазон PPC реклама та курси з реклами


PPC це окрема історія на Амазоні))

Ось базовий гайд по PPC рекламі не Амазон.

Ти можеш окремо найняти людину та платити їй за налаштування реклами + оплачувати витрати на рекламу.

Або ти можеш самостійно розібратися із цим і платити лише бюджет на рекламу.

Як ми вже говорили вище, варто закладати на рекламу 10-15% від ціни.

Якщо ти хочеш найняти РРС-майстра, можна знайти його на Fiverr, там буде найдешевша ціна.

Або ти можеш знайти агентство.

Наприклад, у нас є Огляд PPC-агентств Unitix.

У них буде дорожче. Але фахівці профі.

Ось посилання на безкоштовний аудит реклами від Unitix і 10% знижки на їх сервіси.

Якщо ти хочеш навчитися базової РРС налаштування, то можна переглянути курс Freedom Ticket, вони наприкінці розповідають про цю частину.

Огляд курсу Freedom Ticket українською

Я тобі раджу пройти його просто для себе, якщо хочеш торгувати на Амазоні.

Там дуже багато цікавих моментів.

Але він англійською.

Там є субтитри різними мовами, наприклад іспанська, німецька, китайська.

Також є Helium 10 PPC Academy, чіткий курс реклами від Helium 10.

Ще є курс від Павла Хазанова.

Він російською і, навіть незважаючи на те, що він 2021 року, там дуже класно дана базова інформація.

Ще на заміну Фрідо Тикета є такий же курс Freedom Builder Bootcamp від Jungle Scout.

Цей курс дорожчий.

Якщо ти не зможеш вирішити між ними, ти можеш почитати наш блог про Порівняння Freedom Ticket і Freedom Builder Bootcamp.

Крім цього, юзай всі інструменти для отримання інформації.

Це може бути Ютуб, Юдемі, різні гайди, групи тощо.

Ось ще наш блог про якісні курси для торгівлі на Амазон.

Там є ще курси російською від Sellers Insiders і Анатолія Гришина.

Про ці курси ми говорили трохи вище у блозі про хороші курси для торгівлі на Амазон.

Фінанси

Це дуже важливий момент, адже нам потрібно розуміти, скільки грошей ми заробили і скільки вклали.

Для цього можна використовувати Helium 10 або Sellerboard.

Порівняння Хеліум 10 та Селлерборда для ведення фінансового обліку.

У план Хеліум 10 входить тул для підрахунку прибутку.

Селлерборд коштує 19 доларів.

Якщо в тебе є компанія, можна спробувати Quick Books або Xero.

Ну чи можна наймати бухгалтера.

Це коштує приблизно 300 доларів на квартал.

Бухгалтер допоможе тобі з веденням обліку та податків.

Зазвичай бухгалтера надають послугу консультації з податків.

Ще з бухгалтерією тобі може допомогти прога Link My Books.

Огляд проги Link My Books українською

Плюс Лінк Май Букс буде те, що його можна інтегрувати Xero і QuickBooks з Амазон, Walmart, Etsy, Shopify, TikTok Shop, eBay!

Його ціна залежить від кількості замовлень, але ціна плану стартує від 15 доларів.

До речі, для Селлерборда та Лінк Май Букс є знижки

Їх ти можеш знайти у постах вище))

Скільки грошей потрібно для старту Амазону Бізнесу?


Тепер давай порахуємо, скільки ж у нас вийшло на все це діло))

Пам'ятай, що ці розрахунки можуть бути не настільки точними

  1. Хеліум $10 - $80

  2. Логотип, бренд та перевірка актуальності продукту - 200$~

  3. Зразки товарів - Пару сотень $~

  4. Контент, 3д моделі, фотки і.т.д - 200-1000+$~

  5. Оплата послуг ФБА (при реєстрації) - 40 $ ~

  6. Лістинг - 100$

  7. Штрих-код GS1 - 30 доларів

  8. Логістика, тут все залежить від кількості юнітів, коробок, ваги тощо.

     

  9. Інспекція товару - 200 $ ~

  10. Реєстрація бренду - 700-1100$~

  11. Vine - 200 $

  12. Амазон курси, Тут теж все самостійно. Це може бути і 200 доларів, а можливо і 2000. І більше.

  13. Фінанси, якщо ти використовуєш Хеліум 10, то можеш рахувати дохід через його тули. Якщо ти використовуєш Лінк Май Букс або Селлерборд, то тут ціна від 15 доларів.

  14. Бухгалтер, якщо він тобі потрібний, то тут вартість від 300 доларів на квартал. Edeal допоможуть із послугами бухгалтера в Америці. Код VOVA надасть знижки на їхні послуги.

  15. Товар тут дуже складно, адже товар може коштувати 1 долар у закупівлі, а може й 10. При закладанні бюджету, врахуй гроші на закупівлю другої партії товару.

  16. Доставка товару залежить від розмірів й фнших факторів. Можна заздалегідь дізнатися ціну у перевізників (базуються на розмірах товару, та різновиди товару тощо). Розміри товару та коробок можна дізнатися у заводу. Все просто =)

Ми нарахували приблизно 7000 доларів.

Так, PL, це дорогий бізнес.

Але ти можеш спробувати різні речі.

Наприклад, ти можеш закупити пару сотень одиниць та потестити їх на Амазоні. 

Для цього необов'язково регати бренд або використати Вайн.

Але якщо ти націлений на довгу перспективу, варто закладати 10000$+.

Ти можеш поступово повідомляти ці гроші.

Я знаю багатьох селерів, які працювали та одночасно будували бізнес.

Якщо ти хочеш будувати бізнес у довгу, цілься на те, щоб робити все добре та якісно.

Є можливість взяти позику чи кредит.

Наприклад, таку послугу представляє Payoneer Capital Advance.

Можеш детальніше прочитати про неї.

Це ризикована штука, але якщо в тебе добре йде бізнес, то можна подумати над цим варіантом.

Я сам брав у Payoneer цей кредит, і неодноразово. Payoneer - це онлайн банк.

Ось огляд Payoneer.

Висновок


Так ми сьогодні розглянули величезну кількість інформації.

Пам'ятай, що це бізнес, і ніхто не дає гарантій, але завжди варто спробувати! 

PL це дорога модель, але вона може реально принести багато грошей.

Дякую Ельдарові за його час! 

Скоро побачимося))

Бувай!

Table of Contents
  1. Як почати торгувати на Амазон за системою Private Label
    1. Chat GPT допоможе!
    2. Вибір моделі продаж
    3. Пошук товару
    4. Створення бренду
    5. Постачальники
    6. Фінальний семпл та контент
    7. Перевірка ринку
    8. Реєстрація на Amazon
    9. Створення лістингу та шипменту
    10. Логістика
    11. Інспекція товару
    12. Запуск товару
    13. Амазон PPC реклама та курси з реклами
    14. Фінанси
    15. Скільки грошей потрібно для старту Амазону Бізнесу?
    16. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!