Базовий туторіал з Амазон Реклами - РРС

Vova Even May 17, 2024
14 People Read
амазон ррс туторіал
Table of Contents
  1. Туторіал Amazon PPC: всі аспекти Amazon PPC і як воно працює
    1. Розуміння Amazon PPC
    2. Advertising Cost of Sale (Рекламна вартість продажу)
    3. Ad Spend (Витрати на рекламу)
    4. Average Order Value (Середня вартість замовлення)
    5. Ad Sales (Продаж реклами)
    6. ASIN (АСИН)
    7. Ad Groups (Групи оголошень)
    8. Групи оголошень/рекламні кампанії (Ad Groups/Ad Campaigns)
    9. ASINs/Ad Groups (ASIN/групи оголошень)
    10. Click-Through-Rate (Рейтинг кліків)
    11. Clicks (Кліки)
    12. Коефіцієнт конверсії (Conversion Rate)
    13. Ціна за клік
    14. Компанії (Campaigns)
    15. Impressions (Охоплення)
    16. Ключові слова (Keywords)
    17. Ключові слова/групи оголошень (Keywords/Ad Groups)
    18. Orders (Замовлення)
    19. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Туторіал Amazon PPC: всі аспекти Amazon PPC і як воно працює

Хочеш підкорити Amazon PPC та підірвати свої продажі на платформі.

Тоді залишайся з нами!

Мене звати Вова Евен, я селер на Амазон з 2016 року.

Сьогодні поговоримо про рекламу на Амазон.

Як показує практика, РРС реклама дає найкращі результати підняття продажів.

Однак, за даними Jungle Scout, 42% продавців вважають управління PPC одним із найскладніших завдань у бізнесі.

Насправді реклама набагато простіше, ніж ти можеш собі уявити.

У цій статті я познайомлю тебе з основами Amazon PPC і розповім тобі про ті моменти, які варто дізнатися докладніше.

Я поясню поширені терміни та їх значення, поділюся порадами про те, як оптимізувати кампанії.

Ця стаття буде тобі корисною, незалежно від того, новачок ти чи профі.

Якщо тобі цікаво, у мене є відос на цю тему англійською!

Також у нас є невеликий PPC форум у нашій ТГ групі Амазон Свобода.


Розуміння Amazon PPC

Ти як селер на Амазоні 100% чув про Amazon PPC або Amazon Advertising.

Ця унікальна платформа розроблена спеціально для продавців, які хочуть створювати рекламні кампанії та просувати свої продукти серед ширшої аудиторії.

Але що таке Amazon PPC та як він працює?

РРС (pay-per-click) – передбачає рекламу за клік.

Якщо хтось кликає на твій лістинг, через рекламу, то Амазон списує з тебе гроші, незалежно від того, був продаж чи ні.

Дуже великим плюсом цієї платформи є те, що ти налаштовуєш рекламу тільки на свою аудиторію.

Ти також можеш встановлювати власний бюджет та ставки для релевантних ключових слів.

Це дає гарантію того, що реклама буде показана у потрібний час і потрібним людям.

Ефективно використовуючи цю платформу, ти можеш підвищити впізнаваність своїх продуктів, залучити нових клієнтів та збільшити продаж.

Перш ніж ми продовжимо, ось щось, що тобі обов'язково потрібно знати, перш ніж включати Amazon PPC.

Advertising Cost of Sale (Рекламна вартість продажу)

ACoS - це скорочення від Advertising Cost of Sales, популярний термін Amazon PPC, що використовується для вимірювання ефективності та прибутковості рекламних кампаній.

Простіше кажучи, ACoS - це співвідношення витрат на рекламу, до прибутку, отриманого від неї.

Ти можеш розрахувати її, розділивши загальний обсяг продажів через рекламу, витрати.

Наприклад, якщо ти витратиш 0,25 долара на рекламу та отримаєш від продажу реклами 1 долар США, твій ACoS становитиме 25 % (0,25 долара/1 долар = 25 %).

Використовуючи ACoS, ти можеш визначити ефективність та результативність рекламних кампаній SP, порівнявши їх із середнім значенням у твоїй галузі.

Ad Spend (Витрати на рекламу)

Ad Spend - це загальна сума грошей, яку ти витрачаєш на рекламу за певним ключовим словом або набором ключових слів.

Для продавців Amazon витрати на рекламу є найважливішим показником, який слід відстежувати, оскільки він безпосередньо впливає на ефективність рекламних кампаній.

Відстежуючи витрати на рекламу та відповідним чином коригуючи ставки, ти можеш бути впевнені, що отримуєш максимальну віддачу від витрачених коштів та забезпечуєш максимально можливий обсяг продажів.


Через кнопку також буде знижка 10% на послуги копанії Unitix.


Але як порахувати витрати на рекламу?

Насправді це досить просто: просто візьми ціну за клік (CPC) для ключового слова та помнож її на кількість отриманих кліків.

Це дасть тобі загальну суму, яку ти витратив на рекламу за ключовим словом.

Контролюючи витрати на рекламу та регулярно аналізуючи свої кампанії, ти завжди можеш оптимізувати свої витрати.

Average Order Value (Середня вартість замовлення)

AOV показує, скільки грошей приносить тобі кожен продаж через рекламу.

Щоб розрахувати AOV, просто візьми загальний прибуток від реклами і поділи його на кількість отриманих замовлень.

Важливо розуміти, що на твій AOV може впливати низка різних факторів, включаючи продукт, який ти продаєш, ціну, додаткові стратегії.

Уважно відстежуючи свій AOV і в разі потреби вносячи корективи у свої кампанії, ти зможеш отримати продажі.

Ad Sales (Продаж реклами)

Одним із найбільш важливих показників, які слід відстежувати в кампаніях Amazon PPC, є продаж реклами.

Продаж реклами передбачає загальний дохід, отриманий від твоїх кампаній, і є ключовим індикатором ефективності реклами.

Щоб підрахувати продаж реклами, тобі потрібно помножити загальну кількість замовлень на середню вартість замовлення (AOV).

Це дасть тобі загальний прибуток, отриманий від твоїх кампаній, і допоможе тобі оцінити загальний вплив рекламних зусиль на твій прибуток.

Варто зазначити, що продаж реклами може бути корисним показником з метою оцінки успіху кампаній, де видно всю картину.

Конверсії, кількість кліків також впливають на цей показник і це теж варто враховувати.

ASIN (АСИН)

ASIN, або Amazon Standard Identification Numbers, це окремий номер, який надається кожному продукту на Амазон.

Для PPC-кампаній ASIN передбачає загальну кількість продуктів, які ти просуваєш за допомогою реклами.

Відстеження кількості ASIN у твоїх кампаніях може бути корисним способом оцінити загальний масштаб та складність рекламних зусиль.

Відстежуючи кількість продуктів, які ти просуваєш за допомогою реклами, у тебе буде повна картина.

Проаналізувавши всі цифри та дані, ти дізнаєшся, над якими артикулами варто попрацювати.

Кількість ASIN є важливим показником для відстеження, але його слід розглядати у поєднанні з іншими ключовими показниками ефективності, такими як AOV, ACoS та витрати на рекламу.

Тільки за повного аналізу даних роби висновки!

Ad Groups (Групи оголошень)

У PPC, групи оголошень — це спосіб організувати кампанії та орієнтуватися на певні групи продуктів або ключових слів.

Кожна кампанія може мати кілька груп об'яв, кожна з яких має свій набір ключових слів, ставок та параметрів націлювання.

Групи оголошень дозволяють тобі краще контролювати витрати на рекламу та оптимізувати кампанії для досягнення максимальної рентабельності інвестицій (ROI).

При створенні груп оголошень важливо дуже добре подумати про твої продуктові пропозиції та сегменти аудиторії.

Ти можеш використовувати групи оголошень для просування певних лінійок продуктів, націлювання на певні регіони або адаптації до різних груп клієнтів.

Сегментуючи свої кампанії таким чином, ви можете підвищити релевантність своєї цільової аудиторії та покращити загальну ефективність кампанії.

Щоб створити нову групу оголошень, просто вибери кампанію, до якої ти бажаєш її додати, та вибери опцію “Create Ad Group” (Створити групу оголошень).

Звідси ти можеш встановити параметри націлювання, вибрати стратегію ставок і почати додавати ключові слова та продукти до нової групи.

Запускаючи та відслідковуючи свої кампанії, ти можеш коригувати налаштування групи оголошень та уточнювати націлення, щоб згодом покращувати результати.

Групи оголошень/рекламні кампанії (Ad Groups/Ad Campaigns)

В Amazon PPC групи оголошень та рекламні кампанії є двома важливими компонентами твоєї рекламної стратегії.

Групи оголошень — це кількість кампаній, які містять певний набір ключових слів і продуктів, а рекламні кампанії — це загальна структура, в якій розміщуються групи об'яв та задаються рекламні цілі.

Одним із ключових показників, які слід відстежувати під час аналізу твоїх PPC-кампаній, є середня кількість груп оголошень на кампанію.

Цей показник може дати тобі уявлення про те, як добре ти організуєш свої кампанії, і чи ефективно ти націлюєш свою рекламу.

Велика кількість груп об'яв у кампанії може вказувати на те, що ти орієнтуєшся на широкий спектр ключових слів та продуктів, що може бути корисним для охоплення різноманітної аудиторії.

Проте надто велика кількість груп об'яв також може ускладнити керування кампаніями та оптимізацію витрат.


Через кнопку також буде знижка 10% на послуги хлопців.

Важливо знайти баланс між кількістю об'яв і масштабом націлювання, щоб ваші кампанії були керованими та ефективними.

Щоб збільшити середню кількість об'яв на кампанію, спробуй пошукати ключові слова та проаналізувати їх.

Тестуючи та повторюючи свої кампанії з часом, ти зможеш знайти золоту середину, яка максимізує ефективність реклами та сприятиме зростанню бізнесу.

ASINs/Ad Groups (ASIN/групи оголошень)

ASIN/групи оголошень показують середню кількість ASIN на групу оголошень, тобто кількість продуктів, що рекламуються в одній групі.

Новачкам краще юзати одне ключове слово для кожної групи оголошень, щоб уникнути складнощів і проблем при аналізі ефективності.

Click-Through-Rate (Рейтинг кліків)

CTR показує співвідношення кількості кліків на лістинг і кількості разів, що показували рекламу.

CTR – це найважливіший показник визначення ефективності і прибутковості бренда.

Щоб забезпечити високий CTR, ти маєш юзати правильні ключові слова.

Наприклад, якщо ти продаєш кухонний ніж, тобі слід використати ключове слово Kitchen Knife.

Ви можете проаналізувати свій CTR, порівнявши його із середнім показником ніші (niche's median score).

Clicks (Кліки)

У рекламі Amazon кліки є ключовим показником, який може допомогти тобі оцінити ефективність вашої реклами.

Клік - це кількість покупців, які натиснули твій лістинг.

Клік є важливим показником, оскільки вони вимірюють рівень взаємодії з твоїм лістингом.

Є кілька способів збільшити кількість кліків:

Один із найефективніших способів — переконатися, що твій лістинг та його складові (фото, тайтл, булети) є актуальним для твоєї аудиторії.

Твоя реклама повинна чітко повідомляти про переваги продукту та про те, чому його варто купувати.

Ще одним важливим фактором є націлення.

Твою рекламу мають дивитися лише ті люди, які потенційно зацікавлені у продукті.

Amazon пропонує кілька варіантів націлення: націлення за ключовими словами, продуктом або інтересами.

Орієнтуючись на потрібну аудиторію, ти можеш підвищити ймовірність того, що на твої оголошення клацатимуть.

Також важливо постійно відстежувати та оптимізувати лістинги.

Аналізуючи дані про кліки, покази та продажі, ти можеш визначити

області для покращення та внести зміни до своїх рекламних кампаній.

Коефіцієнт конверсії (Conversion Rate)

CVR, абревіатура від коефіцієнта конверсії.

Вона показує тобі відсоток людей, які купили твій продукт, стосовно кількості покупців, які його переглянули.

Ти можеш розрахувати його, розділивши кількість конверсій на загальну кількість взаємодій із рекламою.

Наприклад, якщо у твого лістингу товарів 100 показів, 10 кліків і три покупки, твій CTR становитиме 10%, а CVR – 30%.

Зазвичай низький коефіцієнт конверсії вказує на низький трафік і як результат – низькі продажі.

У цьому випадку, ти повинен переконатися, що ціна товару відповідає ринку і конкуренції.

Крім того, не забудь порівняти свій CVR із показниками твоєї ніші, щоб краще проаналізувати його.

Ціна за клік

CPC, або ціна за клік - це ціна, яку ти платиш за кожен клік.

Цей показник може допомогти тобі визначити прибутковість компанії.

Компанії (Campaigns)

Кампанії в Amazon PPC – це рекламні кампанії, створені продавцем для просування своєї продукції на Amazon.

Ці кампанії можуть включати спонсоровані продукти, спонсоровані бренди і медійні оголошення.

Кількість проведених тобою кампаній може істотно вплинути на твої продажі та доходи.

Надзвичайно важливо створювати таргетовані кампанії, які відповідають цілям твого бізнесу та залучають трафік до продуктів.

Якщо ти тільки починаєш, то керування кількома компаніями може бути складним процесом.

Потрібний постійний моніторинг та оптимізація, щоб кампанії працювали ефективно та приносили бажані результати.


Через кнопку також буде знижка 10% на послуги.

Тому дуже важливо мати чітку стратегію та використовувати правильні

інструменти для управління та відстеження ефективності ваших кампаній.

Це може допомогти тобі приймати обґрунтовані рішення та коригувати твої кампанії в міру потреби, щоб підвищити їх ефективність та прибутковість.

Загалом кількість кампаній, які ти створюєш і якими керуєш, залежатиме від твоїх бізнес-цілей та бюджету.

Однак дуже важливо стежити за своїми кампаніями та регулярно їх оптимізувати, щоб отримувати максимальну рентабельність інвестицій (ROI) та досягнення своїх бізнес-цілей.

Impressions (Охоплення)

Охоплення – це кількість разів, коли реклама з'являється на екрані незалежно від того, переглядає її потенційний клієнт чи ні.

Якщо просто, то кількість показів реклами.

Ці дані допоможуть тобі проаналізувати загальну кількість людей, які переглянули рекламу, незалежно від того, чи це твоя аудиторія чи ні.

Ключові слова (Keywords)

Ключові слова - це унікальні терміни або фрази, які ви вибираєте для цільової кампанії Amazon PPC.

Це конкретні слова чи фрази, які покупці використовують із пошуку продукту.

Коли ти додаєш ключ у свою рекламу, покупець, написавши цей ключ у пошук, побачить твій лістинг.

Вибір правильних ключових слів для твоєї кампанії має вирішальне значення для успіху твоєї стратегії Amazon PPC.

Важливо вибрати ключові релевантні слова з високим трафіком, які підходять для твого продукту і цільової аудиторії.

Ти можеш використовувати різні інструменти та методи, такі як дослідження та аналіз ключових слів, щоб знайти найбільш ефективні ключові слова для своїх кампаній.

Після того, як ти обираєш ключові слова, ти можеш створювати групи об'яв і кампанії, орієнтовані на ці конкретні терміни.

Ключові слова/групи оголошень (Keywords/Ad Groups)

Ключові слова/групи оголошень – це кількість ключових слів у кожній групі оголошень.

Рекомендується використовувати від п'яти до двадцяти ключових слів в одній кампанії PPC, щоб не втратити клієнтів.

Наприклад, якщо ти продаєш кухонні ножі з нержавіючої сталі, тобі необхідно додати до п'яти ключових слів, щоб покращити видимість продукту.

Orders (Замовлення)

Замовлення є важливим показником у кампаніях Amazon PPC, оскільки вони показують скільки разів покупці купили твій продукт після тицю на твій лістинг))

Іншими словами, замовлення - це загальний прибуток від продажів, отриманий від вашої реклами PPC.

Відстежуючи кількість замовлень, ти можеш оцінити ефективність рекламних кампаній.

Висновок

Я сподіваюся, ти зрозумів базову інформацію щодо РРС реклами на Амазон.

Пам'ятай, що ефективність реклами залежить багатьох чинників.

Тут важливо розбирати кожну деталь!

Це все на сьогодні!

Дякую, що залетів на мій блог!

Скоро побачимося

Бувай!

P.C. - Отримай безкоштовний аудит твоєї Амазон PPC реклами від компанії Unitix.

Через посилання також знижки 10% на послуги компанії.

Успіхів! :)

Table of Contents
  1. Туторіал Amazon PPC: всі аспекти Amazon PPC і як воно працює
    1. Розуміння Amazon PPC
    2. Advertising Cost of Sale (Рекламна вартість продажу)
    3. Ad Spend (Витрати на рекламу)
    4. Average Order Value (Середня вартість замовлення)
    5. Ad Sales (Продаж реклами)
    6. ASIN (АСИН)
    7. Ad Groups (Групи оголошень)
    8. Групи оголошень/рекламні кампанії (Ad Groups/Ad Campaigns)
    9. ASINs/Ad Groups (ASIN/групи оголошень)
    10. Click-Through-Rate (Рейтинг кліків)
    11. Clicks (Кліки)
    12. Коефіцієнт конверсії (Conversion Rate)
    13. Ціна за клік
    14. Компанії (Campaigns)
    15. Impressions (Охоплення)
    16. Ключові слова (Keywords)
    17. Ключові слова/групи оголошень (Keywords/Ad Groups)
    18. Orders (Замовлення)
    19. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!