Огляд Amazon PPC Агенції Unitix

Vova Even Jun 17, 2024
18 People Read
ррс агенція юнітікс
Table of Contents
  1. Огляд Amazon PPC Агенції Unitix - Переваги, Реальні Кейси, І Безкоштовний Аудит Твого Амазон Акаунту І Реклами
    1. Хто такі Unitix?
    2. Перший етап роботи з Unitix
    3. У чому полягає стандартний аудит?
    4. Платний аудит
    5. Другий етап роботи
    6. Як відбувається комунікація?
    7. Помилки Амазон селлерів
    8. Перевага роботи з агентством
    9. Програмне забезпечення Unitix
    10. Економія часу та ресурсів
    11. Про оплату за послуги Unitix
    12. Успішний Кейс №1
    13. Успішний Кейс №2
    14. Софт Unitix
    15. Що потрібно підготувати перед роботою з Unitix?
    16. Висновки

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Огляд Amazon PPC Агенції Unitix - Переваги, Реальні Кейси, І Безкоштовний Аудит Твого Амазон Акаунту І Реклами

Вітання!

На зв'язку Вова Евен))

Сьогодні у нас дуже крута та цікава тема для розмови. 

Кожен продавець на Амазон думає, як просувати свій продукт. 

Для цього є безліч стратегій.

Ти можеш використати вкладки, зовнішній маркетинг, рекламу від блогерів.

Але одним із найпопулярніших способів є PPC реклама.

Це внутрішня реклама Амазон.

Сьогодні у нас на огляді компанія Unitix, це агентство, яке займається налаштуванням РРС-реклами.

А ось до речі 10% знижки на їх сервіси + безкоштовний аудит твоєї реклами та облікового запису на Амазон.

Це посилання їх Телеграм.

Ми поговоримо про етапи роботи з Юнітікс, про їхні можливості та кейси! 

Ну що, поїхали))

Якщо ти не любиш читати, то на моєму каналі є інтерв'ю з Алексом та Ростиком, вони представники компанії і трохи розповіли нам про їхню роботу.


Якщо після прочитання цієї статті, тобі буде цікаво попрацювати з фахівцями, то ось тобі плюшка від Unitix.


Хто такі Unitix? 

Юнітікс, це компанія, яка спеціалізується на РРС рекламі, це їхній основний напрямок.

Крім цього, вони займаються створенням лістингів та фотографій.

У їхній команді понад 20 осіб.

Тобто вони готові вести проект під ключ, коли вже є товар на складі, починаю зі створення лістингу та закінчуючи управлінням продажами.

Компанія існує на ринку вже близько 3-х років. 

За цей час вони вже стали офіційними партнерами Амазона та Гугла.

Крім цього, вони є партнерами компанії Хеліум 10, Джангл Скаут та інші програми Amazon.

Фахівці з Юнітікс ніколи не зупиняються і постійно зростають і покращуються.

Перший етап роботи з Unitix

Ростик поділився у відосі, що першим етапом роботи буде безкоштовний аудит.

Вони не беруть у роботу акк без попереднього аналізу. 

На цьому етапі йде аналіз ситуації та вони дізнаються, чи можуть взагалі допомогти.

Наприклад, на аудиті видно, що неправильно працює математика продукту, у ньому немає достатньої маржі.

Тоді їм доведеться відмовитися від роботи і пояснити, що рекламою тут не допомогти.

Або навпаки, якщо після аналізу буде зрозуміло, що вони можуть допомогти та покращити ситуацію, то ти можеш розпочинати наступний етап.

У чому полягає стандартний аудит?

Стандартний аудит передбачає аналіз рекламного кабінету, бізнес-репортів та інших даних.

У Юніткс також є спеціальні софти, які можуть отримувати глиблкі дані.

Якщо ти маєш можливість поділитися даними таких прог як Селлеборд або інших бухгалтерських програм, то це буде чудово.

Таким чином вони зможуть мати розуміння твоєї маржинальності.

Загалом, постарайся дати якнайбільше даних.

Далі йде аналіз твого лістингу, в першу чергу, щодо базових помилок і поліпшень, які вони можуть запропонувати.

Якщо є проблема із відгуками, фото, ключами, то все це тобі озвучать.

Фахівці мають дуже гнучкий формат роботи, вони можуть працювати як просто з РРС, так і з SEO лістингу, а можуть робити і те, й інше.

Якщо в тебе в команді є людина, яка займається лістингом, то працівники Юнітекс беруть на себе завдання правильної постановки завдань для цього працівника.

В аналізі рекламного кабінету ви розбираєте базові помилки або це може бути запуск з повного нуля.

Це найпростіший та базовий аудит.

Платний аудит

Крім цього, вони мають можливість глибокого аудиту, але це вже платна послуга.

Вона займає більше часу, сил, ресурсів та даних.

До цього аудиту входить глибокий аналіз, збір конкурентів та інформації.

У рамках цього аудиту ти можеш давати точкові завдання, якщо тобі таке потрібне.

Другий етап роботи

Далі, якщо заздалегідь тебе все влаштовує, то ви можете починати роботу. 

Працівникам потрібно буде ще кілька днів, щоб зібрати всю інформацію і вони можуть запускати компанію. 

Ростик згадав у відео, що багато клієнтів переживають із приводу старих компаній.

Чи вони відключають компанії, які були налаштовані до них?

І він відповів, що після аналізу ухвалюється рішення.


Якщо компанія налаштована добре і вона не приносить збитків, то вона продовжує працювати.

Якщо все погано і вони можуть покращити, то компанію відключають і починають з 0.

Тут все залежить від ситуації.

Після запуску реклами проводять щотижневий та щомісячний репортинг.

Як відбувається комунікація? 

Відео зустрічі проходять раз на 2 тижні та раз на місяць, тут залежить від ситуації та твого комфорту.

Якщо ти взагалі не любиш спілкуватися, то тобі можуть надсилати текстові репорти)))

Для спілкування з клієнтами існує окремий чат у будь-якому зручному месенджері. 

Наприклад, це може бути Telegram, Whatsapp або подібні штуки.

У чаті ти можеш поставити будь-які питання, що цікавлять, поділиться якимись проблемами або успіхами.

Крім цього, ти можеш узгодити будь-який терміновий дзвін у зручний для тебе час.

Ростик поділився у відео, що реклама на Амазоні, це несамостійна річ. 

Тобто на результати реклами впливає дуже багато факторів.

Ти можеш запустити супер круту рекламу, але без якісного Амазон лістингу вона просто не працюватиме.

Тому дуже важливо працювати з агентством.

У тебе має бути не лише фахівець із реклами, а й з лістингу.

Помилки Амазон селлерів

Дуже багато кліентів приходять і думають, що можуть просто передати агентству продукт і забути про все.

Такий варіант теж можливий, але тоді потрібна окрема людина, яка займатиметься стратегічним плануванням продукту, СЕО – фахівець, спеціаліст з реклами та ще величезна кількість профі, які відповідатимуть за різні аспекти продукту.

Ну думай, що ти закупив продукт, запустив листинг та рекламу і все працюватиме.

Звичайно, ні))

Потрібно працювати над упаковкою, маржинальністю, розміром товару, ціною закупівлі та іншими штуками.

Наприклад, якщо ти як селер покращив маржу, то РРС-майстри мають більше простору для роботи.

Дуже часта помилка: завести товар на Амазон і нічого не робити.

Багато селерів-початківців забувають про контроль стоку продукту.

 

Якщо ти працюєш із рекламою, сток дуже важливий і він потребує чіткого контролю.

Уяви, що РРС-майстри місяцями налаштовували лістинг, компанії, ключі і в якийсь момент закінчився товар.

Це буде дуже неприємно.

Якщо таке станеться, твій продукт і лістинг впадуть дуже сильно і щоб вийти на той самий рівень, тобі потрібно буде вкласти більше грошей і сил.

Але в інтерв'ю Ростик зауважив, що є продукти, які переживають out of stok абсолютно нормально, все індивідуально.

Все одно не варто цього допускати.

Тому якісний менеджмент дуже важливий.

Ну і звісно дуже важливо побудувати грамотну комунікацію.

Це стосується не лише спілкування з агентством, а й з постачальниками, клієнтами та всіма людьми, які так чи інакше пов'язані з твоїм бізнесом.

А ось лови ще раз 10% знижки на сервіси Unitix + безкоштовний аудит твоєї реклами та акаунту на Амазон.

Перевага роботи з агентством

Продукт на Амазоні найчастіше не продається самостійно.

Звичайно, такі кейси бувають, але їх буквально кілька відсотків і розраховувати на це не варто.

Тому правильне налаштування реклами дуже важливе.

З правильними діями, ти зможеш добре заощадити та більше заробити.

Для деяких продуктів, реклама є основою просування.

Ти як селер маєш кілька варіантів розвитку подій: 

  1. Самостійно разбиратися в рекламі на Амазон. Це займає дуже багато часу та сил.

  2. Найняти РРС-фахівця до себе в команду.
    Ця стратегія має багато каменів, наприклад, як вибрати цього фахівця, як його контролювати.
    Все це відкочує тебе до першого варіанту, де тобі потрібно вивчати самостійно рекламу, щоб розуміти та оцінювати його роботу.

  3. Робота з агенцією.
    Якщо говорити про Юнітікс, то ці фахівці мають великий досвід роботи з різними продуктами, багато експертів.
    Алекс у відео поділився, що зараз до них приходять люди з продуктами, з якими вони вже мали досвід і не потрібно витрачати час на вивчення продукту.

Програмне забезпечення Unitix

Крім того, Юнітікс мають власне програмне забезпечення.

Воно допомагає точково керувати продуктом і розроблялося спеціально для потреб агентства.

З його допомогою також збирають метрики з різних акаунтів та продуктів.

Тобто вони мають ті можливості, які не дає сам кабінет Амазона або інші проги.

Під кожного клієнта є команда. 

Не буде такого, що тебе спершу веде один фахівець, а завтра інший.

Юнітікс за максимальну прозорість та звітність!

Економія часу та ресурсів

Як уже казав, агентство та використання ось таких сервісів дуже круто економить час.

Поки одні фахівці налаштовують рекламу, ти зможеш подумати над покращенням продукту, упаковки, оптимізацією інших процесів.

Агентство, коштом своєї масштабності, є більш відповідальним. 

Звичайно, гарантій тобі ніхто не дасть, але щодо Юнітікс, ти можеш бути спокійним))

Зважай на те, що не все залежить від реклами і є речі, на які вони просто не можуть вплинути.

Наприклад, якщо товар застряг на складі і в тебе немає продажу, то провини агенства тут немає.

Юнітікс завжди якісно виконують свою роботу і несуть за неї відповідальність.

Ти будь-якої миті можеш отримати звіт їхньої роботи.

Якщо ти звертаєшся до стороннього РРС-майстра, то завжди ризик того, що він тебе кине на пів шляху. 

З Юнітіксом такого не буде. 

Вони доведуть тебе до кінця.

Про оплату за послуги Unitix

У них оплата помісячна, тобто ти віддаєш якусь суму раз на місяць.

Ціна звичайно залежить від обсягу роботи.

Якщо ти вирішив працювати з ними , то після аудиту вносиш передоплату.

Далі вони готують компанії, це займає приблизно 3 днів, і вони не входять у вартість.

Якщо з якихось причин, ти передумав працювати, то фахівці роблять повернення за той період, який не був відпрацьований.

Якщо твій лістинг заблокований або з якихось причин він був неактивним, то вони зупиняють роботу та повертають гроші.

Після вирішення всіх банів та інших проблем професіонали спокійно повернутися і продовжать роботу.

Методи оплати теж дуже гнучкі: Payoneer, Wise, PayPal, перекази на карту. 

Тепер погляньмо на приклади робіт!

Успішний Кейс №1

Першим кейсом буде продукт із категорії Clothing, Shoes & Jewelry.

Завданням було підняти продажі.

Ця ніша дуже конкурентна і в ній багато товарів, крім цього, безліч старих брендів, які вже давно на ринку.

Товар був новим і абсолютно не мав відгуків та власного виробництва, тобто маржа там була не дуже великою.


З тієї точки, яку ти бачиш, це дата, коли проводили аудит.

Після аудиту фахівці зрозуміли, що можуть знизити оплату за клік.

Саме це вони й зробили, ти можеш побачити це на графіку.

Перший місяць вони максимально зменшили бюджет та працювали над ефективністю.

І з наступного місяця хлопці отримали зростання продажу.

Наразі їм вдається утримувати все на одному рівні, але є проблеми з поверненням.

Саме в цьому кейсі пішло багато часу на аналіз вирішення цієї проблеми.

До роботи з агенцією у селера відсоток повернень був 35%.

За мірками Амазона це дуже багато.

Відповідно, це з'їдало весь прибуток.

Працівники з Юнітікс, попрацювавши над графікою, лістингами, змогли знизити цей відсоток до 15-17%. 

На цьому скріншоті вже видно фінальний результат.


На старті роботи ACOS складав 47%, зараз це 17%.

Це приклад маленького бізнесу, у якому немає величезних потоків грошей та товару.

Але все одно, результат величезний, тому що деякі показники покращилися в більш ніж 2 рази!

Успішний Кейс №2

Наступний кейс вже масштабніший.

Це товар з категорії Home&Kitchen.

Із цим продуктом хлопці працюють уже рік.

Ніша цього продукту вже сформована й у ній багато конкурентів, але плюшка цього у тому, що він унікальний.

Але його ціна значно дорожча, ніж у подібних продуктів, це робить її складним для продажу.

Ось скрін із Селлерборда.

Прога для підрахунку прибутків на Амазон та Шопіфай.

Трохи нижче скину лінк на безкоштовний обліковий запис і огляд проги.


Ось огляд Sellerboard і знижка на 2 безкоштовні місяці.

Червоний стовпчик показує витрати на рекламу.

Синій стовпчик це чистий прибуток після витрат на рекламу.

За рік вони змогли підняти продаж у 8 разів і збільшили прибуток приблизно на 470%!

Фахівці розпочали роботу з цим клієнтом після стандартного аудиту.

Виявилося, що клієнт дуже креативний і він любить працювати з креативами.

Через це було проведено величезну роботу з фото та відео матеріалами, з рекламними креативами тощо.

Саме ці дії змогли допомогти покращити показники до такого рівня.

Вони змогли сформувати запит у клієнтів на цей продукт, і це допомогло їм збільшити продажі.

Піковий сезон цього продукту – літо, тому саме в той період було найбільше продажів і найвищі результати.

Наприкінці літа та осені була сильна боротьба з конкурентами.

У листопаді постала велика проблема зі стоком, а саме його неправильне прогнозування.

Вони зіткнулися з тим, що потрібно було різко збільшувати обсяги продажів, оскільки піднімався збір за зберігання товару.

Для розв'язання цієї проблеми довелося зменшити ціни + збільшити рекламу.

Далі, після вкладень у рекламу та прибуття товару на склад, дуже сильно зросли позиції товару.

Наразі Юнітікс обігнали всіх конкурентів та отримали топові позиції у категорії.

За рахунок цього зростання є можливість ще більше грошей вкладати в рекламу, лістинг та інші речі.

Ключовими моментами успіху цього бізнесу є: 

  1. хороший продукт

  2. позитивні відгуки та рейтинг

  3. правильна робота з рекламою та креативами

  4. швидке прийняття рішень у потрібний момент

Софт Unitix

Як я вже казав раніше, у агнеств є свій софт. 

Ось базова інформація по тому, як він виглядає:


Плюшка цього софту в тому, що на одному дешборді можна побачити все, що потрібно.

На графіку можна вивести будь-яку метрику:


Плюс цієї плюшки в тому, що не потрібно бігати по всьому кабінету та шукати ті чи інші метрики.

У софті є можливість дивитися дані по всіх облікових записах одночасно.

Це дуже круто допомагає аналізувати ринок, тобто розуміти, коли він падає чи росте.

У цьому софті дуже точні дані, адже багато прог, коли справа доходить до реклами, буксує саме в цьому моменті.

Нижче фахівці показали нам, що їхній софт окремо показує інформацію на кшталт компанії.

Він допомагає зрозуміти, з яким типом компанії працює продукт зараз.

Ось цьому розділі ми можемо бачити причини повернення:


Ось цьому секторі ми можемо бачити причини повернення:


Наприклад, ми можемо побачити, що клієнти мають проблеми з використанням продукту, або вони не розуміють, що це за продукт і плутають його з чимось іншим.

З цього софту можна налаштовувати компанії, і вони автоматично підтягнуться до кабінету Амазона.

До речі, скоро софт від Юнітікс буде доступним для всіх!

З його допомогою, ти отримаєш те, що не має більшості прог.

Ці функції допоможуть тобі, навіть якщо маєш мінімальні знання в РРС.

Нагадую, що ми з Юнітікс зробили круті плюшки для моїх читачів.


Що потрібно підготувати перед роботою з Unitix?

Жодної документації чи репортів перед початком роботи не потрібно.

Якщо щось спеціальне їм знадобиться, вони впізнають у тебе під час аудиту.

І заздалегідь подумай про цілі твого бізнесу.

Звичайно, збільшення кількості продажів, це само собою, але якщо ти хочеш розпродати продукт або ще якісь специфічні моменти, то обов'язково дізнайся про них.

Висновки

Що ж, компанію Юнітікс це чудовий сервіс для налаштування реклами. 

Вони не просто налаштують тобі рекламу, але ще й створять тобі якісний візуал та лістинг. 

Раджу тобі звернутися до них за безкоштовним аудитом.

Дякую, що залетів на наш блог! 

Скоро побачимося))

Бувай!

Table of Contents
  1. Огляд Amazon PPC Агенції Unitix - Переваги, Реальні Кейси, І Безкоштовний Аудит Твого Амазон Акаунту І Реклами
    1. Хто такі Unitix?
    2. Перший етап роботи з Unitix
    3. У чому полягає стандартний аудит?
    4. Платний аудит
    5. Другий етап роботи
    6. Як відбувається комунікація?
    7. Помилки Амазон селлерів
    8. Перевага роботи з агентством
    9. Програмне забезпечення Unitix
    10. Економія часу та ресурсів
    11. Про оплату за послуги Unitix
    12. Успішний Кейс №1
    13. Успішний Кейс №2
    14. Софт Unitix
    15. Що потрібно підготувати перед роботою з Unitix?
    16. Висновки

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!