Як знайти прибутковий товар за методом ТЯМ
-
Як знайти прибутковий товар за методом ТЯМ
- Знижки на Helium 10 та Jungle Scout
- Пошук товару на сайті Амазону - Метод ТЯМ
- Робота з розширенням - Метод ТЯМ
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!
Як знайти прибутковий товар за методом ТЯМ
Вітання!
Це Вова Евен. Сьогодні я тобі покажу, як шукати прибутковий товар за методом ТЯМ.
Для цього тобі потрібен буде сам сайт Амазона і прога на кшталт Хеліум 10 або Джангл Скаут (докладніше розповім про них нижче).
Також будуть чудові знижки на ці проги=)))
Давай спочатку познайомимося))
Як я сказав, мене звуть Вова Евен.
Я торгую на Амазоні з 2016 року.
Моя мета, допомога новим та досвідченим продавцям на Амазоні.
У мене також є канал на Ютуб та курси на Udemy.
До речі, якщо ти більше любиш дивитися відео, то у мене є на цю тему, ось лінк:
Що взагалі таке "ТЯМ"?
Метод ТЯМ - товар який може))) Сьогодні ми шукатимемо товар не через програми, як я робив раніше, а через Амазон.
Що це взагалі за програми та навіщо вони потрібні?
Програми потрібні нам для пошуку та аналізу продукту, пошуку ключових слів, комунікації з клієнтом та багато іншого.
Найпопулярнішими є Хеліум 10 та Джангл Скаут.
Нижче залишу огляд на них:
Тут повний огляд Джангла:
Програма, звичайно, теж нам допоможе, але в основному це буде робота з самим сайтом Амазона.
Ми будемо дивитися на товари, які вже показали хороші результати на Амазоні і ми базуватимемось на цифрах та на товарах, які нам пропонує Амазон з першого джерела.
Знижки на Helium 10 та Jungle Scout
Знижки та Безкоштовний Акк Helium 10 (код VOVA10/VOVA6M20)
VOVA10 – пропонує тобі знижку -10% назавжди.
VOVA6M20 – пропонує знижку -20% на перші 6 місяців використання.
Знижка 50% На Перший Місяць Джангла
Пошук товару на сайті Амазону - Метод ТЯМ
Отже, ми переходимо на сайт самого Амазона і клацаємо на Best Sellers (найкращі продавці)
У бест селлерс бачимо New Releases, це ті товари, які нещодавно зайшли на ринок і роблять добрі продажі.
Там також можна попрацювати
І так само є Movies and Shakers.
Це товари, які дуже різко злетіли.
Насправді, з такими товарами потрібно бути обережним, тому що якщо тренд на товар швидко піднявся, він так само швидко може опуститися.
Ось наприклад, була кофта з бср 102621, а тепер з ранком 42.
Це дуже великий стрибок.
Що таке BSR (Best Seller Rank)?
Бср це ранк продукту, що він нижче, тим крутіше, оскільки це означає, що у позиції він ближче до продукту Топ-1.
Є ще така категорія як Wished for Це той розділ, де люди додають продукти до списку бажань найчастіше.
Ну і останнє Gift Ideas. Тут різні ідеї для подарунків
З усіма цими категоріями можна працювати, але сьогодні ми працюватимемо конкретно з New releases.
І так, у графі ліворуч бачимо категорії. Наприклад, категорія Baby, Books та багато іншого.
Моя тобі порада, якщо ти не знаєш із якої категорії почати, то просто відштовхуйся від своїх інтересів.
Наприклад, ти професійний спортсмен і добре розумієшся на гантелях.
У такому разі можеш обрати категорію Sports&Outdoors.
Якщо ні, то просто продовжуй шукати та аналізувати.
Нічого страшного, якщо ти не знаєш, яка твоя категорія))
Ось дивись, тут ми можемо шукати всіх бест селерів у кожній категорії.
Наприклад, зайдемо до категорії Sports&Outdoors.
І тут ми бачимо найпопулярніших продавців цієї категорії:
Тут різні гантелі, пляшки, шкарпетки, ролики для масажу.
Загалом, купа всього))
А ось дивись, коли ти переходиш по категорії, тобі зліва будуть доступні підкатегорії у цій категорії.
Звучить, звичайно, дивно, але зараз покажу на фото.
Думаю, стане зрозуміло!
Тобто ми бачимо, що у тієї категорії, яку ми вибрали, є ще підкатегорії.
Я оберу Exercise&Fitness.
І як ти бачиш на фото, нам відкрилися гантелі, шкарпетки для спорту, одяг для спорту і якщо прогорнути вниз, то буде купа всього.
Ми можемо ще глибше піти, наприклад у Accessories.
І тут уже у нас різні аксесуари для заняття спортом.
Рукавички, скакалки, ролики та інше.
Взагалі, у чому суть того, що ми робимо.
Через пошук популярних продуктів ми можемо знайти ті, які показали найкращі результати, покращити їх та запустити у себе.
Це була теорія, тепер до практики.
Робота з розширенням - Метод ТЯМ
У цьому випадку ти можеш використовувати розширення від Хеліум 10 або Джангл Скаут.
Вони дуже схожі.
Якщо в тебе є ще якась прога, яка має розширення для аналізу продукту, то ти можеш так само юзати її.
До речі, розширення на Хеліум 10 безкоштовне, але там обмеження до 50 разів.
А ось на Джангл розширення платне.
Ось тобі посилання на завантаження:
Це партнерські посилання, це означає, що якщо ти колись купиш продукт через це посилання, то мені не рахунок прийде невелика сума грошей.
Тобі не буде коштувати це дорожче (можеш перевірити), але, таким чином, ти можеш підтримати мій безкоштовний контент.
Дякую! Погнали далі)
Якщо цікаво, як працюють ці розширення, то я маю огляд на кожного з них:
Окрім цього, в мене є порівняння Хеліум 10 та Джангл Скаут
Повний огляд Helium 10 Chrome Extension
Повний огляд Jungle Scout Chrome Extension
Ось тут ти можеш подивитись інструкцію завантаження розширення Джангл Скаут
Також у мене є додаткові посилання на Хеліум і Джангл:
Безкоштовний акк від Хеліум 10+ знижка (Промокод VOVA10знижка -10% на кожен місяць використання Хеліум 10. Промокод VOVA6М20, знижка - 20% на 6 місяців)
Давай тепер подивимося, як це все працює.
Я відкрию категорію Pet Suppliers (товари для тварин) та натискаю на розширення від Хеліум (X-Ray).
Коли ти натиснеш, відкривається таке вікно:
Тут бачимо кількість пошуків за місяць, кількість продажів, ціна та інші параметри.
Нам це все сьогодні не знадобиться, ми подивимося лише на деякі речі.
Тепер давай підемо в підкатегорію Dogs (тут усілякі приколи собак)
Тобі можуть бути не завжди знайомі назви продуктів, але ти можеш просто кликати і дивитися картинки або гугл перекладач у допомогу!
Тут ми побачимо різні іграшки, лежанки, кісточки та все, що люблять собаки.
Що ми робимо далі? Далі ми беремо, натискаємо на розширення Хеліума і натискаємо на X-Ray.
Ось наша видача:
Тут лише 30 товарів.
Тепер я хочу профільтрувати цю видачу.
Для цього тисну на Filter Results (синя кнопочка)
Наприклад, зі всіх 30 товарів я хочу бачити тільки ті, у яких максимально 50 відгуків і в ціні закупівлі не більше ніж 10$
Як ти бачиш, видача трохи скоротилася.
Тепер давай дивитися Review Count (Кількість відгуків).
Навіщо аналізувати відгуки?
Багато продавців, коли запускають товар, роблять різні маніпуляції із відгуками.
Відгук – найефективніша реклама на Амазоні.
Для цього роблять різні склейки з лістингами, це коли старий лістинг клеять на новий і з'єднують відгуки.
Я тобі не раджу це робити, але така практика існує.
А ось якщо тобі цікаво, як отримати відгуки, у мене є спеціальний плейлист про те, як набирати відгуки , де я показую як можна їх отримати:
Ось дивись, наприклад цей товар має всього 6 відгуків (Review Count)
Але при цьому, робить 1381 продажів (Sales).
Давай зайдемо на цей лістинг і подивимося, що там відбувається.
Це якась іграшка, щоб гризти.
Тепер спускаюся нижче листингом і бачу таку графу:
Це графік продажів.
Тут ми клацаємо на All Time, щоб переглянути історію за весь період.
На самому початку графіка ми бачимо, коли він запустився:
До речі, він запустився у серпні і вже має такий результат.
Доволі непогано!
Почав він з БСР 70151, і ось ми бачимо за графіком, що його ранк спочатку стоїть, а потім падає.
Досить стрімко падає. Це дуже круто.
Навіщо дивитися на ранк?
Щоб зрозуміти, чи добре рухається продукт.
Так, тепер ми зрозуміли, що товар має мало відгуків, але добре продається. Зафіксували.
Тепер ми беремо АСІН цього продукту.
Асін - специфічний номер товару на Амазоні, який відокремлює його від інших товарів. Його можна знайти в URL (там де посилання)
Переходимо в сам Хеліум 10 і відкриваємо Серібро.
Ти можеш використовувати Джангл Скаут або будь-яку прогу, яка може зробити reverse ASIN.
Вставляємо наш АСІН у рядок Серібро та чекаємо на видачу (Get Keywords).
А поки я чекаю, розповім, що таке реверс Асін. Реверс АСІН, це можливість витягнути всі ключові слова, за якими ранкуеться товар.
Це потрібно, щоб зрозуміти, які ключові слова є у конкретного продукту.
Ось наприклад, у тайтлі цього товару є такий ключ Dog Chew Toy.
І ось зараз ми подивимося, на якому місці цей ключ і наскільки він сильний.
Так, видача вже готова.
Ми бачимо, що цей товар ранкується на 667 ключових словах.
Так, ти мене спитаєш, чи робити далі?
Далі ми дивимося на фільтри, а саме на Organic Rank.
До речі, у мене є безкоштовний курс англійською, в якій я показую, як шукати ключові слова для вашого лістингу.
Там я використовую Хеліум, але можна спробувати інші проги.
Повернемося до Органік Ранку.
У цій графі вибираємо від 1 до 30, наприклад.
Таким чином, ми зможемо витягнути 30 найсильніших ключів.
Наприклад, у нас у видачі є ключ tooth і він ранкується на 400 місці.
Через те, що він так далеко працювати з ним не цікаво.
Ми забили фільтри:
Далі, спускаємось до колонки Search Volume (Кількість пошуків за місяць). Тепер натисни на саму графу, щоб відфільтрувати від більшого до меншого.
Тепер ми бачимо, що головний ключ у цієї іграшки benebone:
Це сильний бренд, але тут суть в тому, аби зрозуміти як працює метод ТЯМ.
У відео, яке я скинув на початку статті, я даю класний приклад товару без бренду.
Коли ти пробігся за ключовими словами, треба повернутися до першого.
У рядку натискай на цю діаграму (Search Volume):
Тут ми дивимося, як змінювався тренд на кількість запитів з різних часових проміжків. Найкраще, дивитися за весь час (All Time).
Як ти бачиш, тренд плюс мінус стабільний, це добре.
Хоча найкраще дивитися на товари, тренд на які росте.
Далі, я натисну на квадратик зі стрілкою біля значка Амазона:
І мене автоматично перекинуло на сайт Амазона, де показано всі товари за цим ключем:
На цій сторінці я знову натискаю X-Ray, щоб ще глибше проаналізувати продукт:
Тепер я дивлюся на те саме, що й дивився до цього: кількість продажів та відгуків.
У цьому ж розширенні я натискаю на Review Count і Хеліум профільтрує мені їх від меншості до більшості.
Далі я шукаю те саме, що й шукав.
Мені потрібні товари з невеликою кількістю відгуків та великою кількістю продажів.
До речі, проаналізувавши все до кінця, я побачив, що продаж розподіляється рівномірно.
Тобто немає продавця, який забирає все собі.
Це дуже круто. Намагайся не вибирати ніші, де є монополіст.
От і все! Таким чином, ти можеш знаходити класні товари для продажу.
Звичайно, вони вимагають ще глибшого аналізу, але тут є за що зачепитися.
Якщо є питання залишай під відео, я постараюся відповісти якнайшвидше!
Дякую, що дійшов до кінця! Це було важко, але ми впоралися)))
На зв'язку був Вова Евен. Побачимося у наступному блозі.
Бувай!
-
Як знайти прибутковий товар за методом ТЯМ
- Знижки на Helium 10 та Jungle Scout
- Пошук товару на сайті Амазону - Метод ТЯМ
- Робота з розширенням - Метод ТЯМ
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!