Детальний огляд на розширення Jungle Scout для Chrome
-
Повний туторіал з розширення Jungle Scout для Chrome для початківців: що всередині та як його юзати?
-
Модуль 1: Додаткова інформація про кнопку меню
- Модуль 2: Відкриття головної панелі інструментів
- Модуль 3: Розуміння граф розширення
- Бонус: найкращі знижки та купони Jungle Scout для початку роботи
- Висновок
Disclosure: Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only.
Повний туторіал з розширення Jungle Scout для Chrome для початківців: що всередині та як його юзати?
У цій статті ми навчимося користуватися розширенням від Jungle Scout.
Крім цього, нижче я надам топові купони для Jungle Scout, які зможуть допомогти тобі заощадити.
Розширення від Джангл Скаута доступне для таких планів, як Basic, Suite та Professional.
Навіть незважаючи на те, що розширення має купу класних функцій, ти можеш запитати "-Чи варто воно того?".
Саме для цього я тут!
Я навчу вас усьому, що всередині.
Ми подивимося: на дешборд, на панель інструментів, навчимось читати та аналізувати інформацію графіків.
Я також приготував повний огляд та туторіалу всіх інструментів Jungle Scout, я думаю буде дуже корисно.
Не любиш читати статті?
Спеціально для цього я приготував відос, у якому розповідаю від А до Я, як користуватися всіма інструментами роширення
Ключові ресурси цієї статті:
Тепер давай подивимося, що тобі може запропонувати розширення Джангл Скаута!
Модуль 1: Додаткова інформація про кнопку меню
Коли ти завантажив розширення Джангл Скаут, у правому верхньому куті тобі буде доступний значок у верхньому куті браузера.
Після натискання розширення Chrome відкриється, і ти зможеш побачити кнопку меню.
При натисканні на кнопку Меню з'явиться меню з такими елементами:
Тип налаштування (Customize View) - Перший варіант дозволяє налаштувати зовнішній вигляд розширення.
Після того як ти натиснеш на нього, з'явиться меню, що розкривається, з наступними параметрами:
Показати спонсоровані продукти (Show Sponsored Products) - як ти вже зрозумів з назви, ця кнопка може додати або прибрати продукти, які просуваються рекламою.
Я рекомендую вимкнути цей параметр, тому що він заважатиме тим, що змішає товари з органічним трафіком і ті, що просуваються за допомогою РРС.
Показати інформацію про продукт (Show Product Information on Amazon Page) - цей параметр покаже тобі конкретні дані про конкретний продукт, такі як: щомісячна/щоденна кількість продажів, щомісячний дохід з продукту, BSR, збори та багато іншого.
Ось як це виглядає. Ця інформація з'явиться поряд зі всіма продуктами.
Докладніше про продукт (Show Product Information Product Detail Page) - Ця кнопка дуже схожа на попередню.
Тільки тут ми дивимося саме сторінки відомостей про продукт
Додати/видалити дані (Add/Remove Data Point) - ця кнопка дозволяє вибрати, які категорії даних ти хочеш бачити в результатах розширення (після сканування певного продукту або безлічі продуктів на сторінці пошуку) і в результатах пошуку. Наприклад, ти можеш вибрати: марку, кількість продажів, кількість відгуків та багато іншого!
Оптимізація вигляду зовнішньої вкладки (Optimize the Appearance of the Tab) - я впевнений, що ти вже знаєш, що можеш мінімізувати та максимізувати зовнішній вигляд розширення за допомогою миші.
Фільтри (Filters) - Розширення Джангла допомагає тобі профілювати результати твого пошуку.
Цей параметр дасть змогу профільтрувати результати за такими параметрами:
Lowest to Highest Listing Quality Score (LQS) від найнижчого до найвищого показника якості лістингу, також відомого як LQS).
Lowest to Highest Net (Виручка від найнижчої до найвищої).
Lowest to Highest Price(Від найнижчої до найвищої ціни).
Lowest to Highest Rank (Від найнижчого до найвищого рангу).
Lowest to Highest Rating (Рейтинг від найнижчого до найвищого).
Lowest to Highest Revenue (Від найнижчого до найвищого обороту).
Lowest to Highest Reviews (Від найнижчих до найвищих відгуків).
Lowest to Highest Sales (Продаж від найнижчих до найвищих).
Lowest to Highest Sellers (Продавці від найнижчих до найвищих).
Lowest to Highest Weight (Від меншої до більшої ваги).
Buy Box Seller (Селери в Байбоксі).
AMZ
FBA
FBM
Size Tier (Розміри).
Oversized (великий розмір).
Standard (стандартний).
Timeframe (Тимчасові рамки).
One month (1 місяць).
Three month (2 місяці).
Six month (6 місяців).
One Year (1 рік).
All time (Весь час).
Наприклад, Джангл знаходить вам довгий список із кухонних ножиць.
Але коли ти додаси фільтри, результат зміниться.
Наприклад, ти можеш пошукати товари з рейтингом, від найнижчого до найвищого.
Крім того, ця опція дозволяє визначити, хто тримає Buy Box для певного продукту: Amazon, FBA або FBM.
Розширення Jungle дозволяє перевірити, скільки продавців борються за виграш Buy Box.
Ти також можеш відфільтрувати результати пошуку за розміром товару – негабаритним або стандартним.
Завантажити CSV (Download CSV) - цей параметр дозволяє завантажити та перетворити CSV-файл Jungle Scout в Excel.
Завантаживши ці файли, ти зможеш сортувати, редагувати та обмінюватися даними.
Сховище ключових слів (Keyword Cloud) - це класний інструмент для зберігання ключових для лістингів.
Коли ти натискаєш на цю опцію, з'являється група слів різного розміру, що дозволяє визначити, які терміни використовуються у тайтлах (у заголовках лістингів) і скільки разів.
Якщо ми повернемося до прикладу з кухонними ножицями, ти дізнаєшся, що терміни "kitchen", "scissors," "shears," "duty," "heavy," "poultry," and "steel" є найпопулярнішими ключовими слова.
Далі ми ці ключові слова використовуємо у своєму лістингу.
До речі, ти можеш завантажити файл у CSV.
Тренди пошуку (Search Trends)- при натисканні на цю кнопку тебе перекине на тренди Гугла.
Там ти можеш переглянути тренди за певним запитом за певний період часу.
Наприклад, ти хочеш подивитися, скільки разів шукали кухонні ножиці за останній місяць.
Ця опція допомагає тобі фільтрувати результати пошуку за такими критеріями:
Country (країна)
Timeline (хронологія)
Niche (ніша)
Web Search (веб-пошук)
Після введення свого продукту, наприклад, кухонні ножиці, Google Тренди покажуть тобі у графіках тренд пошуку цього продукту.
Я рекомендую дивитися статистику щодо країни твого маркетплейсу з 2004 року.
Поділитися у Фейсбук - (Share on Facebook) - натиснувши на цю кнопку в нижньому кутку Джангл Скаута, ти зможеш поділитися цими даними у Фейсбуці.
Ця функція автоматично прибере всі марки, назви, щоб ти не втратив нішу.
Завантажити Скріншот - (Download Screenshot) - ця штука дозволяє завантажити скріни роботи розширення.
Ця функція також видаляє всі марки та назви продукту.
Вона може бути корисною, якщо ти хочеш поділитися результатами.
Допомога (Help) - при натисканні на цю опцію ти побачиш ці два параметри:
Центр допомоги (Help Centre) - тут ти знайдеш відповіді на найчастіші запитання.
Зв'язатися зі службою підтримки (Contact Support) - тут ти можеш поговорити зі службою підтримки, вона може допомогти тобі розв'язувати будь-які проблеми пов'язані з програмою або розширенням.
Налаштування облікового запису (Account Settings) - у цьому вікні, ти можеш змінювати базові налаштування: мову, тарифний план.
Модуль 2: Відкриття головної панелі інструментів
Тепер, коли ми обговорили кнопку «Меню», поговоримо про головну панель інструментів.
Після того, як ти клацнеш значок JS на панелі розширення Google Chrome, у верхній частині з'являться такі елементи:
Середньомісячні продажі (Average Monthly Sales) - це середні щомісячні продажі продуктів, перерахованих у розширенні Chrome.
Наприклад, якщо ми введемо ключове слово kitchen knife (Кухонні ножиці), середньомісячний обсяг продажу цього продукту становить 2370 одиниць на місяць.
Середній рейтинг продажів (Average Sales Rank) - відображає середній рейтинг найкращих продавців Amazon для продуктів у вашому розширенні JS Chrome.
Для порівняння: продукт із рейтингом 5000 означає, що він знаходиться на 5000 позиції від товару номер один.
Середня ціна (Average Price) — це говорить нам про середню ціну на конкретні продукти, які ми шукаємо.
Середня кількість оцінок (Average Rating Number) — цей парметр показує середні оцінки продуктів, перелічених у розширенні Chrome.
Оцінка можливостей (Opportunity Score) - Показує оцінку ніші Jungle Scout, розраховану з використанням декількох метрик.
Він варіюється від 0 (дуже погано) до 10 (найкраще) і допомагає визначити, наскільки поширене ключове слово.
Наприклад, ключ "кухонні ножиці" займає 4 позицію, що дуже добре! Але, якщо чесно, я не сильно вірю цьому показнику.
Колонки Дашборда
Видалення або переміщення продукту (Remove or Shift Products) - відображається як «x», що дозволяє видалити продукт, який ти не хочеш відображати в результатах пошуку.
Зверни увагу, видалення продукту впливає на цифри в головній панелі.
Дії (Actions)— цей параметр надає три додаткові функції:
Додати у продукт (Add a product) - це дозволяє тобі додати певний продукт до системи відстеження продуктів Jungle Scout.
Таким чином ти можеш слідкувати за усіма діями на цьому лістингу.
Пошук за ключовими словами (Look Up Keywords) - цей параметр називається зворотним пошуком ASIN (reverse ASIN).
Він показує ключові слова, за якими ранкується товар на лістингу.
Знайти постачальника (Find Supplier) - ця кнопка допоможе відстежити постачальників певного продукту через базу даних постачальників Jungle Scout.
Назва продукту (Product Name) - ці дані надає тайтл продукту.
Крім того, якщо ти наведеш вказівник миші на продукт, то отримаєш ціну та відгуки на цей продукт.
Бренд (Brand) - цей параметр розповідає про бренд
Ціна (Price) - вказує поточну ціну товару. Якщо ти натиснеш на конкретний товар, то розширення надасть тобі графік, що показує динаміку ціни.
Щомісячні продажі (Monthly Sales) - показує середній щомісячний обсяг продажу товарів.
Тут також якщо ти натиснеш на нього, графік покаже динаміку бренду.
Наприклад, на такий товар, як кухонні ножиці більшість продавців відчувають сезонний попит у грудні під час Різдва.
Щоденні продажі (Daily Sales) - тут ми бачимо кількість продажів продукту на день.
Щомісячний дохід (Monthly Revenue)- як випливає з назви, це щомісячний прибуток, який продукт приносить на Amazon.
Дата першої доступності (Date First Available) - вказує дату,коли продукт вперше з'явився на Amazon.
Це корисно, тому що можемо зрозуміти, наскільки швидко цей продукт зростає на Amazon.
Чистий прибуток (Net Profit) - як ти зрозумів з назви, ця метрика показує чистий прибуток продукту після виконання кількох розрахунків.
Коли ви натискаєте певний продукт, з'являється калькулятор прибутку (profit calculator), демонструє, як інструмент розраховує чистий прибуток.
Ти можеш змінити ціну продукту та вартість, щоб перевірити, як змінюється чистий прибуток та пов'язані з ним витрати.
Система автоматично отримує правильні збори Amazon і віднімає їх.
Кількість рейтингів (Rating Number) — це показує загальну кількість рейтингів списку продуктів.
Це також дає уявлення про те, наскільки конкурентоспроможна ніша.
Рейтинг (Rating) - це середній рейтинг продукту на Amazon від 1 до 5.
Комісія (Fee) - показує комісію Amazon за виконання замовлення та реферальні збори в залежності від поточної ціни продукту.
Рейтинг (Rank) - цей параметр вказує на рейтинг продажів продукту (BSR).
Якщо ти натиснеш на конкретний продукт, то зможеш побачити графік, що ілюструє зростання та падіння його рейтингу.
Показник якості лістингу (Listing Quality Score) - він визначає якість лістингу.
Тобто тут ти можеш побачити оцінку булетів, тайтла, описи і т.д.
Але я не рекомендую орієнтуватися на цей показник, оскільки оцінка лістингу від Джангл Скаута є дуже базовою і вона не заглиблюється в деякі деталі.
Тип продавця (Seller Type) - показує тип продавця, що продає конкретний продукт, будь то FBA, FMB або Amazon.
Продавці (Sellers) - у цьому розділі ти можеш визначити, скільки продавців продають цей товар.
Категорія (Category)- тут ми можемо подивитися, до яких категорій належить товар. Наприклад, ножиці для кухні ми можемо віднести до категорії "Kitchen and Dining" або "Home and Kitchen"
Габарити (Tier) — це вказує розмірну категорію продукту, від невеликого стандартного до великого габаритного розміру.
Пам'ятай, чим важче і більше продукт, тим вищою буде вартість його доставлення.
Розмір (Dimension) — це говорить тобі про розміри продукту, тобто висоту, довжину та ширину.
Відображення результатів (Showing Results) — цей підрахунок показує, скільки продуктів є на панелі інструментів.
Ти можеш натиснути кнопку "Завантажити додаткові результати" ("Load More Results"), щоб побачити більше продуктів на сторінці результатів пошуку розширення Chrome.
Модуль 3: Розуміння граф розширення
Якщо ти відкриєш розширення Jungle Scout для Chrome під час перегляду Amazon, побачиш два різні графіки на сторінках пошуку та на сторінці подробиць.
Ці інструменти пропонують тобі швидкий огляд продукту.
Графа на пошуковій сторінці
При скролінгу на Amazon під кожним продуктом відображатиметься поле.
Воно пропонує тобі глянути на продукт ширше.
Якщо ти натиснеш на певний продукт, Jungle Scout надасть такі дані:
Пошук ключових слів (Look Up Keywords).
Відстеження ключового слова (Add to Your Product Keyword).
Налаштувати вигляд (Customize View).
Тип продавця (Seller Type).
Продавці (Sellers).
ASIN.
Щомісячні продажі (Monthly Sales).
Рейтинг (категорія+підкатегорія) (Ranking).
Габарити (Tier).
Бренд (Brand).
Щоденні продажі (Daily Sales).
Щомісячний дохід (Monthly Revenue).
Дата першої доступності (Date First Available).
Збори (Fees).
Показник якості лістингу (Listing Quality Score).
Розмір продукту (Product Dimensions).
Вага виробу (Вага виробу).
Крім того, він виділить дані про продукт за допомогою графіків.
Наприклад, якщо ми натиснемо на ножиці OXO, розширення Chrome покаже нам, як бренд зростав із часом.
Так само, якщо ми вибираємо щоденні продажі, розширення Jungle Scout повідомляє нам про зростання та падіння продажів за останні 90 днів.
Бонус: найкращі знижки та купони Jungle Scout для початку роботи
Якщо після прочитання блогу ти вирішив приєднатися до Джангл Скаут, то спеціально для тебе, я приготував класні та знижки.
Висновок
На цьому все!
Сподіваюся, ти дізнався про розширення Джангл Скаута, те що хотів).
Якщо тобі цікаво дізнатися більше про торгівлю на Амазоні, то переходь на мій Ютуб канал.
Там ти знайдеш море корисної інформації.
Це був Вова Евен, побачимось у наступному блозі!
Бувай!
-
Повний туторіал з розширення Jungle Scout для Chrome для початківців: що всередині та як його юзати?
-
Модуль 1: Додаткова інформація про кнопку меню
- Модуль 2: Відкриття головної панелі інструментів
- Модуль 3: Розуміння граф розширення
- Бонус: найкращі знижки та купони Jungle Scout для початку роботи
- Висновок
Disclosure: Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only.