Огляд Chrome розширення від Helium 10

Vova Even Nov 13, 2024
34 People Read
огляд розширення від хеліум 10
Table of Contents
  1. Знижки На Helium 10
  2. Інформація про продукт
  3. X-Ray – Amazon Product Research
  4. ASIN Grabber
  5. Profitability Calculator
  6. Inventory Levels
  7. Review Insights

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить! 

Вітання! Це Вова Евен)))

Сьогодні у нас із тобою черговий огляд проги Хеліум 10.

Перед цим у нас був повний огляд інструментів Хеліум 10, чекнути його можна за посиланням.

У цьому пості я розповім про розширення Хеліума 10.

Тут ти побачиш його огляд від А до Я.

Крім цього, я поділюся найкращими знижками та купонами, щоб ти зміг заощадити якомога більше)))

Погнали!

До речі, у нас нещодавно вийшов пост про те, як безкоштовно скачати та встановити розширення Хеліум 10.

Якщо ти більше любиш дивитися видоси, то залітай нижче))

Знижки На Helium 10

Ми з Хеліумом ніколи не залишимо тебе без знижок та купонів на Helium 10))

Через посилання також буде безкоштовний обліковий запис!

VOVA10 - дасть тобі знижку -10% НАЗАВЖДИ.

VOVA6M20 - надасть тобі знижку -20% на перші 6 місяців використання Хеліум 10.



Інформація про продукт

Коли ти лише відкриваєш Helium 10 розширення на сторінці Амазона, воно дасть тобі основну та найважливішу інформацію про продукт.

У цьому вікні ми бачимо: BSR (Best Seller Rank), категорію, а також його ранк у підкатегорії, ASIN, кількість продавців та кнопку Calculate Fees (підрахунок комісій).


Давай розберемо що таке БСР та ASIN.

BSR (Best Seller Rank) – це рейтинг нашого продукту в категорії.

Наприклад, у продукту, який я виділив на фото, БСР 1448.

Тобто з усіх продуктів з категорії Kitchen&Dining, місце нашого ножа 1448.

Чим нижче БСР, тим краще, оскільки це означає, що продукт ближче до Топ-1.

ASIN (Amazon Standart Identification Number) - це спеціальний номер для продукту, який Амазон надає всім товарам, що продаються на Амазон.

З часом, коли в тебе буде більше досвіду в пошуку продукту, ти зможеш за допомогою цієї інформації розуміти, як йдуть продажі на Амазоні у конкретного лістингу.

Знайти розширення ти можеш зверху у браузері, після його встановлення.



Давай подивимося, що містить саме розширення:

  1. Xray - Amazon Product Research

  2. ASIN Grabber 

  3. Profitability Calculator 

  4. Inventory Levels

  5. Review Insights

Перші два тули працюватимуть на загальній сторінці Амазона, а решта лише на лістингах.

Почнемо з Xray.

X-Ray – Amazon Product Research



Зверху ми бачимо назву ключа та його кількість пошуків на місяць, на нашому прикладі це kitchen knife та 54,687 пошуків на місяць.

Цифра за кількістю пошуків на місяць не точна, але вона дає тобі уявлення про потрібність товару на ринку.

Нижче буде представлена ​​підказка для використання Helium 10 Cerebro.

Cerebro - це окремий тул від Хеліум 10, які допоможе тобі витягнути найкращі ключові слова з лістингів твоїх конкурентів.

Якщо тобі цікаво дізнатися докладніше про цей тул, то я маю повний огляд інструментів Хеліум 10 у блозі, там можна почитати про Cerebro.

А натиснувши на видос нижче ти знайдеш побачиш туторіал Cerebro.

У вкладці Total Revenue ми бачимо повний обіг всіх продуктів.

Натиснувши кнопку Load More Results, ти можеш завантажити більше результатів зі сторінки пошуку.

Avg Revenu демонструє середній оборот всіх продавців.

Цікавий момент: ця цифра показується нам без урахування спонсорованих лістингів, тобто тих, хто використовує рекламу.

Такі лістинги ми можемо бачити із позначкою SP.

Avg BSR вказує на середній БСР продукту.

Avg Price дає дані за середньою ціною.

Avg Review показує середню кількість відгуків.

Дуже цікава штука Success Score, вона показує твій шанс круто зайти в нішу та добре продавати продукт.

Ця шкала показується у зірках (від 1 до 5).

На мій досвід, я не бачив 5 зірок, але знаходив 4,5.

Ти можеш використовувати ці дані, але не спирайся на них на 100%.

Ці дані базуються на середній ціні, БСР, середній кількості продажів.

У правій колонці у тебе є можливість вибрати продукти і запустити їх у Cerebro.

За критеріями розширення все зрозуміло, тут бачимо:

  1. ASIN. 

  2. Бренд.

  3. Title (заголовок листинга). 

  4. Category (категория). 

  5. BuyBox (тут ми бачимо, якому продавцю він належить).

  6. Під знаком “#* ми бачимо кількість продавців на лістингу.
    Амазон справді дає можливість продавати на одному лістингу кільком селерам.

  7. Ця штука найчастіше працює для арбітражних продуктів, якщо ти працюєш за моделлю Private Label, то тобі не варто переживати за цей момент.

  8. Після кількості продавців у нас іде тип продавця (значок вантажівки).

  9. На Амазоні є всього 3 типи продавців:

  • FBA (коли ти відправляєш товар на склад Амазона і він бере на себе всі обов'язки з доставки, зберігання тощо).

  • FBM (коли ти сам відповідаєш за свій товар, а Амазон використовуєш просто як маркетплейс для продажу свого товару).

  • AMZ (коли товар продає сам Амазон).

  1. Price показує нам ціну продукту

  2. FBA Fee, цей показник важливий тільки якщо ти працюєш за системою ФБА. З ним бачимо, яку комісію бере склад Амазона за зберігання продукту.

  3. Sales, показує нам скільки збуту робить продукт протягом місяця.

  4. Лівіше буде графа Sales, але у форматі графіка

Тут ми можемо побачити, як розвивалися продажі за різні проміжки часу.

Таким чином, ми можемо розуміти сезонність продажів.

На цьому графіку ми бачимо три компоненти:

  1. Sales, він показує безпосередній продаж.

  2. Trend Line показує, як розвивається тренд.

  3. 7-Day Moving Average, показує середні продажі за 7 днів.

За допомогою цього графіка, ти можеш вивчити продаж за місяць, 90 днів, рік, весь час.

При вивченні графіка врахуй свята, тому що зазвичай у ці періоди відбуваються сплески продажів.

13. Revenue вказує нам на обіг товару за 30 днів.

14. BSR, ну тут уже все зрозуміло, про нього ми говорили вище.

15. Rating, показує рейтинг продукту у зірочках.

Можливо, ти бачив зірочки в розділі відгуків для кожного продукту від 1 до 5.

16. Review Count дає тобі інформацію про кількість відгуків на лістингу.

17. Review Velocity показує нам скільки відгуків набрав продукт за останні 30 днів.

18. Dimensions – це розміри продукту.

19. Weight – вага продукту.

20. Size Tire говорить про розмірну категорію продукту, наприклад Large-Standart Size.

21. Images показує тобі кількість фоток на лістингу.

22. Listing Creation Date – дата створення лістингу.

Основна ідея Xray, це дати тобі можливість переглянути нішу "з висоти пташиного польоту".

А якщо ти хочеш навчитися шукати продукт на Амазоні, то варто почитати наші пости про пошук продукту:

  1. Пошук продукту за допомогою Helium 10 Black Box

  2. Пошук продукту за методом ТЯМ

  3. Пошук продукту методом МЯМ

ASIN Grabber

Це другий тул від розширення Хеліум 10.

Він викачує чотири критерії:

  1. BSR

  2. Ціна

  3. Кількість відгуків

  4. Рейтинг

Всі ці дані ти можеш завантажити у форматі Excel.

Цей тул допоможе тобі викачати всі АСИНИ з ніші.

Чесно, я не дуже активно використовую цю штуку, але вона може бути корисною, якщо хочеш поділитися інформацією зі своїми клієнтами, помічниками, асистентами.

Profitability Calculator

На початку нашої статті я говорив, що цю штуку можна використовувати лише на лістингу.

І якщо ти спустишся нижче лістингом, у тебе з'явиться додатковий графік продажів.

На ньому ти можеш вивчити тенденції продажу більш детально, за різні часові рамки (24 години, 7 днів, місяць, 90 днів, рік, весь час).

Давай поговоримо про значення цих графіків:

  1. List price - ціна всередині Амазона, покупець не бачить її.

  2. New Price – ціна за якою продавець продає цей товар.

  3. Sales Rank – іншими словами, це БСР.

Тепер давай подивимось на сам калькулятор.

Profitability Calculator – це калькулятор прибутковості.

Подібний калькулятор має Амазон, але калькулятор від Хеліума більш точний і глибокий.

У нас на блозі є більш докладний огляд Profitability Calculator разом з Керрі Міллер, це один із топових експертів Хеліум 10.

Там ми показуємо, як працює ця штука.

До нього ми можемо внести дані за розмірами продукту, вагою, ціною і т.д.

Таким чином він розрахує тобі комісію, яку з тебе спише Амазон.

Ці цифри теж не точні, але це дасть тобі зразкову картину того, як все відбуватиметься.

У цьому калькуляторі ти отримаєш дані про свою маржу, комісії та ROI (відсоток зворотних інвестицій).

Мені подобається, що цей калькулятор враховує більше, ніж калькулятор від Амазона.

Наприклад, у ньому ти можеш ввести дані про упаковку, розміри яких також потрібно враховувати.

У ньому вже автоматично розраховується, до якої категорії розміру товару належатиме твій продукт, приблизний час зберігання на складі, вартість доставки товару тощо.

Якщо тобі цікаво почитати детальніше про категорії розмірів відправлення з Amazon, то переходь за посиланням.

Тепер давай розповім тобі, що таке ROI.

ROI(return on investment) - відсоток зворотних інвестицій.

Наприклад, якщо ти вклав 1 долар, і заробив 1 долар чистим, то твій відсоток повернення інвестицій 100%.

Заробив 1.5 долара чистими = 150%. І т.д.

Раджу погуглити та вникнути у цю тему.

Загалом, Профітабіліті Калькулятор реально крута штука, я раджу тобі в нього заглибитися, і прочитати нашу статтю разом з Керрі.

Inventory Levels

Цей тул показує, скільки продуктів є у продавця на складі.

Він не завжди працює, оскільки є продавці, які обмежують кількість одиниць, які можна купити за один раз.

Через це дані щодо кількості одиниць на складі будуть недоступними або некоректними.

Але зважай на один момент: навіть якщо ці дані будуть доступні, вони не будуть максимально точними.

Як мінімум по тому, що Амазон розкидає твій товар по всій Америці і під час перевірки, він може бути в дорозі на інший склад.

Не поганий тул, але я його рідко використовую))

Review Insights

Це дуже крута штука  для аналізу продукту.

За допомогою неї ти можеш викачувати відгуки з лістингу за конкретними критеріями.

Давай подивимося, що тут є:

  1. Only Verified Purchase (тільки верифіковані покупки, які підтвердив Амазон).

  2. Only Helpful (тільки корисні, ті, які інші покупці відзначили як корисні).

  3. Only With Images (тільки з фото).

  4. Only With Videos (тільки з відео).

Нижче у нас зірки, ти можеш вибрати ті, які йдуть із певною кількістю зірок.

Наприклад, я хочу викачати всі відгуки з фотками, які мають одну зірку.

Таким чином ти зможеш зрозуміти наочно, що не сподобалося у продукті покупцю.

Можливо, там буде щось, що ти зможеш покращити й цим залучити клієнтів.

Суть цього тула: швидко викачати відгуки.

У нього є ще кілька тулів усередині, один із них Review Analysis.

Вона візьме специфічні ключі і таким чином покаже, на що люди найчастіше скаржаться.

Тут важливо помітити різницю між Rating та Review.

Rating – це самі зірочки, від 1 до 5.

Review – це текстове відкликання.

Покупці можуть залишати і рейтинг і відгук.

А іноді можуть залишати рейтинг.

Ну що це все про розширення Хеліум 10!

Реально крутий, а головне безкоштовний тул))

Не забудь про мої знижки!

Ми з Хеліум ніколи не залишимо тебе без знижок))

VOVA10 - дасть тобі знижку -10% НАЗАВЖДИ.

VOVA6M20 - надасть тобі знижку -20% на перші 6 місяців використання Хеліум 10.

Дякую, що залетів на наш блог!

Побачимося у наступному пості))

Бувай!


P.S. - Залітай почитати наш
пост про те, як отримати більше відгуків через Хеліум 10

Table of Contents
  1. Знижки На Helium 10
  2. Інформація про продукт
  3. X-Ray – Amazon Product Research
  4. ASIN Grabber
  5. Profitability Calculator
  6. Inventory Levels
  7. Review Insights

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!