Покращи свій бізнес на Amazon за допомогою Review Velocity від Helium 10

Vova Even May 17, 2024
48 People Read
огляд ревью велосіті від хеліум 10
Table of Contents
  1. Збільш кількість відгуків на Amazon і розвивай свій бізнес за допомогою Review Velocity від Helium 10
    1. Розуміння Review Velocity: туторіал
    2. Як знайти хороші продукти для продажу за допомогою Review Velocity
    3. Як Review Velocity допоможе тобі уникнути поганих продуктів на Amazon
    4. Як Review Velocity допомагає отримувати більше відгуків на Amazon
    5. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Збільш кількість відгуків на Amazon і розвивай свій бізнес за допомогою Review Velocity від Helium 10

У цій статті я розповім тобі, як використовувати тул Review Velocity від Helium 10 Chrome розширення для розвитку твого бізнесу на Amazon.

Я розповім тобі про це тул!

Про його цифри, графіки, тощо.

Далі я покажу тобі, як використати Review Velocity, щоб знаходити найкращі продукти для продажу на Amazon.

Ти дізнаєшся, як через цей інструмент проаналізувати попит на продукти.

Я також розповім, як уникнути потенційно поганих продуктів, ґрунтуючись на даних Рев'ю Велосіті.

Нарешті, я покажу тобі, як отримати більше відгуків на продукти, які ти продаєш на Amazon.

Зрозумівши, як працює цей тул, ти зможеш визначити, яким продуктам потрібно більше відгуків.

Тепер давай поговоримо трохи про розширення!

Вкладка Review Velocity є частиною розширення Helium 10 для Chrome.

Як отримати та встановити розширення Xray безкоштовно я розповідаю тут.

Крім цього, якщо ти хочеш отримати безкоштовний акк Хеліум 10 і поюзати деякі тулуби, то велкам))


Як завжди, знижки та промокоди!

Код VOVA6M20 заощадить тобі 20% на перші шість місяців використання Helium 10, а VOVA10 -10% НАЗАВЖДИ.


Мене звуть Вова Евен і я активний продавець Amazon з 2016 року.

Погнали!!

Якщо тобі цікавіше дивитися відоси, то без проблем, ось моє відео англійською!

Розуміння Review Velocity: туторіал

Review Velocity – це кількості відгуків за останні 30 днів.

По суті він показує, скільки відгуків продукт отримав за останній місяць.


На скриншоті видно, що кожен продукт має різну кількість відгуків.

Червоне число показує втрачені відгуки, а зелене – отримані.

Наприклад, кухонний ніж Michelangelo отримав 256 відгуків з 11 000 продажів за останні 30 днів.

З іншого боку, продукт DDF iohEF втратив 2741 відгук.

Але перш ніж робити висновки про продукт, переглянь його історію продажу.

Ти можеш використовувати вкладку Sales у Xray, щоб розглянути співвідношення продажів до відгуків.

Тобто, ти можеш побачити, скільки було отримано відгуків відповідно до кількості продажів.

Так, наприклад, Мікеланджело зробив 11 000 продажів та отримав 256 відгуків.

Порівнюючи продажі та відгуки, ти можеш оцінити потенціал продукту.

Щоб спростити завдання, я пропоную перемістити вкладку Sales поруч із вкладкою Review Velocity.

Таким чином, ти зможеш швидко порівняти продажі та відгуки та зрозуміти, чи варто інвестувати у продукт.

Як знайти хороші продукти для продажу за допомогою Review Velocity

Почнемо із прикладу.

Допустимо, ти шукаєш кухонний ніж.

Як тільки ти знайдеш основне ключове слово для цього продукту, забий його в рядок пошуку на Amazon і запусти розширення Helium 10 Chrome для сканування продуктів на цій сторінці.

Тепер, пробігаючись по продуктам, зверни увагу на Рев'ю Велосіті.

Тут можна також пошукати ніші з низькими показниками Рев'ю Велосіті.

Це означає, що продавці в цій ніші не дуже вміють отримувати відгуки, і це добре для тебе!


Як зрозуміти де швидкість набору відгуків низька, а де висока?

Ну це залежить від ніші, але давай розглянемо приклад.

Один продукт був проданий тиражем 11 000 одиниць та отримав 256 відгуків, що означає, що його коефіцієнт відгуків становить близько 2,5%.

Інший продукт був проданий тиражем 1065 одиниць та отримав 102 відгуки, його коефіцієнт відгуків становить 10%.

Це дуже багато, якщо чесно!

Заходити в нішу, де продукти швидко отримують відгуки, досить складно!

Якщо ти знайдеш нішу з низьким набором відгуків, у тебе є шанс вигадати спосіб, як отримати більше відгуків і тим самим виділиться на тлі конкурентів.

І не хвилюйся, якщо ти не знаєш, як отримувати відгуки!

Є багато способів зробити це!

На моєму Ютубі є цілий плейлист про те, як отримати більше відгуків на Амазон.

Це можна зробити за допомогою безкоштовного розширення Helium 10 Seller Assistant або скориставшись інструментом Follow-Up від Helium 10.

Sellerboard, і Jungle Scout мають так само тули для запиту відгуків.

Також не варто забувати, що якщо у тебе якісний продукт, то відгуки приходитимуть просто так))

Якщо ти не отримуєш жодних відгуків, то це може бути тривожним сигналом.

Тут треба розбирати, чому так відбувається.

Як Review Velocity допоможе тобі уникнути поганих продуктів на Amazon

Коли ти вибираєш нішу, слід звернути увагу на одну річ: overall review velocity (загальний показник рев'ю велосіті).

Якщо більшість твоїх конкурентів отримують відгуки повільніше, це добрий знак для тебе.

Але якщо всі йдуть в одному темпі або ти набираєш повільніше відгуки, то тут вже проблема.

Слідкуйте за співвідношенням відгуків та продажів та переконайся, що ти не відстаєш від конкурентів.

Тут необхідно враховувати специфіку ніші та товару.

Наприклад, якийсь набір болтиків може отримати менше відгуків, ніж капці для дому))

Тож май це на увазі, коли дивишся на швидкість перегляду.

Як Review Velocity допомагає отримувати більше відгуків на Amazon

Тепер давай подивимося, як ти можеш юзати цей тул, щоб отримати більше відгуків!

Спробуй пошукати селлерів у різних нішах та простеж за Review Velocity.

Наступний крок — купити продукт та уважно стежити за тим, що станеться далі.

Тобі потрібно знайти того, хто обганяє всіх конкурентів.

Що робить продавець?

Може він надсилає листи?

Залишає вкладиші?

Зверни увагу, як вони взаємодіють з кліентами!

Отримавши товар, будь дуже уважним до деталей.

Тобі потрібно дізнатися про стратегію цього продавця і зрозуміти, як він робить більше відгуків.

Ще один спосіб збільшити шанси отримати відгук – індивідуальний підхід.

Може додати оригінальну упаковку або інструкцію!

Або додати невелику картку з проханням відсканувати її, щоб отримати спеціальний сюрприз або знижку на наступну покупку.

Ти також можеш подумати про те, щоб додати до коробки несподівані подарунки.

Наприклад, якщо ти продаєш домашні капці, то можна додати до них шкарпетки))

Покупці люблять сюрпризи, і це може підвищити можливість того, що вони залишать відгук.

Висновок

От і все!

Сподіваюся, ти зрозумів прикол цього тула!

Він дійсно може принести тобі багато користі та грошей)))

Не забудь про знижку!

Код VOVA6M20 заощадить тобі 20% на перші шість місяців використання Helium 10, а VOVA10 10% НАЗАВЖДИ.


Побачимося у наступному блозі!

Бувай))

Table of Contents
  1. Збільш кількість відгуків на Amazon і розвивай свій бізнес за допомогою Review Velocity від Helium 10
    1. Розуміння Review Velocity: туторіал
    2. Як знайти хороші продукти для продажу за допомогою Review Velocity
    3. Як Review Velocity допоможе тобі уникнути поганих продуктів на Amazon
    4. Як Review Velocity допомагає отримувати більше відгуків на Amazon
    5. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!