Поради щодо пошуку продуктів Amazon від Бредлі Саттона, які потрібно знати

Vova Even Dec 22, 2023
4 People Read
поради щодо пошуку продукту від Бредлі Саттона
Table of Contents
  1. Як швидко знайти прибуткові товари на Amazon: ефективні техніки та поради
    1. Хто такий Бредлі Саттон?
    2. Думка Бредлі про пошук продуктів Amazon
    3. Пошук продукту за допомогою Black Box від Helium 10
    4. На які показники слід звертати увагу під час пошуку продукту?
    5. Купони на знижку Helium 10 та безкоштовна пробна версія
    6. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить! 

Як швидко знайти прибуткові товари на Amazon: ефективні техніки та поради

Привіт! У сьогоднішній статті я розгляну найважливіше питання, яке ставить кожен продавець Amazon: як швидко знайти перспективні товари на Amazon?

Не хвилюйся, сьогодні я докладно розповім усе, що тобі потрібно знати про ефективний пошук продуктів на Amazon.

Познайомимось? Мене звуть Вова Эвэн. Я селер на Амазон з 2016 року.


Для цього блогу я запросив головного експерта Хеліум 10 з ім’ям Бредлі Саттон, щоб він поширив свої знання про пошук продукту.

Ми також розповіли про спеціальну пропозицію, яка допоможе тобі отримати безкоштовний пробний акк та знижки на Хеліум 10.

Бредлі запропонував кілька чудових методів, які допоможуть селерам.


А якщо ти не любиш читати, то я можу запропонувати подивитися відос з мого англійського каналу на цю тему!

Хто такий Бредлі Саттон?


Бредлі Саттон кілька років працював головним експертом у Helium 10.


До цього він був консультантом Amazon Sellers.


Зараз він також є ведучим найпопулярнішого подкасту про Амазон - Serious Sellers Podcast.

До речі, це вже не перша наша зустріч з Бредлі, на моєму англійському каналі огляд Хеліум 10 разом з Бредлі.


Тож давай подивимося, що він для нас приготував.

Думка Бредлі про пошук продуктів Amazon


Бредлі вважає, що пошук та аналіз продукту — це найцікавіша частина роботи продавця на Amazon.


На його думку, круто впізнавати смаки та вподобання інших людей.


У нього був кейс із полицями у вигляді труни.


Під час пошуку продукту він зрозумів, що покупцю цікавий цей продукт і Бредлі зміг заробити на ньому 200 000 $.


Він сказав, що того року їхній сток із полицями закінчувався тричі.


Ти можеш знайти найдивніші речі і є тисячі людей, які готові купити це.

Ти можеш знайти абсолютно різні товари про існування яких ти взагалі не підозрював (або не підозрювала), але вони роблять МІЛЬЙОНИ доларів.


Крім того, я підготував на своєму YouTube-каналі плейлист з пошуку продуктів на Amazon.


Пошук продукту за допомогою Black Box від Helium 10


Чесно кажучи, одним з найкращих інструментів для аналізу та пошуку продуктів Amazon є Black Box Helium 10.


При пошуку продуктів розумніше шукати ключове слово, пов'язане з продуктом, а не сам продукт.


Ми будемо використовувати вкладку Keywords (ключові слова).


Почнемо із дослідження ключових слів.


Ми збираємось рандомно заповнити поля, щоб спробувати зрозуміти, як це працює.

Припустимо, у рядку Search Volume (Обсяг пошуку) я рандомно додаю мінімум 2000 і максимум 4000. 


Ти можеш додати абсолютно будь-яке число.


В розділі Price (ціна) я додам мінімум 15$ та максимум 50$.


Це означає, що ми отримаємо перелік товарів з вартістю від 15 до 50 баксів.

Я взяв середню ціну товару, тому що не всі можуть інвестувати в товар, який коштує $100 за одиницю.


Адже чим більша вартість товару, то більша інвестиція.


Для Word Count (кількість слів) введемо мінімальну кількість слів - 2.


Тут важливо вставити слова, які найчастіше використовуються для пошуку конкретного товару.


На мій досвід, ключові слова, що складаються тільки з одного слова, не завжди підходять.


Наприклад, такі слова як kitchen або bathroom не варто використовувати.


Найчастіше покупці не пишуть їх, а безпосередньо шукають конкретні товари (наприклад kitchen knife)


Далі, наприклад, я не хочу бачити якісь конкретні ключові слова.


Для цього я переходжу до вкладки Exclude Keywords (виключити ключові слова)


Це допомагає конкретизувати та очистити видачу.


Наприклад, якщо ти не хочеш у видачі отримати тенісні м'ячі, то впиши цей рядок “tennis ball”.


Погляньмо на розширені фільтри?


Я заповнюю їх тільки для прикладу, але ти можеш вибрати все, що захочеш.


Отже, заповнимо Categories (категорії) і оберемо Home and Kitchen (Будинок та кухня), Kitchen and Dining (Кухня та їдальня) та Patio (Патіо).


Тепер перейдемо до нових фільтрів, наприклад, Competitor Revenue (дохід конкурентів) та Competitor Reviews (відгуки конкурентів).


В полі Competitor Revenue я можу вибрати скільки з десяти найпопулярніших продуктів з якогось конкретного ключа зробили більш високий результат доходу.


Я знаю, це досить важко зрозуміти, але тобі потрібно просто поюзати цей інструмент і ти зрозумієш його логіку…)


Тим більше, у тебе є знижка на Хеліум 10!

Що стосується Competitor Reviews, то ти можеш вказати діапазон відгуків на продукт. 


Наприклад, я поставлю від 10 до 150.

Тепер ми можемо натиснути Search (Пошук).


Далі, ми бачимо величезну кількість продуктів, які, можливо, бачимо вперше.


Після того, як я натиснув на пошук, першою була Bourbon Candle (Свічка Бурбона), про яку, я думаю, більшість із нас взагалі не знали.


Так що так, ми тільки-но відкрили для себе щось нове!


Далі ми бачимо форму для шоколадної сфери, смішні подарунки для боса, склянки для дегустації пива, і цей список можна продовжити до нескінченності.

Прокрутивши список вниз, ми бачимо Heat diffuser for glass cooktop (якийсь дифузор для кухонної панелі) - круте ключове слово з довгим хвостом.


І за результатами Хеліума цю штуку шукає 4000 людей!

Круто, чи не так?


А якщо ми хочемо поринути трохи глибше, то можемо використовувати інструмент розширення Helium 10 X-ray, щоб дізнатися, що відбувається на лістингу ключового слова.


Таким чином, ми дізнаємося деякі продукти, які приносять найбільше продажів за ключовим словом.


Переходь на мій канал, щоб дізнатися як використовувати X-Ray на повну!

При цьому якщо ми продовжимо пошуки, то виявимо багато дивних речей — великі соснові шишки, консервні банки, карнизи стель і.т.д.

І знаєте, що?

Більше ніж 6000 людей шукають стельові карнизи, це класний потенціал…)

Наприклад, я знайшов такий продукт, як тримач для кавових чашок, що досить специфічно.


Але якщо ми розширимо цей запит і перейдемо на першу сторінку Amazon із цим продуктом, то знайдемо безліч варіантів.


Зазвичай, ми не бачимо великих ключових слів і продавців, і це вказує на те, що продавці в цій ніші — новачки.


І це круто, адже конкуренція ще не така велика.


Тобі просто потрібно ці продукти знайти. 


Для цього потрібна лише практика та все!


На які показники слід звертати увагу під час пошуку продукту?


Тут часто постає питання: на які показники продукту звертати увагу?

У пошуку продукту важливо звернути увагу на те, скільки лістингів на першій сторінці містять у тайтлах точне ключове слово.

Коли я запитав про полицю у формі труни, Бредлі сказав нам, що на всій сторінці було лише одне оголошення, у назві якого було слово coffin shelf (полиця у вигляді труни).

Але коли ти зможеш знайти ключові слова, за якими, 3000, 4000, 10 000 або більше пошукових запитів і при цьому лише чотири або п'ять продуктів на першій сторінці, цей продукт зможе зробити класний профіт.

Саме на це мені подобається звертати увагу під час аналізу продукту.


Купони на знижку Helium 10 та безкоштовна пробна версія


Крім того, у мене є купони Helium 10 і безкоштовна пробна версія для тих, хто хоче спробувати використовувати Helium 10 для пошуку продуктів, оптимізації ключових слів чи чогось іншого.


Чесно кажучи, це один із найкращих інструментів, доступних на цей час.


Я також можу запропонувати тобі повний огляд і посібник з Helium 10 від А до Я.


Це докладний пост, в якому описані всі інструменти Helium 10 (українською, додам у прозі)


Або ж тицяй на мій видос!


Отже, ти можеш використовувати або код знижки VOVA6М20, який дасть тобі знижку 20% на перші 6 місяців на Helium 10, або код VOVA10, який даватиме тобі знижку 10% щомісяця.

До речі, ти можеш юзати знижки й для однорічного плану!


Висновок


Я сподіваюся, ти дізнався найважливіші моменти, пов'язані з пошуком продукту!


Переходь на мій канал Ютуб, там ти знайдеш багато цікавої інформації для розвитку свого бізнесу!


Це був Вова Евен, побачимося у наступному блозі)


Бувай!

Table of Contents
  1. Як швидко знайти прибуткові товари на Amazon: ефективні техніки та поради
    1. Хто такий Бредлі Саттон?
    2. Думка Бредлі про пошук продуктів Amazon
    3. Пошук продукту за допомогою Black Box від Helium 10
    4. На які показники слід звертати увагу під час пошуку продукту?
    5. Купони на знижку Helium 10 та безкоштовна пробна версія
    6. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!