10 популярних запитань, які ставлять новачки Amazon FBA [з докладними відповідями]

Vova Even Jun 17, 2024
6 People Read
10 популярних запитань новачків на амазон
Table of Contents
  1. Успіх Amazon FBA: як збільшити свої продажі, підняти рейтинг та домінувати у ніші!
    1. Вступ
    2. Наш гість: Люсія Краконья
    3. №1 – Чи є реальний потенціал для відкриття бізнесу чи надто насичений ринок?
    4. №2 – Яким має бути бюджет для успішного старту на Amazon?
    5. №3 – Що робити, якщо у мене немає ніші та як вибрати ідеальний продукт?
    6. №4 – Скільки часу проходить із моменту замовлення товару до його прибуття на Amazon?
    7. №5 – Як точно розрахувати прибутковість товару на Амазон?
    8. №6 – Коли найкраще звернутися до перевізника?
    9. №7 – Як правильно керувати запасами, щоб не йти у out of stock?
    10. №8 – Чи дійсно складно створити хороший лістинг на Amazon?
    11. №9 – Скільки часу потрібно, щоб побачити результати з Amazon FBA?
    12. №10 – Чи є якісь стратегії, що дозволяють стати бестселером у своїй ніші?
    13. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Успіх Amazon FBA: як збільшити свої продажі, підняти рейтинг та домінувати у ніші!

Ти тільки стартуєш на Амазон ФБА? 

Чи ти вже продавець з досвідом? 

У будь-якому випадку ця стаття буде корисною для тебе.

Нещодавно я розмовляв з Люсією, вона тільки-но починає свій шлях на Амазон і в нашому відео ми відповіли на 10 найпопулярніших питань від новачків.

Ми розглянули різні теми: від оптимізації лістингу на Amazon до тонкощів керування PPC.

Що ж, давай починати! 

Якщо ти більше любиш дивитись видоси, то залітай до нас!


Вступ

Vova: Привіт!

Сьогодні ми заглибимося в подробиці Amazon FBA і відповімо на найпоширеніші питання, які часто ставлять продавці-початківці.

Зі мною сьогодні Люсія, вона селер-початківець з Італії.

Привіт, Люсіє, розкажи трохи про себе!

Наш гість: Люсія Краконья

Люсія: Всім привіт! Я Люсія.

Нещодавно я закінчила універ і я зрозуміла для себе, що звичайний пошук роботи мені не подобається.

Я дізналася про Амазон та його можливості, це стало мені цікавим.

І в мене, як у будь-якого новачка, є безліч питань. 

Саме для цього я тут, щоб ми з Вовою дали на них відповіді!

Vova: Дякую, що ти з нами!

Це дуже круто, що ти пробуєш для себе нові формати! 

Я пройшов цей шлях і відчуття того, що ти сам собі Бос, нереальне))

Люсія: Чудово!

Отже, давай приступимо до справи.

№1 – Чи є реальний потенціал для відкриття бізнесу чи надто насичений ринок?

Люсія: Отже, перше питання: чи є реальний потенціал у відкритті цього бізнесу чи ринок уже надто насичений?

Vova: Це дуже популярний варіант заробітку онлайн.

Навіть у 2016 році, коли я починав, не було такої кількості селлерів.

З того часу все змінилося.

Але й фраза про те, що "вже пізно" це все бред!

Звичайно, ситуація стала більш насиченою, як більшість бізнес-ніш.

У Amazon відбулися зміни, особливо після пандемії.

Але це, як і раніше, великий гравець у Сполучених Штатах і він все одно продовжує зростати.

Покупці та продавці продовжують приходити на платформу.

Гра стала трохи складнішою, але основна ідея залишилася.

Ти так само створюєш продукт і запускаєш його на майданчику.

Тепер поговоримо з приводу Private Lable, тобі буде цікаво?

Люсія: Так, звісно.

Vova: На Амазоні є можливості роботи не тільки за Private Lable.

Існує безліч моделей, арбітраж, оптова торгівля, рітейл арбітраж.

Я не можу розповісти, що і як у тих сферах, бо не працював з ними.

Я працював тільки по Прайват Лейбл.

Основна ідея: створити продукт, вивести його на ринок та продати на Amazon.

Але щоб вийти на арену з іншими селерами, тобі потрібно зробити те, що я зробив сім років тому – вивчити основи.

Юзай YouTube, щоб отримати безкоштовні знання.

Якщо тобі це буде цікаво, спробуй купити курс.

Ти створиш продукт, виділяєш його, вирішуєш проблему для конкретного ринку та виводиш його на ринок.

Звучить досить просто!

Тепер питання: чи став запуск дорожчим, а ринок більш насиченим?

І так, і ні.

Більше продавців означає, що деякі ніші переповнені, але є місце для нових продуктів.

Наш приклад: ми розгойдуємо нішу для барбекю!

Наш бренд створює засоби для чищення грилів. 

Чим глибше ти копаєш, тим більше ти можеш продуктів, продаж яких стабільно приносить 5000 доларів щомісяця.

Але і завжди є одне «але», тобі потрібні гроші, щоб стартувати.

Чим більше у тебе фінансів, тим більше ти можеш вкласти в маркетинг, лістинг, товар.

Отже, відповідаючи на перше питання щодо потенціалу цього бізнесу: так, він все ще існує.

Ми зараз запускаємо товар у ніші подарунків.

Ми покращили свої навички продажу, знаючи, як позиціювати себе на фоні конкурентів.

Це більше, ніж продаж товару з Китаю на Amazon – це ціла стратегія.

Давай заглибимося в цьому.

Як тобі виділитись?

Як тобі диференціюватись на цьому ринку?

Де той самий “біль”, який ти можеш закрити?

Деякі люди закидають не дуже якісні фото, думаючи, що це допоможе їм.

Це не так.

Те саме було в 2016 році, тільки конкуренція була трохи меншою.

Але все ще є ніші, де є місце для нових селерів.

Тепер щодо питання про можливості: просто подивися мій відос про доходи за 2023 рік.


У цьому відео я розповів про наші результати.

Люсія: Вчора я читала статтю і там говорилося, що лише 30% продажів відбувається через Інтернет.

Над цим варто подумати.

Ці 30% означають, що є величезний простір зростання.

Vova: Я з тобою абсолютно згоден, але коли ти тільки стартуєш, ти чекаєш дуже швидкого результату.

А тут треба грати на довгострокову перспективу.

Під час дослідження продукту ми заглиблюємося, аналізуючи зростання ніші за роки, щоб розуміти, наскільки актуальним буде продукт через кілька років.

Думай про це як створення активу.

Твої ключові слова, фото, та інші частини лістингу теж є активом.

Якщо твоя ніша, за прогнозами, процвітатиме протягом п'яти років, твій лістинг теж зросте.

Більше відгуків, більше фото, підвищений рейтинг, все це принесе тобі гроші за грамотного управління.

Не забувай також про маркетинг за Амазоном.

Наприклад, реклама у блогерів, це також допоможе тобі просувати свій товар.

Можливості є, тільки не сприймай це як швидкі гроші.

Люсія: Точно, головне продовжувати масштабуватись.

Vova: Масштабування – це головне.

Ти можеш збільшувати кількість своїх продуктів і занурюватись у різні ніші, але для цього потрібні гроші.

№2 – Яким має бути бюджет для успішного старту на Amazon?

Люсія: Друге питання – скільки грошей мені потрібно запустити Amazon FBA?

Vova: Супер, це до речі одне з перших питань від новачків, яке я часто чую))

Давай розберемося, від чого бюджет залежить.

Коли ти шукаєш продукти, зіткнешся з різними можливостями.

Ось до речі відос на цю тему.


А тепер уяви собі: нішу, де продукт коштує сто доларів і при цьому тисяч продажів.

Тут є місце для нових гравців і не так багато конкуренції з погляду відгуків.

У такій дорогій ніші, де продукт коштує сто доларів, а виробництво та виведення на ринок, наприклад, 20, це може бути не найкращим варіантом для людей із меншим бюджетом.

Якщо у тебе товар коштує 20 доларів і ти замовляєш 1000 одиниць, то це виходить 20 000.

Не всі мають такі гроші.

І разом із цим, тобі потрібно замовити додаткову кількість одиниць, щоби поповнювати запаси.

До речі, про запаси ми поговоримо також.

Наприклад, твій бюджет 5000 – 10 000 доларів.

У цьому випадку ти можеш вивчити продукти на ринку, які дешевші.

Але не треба дивитися продукти за кілька доларів.

Ось чому: заглибмось у сферу комісій Amazon, тому що, правду кажучи, вони беруть значну частину.

Ми говоримо про комісію 15% на кожний продаж та плюс збори за доставку та упаковку.

Ці збори варіюються: від кількох доларів за невеликі товари до трохи більше, близько 10 або 12 доларів – за негабаритні.

Уяви собі, ти знайшов товар, який продається за 25 доларів, а його закупівля коштує 5.

Це дуже хороші цифри.

Отже, припустимо, ми вирішили почати з 500 одиниць, кожна з яких коштує нам п'ять доларів, а загальна сума становить 2500, разом з доставкою.

Виклади трохи грошей у фотографії чи відео – візуал має величезне значення.

Спочатку ми розраховуємо на інвестиції в кілька тисяч доларів.

Продажі зростають.

Тепер давай трохи прискоримо ситуацію.

Ми вирішили купити ще одну партію, але вже на 1000 одиниць.

Тобто нам потрібно 5000 доларів.

Якщо ми маємо бюджет 10к доларів, у нас є ще гроші на покращення фото.

Повір, фото на Амазон мають величезне значення, адже люди в інтернеті насамперед купують картинку, а не товар))

Ось рекомендації компаній, які допоможуть тобі у торгівлі на Амазон:

Інфографіка та фото: Poopa.net (Використовуй мій код VOVA15 для знижки 15%).

Відео: FBA Vids (Використовуй мій код VOVA10 для отримання знижки 10%).

Копірайтінг:

Blaze Copywriting (Використовуй мій код VOVA10 для знижки 10 $)

Marketing by Emma (Використовуй мій код VOVA для отримання 2 безкоштовних інфографік)

Перевезення:

UnreaL China (розмовляють російською)

Proboxx

Unicargo (розмовляють російською)

Відео від блогерів: Billo.

Крім того, ми враховуємо текст лістингу та відео, тому що візуальні ефекти мають величезне значення.

Давай не забуватимемо про реєстрацію бренду.

Він має свої переваги, наприклад, захист від хайджекерів.

Тобто зі стартовим бюджетом 10к запустити успішний продукт реально.

Ці цифри можуть здатися лякаючими, але, повір, у світі Амазона це не так багато.

Нещодавно ми поринули у нішу барбекю, знайшовши продукт, вартість якого становить близько долара.

Ми продаємо його за 15, і після всіх комісій Амазона, наш прибуток 8 доларів.

Це 800% окупності інвестицій (ROI), і цей продукт заблукав у нас без реклами.

Тепер поговоримо про витрати на рекламу.

Ось невеликий стимул для тих, хто може думати: "Все завантажено, я не можу знайти продукт".

Такий момент є, але якщо ти трохи вивчиш ринок, то знайдеш круті та перспективні товари.

Ти можеш купити 300 одиниць лише за 300 доларів.

Наприклад, ти продаєш їх за 15 доларів.

Це 4500 доларів прибутку від твоїх 300-доларових інвестицій.

Чи вигідно?

Давайте розберемося далі: вартість доставки складає один долар.

Amazon бере близько семи доларів, а можливо, і трохи менше, комісія складає 15% від суми продажу плюс комісія за доставку та упаковку.

Після всіх комісій ми розраховуємо на вісім доларів прибутку на одиницю без урахування реклами.

Тобто навіть якщо ти хочеш працювати в 0, у тебе є ще 8 баксів з кожного продукту на рекламу.

Але ось у чому проблема: з дешевшими продуктами вартість кліку для реклами на Amazon може бути трохи вищою.

Через це багато хто купує рекламу не на Амазоні, а на інших майданчиках. 

Ось реальний приклад — продукт близько долара, точніше 0,07 цента.

Продається за 15 доларів.

Після всіх комісій 8 доларів йде до нас.

Це 800% окупності інвестицій – дуже добре.

Але я б всі як рекомендував брати продукти дорожче.

Як ти гадаєш, скільки грошей потрібно для старту бізнесу на Амазон?

Люсія: Це все залежить від твоїх цілей.

Але на прикладах вище, я розумію, що це все більш ніж реально.

Vova: Безумовно.

Люсія: Є початкові інвестиції, чи то три, чотири, п'ять чи навіть десять тисяч доларів.

Vova: Як на мене, 10 000 гарна стартова цифра.

Пам'ятай, що для того, щоб все налагодилося, потрібен час.

Навіть якщо твій продукт добре йде, йому потрібен час, щоб дати віддачу.

Уяви такий сценарій: на створення продукту йде близько 30 днів, а потім ще 40 днів на доставку.

Тепер, після всіх цих тимчасових вкладень, ти починаєш продавати, але проблема в тому, що ти отримуєш виплату від Amazon тільки через два тижні після того, як відбувся продаж.

Увійди до циклу грошового потоку – наскільки швидко ти повернеш гроші до кишені, щоб реінвестувати їх у додаткові запаси.

Чим коротший цей цикл, тим краще.

Отже, як скоротити цей час?

Що ж, один із лайфхаків — вивчити варіанти місцевого виробництва чи вибрати швидші методи доставки.

Або зміни постачальників, які можуть доставити твій товар за більш короткий період часу.

Можливо, одному виробнику буде потрібно 45 днів, а іншому – 30.

Чому так відбувається?

Причини можуть бути різні: можливо вони використовують інші матеріали або мають більш оптимізований процес.

Тепер поговоримо про створення товару.

Якось я знав людину, яка продавала унікальний електронний пристрій для чищення вух, цифровий отоскоп.

Цей продукт досяг хороших результатів.

Але були причини, через які цей продукт знизив обороти.

Для цього товару була програма в Google Play і з ним виникали труднощі.

Як наслідок, з'явилися негативні відгуки.

Порада: шукай прості продукти.

Вони мають стабільний ринок.

І люди все ще продовжують купувати звичайні речі.

Люсія: Так, я з тобою згодна на всі 100%.

Vova: Тепер поговоримо про складність продукту.

Хоча більш прості продукти часто мають свою привабливість, все ж таки є можливості для створення більш складних товарів.

Чому?

Це може дати меншу конкуренцію у нішах.

У цьому випадку тобі доведеться вивчити широкий спектр продуктів.

Уяви собі такий сценарій: ти маєш продукт, що складається з декількох частин, і ти вирішив об'єднати їх разом.

Наприклад, маска.

Хтось може продавати маску разом з додатковим предметом, наприклад, спеціальним підсвічуванням або унікальним малюнком, що підвищує її привабливість.

Ці додаткові функції як виділяють продукт, а й задовольняють конкретні потреби, виділяючи твою пропозицію над ринком.

№3 – Що робити, якщо у мене немає ніші та як вибрати ідеальний продукт?

Люсія: Давай перейдемо до наступного питання, яке для мене, напевно, найважливіше.

Що робити, якщо у мене немає конкретного розуміння того, в якій ніші я хочу працювати?

Як вибрати ідеальний продукт?

У мене море варіантів, але зупиниться на чомусь я не можу.

Vova: Це круте питання і найчастіша проблема новачків.

Процес вибору продукту може бути складним, особливо коли стикаєшся з мільйонами потенційних товарів.

Моїм першим продуктом були ножиці кухонні, це дуже просто продукт.

Люсія: Прикольно!

Vova: Так, саме простота продукту нам допомогла.

Це легкий продукт, який мав чудову упаковку.

Ми досі працюємо з ним, зараз він продається у Канаді та США.

Коли ми вперше зайшли в цю нішу, лідер продажів мав близько 500 відгуків.

Зараз він має 18 000 відгуків.

Зараз ми не вкладаємо багато грошей у розробку цього продукту.

У нас була довга історія дефіциту і різних проблем, але йому все ж таки вдається приносити продажі.

Коли ми тільки починали, ми взагалі не припускали, що продаватимемо кухонні ножиці.

За перший рік свого існування на Amazon продажі цього продукту склали 147 000 доларів, а прибуток склав 17 000 доларів.

Приблизно 2к доларів.

Тому що іноді успіх на Amazon FBA приходить із несподіваних сторін.

Тепер поговоримо на тему того, як ми зі звичайних ножиць створили успішний продукт.

Як диференціювати продукт на Amazon, щоб виділитися.

Ми не зупинилися просто на ножицях, ми додали відкричку для пляшок та кілька інших функцій, які відрізняють нас від конкурентів.

Крім того, ми додали подарунковій коробці, щоб виділити наш продукт.

Наш лістинг було добре оптимізовано, тому кухонні ножиці показані як найкращий варіант.

Звісно, ​​через це у нас піднявся прайс, але відповідно зросла якість товару.

А тепер перша порада: якщо в тебе вже є ніша, яка подобається або яка знайома, почни з неї.

Вивчи продукти в ній.

Ти можеш знайти прогалини чи сфери, які потребують покращення.

І якщо ти не знаєш, з чого почати, не хвилюйся.

Існують такі інструменти, як Helium 10, Jungle Scout та інші, які можуть допомогти у дослідженні ринку.

Helium 10: https://bit.ly/Helium10Coupons (Використовуй купон VOVA10, щоб отримати довічну знижку 10%, або використовуй VOVA6M20, щоб отримати знижку 20% на перші шість місяців)


Jungle Scout: https://get.junglescout.com/VovaEven (Знижки вже вшиті всередині)


Viral Launch: https://bit.ly/ViralLaunchTool (Використовуй купон VOVA, щоб отримати знижку 15% щомісяця або знижку 20% назавжди)

Sellerboard: https://bit.ly/SellerboardDiscount (Натисни на це посилання, щоб отримати 2 місяці безкоштовної пробної версії)


Getida: https://getida.com/vova600 (Отримай 600 доларів у вигляді безкоштовних відшкодувань!!!)


Якщо ти не експерт у якійсь ніші, то спробуй відштовхуватись від даних.

По суті, ти вводиш такі критерії, як бажані продажі та відгуки, такі інструменти, як Helium 10 або Jungle Scout, і вуаля!

Програма показує тобі продукти, які відповідають усім вимогам різних категорій.

Ми точно також знайшли ножиці))

Дані вказали нам правильний напрямок.

Але якщо ти знайшов якусь нішу, то постарайся заглибитись у неї, щоб розуміти, наскільки вона насичена.

Але за допомогою даних ти зможеш зрозуміти, що тобі можна покращити.

Таким чином, ти зможеш відсікати деякі категорії та ніші.

Наприклад, роблячи пошук продукту у такий спосіб, ти знайшов дерев'яну клітину для птахів.

Звучить дивно, правда?

На Амазоні і не таке буває))

Але ось у чому справа: іноді за цими "дивними" продуктами ховаються величезні гроші.

Та сама ситуація була з нашими ножицями.

Вони навчили мене суті цього бізнесу: купуй, продавай і прагни до більшого.

Мені зараз подобається кухонна ніша, хоча я сам досить рідко готую.

Те саме і з продуктами для барбекю: я не експерт з барбекю, але мій партнер ним є.

Ми побачили можливість та створили бренд у ніші барбекю.

Можливо, ти станеш успішним у тій ніші, від якої взагалі такого не очікував.

Коли ти стикаєшся з каталогом Amazon, такі інструменти, як Helium 10 або Jungle Scout, стають твоїми найкращими друзями.

Вони допоможуть тобі зорієнтуватися та розібратися у безлічі пропозицій.


№4 – Скільки часу проходить із моменту замовлення товару до його прибуття на Amazon?

Люсія: Тепер переходимо до наступного питання.

Давайте поговоримо про терміни.

Скільки часу проходить з замовлення продукції у постачальника до того, як він потрапить на склад Amazon?

Vova: Це дуже гарне питання, Люсіє!

Термін від замовлення до прибуття на склад може відрізнятись.

Наприклад, твої продукти перевірені, упаковані та чекають відправки.

У цьому прикладі розглянь доставку з Китаю до США.

Перший крок – звернутися до надійного перевізника.

Поговоріть із ними про терміни доставки.

У них є точно інформація про те, скільки часу буде потрібно, щоб дістатися з пункту А до пункту Б.

Вони враховуватимуть такі фактори, як спосіб транспортування (морем або повітрям) та іншу логістику.

3 найкращі перевізники Amazon FBA (я працював з усіма ними)

Гаразд, перейдемо до логістики.

Твоєму перевізнику потрібна буде інформація про кількість коробок, розмір, їх зміст.

Є така штука, що називається HS код.

Це спеціальний код, який передбачає, чи потрібно тобі сплачувати податок за товар при ввезенні до країни чи ні.

Він коливається в районі 5-30%, залежно від того, куди вирушає твій вантаж.

Ти маєш вибір швидкості доставки: звичайна авіа доставка або експрес.

За допомогою експрес-доставки ти можеш доставити свою продукцію з Китаю до США лише за три-п'ять робочих днів.

Уяви собі: у тебе є продукт із низькою собівартістю.

Коли тобі може стати в нагоді авіа доставка? 

Ну, є кілька сценаріїв.

У тебе різко закінчився сток і тобі потрібно якнайшвидше додати товару на склад.

Якщо товар закінчився на складі, це означає, що твій товар падає в рейтингу і він помітний дедалі менше.

У таких ситуаціях авіа рятує.

Тепер почекай секунду.

Коли я говорю «робочі дні», ми маємо на увазі з понеділка по п'ятницю.

Обов'язково уточнюй цей момент у своїх перевізників.

Якщо ти товар передаси в п'ятницю, а вони відправлять його в понеділок, це може затягнути процес.

Звичайна авіа доставка може бути корисною, якщо ти хочеш швидко доставити товар, але при цьому він не горить тобі через 3-5 днів.

Зазвичай, проста авіа доставка займає 2 тижні, з урахуванням прийому товару від постачальника, до прийому товару складу Амазона.

Тепер, поговоримо на тему морських доставок.

Зважай на те, що терміни доставки можуть змінюватися залежно від перевізників та регіону доставки.

Америка, Азія, Європа, усі мають свої моменти))

Чим повільніше доставка, тим вона буде дешевшою, тут все логічно.

Ще один момент, який важливо відзначити: місцеперебування твого постачальника.

Чим ближче постачальник до логістичного центру, тим швидше.

Є доставка швидким та повільним морем.

Доставка швидким морем займає приблизно 20 днів.

Доставка повільним морем буде приблизно 30 днів.

Але повторюся, все залежить від компанії.

Краще прямо говорити з ними і дізнаватися про всі моменти.

Зважай на те, що існують непередбачені ситуації.

Затримки можуть бути різними – затори в портах, погодні умови, обвалення мостів та багато всього.

Ми мали ситуацію, коли товар застряг на 3 місяці в Канаді.

Там були погані погодні умови та дороги просто вкрилися льодом.

Таке теж буває))

І до цього треба бути готовим.

Люсія: Я хотіла б поговорити на тему DDP. 

Vova: Відмінне питання!

Для тих, хто не знає DDP (Delivery Duty Paid) означає «доставка з оплатою мита».

Уяви собі: ти маєш продукт, ножиці, і його виробництво обходиться в хорошу суму.

Наразі ціна Ex Works (EXW) становить один долар.

Це вартість виробництва товару, без доставки складу.

Але ось тут і приходить DDP.

Це ціна виробництва товару та його доставка на склад разом.

DDP включає доставку, мита, податки – всі оці моменти.

Таким чином, порівнюючи ціни Ex Works та DDP, ти отримуєш не просто ножиці, ти отримуєш повну ціну, гарантуючи, що на шляху не виникне несподіваних витрат.


Фото з видосу про посилки товар з Китаю до Америки.

Ось відос.


Багато постачальників пропонують тобі свої компанії для перевезення товарів.

Але я б таки рекомендував тобі користуватися альтернативними перевізниками, з ними процес більш прозорий і ти завжди можеш їм написати і дізнатися про місцезнаходження посилки.

Я співпрацював із кількома надійними компаніями, такими як Unreal China, Rosenthal Logistics, Unicargo, FBA Bee та Forwarder One.

Тим більше, що ти можеш отримати консультацію з перевізниками у будь-який момент.

Люсія: Чудово.

Обов'язково попроси пакувальний лист.

Vova: Абсолютно! Пакувальний лист дуже важливий.

Люсія: Насправді це пов'язано з наступним питанням, яке я збиралася поставити.

№5 – Як точно розрахувати прибутковість товару на Амазон?

Люсія: Тепер п'яте питання: як правильно розрахувати прибуток? 

Що потрібно враховувати під час розрахунків?

Vova: Правильний розрахунок є дуже важливою частиною бізнесу.

Я знаю такі ситуації, коли неправильно прорахований прибуток призводив до краху бізнесу, але є ситуації, коли неправильно

прорахований прибуток призводив до несподіваної маржі (хоча це виняток).

Для розрахунків я використовую розширення Helium 10 для Chrome або розширення Jungle Scout для Chrome.

Ці інструменти дають круті крісла для прорахунку прибутку.

Розширення Helium 10 Chrome безкоштовне, я розповім про його калькулятор прибутковості.

Ось як це працює.

Відкрий товар, який хочеш продавати.

Подивись список схожих товарів.

За допомогою калькулятора прибутковості ти зможеш отримати розбивку статистики – ціну, вагу, комісію Amazon та все, що тобі потрібно.

Всі дані ти можеш змінювати, і калькулятор показуватиме тобі маржу з урахуванням усіх цих моментів.

До речі, ось наш огляд калькулятора від Helium 10 разом із Керрі Міллер.

Ти зможеш перевірити, скільки Amazon стягує з твоїх конкурентів і які вони мають комісії.

Наступне: у калькуляторі рентабельності ти вводиш вартість продукту від постачальника разом із доставкою.

На основі цих розрахунків ти отримаєш потенційний прибуток.

Разом з цим не забудь додати дані про доставку.

Наприклад розглянемо морську доставку, яка, залежно від продукту, пункту призначення та походження, може коштувати близько двох доларів за кілограм.

Це приблизна цифра!

Калькулятор врахує цю ціну, розрахувавши вагу продукту і додавши відповідну вартість загальної вартості.

Калькулятор дасть тобі коротку інформацію про маржу, рентабельність та витрати.

Навіть якщо ти зіткнешся з аномаліями, як у прикладі, який я навів раніше, із поверненням інвестицій у 800%, це чудовий показник.

Тепер, щодо собівартості продукції, розглянемо приклад кухонних ножиць.

Якщо вони коштують один долар, а з урахуванням доставки ще один, ти отримаєш загальну вартість у два долари.

Твої конкуренти продають товар за 10 доларів.

Ти можеш ввести в калькулятор ціну конкурента та свою вартість доставки.

Ти можеш подивитись у майбутнє фінансових показниках твого продукту.

З іншого боку, тобі треба подумати, як зменшити розміри свого товару.

Чому?

Тому що Amazon класифікує товари в залежності від їх розмірів та ваги, і іноді перехід у нижчу категорію може передбачати нижчу комісію.

Уяви собі: твій продукт потрапляє до категорії, де Amazon стягує п'ять доларів за продаж.

І паралельно є ще одна категорія, яка вилучає 3 долари.

Ключовим моментом тут є вага.

Якщо твій продукт перевищує кілограм, ти перебуваєш у дорожчій категорії.

Але якщо твій продукт важить 980 грамів, то тебе перекинуть у дешевшу категорію, заощаджуючи при цьому 1.5 долара на кожному продажу.

Це можна зробити шляхом оптимізації упаковки чи матеріалів.

Люсія: Так, тут важливо знайти баланс між упаковкою та матеріалом.

Vova: І обов'язково стеж за об'ємною вагою.

Іноді Amazon і перевізники розраховують комісію на основі об'ємної ваги, а не фактичної.

Уяви, що ти продаєш пір'я.

Дуже легкий продукт.

Але ось у чому момент.

Якщо упакувати їх у подарункову коробку та наповнити контейнер, вага контейнера особливо не зміниться, але його все одно потрібно надіслати.

Тоді роблять розрахунок за об'ємною вагою.

Те саме стосується й Amazon.

Ця маленька хитрість допоможе тобі зменшити комісію FBA.

Тобі потрібно засновувати створення свого продукту на цьому.

Створюючи свій продукт, подумай про упакування.

Як ти можеш зробити це ефективнішим?

Як ти можеш заощадити на доставці та логістиці?

Вся справа у додаткових пошуках та оптимізації.

Люсія: Супер, дякую!

№6 – Коли найкраще звернутися до перевізника?

Люсія: Отже, наступне питання: коли краще звернутися до перевізника?

Чи потрібно робити це заздалегідь?

Vova: Так, найкраще звернеться до них на етапі дослідження продукту.

Це допоможе тобі отримати дані про вартість доставки конкретних продуктів та перевірити, чи є якісь особливі вимоги, наприклад, до продуктів із батарейками.

Крім того, корисно дізнатися у твого постачальника про досвід постачання конкретного продукту.

Адже є продукти, які вимагають спеціальних умов упаковки та доставки, про які ти просто можеш не знати.

І їхнє створення може зайняти час.

Отже, попереднє спілкування з постачальником – твій найкращий друг.

У мене є друг Саша, він управляє компанією Unreal China, в одному з наших інтерв'ю Саша сказав, що всі хочуть доставити свій продукт якнайшвидше.

Тому коли ти перебуваєш на завершальному етапі створення продукту або навіть трохи раніше, вже варто зв'язатися з перевізником, щоб заздалегідь забронювати місце.

Люсія: Звісно.

Як тільки у тебе з'явиться чітке уявлення про продукт, який хочеш продавати, саме час звернутися до експедитора.

Vova: Звичайно, я б рекомендував звернутися до кількох компаній, щоб ти розумів ціну та умови.

№7 – Як правильно керувати запасами, щоб не йти у out of stock?

Люсія: Поїхали далі, поговоримо на тему управління товаром. Як тримати свій сток у порядку?

5 найкращих програм для управління запасами Amazon FBA

Vova: Безумовно, управління запасами – це навичка, яка потребує часу, але є й свої лайфхаки.

У керуванні товаром дуже важливий грошовий потік.

У мене є відео на цю тему разом з Оріаною Авідан.


У цьому відео вона розповідає концепцію підтримки здорового циклу грошових потоків.

Наразі робота з інвентарем може бути досить складною, і для цього є навіть програми.

Тепер поговоримо про концепції, які є найпопулярнішими серед селлерів.

Це ідея позитивного грошового потоку.

Це означає, що авторитетні компанії, особливо з перевіреними постачальниками, можуть домовитися про умови, за яких вони оплачують товар через 30 днів від початку продажу.

По суті, вони не платять за товар доти, доки продажі не покриють витрати.

Для дрібних продавців такі умови звичайно нереальні, але згодом ти зможеш покращувати свої відносини з постачальниками і можливо вони погодяться))

Таким чином, розуміння циклу руху грошима має вирішальне значення, оскільки він відкриває шлях до ефективного управління.

Але припустимо, що ти працюєш на стандартних умовах – це 30% оплата до виробництва, а решта 70% після виробництва, але до відвантаження – ось тут у тебе виникнуть інші витрати.

Після оплати постачальнику наступним кроком є ​​розрахунок із перевізником.

Тепер ти можеш спробувати домовитися з ними.

Замість звичайних 70/30 запропонуй оплату 50% при отриманні товару, а решту 50% — після прибуття на Amazon.

Якщо ви новачок, рекомендації від друзів можуть дуже круто допомогти.

Як визначити, що час робити повторне замовлення?

Уяви собі: ти займаєшся продажем кухонних ножиць і продаєш близько 10 одиниць на день.

Тобі потрібне 30 днів на виробництво товару + 40 днів на доставку.

Тобто лише 70 днів + візьмемо 10 днів запасних.

Допустимо, ти щойно замовив 500 одиниць ножиць.

Це було наше перше замовлення.

І колись у нас закінчилися ці 500 ножиць.

Ми почали продажі, використовуючи купони, промокоди, рекламу та інші методи.

Звісно, ​​товар почав закінчуватися.

Тепер давай заглибимося у поширену помилку.

У тебе стабільно 10 продажів на день.

Якщо ти маєш запаси на 500 одиниць, то вони закінчаться у тебе за 50 днів.

Враховуючи те, що від виробництва до постачання проходить 80 днів, це досить важке завдання.

У такому разі тобі допоможе авіа доставка.

Але як дізнатись, коли зробити замовлення?

Саме тут на допомогу приходять такі інструменти, як Helium 10, Jungle Scout та Sellerboard.

Вкажи терміни виробництва та доставки, та вуаля!

Ці програми обробляють дані, створюють розуміння про запаси Amazon і сигналізують про ідеальний час для повторного замовлення.

Але тут теж потрібна підприємницька жилка.

Ці інструменти не можуть повністю вловити усі нюанси.

Наприклад, сезон Різдва завжди піковий і прога не враховує це.

З моменту запуску наш бізнес на Amazon приніс обсяг продажу понад мільйон доларів.

Це не так уже й погано, правда?

Але є продавці, які досягають цього за день чи навіть місяць.

Божевільність, але це правда!

Намагайся більше спілкуватися з іншими селерами, аналізуй їхній досвід!

Завжди корисно зібрати якнайбільше знань.

Ти завжди можеш юзати різні проги!

Але пам'ятай: річ не лише в тому, щоб покладатися на алгоритми.

Люсія:В цьому є сенс!

Як тільки продукт з'явиться у продажу, слід починати стежити за даними. 

Так ти одразу зрозумієш, коли варто зробити повторне замовлення.

Vova: Звичайно. Мати невеликий запас товару на старті це абсолютно нормально.

Але ось у чому хитрість: пам'ятай про час виробництва.

Простеж також за іншими селерами у своїй ніші.

Проаналізуй, як швидко вони набирають відгуки. 

Це також може допомогти зрозуміти, коли варто зробити повторне замовлення.

Є крута книга Еліяха Голдратта під назвою «Мета» (Eliyahu Goldratt "The Goal") опублікована в 1986 році.

У ньому автор заглиблюється у теорію бізнес-операцій товару.

Я рекомендую прочитати цю книгу.

Вона не лише дає розуміння тонкощів виробничого часу, а й занурює в оптимізацію циклу руху грошових потоків.

Повір, оптимізація твоїх грошей спростить тобі життя у кілька разів)))

Ключовим моментом є підтримка високої рентабельності інвестицій (ROI).

Стабільна рентабельність інвестицій означає, що ти можеш реінвестувати цей прибуток на замовлення більшої кількості товарів.

Це крутий спосіб стимулювати зростання бізнесу без кредитів.

Хоча я іноді користуюся кредитами, особливо при запуску нових продуктів, моя мета завжди звести цю залежність до мінімуму.

Люсія: Кредити це хороший варіант на старті.

Vova: Звичайно. Йдеться не про те, щоб їх уникати, а про те, щоб розумно ними керувати.

Будучи продавцем середнього бізнесу, я ще не ризикнув вийти на територію інвестицій у мільйони доларів.

Але я думаю, ми прийдемо до цього))

№8 – Чи дійсно складно створити хороший лістинг на Amazon?

Люсія: Тепер переходимо до спільної мети кожного продавця – як вивести товар першу сторінку?

Чи насправді створення ефективного лістингу настільки складно?

Vova: Нам потрібно зрозуміти дві речі: 

  1. Як виділити продукт серед інших?

  2. Хто наш клієнт? 

Визначити, хто наш клієнт, зрозуміти його болючі точки і запропонувати рішення.

Наприклад, з кухонними ножицями ми можемо припустити, що наші клієнти, це мами, які постійно готують.

Vova: Чудовий підхід – вивчити відгуки конкурентів, і це дуже важливо.

Такі інструменти, як розширення Helium 10 Chrome та Jungle Scout, мають такі функції як Review Downloader або Review Insights.

Ці функції дозволяють тобі збирати та аналізувати відгуки про конкретний продукт.

Наприклад, багато покупців скаржаться, що леза тупі.

Це сигнал!

Тепер ти можеш наголосити на гостроті лез в описі продукту і показати це на фото.

Пам'ятай, що для цього процесу потрібен час.

Люсія: Ок, для нас дуже важливим є пошук ключових слів.

Як нам знайти правильні та ефективні фрази?

Vova: Чудове питання!


Як створити хороший набір ключових слів, щоб від початку твій лістинг з'являвся в найбільш релевантних результатах пошуку.

Отже, скажімо, ти продаєш кухонні ножиці (kitchen scissors).

Справа не лише у цих словах.

Ми також говоримо про такі ключі та фрази як: kitchen shears (кухонні ножиці), dishwasher-safe kitchen tools (ножиці, які можна мити в посудомийці), cutting chicken (обробка курки), sharp blades (гострі леза), stainless stee сталь).

Деякі ключові слова більше стосуються функціональності продукту, наприклад, sharp (гострий).

Є ключові слова, які описують дію продукту і про них теж не слід забувати.

Я б рекомендував звернутися до копірайтера за хорошим лістингом.

Копірайтінг - це мистецтво, якому потрібно вчитися.

Особисто я пройшов безліч курсів копірайтингу, прочитав кілька книг на цю тему та навчився працювати зі словами та текстом.

На це пішов не рік і не два))

Новачку може бути складно зробити з першого разу гарний лістинг.

Наприклад, використовуючи ключ sharp kitchen scissors (гострі кухонні ножиці), ти можеш написати щось на зразок These sharp kitchen scissors will quickly slice through your salad, allowing you to create a mouth-watering meal for your loved ones ( Ці ножиці швидко наріжуть ваш салат, що дозволить вам приготувати апетитну страву для своїх близьких).

Цей тайтл говорить про продукт, його характеристики (гострі ножиці) та про його допомогу (швидка нарізка салату).

Це краще, ніж просто сказати kitchen scissors sharp and made of stainless steel (ці кухонні ножиці гострі та виготовлені з нержавіючої сталі).

Нам потрібно показати, як продукт покращує життя клієнта, який “біль” він закриває.

Ти можеш ще в описі або булетах написати "The stainless steel feature translates into benefit of preventing rust, ensuring there no germs in your food."

(Використання нержавіючої сталі запобігає появі іржі та гарантує відсутність мікробів у їжі).

Тобто, ця характеристика, як вказує на матеріал, а й дає свої плюшки як антибактеріального ефекту.

Це викликає емоції та асоціації у покупців.

Звичайно, емоції відіграють ключову роль у продажах.

Але поряд із емоціями є й логічний аспект.

Люсія: Так, і йдеться про те, щоб торкнутися уваги клієнта.

Vova: Давай подивимося на іншу частину аудиторії: логічну.

Є такі покупці, яким дуже важливий розмір, вага та інші характеристики продукту.

Вкажи ці дані!

Ти можеш також показати розмір на фото.

Крім того, розглянь можливість роботи з професіоналами, щоб вони допомогли тобі створити правильне та круте фото.

Інвестиції у якісний візуал окупаються.

Це не тільки покращує ваше оголошення, але й сприяє хорошій історії продажів, сприяючи довгостроковому рейтингу.

Але не забудь провести ретельний пошук конкурентів.

Враховуйте такі фактори, як вік та стать, щоб забезпечити ефективний зв'язок між візуальними ефектами.

Існують інструменти, які аналізують різні функції твого продукту на прикладі реальної аудиторії та визначають, які функції вони мають.

Це розуміння може допомогти тобі у створенні іміджу.

Ще один цінний ресурс – відгуки.

Вивчаючи, що цінують клієнти, ти можеш визначити аспекти, які варто наголосити на фото.

У мене є історія, коли мій знайомий запускав продукт для немовлят.

Але на фото дитина була набагато старшою.

Ця помилка коштувала йому великі гроші.

Тобі потрібно зробити так, щоб твій лістинг дав відгук у кожного клієнта.

Тут тобі допоможе дизайнер та копірайтер.

Крім того, ти можеш додати видос. 

Але, наскільки я знаю, для нього потрібна Торгова Марка.

Ціни можуть змінюватись – від 200 до 1000 доларів.

FBA Vids - чудовий ресурс для професійних відосів, і хоча вони не найдешевші, ти можеш використовувати мій код купона VOVA10, щоб отримати 10% знижку, тому що вони забезпечують виняткову якість!

Люсія: Добре поїхали далі.

Vova: Звичайно, давай!

№9 – Скільки часу потрібно, щоб побачити результати з Amazon FBA?

Люсія: Отже, скільки часу потрібно, щоби побачити результати на Амазон?

Vova: Це фантастичне питання.

Для того, щоб це сталося, тобі потрібно трохи освоїтися на ринку, зрозуміти свою нішу, покупців.

Ми постійно навчаємось управлінню товаром та вдосконалюємо наш підхід.

Висновок ринку унікального продукту, який закриває біль покупців, дає нам хорошу позицію.

Нам також потрібні відгуки.

Ти можеш запустити РРС рекламу, щоб з'явилася активність на лістингу, але багато хто вважає, що реклама не працює без відгуків.

Спробуй підключати своїх друзів та знайомих.

За правилами Амазона ця незаконна історія, але це особистий вибір кожного))

Під час запуску реклами, на перший день алгоритм може бути перезавантажений і поступово ти почнеш ранжуватися автоматично.

Чому?

Тому що ти розмістив усі релевантні ключові слова, оптимізував фото та налаштували кожну деталь.

Згодом завдяки гарному лістингу ти піднімешся в рейтингу.

Звичайно, продажі без відгуків можуть мати нижчий коефіцієнт конверсії порівняно з продажами з кількома відгуками.

Один відгук може значно підвищити конверсію: люди довіряють іншим покупцям.

Головне, щоб перший відгук був не з 1 зіркою))

Більшість людей, мабуть, теж не стали б.

Також розглянь можливість залучення трафіку з інших джерел.

Якщо ти запускаєш якийсь продукт, наприклад, кухонні ножиці, знайди кількох блогерів, які зможуть показати його на своїх каналах.

Вони можуть показати продукт у дії та залишити посилання на твій лістинг на Amazon.

Такі платформи, як YouTube або TikTok, можуть бути дуже ефективними.

Люсія: Так, або Pinterest.

Vova: Точно, Пінтерест.

Ми спробували Pinterest і він нам також дуже допоміг.

Я рекомендував би вивчити цей момент.

На відміну від Ютуба та Тік-Тока, ти можеш самостійно налаштувати сторінку Пінтерест та керувати нею.

Ще одна стратегія, яку варто розглянути, — поділитися своїм підприємницьким досвідом.

Відкриття каналу на Ютубі може дуже допомогти.

Ти можеш продемонструвати весь процес навіть свій продукт.

Хоча деякі селери намагаються не показувати свій продукт, тому що переживають за те, щоб конкуренти не зіпсували рейтингу.

Якщо ти створюєш особистий бренд, то розповідь своєї історії буде дуже корисною.

Твої глядачі також можуть допомогти тобі з відгуками!

Однак початковий трафік в основному надходить з Amazon - найгарячішого джерела.

Pinterest є гарним, але його користувачі не завжди активні покупці.

Після того, як ти почнеш запуск, дуже важливо мати добре продуманий план.

Вивчи основи PPC, розгляньте можливість залучення друзів та родичів для покупок.

Навіть без відгуків ці початкові продажі допомагають набрати обертів, сигналізуючи системі у тому, що твій продукт має попит, але це, своєю чергою дає ранжування.

Додай до свого продукту вкладку з QR-кодом на сторінку твого продукту для додавання відгуку.

Складність отримання відгуків залежить також від продукту. 

Наприклад, отримати відгуки на чашку складніше, ніж електричний штопор.

Чашка, це звичайна штука, ми її використовуємо в рутині і часто не звертаємо увагу на неї.

А ось електро штопор отримуватиме відгуки набагато швидше, оскільки він закриває біль клієнта.

Але для таких “простих” продуктів, як чашка, можна додати вкладиші з будь-якими плюшками та побажаннями.

Щоб перетворити ці продажі на стійкий дохід, потрібен час.

Ось чому я завжди раджу не кидати свою повсякденну роботу одразу.

Хоча твій товар може набрати обертів, дуже важливо мати фінансову подушку безпеки.

Робота на Amazon може здивувати тебе - це не машина для швидкого заробітку грошей.

На початку, робота рятувальником мене круто страхувала.

Зрештою я досяг точки, коли вирішив зробити рішучий крок і стати підприємцем, який працює повний робочий день.

На той час бізнес уже працював: обсяг продажів був близько 150 000 доларів і вже був прибуток.

Це все зайняло час.

Моя порада - не поспішати, дати йому час, необхідний для зростання, а вже потім приймай рішення йти з роботи.

У мене також багато друзів, які так і не пішли з основної роботи та для них бізнесу на Амазон, це як хобі та додатковий заробіток.

Кожен має унікальний шлях.

Люсія: Це мотивує.

Vova: Вкладення одного долара в наш новий продукт перетворилося на товар вартістю 15 доларів і він стабільно продається.

Навіть без маркетингової кампанії ми продали вісім одиниць лише за два тижні завдяки оптимізованому лістингу.

Це навіть не піковий сезон для цього продукту.

Кожен продаж забезпечує ROI на 800%, і це без будь-якої реклами.

Але для новачка я рекомендую мати план.

Тим не менш, це показує, що з оптимізованим лістингом та правильними ключовими словами ти можеш залучити органічний трафік на Amazon.

Люсія: Що ж, це звучить як хороше джерело пасивного прибутку.

Vova: Так, само!

Це схоже на пасивний прибуток, але дуже важливо мати план.

Зараз ми запускаємо кампанію, щоб дати лістингу додатковий імпульс з точки зору запуску та рейтингу.

№10 – Чи є якісь стратегії, що дозволяють стати бестселером у своїй ніші?

Люсія: Отже, Вово, останнє питання: чи існують якісь стратегії, що дозволяють забезпечити вирішальний перший продаж і, зрештою, стати бестселером?

Vova: Безумовно, Люся.

Це круте питання, а значок бестселера – це як нагорода Amazon, чи не так?

Отримання цього значка означає, що ти найкращий у своїй категорії, і це не просто титул; зазвичай це означає, що ти найбільше продаєш.

Але давайте почнемо з самого початку - як досягти першого продажу?

Все починається з розробки продукту.

Якщо ти хочеш, щоб люди продовжували повертатися, твій продукт має справді вирішувати проблему у твоїй ніші.

Дуже важлива диференціація.

Дозволь мені проілюструвати це прикладом.

Саме тут важливим є наш пошук та дослідження.

Добре, давай заглибимося в це.

Наші улюблені кухонні ножиці.

З відгуків ти зрозумів, що найчастіше цей товар дарують жінки, своїм чоловікам як подарунок.

Тобто це частина нашої ЦА.

Якщо наш продукт, наприклад, кава і тема кави зараз дуже популярна серед хіпстерів.

Ми можемо на основі цього зробити фото разом із хлопцями, які дуже схожі на хіпстерів.

Люсія: Має сенс.

Наші покупці хіпстери побачать аналогію та зацікавляться продуктом.

Vova: Ви адаптуєте свій продукт для конкретної аудиторії, створюючи унікальну пропозицію.

Щоб цього досягти, тобі потрібен час та інформація. 

У мене на цю тему є відос на каналі!


Отже, ми створюємо цей продукт, а потім оптимізуємо його, використовуючи правильні ключові слова.

Ідея полягає в тому, щоб охопити всю відповідну аудиторію, представити їй наш продукт та забезпечити продаж.

Йдеться про ідеальний продукт, правильні ключові слова, добре продумані візуальні ефекти і привабливе відео.

Звісно, ​​у тебе будуть помилки, але це нормально!

Крім того, ідея полягає в тому, щоб вивести продукт на ринок швидко, але без поспіху, а розумно та ефективно.

Такий підхід дозволяє тобі збирати відгуки від аудиторії, навчатися на досвіді людей.

Отже, ти підготував продукт, ідеально позиціонував його і тепер готовий до запуску на Amazon.

Щоб зробити ситуацію ще ефективнішою, подумай про те, щоб звернутися до блогерів у своїй ніші.

Вступай у групи Facebook, де збираються любителі кави (або групи, де обговорюють твій продукт).

Спілкуйся з іншими селерами, якщо є така можливість.

Тепер розглянемо різні способи запуску продукту.

Одним із ефективних варіантів є використання зовнішніх джерел трафіку, таких як блогери або групи у соц.мережах.

Але саме на Амазоні знаходяться, і щоб вийти на цей ринок, тобі потрібно заглибитись у рекламу PPC.

Вивчення основ PPC може значно підвищити твою помітність.

Крім того, розглянь програму Amazon Vine, де покупці Vine можуть купувати твій продукт та залишати відгуки.

Але врахуй, що вони можуть залишити хоч п'ять зірок, хоч три, а можуть і одну.

Ну і звичайно друзі та родичі можуть допомогти))

Одночасно керуючи різними джерелами трафіку, ти можеш створити природний потік продажів, започаткувавши шлях до того, щоб стати бестселером.

Тепер, коли ти почав продаж, наступним важливим кроком буде підтримання послідовності та зростання.

Для цього тобі потрібно покращити свої позиції на Amazon.

Одна з ефективних стратегій – покращення твоїх PPC-кампаній.

Оптимізуючи свої рекламні зусилля, ти можеш забезпечити більшу видимість.

Ще одним важливим фактором є коефіцієнт конверсії.

Такі послуги, як PickFu і Product Pinion, можуть допомогти в A/B-тестуванні фото твоїх продуктів.

У той час як Amazon дозволяє тестувати заголовки, основні фото та розширений контент бренду, альтернативні сервіси пропонують швидший та інформативніший шлях.

І ось цікавий момент – я сам про це не знав – на Amazon справді можна протестувати заголовки та зображення.

Я не зовсім впевнений, чи ця функція доступна тільки тим, у кого є бренд, але її варто вивчити.

Контролюй свої коефіцієнти конверсії, дані сеансів та уважно стежте за своїми конкурентами.

Високі показники конверсії свідчать про успішні стратегії.

З часом, коли твої відгуки перестрибнуть відгуки конкурентів, ти станеш на шлях бестселера.

Ми мали досвід бестселерів з нашими ножицями.

Тоді ми юзали знижку та купони.

Усього за один день нам вдалося продати понад тисячу ножиць – вражає, чи не так?

Ми злетіли до шостої позиції у категорії «Kitchen&Dining».

У мене також був бестселер із щіткою для гриля, і наявність цього значка значно збільшує кількість кліків та конверсій.

Однак навіть якщо в тебе немає значка, ти все одно можеш досягти результатів.

Більшість продавців на ринку не є бестселерами, і вони, як і раніше, заробляють багато грошей.

Люсія: Я думаю, це кінцева мета для кожного селера, правда?

Vova: Так!

Отже, судячи з нашого сьогоднішнього обговорення, що ти думаєш про Amazon?

Тепер весь процес здається тобі більш простим?

Люсія: Так, звичайно, мені вже трохи легше.

Vova: Супер, може, у тебе залишилися питання?

Люсія: Ну, все, що пов'язане з управлінням PPC, особливо щодо ціни за клік.

Можливо, це тема для іншого відео.

Vova: Але так, щиро кажучи, я сам не займаюся PPC; мій партнер працює над цим.

Я не експерт у цій галузі та не можу дати багато рекомендацій.

Тим не менш, я б порадив подивитися кілька відосів.

Розуміння PPC має значення, оскільки це внутрішній трафік.

Коли ти розміщуєш рекламу у правильних місцях, ти зможеш підвищити свій рейтинг.

Так що так.

Почни із створення одного продукту, сильно диференційованого у конкретній ніші.

На мій погляд, є різні можливості, чи це використання прог або дослідження таких майданчиків як Etsy або Walmart.

Існує безліч методів пошуку потенційних продуктів, але один із найпростіших і непоганих підходів - використання програм.

Люсія: Дякую тобі за інтерв'ю. Було дуже цікаво!

Vova: Дякую тобі!

Скоро побачимося.

Висновок


Сьогодні був дуже корисний блог.

Я сподіваюся, ти відкрив для себе нові можливості))

Ми розглянули все: від пошуку ідеального продукту до оптимізації лістингу.

Ключовий висновок?

Вся справа у створенні продукту, який справді вирішує проблему та знаходить відгук у аудиторії.

Створи хороший лістинг, використовуй правильні ключові слова та все вийде.

Подумай про PPC, зовнішні джерела трафіку і стратегічне просування.

Йдеться про створення ажіотажу, забезпечення початкових продажів та початок шляху до того, щоб стати бестселером у своїй ніші.

Сподіваюся, тобі було корисно! 

Скоро побачимося))

Бувай.

Table of Contents
  1. Успіх Amazon FBA: як збільшити свої продажі, підняти рейтинг та домінувати у ніші!
    1. Вступ
    2. Наш гість: Люсія Краконья
    3. №1 – Чи є реальний потенціал для відкриття бізнесу чи надто насичений ринок?
    4. №2 – Яким має бути бюджет для успішного старту на Amazon?
    5. №3 – Що робити, якщо у мене немає ніші та як вибрати ідеальний продукт?
    6. №4 – Скільки часу проходить із моменту замовлення товару до його прибуття на Amazon?
    7. №5 – Як точно розрахувати прибутковість товару на Амазон?
    8. №6 – Коли найкраще звернутися до перевізника?
    9. №7 – Як правильно керувати запасами, щоб не йти у out of stock?
    10. №8 – Чи дійсно складно створити хороший лістинг на Amazon?
    11. №9 – Скільки часу потрібно, щоб побачити результати з Amazon FBA?
    12. №10 – Чи є якісь стратегії, що дозволяють стати бестселером у своїй ніші?
    13. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!