Огляд Unicargo: експедиторська та логістична компанія для продавців Амазон

Vova Even Oct 29, 2024
9 People Read
юнікарго огляд
Table of Contents
  1. Рафаель Ельбаз – засновник Unicargo
  2. Що таке Unicargo та чим він може тобі допомогти?
  3. Як працює спілкування з Unicargo?
  4. Як почати працювати з Unicargo?
  5. Коли настає час оплати Unicargo?
  6. Як ти можеш стежити за статусом доставки?
  7. Способи оплати з Unicargo?
  8. У чому секрет Unicargo?
  9. Як саме Unicargo може допомогти тобі?
  10. Спеціальна пропозиція Unicargo: оптимізація твого логістичного ланцюжка поставок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт! Ласкаво просимо до огляду Unicargo!

Сьогодні ми поринаємо у світ Unicargo, компанії, яка спеціалізується на допомозі продавцям у доставці їх продукції по всьому світу.

У цій статті ми розглянемо внутрішню роботу Unicargo, його структуру і найголовніше, яку користь він може принести тобі як селлеру,

безперешкодно перевозячи вантаж по всьому світу.

Можна отримати безкоштовну консультацію з логістики у фахівців з Unicargo за лінком нижче.

Код купона Unicargo: VOVA10 дає знижку 10% на перше відправлення з Unicargo.

Також лови Telegram Якова з Unicargo, він говорить російською і допоможемо тобі з посилками товарів по всьому світу.

Скажи що з блогу Вови Евена, Яків зробить чудові ціни!

У них також є корисний Телграм канал про логістику на Амазон.

Якщо ти не любиш читати, то нижче залишив лінк на наше відео!))

Рафаель Ельбаз – засновник Unicargo

Перш ніж ми заглибимося в деталі, мені потрібно показати тобі мого гостя: Рафаель Ельбаз, власник та творець Unicargo. 

Рафаель заснував компанію вісім років тому, 2015 року, спираючись на свій досвід роботи у сфері логістики та експедирування вантажів.

Попрацювавши з різними компаніями і отримавши цінну інформацію про електронну комерцію та бізнес Amazon, Рафаель помітив суттєву прогалину на ринку.

Експедитори щосили намагалися задовольнити потреби клієнтів, залишаючи їх без правильної підтримки.

Тому Рафаель вирішив виправити цю проблему))

«Ми розпочали свій шлях із продажу на Amazon, і з того часу ми розширилися! Сьогодні ми обслуговуємо широке коло клієнтів, і ми вже досить відомі у світі продавців Amazon».

~ Рафаель Ельбаз

Я особисто працював з Рафаелем на ранніх етапах мого шляху Amazon.

Дуже приємно бачити його як гостя на цьому каналі YouTube, тим більше, що Unicargo значно зросла з часу нашої останньої співпраці.

Що таке Unicargo та чим він може тобі допомогти?

Тепер давай заглибимося в огляд пропозицій Unicargo. 

Unicargo надає комплексні рішення щодо доставки, включаючи морські перевезення, послуги авіаперевезень, експрес-доставку, залізничні перевезення та складські послуги по всьому світу.

Компанія Unicargo мала швидке зростання.

Зараз у них є офіси в Китаї та США, а їхня штаб-квартира знаходиться в Ізраїлі, де працює їхня команда.

Одним із аспектів діяльності Unicargo є наявність складських приміщень.

Вони відкрили п'ять складів у Китаї, а також об'єкти у США, Німеччині, Великій Британії, Австралії та Канаді.

Це дозволяє їм закривати складські потреби підприємств електронної комерції.

Unicargo активно набувала логістичних компаній з моменту початку пандемії COVID-19.

Тепер вони володіють транспортною компанією у США та ще однією в Китаї.

Створюючи групу логістичних компаній, Unicargo прагне створити найкращі тарифи та послуги.

Їхня мета: стати універсальним логістичним рішенням.

Unicargo один з топових логістичних компаній для Амазон продавців.

Тепер давай розглянемо, як Unicargo може допомогти тобі у розвитку твого бізнесу.

Як працює спілкування з Unicargo?

Vova: Припустимо, до тебе приходить продавець у пошуках способу відправки на Amazon.

Це може бути продавець Прайват Лейбл, який хоче відправити товар з Китаю в Америку або, наприклад, продавець з Індії, хоче відправити свій товар в іншу країну. 

Як ти можеш допомогти цьому?

Як відбувається розмова з Unicargo?

Я знаю, що у вас є склади, але вони призначені для зберігання продуктів?

Рафаель: Абсолютно! Незалежно від того, чи є ти продавцем Прайват Лейбл, який хоче доставити товар з Китаю до Америки, чи продавцем в Індії, який хоче відправити товар на Amazon, ти можеш звернутися до нас в Unicargo і ми знайдемо найкращий варіант доставлення для тебе.

Ми тут, щоб допомогти продавцям з усього світу вирішувати їхні завдання у логістиці.

У Unicargo ми надаємо широкий спектр послуг, окрім простого зберігання продукції.

Ми пропонуємо послуги з підготовки товару на склад Amazon, включаючи маркування, вкладки та комплектацію.

Крім того, ми також займаємось зворотною логістикою, тобто ми керуємо поверненнями для підприємств електронної комерції.

Тобто, ти можеш покластися на нас, як на компанію, яка може допомогти тобі доставляти і керувати вантажами з будь-якої точки світу!

Важливо, кожна транспортно-експедиторська компанія має свою спеціалізацію.

Якби ти звернувся до індійського експедитора, його спеціалізація могла б полягати в імпорті до Індії та експорті з неї.

Аналогічно, в Unicargo ми спеціалісти з доставки з Південно-Східної Азії до Північної Америки.

Ми також займаємося поставками до Європи та Ізраїлю, але основну увагу ми приділяємо азійському ринку, де розташовані багато великих виробників, та Північній Америці, включаючи США та Канаду.

За роки досвіду ми розробили індивідуальний підхід для задоволення потреб клієнтів.

У рамках Unicargo ми створили різні бізнес-підрозділи, кожен з яких діє невеликою спеціалізованою компанією.

Ці бізнес-підрозділи обслуговують різні типи клієнтів, забезпечуючи індивідуальний підхід та професійне обслуговування.

Якщо ти вперше відправляєш товар, ми відправимо твій запит до спеціального відділу, який спеціалізується глибше у питаннях доставки.

Ми розуміємо, що у тебе, як у новачка, може виникнути безліч питань, і ти можеш бути не знайомий із тонкощами логістики, такими як імпортне мито, класифікація продукції чи митні перевірки.

Тому ми завжди раді допомогти тобі!

Вони знайдуть час, щоб відповісти на сотні питань, зателефонувати тобі в Zoom і надати покрокову допомогу, доки ти повністю не зрозумієш процес доставки.

Крім того, ми маємо окремі бізнес-підрозділи для різних ніш.

Наприклад, ніша косметики має для нас велике значення, і ми маємо команду, яка добре розуміється на питаннях доставки косметики.

У нас також є спеціалізований підрозділ для агрегаторів Amazon, які зазвичай є більшими організаціями з менеджерами з ланцюжка поставок і більш професійними вимогами до доставки.

Коли клієнт звертається до нас, він може зв'язатися з нами різними каналами, такими як електронна пошта, наш веб-сайт, соціальні мережі, WhatsApp або навіть по телефону.

Під час розмови ми розберемо саме твій кейс і відправимо його до потрібного відділу.

Ми цікавимося історією поставок за останні 12 місяців, торговими майданчиками, на яких ти продаєш, та нішу, в якій ти працюєш.

Збираючи цю інформацію, ми можемо глибше зрозуміти твій запит і відправити тебе до потрібного відділу.

Твій комфорт для нас є пріоритетом!

Код купона Unicargo: VOVA10 дає знижку 10% на перше відправлення з Unicargo.

Також лови Telegram Якова из Unicargo, він говорить російською і допоможемо тобі з посилками товарів по всьому світу. Скажи що з блогу Вови Евена, Яків зробить відмінні ціни!

Як почати працювати з Unicargo?

Vova: Тепер перейдемо до наступного питання: чи можемо ми просто розпочати розмову без підготовки?

Рафаель: Чудове питання!

Відповідь насправді залежить від розміру клієнта та його конкретної ситуації.

Ми помітили, що багато продавців-початківців починають пошук експедитора ще до того, як у них буде готовий товар.

Вони хочуть зрозуміти витрати на логістику.

У такому випадку, вони повинні надати приблизний розмір вантажу, наприклад, кількість коробок, розміри коробок та вагу кожної коробки.

Крім того, потрібно знати місцезнаходження постачальника, принаймні країну та місто.

Маючи цю інформацію, ми можемо дати зразкову оцінку.

Ми розуміємо, що як продавець Amazon, у тебе може ще не бути кінцевої адреси доставки, оскільки ти ще не створив план доставки.

Ми запропонуємо три-чотири різні варіанти й дамо середню оцінку.

Допустимо, ти збираєшся виробляти продукт, і приблизно через

місяць він буде готовим.

На підставі даних, які ти надав нам, ми можемо запропонувати тобі приблизну вартість доставки.

Звичайно, ця ціна може змінюватись залежно від остаточної адреси доставки, але вона дасть тобі розуміння очікуваних витрат на доставку, на які ти можеш очікувати.

Тепер, якщо ти більш досвідчений продавець, нам знадобиться аналогічна інформація, але нам також знадобляться адреса доставки та адреса отримання.

Нам також необхідно знати, чи є додаткові вимоги до твого вантажу, такі як консолідація від кількох постачальників, варіанти складування або розподіл за декількома складами Amazon і різними торговими

майданчиками.

Найважливіше, що тобі потрібно повідомити під час обговорення з експедитором, - це дані твого облікового запису.

Це особливо важливо, якщо ти маєш на увазі конкретний шипмент і тобі потрібна оцінка.

Іноді люди звертаються до нас просто для того, щоб дізнатися більше про нашу компанію, наші можливості та наше місцезнаходження.

Вони також цікавляться наявністю наших складів.

Ти можеш прийти зі своїми питаннями й тим, що ти хочеш знати, і ми можемо організувати зустріч, або дзвінок до Zoom, або навіть офлайн зустріч, якщо це буде можливо.

Під час розмови ти можеш поставити абсолютно будь-яке запитання!

Отже, на всіх охочих ми чекаємо!

Коли настає час оплати Unicargo?

Vova: Зрозумів! Тепер, якщо нам все підходить, наступний етап – отримання цінової пропозиції?

Коли саме відбувається момент оплати? 

Це відбувається тоді, коли ви отримуєте вантаж або після того, як ви перевірили його на своєму складі?

Як відбувається процес оплати?

Рафаель: Давай розглянемо різні сценарії.

Якщо ти досвідчений продавець з великою кількістю поставок, можливо близько 300 поставок на місяць, і в тебе вже є робочі відносини з експедитором, вони часто пропонують умови оплати.

Наприклад, вони можуть дозволити провести оплату протягом 30 днів, після доставки на склад.

Такі умови оплати часто пропонуються клієнтам із перевіреною репутацією.

Крім того, на умови оплати також можуть впливати місцеперебування та структура твоєї компанії.

Наприклад, якщо у тебе є LLC у США, європейська компанія чи ізраїльська компанія, нам простіше перевірити історію компанії та її надійність за допомогою зовнішніх ресурсів, таких як перевірка кредитного рейтингу.

Якщо твій кредитний рейтинг показує здоровий фінансовий стан, ми можемо запропонувати умови кредиту.

Це стає для нас додатковою перевагою, оскільки ми не лише надаємо конкурентоспроможні ціни, а й пропонуємо нашим клієнтам зручні умови оплати.

Але якщо ти відправляєш з нами перший раз і в тебе немає компанії, то, швидше за все, кредит буде неможливим.

Оскільки у нас немає історії, ймовірно, що ми вимагатимемо передоплати.

У цьому випадку, як тільки ми отримаємо інформацію про твій вантаж та підтвердимо отримання, наша команда, включаючи наш офіс у Китаї, координує збір вантажу.

Ми виміряємо та перевіримо його, щоб переконатися, що отримана інформація відповідає наданій інформації.

Як тільки все буде погоджено, ми виставимо рахунок на оплату.

Іноді можуть виникнути розбіжності між розрахунковим розміром вантажу і фактичним розміром вантажу.

Наприклад, ти можеш запросити ціну на відправлення об'ємом 5 кубічних метрів, але при отриманні вантажу ми виявляємо, що насправді це 8 кубічних метрів.

Подібні розбіжності можуть виникнути через помилки у розмірах або непорозуміння між продавцем і постачальником.

Тому остаточний рахунок ми виставляємо, коли товар на складі.

Таким чином, ми зможемо надати тобі точний та остаточний рахунок перед відправкою.

Однак важливо розуміти, що умови оплати залежать від різних факторів, включаючи розмір компанії, досвід та відносини, які ти встановлюєш із експедитором.

Навіть якщо ти відправляєш вантаж вперше, ти можеш домовитись про умови оплати, якщо ти звернешся з упором на побудову довгострокових відносин.

Беручи участь у розмовах, пояснюючи свій бізнес та демонструючи свої знання та професіоналізм, ти можеш встановити довіру та взаєморозуміння.

Експедиторам теж потрібні клієнти, і вони готові йти на поступки!

Управління фінансами та зниження ризиків під час роботи з онлайн-клієнтами вимагають знань та досвіду.

У Unicargo ми розробили внутрішні процедури для вирішення подібних ситуацій та мінімізації потенційних втрат грошей.

Важливо, що кожен експедитор, незалежно від його розміру, щороку стикається із сумою втрачених грошей через неплатежі чи непередбачені обставини.

Величина цих втрат залежить від обсягу підприємства міста і обсягу вантажу.

Чим більша компанія, тим більші потенційні фінансові ризики.

Vova: Такі фактори, як твоя репутація можуть вплинути на можливість умов оплати.

Але якщо ти відправляєш перший раз, передоплата потрібна!

Коли ми тільки-но починали, я спочатку платив повну суму.

І це нормально, адже ніхто не знав нас та наш бізнес.

Рафаель: Так, ти абсолютно правий!

Якщо це перше постачання, то аванс 100% потрібен!

Але ось що найцікавіше: продовжуючи працювати з тим самим експедитором і вибудовуючи міцні стосунки, ти маєш можливість домовитися про умови оплати, які найкраще підходять для тебе.

Це природний процес.

Як власник бізнесу ти маєш право запросити умови оплати, які відповідають твоїм потребам та дозволяють плавніше керувати грошовими потоками.

Традиційні експедитори раніше переважно працювали з більшими клієнтами та компаніями, де умови оплати були різними.

Отже, коли ти встановиш партнерство й обидві сторони краще дізнаються один про одного, не соромся підіймати тему умов оплати.

Це процес, який відображає твій бізнес і довіру, яку ти завоював зі своїм експедитором.

Відверто обговори своє бажання отримати умови оплати, що відповідають твоїм потребам, і ти вияаиш, що більшість постачальників готові задовольнити такі запити.

Пам'ятай: у міру того, як твій бізнес процвітає і ти стаєш постійним клієнтом, ти заслуговуєш на гнучкість і зручність умов оплати.

Як ти можеш стежити за статусом доставки?

Vova: І так, припустимо, ми розпочали процес доставки.

Ми здійснили оплату або погодили умови оплати, які підходять нам.

Як нам тепер слідкувати за нашим вантажем?

Чи можемо ми дізнатися про його розташування в будь-який момент?

Чи отримуватимемо оновлення електронною поштою?

Мені, як продавцю ця інформація дуже важлива!

Рафаель: Для кожного відправлення та кожного клієнта ми виділяємо спеціального менеджера з логістики, який контролює весь процес доставки.

З ним ти можеш поговорити в будь-який час різними каналами, такими як електронна пошта, WhatsApp, Facebook і навіть по телефону.

Отже, якщо тобі колись знадобиться негайний зв'язок або

виникне щось термінове, ти можеш зателефонувати їм.

Але ж це не все!

Ми також маємо фантастичну цифрову платформу, яка розширює можливості відстеження.

За допомогою цієї платформи ти можеш легко відстежувати свій вантаж, стежити за його ходом та отримувати доступ до важливих документів та рахунків.

Ти можеш бути в курсі всіх етапів та бачити кожен крок на цьому шляху прямо на платформі.

Ось чому ми з гордістю називаємо себе цифровим експедитором.

Ми використовуємо можливості технологій, щоб надати нашим клієнтам прозорий досвід.

Прозорість – одна з наших основних цінностей, і нам подобається тримати наших клієнтів у курсі подій, надаючи якнайбільше подробиць.

Наша система призначена для автоматичного відправлення повідомлень електронною поштою на кожному етапі твого вантажу.

Ти отримуватимеш оновлення, коли твій вантаж заберуть, забронюють, відправлять, пройде митницю і т.д.

Ці автоматичні листи генеруються нашою системою, щоб ти завжди був в курсі.

Ми вважаємо, що надання нашим клієнтам такого рівня доступу має важливе значення у сучасному світі.

Ми пишаємося тим, що ми цифровий експедитор, але також розуміємо цінність людського спілкування.

Логістика може мати непередбачувані обставини.

Ми розглядаємо ці проблеми як можливості!

Ми хочемо бути поруч із нашими клієнтами на кожному етапі шляху.

Ось чому ми надаємо прямий номер телефону тієї самої людини, яка обробляє твій вантаж.

Ти можеш розмовляти з ними, ставити запитання та консультуватися з ними, коли тобі потрібно.

Доступність є однією з наших головних сильних сторін, і саме це подобається нашим клієнтам у роботі з нами.

Незважаючи на те, що ми маємо глобальну команду, в якій 200 співробітників, включаючи мене як засновника, ми гарантуємо, що ми завжди доступні.

Мій номер WhatsApp відомий, а моя електронна пошта завжди відкрита.

Люди звертаються до мене безпосередньо через Facebook та LinkedIn, щоб поставити запитання та отримати пораду.

Для мене не має значення, чи доставляєш ти товар через нас чи ні.

Саме так я сформував культуру всередині нашої організації і ця філософія на всіх рівнях: від наших менеджерів до нашої операційної команди, команди обслуговування клієнтів, відділу виставлення рахунків, фінансів тощо.

І якщо з якоїсь причини людина, з якою ти намагаєшся зв'язатися, недоступна, не хвилюйся!

Ти можеш поговорити з їхнім менеджером чи навіть зв'язатися зі мною безпосередньо.

У нашій організації завжди є хтось, хто зможе розв'язати твої проблеми та відповісти на твої запитання.

Саме це робить нашу організацію по-справжньому особливою.

Це те, що я ретельно створював та вирощував, створюючи культуру, в якій доступність та оперативність є стовпами нашого сервісу.

Якщо ти маєш проблему, тобі потрібна допомога або ти просто хочеш поділитися своїми думками, ми тут, щоб вислухати та запропонувати необхідні рішення.

Vova: Це дивовижно, чувак!

Отже, прозорість є ключовим моментом і як власник ти створив команду людей по всьому світу, які працюють разом, щоб надавати послуги.

Але що ще більше вражає, так це те, що ти, як і раніше, доступний для своїх клієнтів.

Твоя адреса електронної пошти завжди доступна, і я хотів би поділитися зі своїми читачами всіма способами зв'язку з Unicargo.

Я хочу, щоб вони мали легкий доступ до тебе і твоєї чудової команди.

Рафаель: Звісно, ​​Вово!

Я прагну бути доступним для своєї аудиторії.

  1. Електронна пошта: Refael@unicargo.com

  2. Facebook: https://www.facebook.com/refaelelbaz999

  3. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/refael-elbaz

Для людей це не просто спосіб зв'язатися зі мною, але й можливість для мене дізнатися більше про мою організацію та потреби моїх клієнтів.

Знаєш, що?

Мені справді подобається, коли до мене звертаються клієнти, навіть якщо вони незадоволені нашим сервісом.

Вони дають неоціненний зворотний зв'язок.

Я завжди говорю своїм співробітникам, що незадоволений клієнт — це все одно, що отримати безкоштовну консультацію.

Він показує, що саме потребує покращення, виділяє процеси, що потребують налаштування, і все це безкоштовно!

Це схоже на консультанта, який допомагає нам стати ще кращим.

Ось чому я розміщую тут свою контактну інформацію – адреси електронної пошти, номери телефонів та посилання на соціальні мережі.

Я хочу, щоб клієнти відчували себе комфортно, звертаючись до мене, не тільки для того, щоб поділитися хорошими моментами, але й висловити будь-які проблеми чи галузі, які потребують покращення.

Я вважаю, що таке спілкування є ключем до успіху не лише для нашої організації, а й для будь-якої компанії чи постачальника послуг.

Мені як власнику дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від своїх клієнтів.

Я бачив, як інші власники бізнесу передавали свій бізнес менеджерам.

Але я маю інший підхід до цього!

Я залишаюся на зв'язку з кожним процесом, спілкуючись зі своїми клієнтами та обговорюючи як позитивні, так і негативні відгуки.

Насправді я хочу зосереджуватися на тих галузях, які потребують покращення, тому що саме там ми отримуємо найцінніші уроки.

Тож якщо серед читачів є клієнти, які незадоволені нашим сервісом, то обов'язково пишіть нам!

Я дуже хочу почути вашу думку.

Саме завдяки цим відгукам ми ростемо та продовжуємо надавати виняткові послуги.

Vova: Цікаво дізнатися про тонкощі побудови успішної компанії та про те, яку життєво важливу роль у цьому процесі відіграє довіра.

Завдяки нашій розмові я почув дуже багато інформації, і це цінно не тільки для Unicargo, але й для всіх, хто хоче створити надійну та процвітаючу компанію.

Мені реально приємно бачити, як ти постійно на очах у своїх клієнтів.

Ваша доступність допомагає зміцнити довіру.

Вся справа у прозорості та відкритому спілкуванні, які є основою довірчих відносин.

Я рекомендував би тобі завести свій канал і ділитися цими знаннями.

Це крутий спосіб завоювати довіру навіть поза безпосередньої клієнтської бази.

Коли люди бачать, що ти готовий поділитися цінною інформацією і допомогти іншим досягти успіху, це природно зміцнює довіру та авторитет.

Я бачу, як ці зусилля сприяють загальному успіху твоєї організації.

Код купона Unicargo: VOVA10 дає знижку 10% на перше відправлення з Unicargo.

Також лови Telegram Якова из Unicargo, він говорить російською і допоможемо тобі з посилками товарів по всьому світу.

Скажи що з блогу Вови Евена, Яків зробить відмінні ціни!

Способи оплати з Unicargo?

Vova: Рафаелю, у мене ще питання щодо оплати.

Які існують способи оплати ваших послуг?

Чи приймаються кредитні картки та PayPal?

А хто займається процесом оплати?

Чи є можливість сплатити на сайті? 

Я знаю, що за потреби ми маємо можливість поговорити з твоєю командою, але мені цікаво дізнатися, наскільки цей процес автоматизований.

Рафаель: Коли доходить до виставлення інвойсу, у нас індивідуальний підхід. 

Це не автоматизований процес.

Твій спеціальний менеджер, який знає всі деталі твого вантажу та підтримує з тобою прямий зв'язок, формуватиме рахунок.

Вони розуміють нюанси твоєї конкретної ситуації та можуть гарантувати, що в рахунку будуть точно відображені будь-які додаткові витрати чи коригування, які обговорювалися.

Кілька років тому ми мали окрему команду з виставлення рахунків.

Але через те, що не було розуміння ситуації клієнта, виникали проблеми.

Це призвело до неприємних сюрпризів для наших клієнтів, а це безумовно не той сервіс, який ми хочемо надати.

Тому, щоб вирішити цю проблему та покращити якість обслуговування, ми внесли зміни.

Тепер рахунки створюються вручну тією людиною, яка обробляла твою посилку.

Як тільки буде готовий рахунок, ти отримаєш його на свою електронку.

Ми хочемо зробити процес оплати максимально зручним, тому пропонуємо кілька варіантів.

Ти можеш вибрати оплату за допомогою Payoneer, кредитної картки або банківського переказу.

Ми розуміємо, що наші клієнти знаходяться в різних куточках світу, тому ми маємо банківські рахунки в різних країнах, таких як Ізраїль, США, Канада, Європа та Китай.

Таким чином, у тебе є можливість сплатити зручним способом.

Коли ти отримаєш електронний лист з посиланням на оплату, просто натисніть на неї.

Якщо ти вважаєш за краще платити кредитною карткою, ти будеш перенаправлений на сторінку, де вже вказано суму платежу.

Просто введи дані своєї карти та натисніть платити (Pay).

А якщо ти вирішиш сплатити через Payoneer, тобі буде надано адресу електронної пошти, за якою можна зробити переказ.

У чому секрет Unicargo?

Vova: Щодо питань, я думаю, що ми вже багато чого розглянули.

Ми заглибилися у платежі, вивчили ДНК Unicargo та обговорили, як усе працює.

Рафаель: Абсолютно! Якби мені довелося поставити собі питання, я хотів би знати, в чому секрет секрету, який робить Unicargo таким особливим.

Vova: Як тобі вдалося перетворити Unicargo на успішну компанію з сотнями членів команди й списком клієнтів, підприємств і послуг, що постійно розширюється, в різних країнах?

Це звучить як справжній подвиг!

Це непросто, але мені щиро цікаво дізнатися, що ти вважаєш найважливішими факторами, які сприяли вашому успіху.

Рафаель: Це фантастичне питання, Вово!

Перетворення Unicargo на те, чим вона є сьогодні, було справжньою подорожжю.

Насамперед, велике значення має масштабованість.

Вибір галузі, де є можливості для зростання, закладає основу для успіху.

Але, крім цього, ключовим моментом для нас завжди було забезпечення найкращої якості обслуговування клієнтів.

Обслуговування клієнтів та їх задоволення є основою всього, що ми робимо.

Ця думка завжди у мене в голові.

Я постійно наголошую на цьому перед своєю командою, тому що наш бізнес, як постачальника послуг, обертається навколо обслуговування наших клієнтів.

Це те, що багато підприємців не беруть до уваги, але це суть того, що ми робимо.

Іноді я маскую під клієнта і пробую наші послуги.

Я спостерігаю, як реагує моя команда, як швидко вони відповідають та як вирішують проблеми. 

Як тільки новий клієнт замовляє у нас доставку, я зв'язуюся з ним, не повідомляючи нікому з моєї команди, представляюсь засновником та пропоную додаткову знижку у 100 доларів.

Я стаю їхнім менеджером з логістики, ставлю питання та вбираю їхній досвід роботи в нашій компанії.

І це ключ – постійне покращення.

Завжди є щось, у чому можна стати кращим, і завжди є куди рости.

Це безперервний процес, але саме він рухає нас уперед.

Ми постійно отримуємо відгуки та ідеї з нашого досвіду та використовуємо їх, щоб зробити нашу компанію кращою.

Нас рухає прагнення бути ідеальним.

Vova: Це реально крутий підхід.

Рафаель: Для мене важливо взяти участь і випробувати наші послуги як клієнт.

Ставши клієнтом, а не лише засновником, я можу по-справжньому зрозуміти позицію клієнта та знайти області для покращення.

Vova: Це справді круто, Рафаель.

Вся справа в прозорості та доступності, які починаються з тебе, як власника.

Твоя відкритість задає тон всієї організації, створюючи комфортне та гостинне середовище як для співробітників, так і для клієнтів.

Рафаель: Точно! І знаєте що цікаво?

Коли мої співробітники бачать мене у цих відео, вони знають, що я не тільки власник, а й клієнт.

Це створює відчуття загального розуміння та відповідальності усередині команди.

Vova: Це круто! Це показує, що ти справді працюєш на благо команди.

Коли процеси вдосконалюються і компанія стає сильнішою, це зрештою полегшує її роботу та забезпечує стабільність.

Ти несеш відповідальність не лише за своїх клієнтів, а й за благополуччя своїх співробітників та їхніх сімей.

Рафаель: Обов'язково, Вово! Коли в тебе є компанія та робоче місце, йдеться не лише про сам бізнес.

Йдеться про людей, співробітників, які є основою організації.

Ми несемо відповідальність перед ними, їхніми сім'ями та їхніми грошима.

Ми наймаємо різних людей, з різним досвідом.

У нас є люди віком від 40 до 50 років, які мають багаторічний досвід.

Є у нас і молоді спеціалісти, які тільки розпочинають свій шлях та будують свої сім'ї.

Натомість приходить велика відповідальність.

Створюючи сильну організацію, ми забезпечуємо стабільність наших співробітників.

Клієнти отримують вигоду від виняткового обслуговування та підтримки, які ми надаємо.

Сама організація процвітає та росте, що приносить користь не лише власнику, а й співробітникам.

Прибуткова організація означає, що є можливості для зростання та розвитку.

Наші співробітники мають можливість просуватися кар'єрними сходами, отримувати підвищення та планувати своє майбутнє разом з нами.

Ми створюємо середовище, в якому вони можуть процвітати та рости разом з компанією.

Vova: Мене вражає твоя відданість успіху компанії та зростанню співробітників.

Я сподіваюся, що ти й надалі процвітатимеш разом із Unicargo, Рафаелем.

Код купона Unicargo: VOVA10 дає знижку 10% на перше відправлення з Unicargo.

Також лови Telegram Якова из Unicargo, він говорить російською і допоможемо тобі з посилками товарів по всьому світу.

Скажи що з блогу Вови Евена, Яків зробить відмінні ціни!

Як саме Unicargo може допомогти тобі?

Vova: Незалежно від того, чи хочеш ти відправляти свій товар через Юнікарго чи ні, чи маєш досвід, чи ні, Юнікарго в будь-якому випадку тобі допоможе.

Їхня команда може допомогти тобі відправити твої товари з будь-якої точки світу!

Рафаель: Звісно, ​​Вово! Unicargo завжди поруч, щоб допомогти тобі, де б ти не знаходився.

Ми розуміємо потреби онлайн-продавців, такі як складування, виконання, дистрибуція, автоперевезення та навіть зворотна логістика.

Ми забезпечимо тебе на кожному етапі логістичного ланцюжка електронної комерції!

Незалежно від того, чи продаєш ти на Amazon, Walmart, Target або через Shopify, чи використовуєш ти центр виконання замовлень, чи робиш це самостійно, ми є надійним партнером, який допоможе тобі з усіма логістичними процедурами.

Ми знаємо всі тонкощі митних процедур, правила та виходи на нові ринки.

Ти можеш довірити нам вирішення всіх складних завдань та зосередитись на розвитку свого бізнесу.

Unicargo є ідеальним місцем для підприємств електронної комерції, що пропонує широкий спектр послуг для задоволення твоїх потреб у доставці.

Від зберігання та переміщення твоєї продукції до проходження митниці та виходу на нові ринки — ми маємо досвід, який зробить твій логістичний шлях успішним.

Vova: Рафаелю, дякую за цю розмову.

Це було справді круте занурення у внутрішню роботу компанії та розкриття секретів побудови сильної команди.

Мені приємно бачити, як далеко просунулась Unicargo з того часу, як ми вперше почали працювати разом у 2017 році.

Час летить, чи не так?

Я впевнений, якби ми могли зробити стрибок у часі, ми були б вражені тим, як усе змінилося і змінилося.

Дякую, що поділився з нами своїми думками та досвідом.

Сподіваюся, ви далі зростатимете все вище і вище!

Рафаель: Дякую!

Було дуже приємно поринути у світ Unicargo та обговорити, що потрібно для побудови успішної компанії.

Я радий, що тобі було цікаво, і сподіваюся, що читачам та глядачам також.

Vova: Ще раз дякую, Рафаелю. 

Спеціальна пропозиція Unicargo: оптимізація твого логістичного ланцюжка поставок

Завдяки моїй нещодавній розмові з Рафаелем, він захотів надати спеціальну пропозицію виключно для моїх читачів.

Уяви собі, що ти отримуєш безкоштовний аудит твого логістичного ланцюжка поставок, щоб оптимізувати операції та підвищити ефективність.

Код купона Unicargo: VOVA10 дає знижку 10% на перше відправлення з Unicargo.

Також лови Telegram Якова из Unicargo, він говорить російською і допоможемо тобі з посилками товарів по всьому світу.

Скажи що з блогу Вови Евена, Яків зробить відмінні ціни!

У них також є корисний Телграм канал про логістику на Амазон.

Не пропусти можливість оптимізувати свою діяльність та заощадити на вартості доставки.

Це був Вова Евен!

Скоро побачимось!

Table of Contents
  1. Рафаель Ельбаз – засновник Unicargo
  2. Що таке Unicargo та чим він може тобі допомогти?
  3. Як працює спілкування з Unicargo?
  4. Як почати працювати з Unicargo?
  5. Коли настає час оплати Unicargo?
  6. Як ти можеш стежити за статусом доставки?
  7. Способи оплати з Unicargo?
  8. У чому секрет Unicargo?
  9. Як саме Unicargo може допомогти тобі?
  10. Спеціальна пропозиція Unicargo: оптимізація твого логістичного ланцюжка поставок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!