Як виділити свій продукт на Amazon, щоб виграти в конкурентній ніші

Vova Even Apr 12, 2024
10 People Read
як виділити свій продукт на амазон
Table of Contents
  1. Дізнайся, як виділити свій продукт на Amazon
    1. Що таке диференціація та чому вона важлива?
    2. Коли диференціація працює?
    3. Коли диференціація не працює?
    4. Як диференціювати свій продукт на Amazon?
    5. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Дізнайся, як виділити свій продукт на Amazon

Вітання! Розказати тобі, як виділити свій продукт на Амазоні?

Процес покращення продукту та “виділення” продукту називають диференціацією.

Вона допомагає твоєму продукту виділитися серед конкурентів.

Диференціація дозволяє продавати продукцію за вищою ціною, при цьому підвищується рівень лояльності клієнтів.

У цій статті я розповім про кілька чудових стратегій, які ти можеш юзати, щоб виділити свій продукт на ринку.

Крім того, я дам тобі кілька цінних порад та рекомендацій, які допоможуть збільшити продаж!

Не любиш читати?

Не біда (ось мій видос англійською)!



Мене звуть Вова Евен, і я працюю продавцем на Amazon із 2016 року.

Що таке диференціація та чому вона важлива?

Диференціація означає пропозицію твоїм покупцям унікальних властивостей продукту, яких немає конкурентів.

Диференціація буде корисною, якщо ти продукт вимагає будь-яких поліпшень.

Давай розберемося в цьому прикладі.

Ми продаємо штопор.

Для відкриття вина механічним штопором ми докладаємо багато сил.

А якщо ми створимо електричний штопор, то спростимо завдання покупцям і, таким чином, зможемо виділитися серед конкурентів.

Таким чином ми зможемо підняти ціну!

Диференціація вирішення всіх проблем?

Багато експертів вважають, що це може бути потужним інструментом, але його ефективність залежить від багатьох факторів.

Давай подивимося, що впливає цей процес?

Коли диференціація працює?

Тут дуже важливо зрозуміти, чого не вистачає покупцю.

Тобі потрібно знайти ідеальний баланс між покращенням та виділенням продукту!

Коли диференціація не працює?

Іноді бувають ситуації, коли диференціація не працює

Це може виникнути з таких причин:

  1. Твій продукт уже унікальний – Якщо продукт вже унікальний і пропонує те, чого не пропонує жоден інший продукт на ринку, диференціація може не спрацювати.

    Додавання тулів або зміна дизайну може заплутати або навіть відштовхнути клієнтів.

  1. Твій продукт надто загальний – Якщо продукт вже є базовим і не пропонує особливих можливостей для покращення, диференціація може бути не найкращою стратегією.

  1. Твоєї цільової аудиторії все одно – Якщо твою цільову аудиторію не цікавлять нові функції чи покращення, які ти робиш, диференціація не матиме успіху.

    Перед тим, як запустити процес покращення, проаналізуй, чи варто воно того?

Проаналізувавши ці моменти, ти зрозумієш, чи буде диференціація правильною стратегією для твого бізнесу.

Результати роботи над продуктами ти зможеш побачити за відгуками та рейтингами!

Як диференціювати свій продукт на Amazon?

Як продавець Amazon, ти знаєш, що досягти продажів, це цілий квест))

Для збільшення продажів існує дуже багато прийомів та лайфхаків.

Тепер давай подивимося, як ти можеш вирішити проблеми із продуктом?

1. Усунення недоліків

Якщо ти бачиш негативні відгуки про свою нішу, використовуй їх у своїх інтересах.

Визнач проблемні місця та знайди шляхи їх вирішення.

Helium 10 має чудовий інструмент під назвою Review Insights.

З його допомогою, ти можеш зайти на будь-який лістинг та завантажити відгуки за критеріями, які цікаві.

Цей інструмент показує слова, що часто повторюються.

Таким чином, тобі буде легко знайти недоліки в товарі.

Review Insights частина розширення для Chrome від Helium 10.

Ось його покроковий відео огляд розширення, а за посиланням вище блог пост з повним оглядом.

Завантажити Helium 10 розширення безкоштовно можна ось тут.

А отримати безкоштовний Helium 10 аккаунт та знижки можна ось тут.


2. Додай унікальні функції

Додавання унікальних функцій – чудовий спосіб виділити продукт.

Наприклад, якщо ти продаєш зимові капці для дому, то додай до них функцію для обігріву ніг (якщо таке взагалі можливе)!

Або якщо ти продаєш гребінці для волосся, то додай функцію, яка дасть покупцеві можливість легко почистити гребінець.

3. Покращ якість товару

Покращення якості твого продукту може круто підняти продаж.

Зосередься на якості матеріалів, упаковки та дизайну.

Наприклад, все роблять ножі з пластиковою ручкою, а ти зроби з металевою))

4. Покращ обслуговування клієнтів

Обслуговування клієнтів є найважливішим чинником підвищення лояльності клієнтів.

Намагайся якнайшвидше відповідати на запитання клієнтів, будь з ними ввічливим!

5. Створи найкращий лістинг

Лістинг це основа твого товару.

Адже без нього ти просто не зможеш продати товар))

Щоб лістинг приваблював клієнта, там мають бути якісні фото та текст.

У лістингу має бути зазначено, який "біль" клієнтів закриває твій продукт.

Наприклад, припустимо, що ти продаєш ножиці.

Що ти можеш зробити, щоб люди купували у тебе?

Сфоткати гострі леза?

Але все так роблять.

Ні для кого не секрет, що гострі та міцні леза необхідні будь-яким хорошим ножицям.

А якщо, наприклад, показати, що ножиці легко можуть різати салат і курку?

Або вони є абсолютно безпечними для дітей? І.т.д...

Такі лайфхаки допоможуть тобі покращити продаж у рази!

А ось посилання на безкоштовний курс з оптимізації Амазон лістингу.

Курс англійською.

6. Об'єднай продукти разом (bundle)

Ще один спосіб збільшити твої продажі – об'єднати твої продукти разом.

Ця стратегія полягає у об'єднанні двох або більше продуктів, які часто купуються разом.

Об'єднання може полегшити клієнтам пошук того, що потрібно, та заощадити їм час та гроші.

Більше того, це також може допомогти тобі відрізнити твою продукцію від продукції конкурентів та створити унікальні пропозиції, що виділяються на ринку.

Для початку ти можеш використовувати такі інструменти, як Black Box Helium 10, щоб визначити, які продукти зазвичай купуються разом.

7. Додай варіації

Якщо твій продукт поставляється в різних розмірах або кольорах, створення різних варіантів може стати хорошим способом залучити більше покупців.

Ти можеш використовувати відгуки покупців, щоб зрозуміти, які розміри чи кольори мають великий попит.

Ця стратегія може допомогти тобі запропонувати покупцям більше можливостей та зробити продукт привабливішим.

8. Інвестуй в упаковку продукту

Інвестиції в упаковку продукту також можуть підвищити цінність продукту.

Наприклад, використання упаковки та коробки преміум-класу може допомогти твоєму продукту виглядати більш елітно.

З чудовою упаковкою в Китаї зможе допомогти мій друг Саймон з EcoBrothers.

9. Запропонуй безкоштовну електронну книгу

Якщо ти додаси безкоштовну книгу (eBook) до свого продукту, це буде дуже круто!

Це просто PDF файл.

Наприклад, якщо ти продаєш ножиці, ти можеш запропонувати електронну книгу з десятьма смачними рецептами, які можна приготувати за допомогою ножиць.

10. Створи привабливий вкладиш

Створення привабливої ​​вкладки також допоможе виділити твій продукт.

Запропонуй людям гарантію!

Наприклад, на першій стороні вкладки може бути фото продукту та інструкція, а на іншій QR-код.

Просканувавши його ти можеш запросити пошту покупця, щоб він отримував повідомлення про знижки або акції.

Висновок

Диференціація є важливим інструментом, який ти можеш використовувати для свого бізнесу.

Диференціація може виявлятися у багатьох формах: додавання унікальних функцій, покращення якості, покращення обслуговування покупців, усунення недоліків у продукті, об'єднання продуктів у мережі, пропозиція варіацій, інвестиції в упаковку продукту та пропозиція електронної книги.

Якщо в тебе немає можливості вкласти багато грошей у покращення продукту, то спробуй хоча б апгрейднути лістинг.

Це 100% не завадить тобі!

На цьому все!

Дякую, що залетів у мій блог.

Скоро побачимося

Бувай!

Table of Contents
  1. Дізнайся, як виділити свій продукт на Amazon
    1. Що таке диференціація та чому вона важлива?
    2. Коли диференціація працює?
    3. Коли диференціація не працює?
    4. Як диференціювати свій продукт на Amazon?
    5. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!