Як вийти в плюс із першої книги на Amazon KDP

Vova Even Nov 07, 2025
0 People Read
Як вийти в плюс із першої книги на Amazon KDP
Table of Contents
  1. Результати роботи 3-х книг за перший місяць
  2. Крок 1: Правильний вибір ніші
  3. Крок 2: Розрахунок потенційного доходу
  4. Приклади розрахунку Книги №1 з ціною 18.99$
  5. Приклад розрахунку №2 Книга за 20.99$
  6. Як нам масштабувати прибуток?
  7. Крок 3: Професійна обкладинка та якісний контент
  8. Крок 4: Запуск реклами та перші продажі
  9. Як правильно запускати рекламу?
  10. Підсумки: як отримати прибуток від першого продажу книги!

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт!

Мене звуть Вова, і я продавець на Амазон.

Запуск першої книги на Амазоні здається дуже складним процесом і не завжди успішно проходить.

Щоб розібрати цей момент, я вирішив запросити на наш блог Амазон продавця Дашу (Посилання на Ютуб Даші).

Вона є досвідченим продавцем у сфері Амазон КДП (Amazon KDP) вже кілька років!

Якщо ти хочеш уникнути помилок, не злити гроші на рекламу і відразу вийти в плюс, то цей блог пост точно для тебе!

Даша має групу книжкових продавців у Телеграм.

Туди ти можеш звернутися з будь-якого питання, і фахівці

обов'язково допоможуть!

Крім цього, у Даші є курс по Амазон KDP.

Промокод VOVA10 = 10% знижки на курси Даші)!

У ньому структурно розповідається, як працює Амазон КДП, як створити свою першу книгу та запустити її!

Поїхали!

А трохи нижче буде відео від Даші, на якому ми базували цей блог пост.

Результати роботи 3-х книг за перший місяць

Подивимося на перший кейс Даші.

Тут у нас реклама в перший місяць запуску 3-х книг складала 556 $ на ринку США.

І приблизно 200 $ на ринку Англії та Канади.

Книги було опубліковано 2 січня 2025 року.

У цьому кейсі Роялті становило 1220 $.

Роялті – це не чистий прибуток.

Щоб зрозуміти чистий прибуток, нам потрібно з Роялті відняти витрати на рекламу.

В результаті чиста маржа вийшла 520 $ у перший місяць.

На рекламу ми витратили 700 $, відсоток реклами Амазон PPC становив 57%.

Насправді це круті результати!

Важливо те, що ці 3 книги вже першого місяця принесли чистий прибуток.

Так, це не багато.

У нас є книги, які приносять щонайменше 1000 доларів на місяць.

Але це результати лише за перший місяць.

З кожним місяцем вони будуть дедалі більше.

Цей експеримент ми провели спеціально, тому що я часто чую таке запитання:

– Чи може книга приносити прибуток першого місяця?

Як бачите, може))

Я часто говорю, що відсоток реклами має бути приблизно 30%, а у нас 57%.

Це перший місяць роботи.

Як показує практика, згодом відсоток реклами знижується на потрібні показники.

Але чи буде це 30% за вартості книги 18$ у 2025 році?

Давай розберемо!

Відкриваємо рекламний кабінет у США, вибираємо дати з 1 січня по 5 лютого:

Книга та реклама були запущені з 2 січня, але перші охоплення (impressions) ми отримали лише 5 січня.

Це нормально, тебе не одразу побачать кілька тисяч продавців.

На момент 4 лютого ми мали 5860 охоплень.

Насправді не завжди треба бігти за великою кількістю охоплень.

У нас були кейси, де було мало охоплень, але водночас багато продажів.

Бувають кейси, де багато охоплень і мало продажу.

Це дуже специфічна річ.

Ми беремо середні дані і щоб зрозуміти, які нам тобі потрібні, я завжди рекомендую рахувати математику.

Але варто пам'ятати, що не завжди твоя математика збігатися з реальними цифрами.

Повертаємось до нашого кабінету!

На день ми витрачали приблизно 25$.

У налаштуваннях ми залишали необмежений бюджет реклами.

Амазон не знімає відразу по 100 $, 200 $ на день.

Він поступово збільшує бюджет.

Ти можеш простежити це за рожевими стовпчиками.

Необмежений бюджет – це та штука, яку ми використовуємо лише першого місяця.

Якщо в тебе не зростають показники, швидше за все, книга просто не цікава читачам.

Якщо вона нецікава, то Амазону немає сенсу її просувати.

Адже є інші продавці, які цікаві на ринку та Амазону, є сенс їх просувати та заробляти на рекламі та продажу.

Усі дії Амазона спрямовані отримання максимальної прибутку лише собі.

Тому він просуває тих, у кого хороші продажі та інтерес на ринку.

Якщо ти подивишся на скрін вище, побачиш, що ACOS склав 24% і було 139 замовлень.

По рекламі ми отримували 3-4 продажі і зараз це приблизно 7-8 продажів.

Тепер давай подивимося статистику нижче:

Ми отримали 777 кліків та 139 замовлень.

Якщо поділимо ці цифри, то отримаємо цифру 6.

Що ми порахували? 

Все просто, нам потрібно 6 кліків, щоб отримати 1 продаж.

У принципі, це хороший показник.

Його не завжди можна досягти на старті.

За статистикою, на 1 продаж потрібно 8-10 кліків.

Якщо ти тільки починаєш і в тебе не такі показники, то не хвилюйся.

Це нормально.

Ми отримали такі цифри, бо я у книжковому бізнесі вже 2 роки та мій партнер із 2018 року.

Ми маємо великий досвід у цій сфері.

На цьому обліковому записі середній СРС 0.76$.

У своїх відео я говорила, що у нас середня СРС 0.50 $.

Щороку ціни зростають, і Амазон не виняток.

Тому, у перші місяць показник 0.76 $.

Якщо говорити про покращення реклами, що тут можна зробити? 

Ми звернемо увагу на Top of Search.

Що це таке?

Це відсоток показу реклами у першій частині пошуку по 100% інших конкурентів.

Загалом тут не все так погано.

У нас є моменти, де цей показник менший за 5%.

22% та 28% це круті результати та 7%, 8% теж непогано.

Якщо ми звернемо увагу, то CTR для показників менше ніж 5% у нас невисокий.

Усього 0.24% та 0.25%.

Я рекомендую тримати CTR приблизно на 1%.

Чим краще буде CTR, тим крутіша конверсія і нижче СРС, ну і як результат, більше продажів.

Якщо ми подивимося вартість СРС, то тут приблизно однакові показники.

Тут потрібно враховувати, що обліковий запис новий і ми запустили на ньому три книги.

Амазон не даватиме тобі знижки відразу на першому місяці.

За нашими спостереженнями, на це потрібно щонайменше 3 місяці

Вже немає таких знижок, щоби Амазон давав щось по 0.50 центів.

Таке буває тільки на акаунтах, які давно вже використовують рекламу.

Що тут можна зробити? 

Якщо CTR низький, менше 1%, то над обкладинкою потрібно попрацювати.

Що таке CTR (Click through rate)?

Це показник клікабельності, тобто скільки людей натискають на продукт.

Якщо на нього мало натискають, треба щось робити із обкладинкою.

Далі, у нас йде 37 000 переглядів та 89 кліків:

Це дуже мало, відповідно, у нас CTR 0.24%.

Тобто люди бачать книгу і їм не подобається обкладинка.

Чому? 

Дуже важко сказати.

Ми вже давно у цій сфері і не завжди нам вдається вгадати з обкладинками.

Тому, якщо ви вперше запускаєте книгу та погані метрики, не варто переживати.

Це нормально!

У нас із 3-х книг одна не зайшла до ніші.

Отже, потрібно переробити обкладинку.

Погляньмо на вартість бідів.

Зверніть увагу, що у нас ціна починається з 0.25$ і максимальний бід 1$.

Навіть через такі невисокі біди, наші книги роблять продажі і в перший місяць, вони вже вийшли в плюс.

Який тут висновок?

Необов'язково бустити рекламу та ставити найвищі ставки!

Це дуже часта помилка продавців.

Ми мали випадки, коли люди ставили біди по 4-5 доларів.

Як наслідок, витрати на рекламу були величезні.

Амазону пофіг, які біди ви поставите, він у будь-якому випадку зароблятиме на вас.

Але нам це важливе.

Наша мета – продавати книжки максимально вигідно із низькими витратами на рекламу.

Що потрібно зробити для успішного запуску книги із прибутком у перший місяць?

Крок 1: Правильний вибір ніші

Це основа успіху))


Головна помилка новачка: писати книги без попиту чи ніші із високою конкуренцією.

Тобі потрібно знайти баланс, де попит та низька конкуренція.

Як знайти таку нішу?

Обов'язково використовуй програми, наприклад, Helium 10 або Publisher Rocket для аналізу.

Посилання на безкоштовний акаунт та знижки для Helium 10!

У нас є гарні знижки для Хеліума.

По промокоду VOVA10 ти можеш отримати знижку -10% для планів Хеліум 10 НАЗАВЖДИ!

Промокод VOVA6M20 дає знижку -20% на 6 місяців.

Обов'язково перевіряйте продукт BSR (Best Sellers Rank).

Аналізуйте ключові слова, тобто нам потрібно зрозуміти, скільки людей шукають книги на цю тему.

Можливо, ти обрав тему, де всього 100 людей шукають за місяць твою книгу і як результат продажу там не буде.

Водночас аналіз конкурентів також дуже важливий.

Зверніть увагу на відгуки, обкладинки, лістинги.

Це шанс для вашої книги виділиться на тлі конкурентів.

Ось, наприклад, відео із Дашиного каналу про те, як аналізувати конкурентів на Амазон КДП.

Крок 2: Розрахунок потенційного доходу

Перед тим, як писати книгу, треба порахувати математику.

Це потрібно для того, щоб зрозуміти, чи слід продовжувати у цьому напрямку.

Не вір історіям про те, що можна написати будь-яку книгу та заробити на Амазоні по ній без вкладень, це все мрії.

Вона так не працює.

Я вище вже показувала, скільки грошей ми витратили на рекламу, тільки на неї 700 доларів пішло.

А якщо ти новачок без досвіду, можеш витратити на рекламу і вдвічі більше.

Давай подивимося на формулу заробітку на книзі:

Ціна книги - собівартість - реклама = чистий прибуток.

Середня вартість Paperback книги 18-20 $.

У 2023 та 2024 я рекомендувала ставити ціну 18 доларів за книгу.

Зараз на ринку ситуація змінилася, і я рекомендую ставити ціну 20 $.

Чому? 

З цією ціною ти можеш бути максимально доступним та конкурентоспроможним і при цьому щось заробляти.

Орієнтовний роялті в цьому випадку буде $7.24-8.44.

Окупність реклами: якщо на кожен продаж йде не більше 6 $, то ти вже в плюсі.

Приклади розрахунку Книги №1 з ціною 18.99$

  • Ціна книги: 18.99$

  • Твій роялті: 7.24$

  • Середня ціна кліку в рекламі: 0.79 $ (ці дані ми взяли з нашого кейсу)

  • Якщо кожні 6-8 кліків дають продаж, значить вартість продажів 4.74-6.32$

  • Чистий прибуток: 0.92-2$ з книги (продаж тільки через рекламу, без органічного продажу)

При розрахунку завжди закладай ризики

Зазвичай органічні продажі становлять 20%-50%, але ніхто не знає, чи реально це буде 20%.

Можливо, у тебе взагалі не буде органічних продажів.

Ці показники дуже динамічні.

Наприклад, першого тижня у тебе було 50% продажів через органіку, а наступного 10%.

У розрахунку завжди закладай свій прибуток лише з рекламних продажів.

У нас є обліковка, де книга за місяць отримала всього 2% органічних продажів і ми дуже круто там заробили.

Чому?

Тому що у розрахунках були органічні продажі.

Тобі потрібно порахувати, скільки витратити на рекламу, щоб встановити вартість книги.

Не треба дивитися ціни конкурентів!

Порахуй так, щоб ти навіть без органічного продажу був завжди в плюсі.

Дуже багато продавців нічого не заробляють з книги, але ставлять ціну на кілька доларів нижче, ніж у конкурентів.

Чому? 

Таким чином вони можуть набирати рейтинг, відгуки і т.д.

Приклад розрахунку №2 Книга за 20.99$

Не хвилюйся, що твою книгу за 20 доларів ніхто не купуватиме.

Для американського ринку кілька доларів не має значення.

Давайте розбирати!

  • Вартість книги: 20.99$

  • Ваш роялті: 8.44$

  • Середня ціна кліку в рекламі: 0.79 $

  • Якщо кожні 6-8 кліків дають продаж, значить вартість продажів 4.74-6.32$

  • Чистий прибуток: 2.1-3.7$ з книги (продаж тільки через рекламу, без органічного продажу)

Як нам масштабувати прибуток?

Якщо книга приносить 2-3.7$ з продажу, то при 100 продажах (3 продажі на день) на місяць, твій чистий прибуток буде 200-370 $.

При 500 продажах на місяць (16 продажів на день), це буде 1000-1850 $.

Це не так багато, ми маємо кейси, де ми з реклами отримуємо 50-55 продажів на день!

Як ти бачиш, з однієї книги можна заробляти 1000 $, 2000 $, 3000 $.

Для цього потрібно прорахувати математику та правильно налаштувати рекламу.

Крок 3: Професійна обкладинка та якісний контент

Дуже важливий крок, це професійна обкладинка та контент А+.

Амазон – це візуальна платформа, тут покупці дивляться на фото.

Професійна обкладинка – це 50% успіху книги.

Для створення обкладинки слід звернутись до професіоналів.

Знайти їх можна на сайті фрілансерів, наприклад Upwork або Fiverr.

Вартість такої обкладинки приблизно 50-150 $.

Ми обкладинки для книг оформляємо від українських дизайнерів!

Скажи, що від Даші, фахвці допоможуть і зроблять хороші ціни.

Замовити обкладинку для книги від Create Book Amazon KDP

Обов'язково проведи тестування A/B! Хороша програма для А/

В тестів (ще перед запуском книги на Амазон) ProductPinion

Нам потрібно зрозуміти, яка обкладинка клікабельна та цікава покупцеві.

Як пам'ятаєш, у нас за результатами реклами CTR був 0,24%.

Нам це не підходить!

Тому потрібно пробувати щось нове.

Ще одна штука, яку важливо сказати: Амазон бореться з неякісним контентом, включаючи ШІ!

Тому книги, які мають багато негативних відгуків, просто не просуваються.

Навіть якщо ти дуже сильно просуватимеш рекламу, все одно Амазон не показуватиме її покупцям.

Якісний контент та правильна реклама приведуть до успіху!

З кожним місяцем прибуток від книги зростатиме, але це не безмежна історія!

Максимальний прибуток з книги, яку ми отримували, склав 5000 $.

Ще про тему ШІ: не використовуй тексти з ChatGPT та інших нейромереж.

Використовувати штучний інтелект дуже комфортно, але ніколи не роби просто копіювати-вставити.

Завжди покращуй та змінюй наповнення.

Роби структуру книги зручною!

Розмісти заголовки, списки, фото.

Чим якісніша книга, тим більше позитивних відгуків.

Відповідно, Амазон більше просуває товари із позитивними відгуками.

Крок 4: Запуск реклами та перші продажі

Реклама – це шлях успіху.

Не варто сподіватися лише на органіку, покладайся на рекламу.

Без реклами твою книгу побачать одиниці людей, і з рекламою – тисячі!

Це факт, який знають усі селери.

Як правильно запускати рекламу?

Перший важливий пункт – це низькі біди.

Ну і також Вова радить почитати про безкоштовний майстер-клас з Амазон рекламу у блозі, цей корисний пост допомогли зробити хлопці з рекламного агентства Unitix.

Я рекомендую ставити бід 0.30-1 $.

Цього вистачить для того, щоби приносити дохід.

Нам потрібно додати 10-15 ключових слів із високим запитом.

Як показує практика, немає сенсу додавати 50 ключових слів у рекламу.

Чому? 

На кожен ключ нам потрібно отримати щонайменше 15-20 кліків.

Є різниця, щоб отримати 15 кліків на 10 ключових слів або 50.

Контролюємо ACOS!

Якщо відсоток АКСОС перевищує 35-40%, потрібно оптимізувати рекламу.

Не варто витрачати час і чекати, що АКОС покращиться сам по собі!

Ну і звичайно вимикаємо ключі, які не приносять продажів.

Наша основна мета на першому тижні: отримати 10-15 продажів!

З таким стартом Амазон почне просувати книгу в органіці.

Підсумки: як отримати прибуток від першого продажу книги!

Давай підсумуємо все, що ми розібрали вище.

Щоб вийти в плюс із першої книги нам потрібно:

  • Підрахувати рентабельність до публікації

  • Створити якісний контент та професійну обкладинку

  • Запустити правильну рекламу з першого дня

  • Аналізувати та покращувати результати

Це найважливіші кроки, що приведуть до результату!

Якщо ти хочеш більш поглиблено дізнатися про стратегію розвитку книг на Амазоні, то я рекомендую приєднатися до платного курсу із запуску книг на Amazon KDP .

(За промокодом VOVA10 = 10% знижки на курси Даші) 

Крім цього, підписуйся на Ютуб каналі Даші, там дуже багато безкоштовних ресурсів для вивчення.

І якщо тобі цікаво ком’юніті інших продавців у сфері KDP, то приєднуйся у групу Телеграм Book Business Amazon KDP!

Бувай!

Table of Contents
  1. Результати роботи 3-х книг за перший місяць
  2. Крок 1: Правильний вибір ніші
  3. Крок 2: Розрахунок потенційного доходу
  4. Приклади розрахунку Книги №1 з ціною 18.99$
  5. Приклад розрахунку №2 Книга за 20.99$
  6. Як нам масштабувати прибуток?
  7. Крок 3: Професійна обкладинка та якісний контент
  8. Крок 4: Запуск реклами та перші продажі
  9. Як правильно запускати рекламу?
  10. Підсумки: як отримати прибуток від першого продажу книги!

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!