Освоєння Amazon PPC: Покроковий Туторіал За Збільшенням Продажів - intelliRANK

Vova Even Mar 21, 2025
2 People Read
засвоєння амазон ррс intelliRANK
Table of Contents
  1. Чому PPC є важливим для продавців Amazon?
  2. Як створити стратегію Amazon PPC
    1. 1. Тестування
    2. 2. Дослідження
    3. 3. Управління бюджетом
    4. 4. Тривалість кампанії
    5. 5. Типи кампаній
    6. 6. Безперервний аналіз та моніторинг
  3. Розуміння типів кампаній Amazon PPC
    1. 1. Sponsored Products Ads (Реклама спонсованих продуктів)
    2. 2. Sponsored Brands Ads (Реклама спонсорованих брендів)
    3. 3. Sponsored Display Ads (Спонсоровані медійні
    4. оголошення)
    5. 4. Sponsored TV Ad (Спонсорована телевізійна реклама)
  4. Найефективніша тактика PPC для продавців Amazon
    1. 1. Почни з ключових слів з довгим хвостом
  5. 2. Цільові альтернативні чи непрямі ключові слова
  6. Ключові метрики для моніторингу успіху Amazon PPC
    1. 1. Impressions (Охоплення)
    2. 2. Clicks (Кліки)
    3. 3. Attributed Sales (Пов'язані продажі)
    4. 4. Вартість продажу реклами (ACoS)
    5. 5. Окупність витрат на рекламу (RoAS)
  7. Розділи ключові слова на окремі кампанії
  8. Висновок: почни оптимізувати свою PPC-рекламу на Amazon вже сьогодні.

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Ринок Amazon стає все більш конкурентним, тому продавцям потрібні нові способи виділитися на ринку, одним із таких способів буде надійна стратегія PPC. 

Amazon PPC - це потужний інструмент, який дає брендам,

агентствам та продавцям орієнтуватися на певні ключові слова,

створюючи рекламу, яка з'являється у результатах пошуку та лістингах конкурентів.

Це робить твої продукти видимими для потенційних покупців у точках продажу, сприяє збільшенню конверсій та допомагає випереджати конкурентів.

У цьому туторіалі ми познайомимо тебе з основами Amazon PPC: від розуміння її важливості до створення кампаній із високою конверсією.

Цей пост був створений за допомогою моїх друзів і продавців Amazon з компанії intelliRANK

Круті фахівці для запуску продуктів Amazon, а також багато чого ще. 

Використовуй код VOVA10, щоб заощадити 10% на своїх послугах

Ось ще мій чесний огляд сервісів intelliRANK.

Чому PPC є важливим для продавців Amazon?

Кількість онлайн покупок на Amazon постійно зростає, у брендів та продавців електронної комерції з'являється низка можливостей, якими можна скористатися.

Проте зі зростанням роздрібного онлайн-трафіку зростає і конкуренція. 

2024 року ефективна рекламна стратегія буде не просто вигідною плюшкою — вона необхідна для бізнесу Amazon будь-якого розміру.

PPC на Amazon допомагає продуктам виділитися серед сотень мільйонів лістингів.

За допомогою реклами ти охоплюєш більше людей, підвищуєш свою видимість і, найголовніше, збільшуєш продаж.

Як створити стратегію Amazon PPC

1. Тестування

Це важлива частина розробки ефективної стратегії PPC.

Почни з експериментування з типами рекламних кампаній PPC, включаючи Sponsored Product (спонсоровані продукти),

Sponsored Brand (спонсоровані бренди) та Sponsored Display (спонсоровані медійні оголошення). 

Спробуй auto та manual targeting на ключові слова, щоб побачити, який підхід дає найкращі результати для твого бренду.

2. Дослідження

Детальне дослідження ключових слів є основою будь-якої успішної кампанії PPC.

Використовуй такі інструменти, як Helium 10, щоб визначити як пов'язані ключові слова, так і продукти конкурентів, які можуть вплинути на твою стратегію. 

Шукай ключові слова з високим рівнем пошуків та низькою конкуренцією які можуть призвести до конверсій.

3. Управління бюджетом

Розподіляй свій бюджет стратегічно, виходячи з важливості та ефективності ключових слів. 

Для високопріоритетних ключових слів з високою конверсією розглянь можливість встановлення ставки на 50–100 % вище за стандартні ставки, щоб підвищити видимість лістингу.

Для більш широких і менш ефективних ключових слів зберігай ставки на 20–50 % нижче за стандартні ставки, щоб заощадити гроші.

4. Тривалість кампанії

Запусти рекламні кампанії щонайменше на 2 тижні, перш ніж вносити будь-які коригування.

Це дає достатньо часу для збору даних про ефективність та допомагає тобі приймати обґрунтовані рішення під час оптимізації кампаній.

5. Типи кампаній

Використовуй дані своїх автоматичних кампаній для аналізу мануальних компаній. 

Наприклад, ключові слова, які добре працюють в автоматичних кампаніях, можна додати до мануальних, для більш цілеспрямованої роботи. 

Переконайся, що всі ключові слова, які ти плануєш змінити чи видалити, отримали щонайменше 10 кліків перед внесенням змін.

6. Безперервний аналіз та моніторинг

Регулярно переглядай звіти з реклами – в ідеалі раз на тиждень.

Це дозволяє тобі постійно оптимізувати кампанії, додаючи нові ключові слова, унеможливлюючи неефективні та коригуючи ставки.

Якщо ти стежитимеш за цими показниками, твої кампанії залишаться ефективними та прибутковими.

До речі, ми говорили з Шимоном про грамотну оптимізацію. 

Розуміння типів кампаній Amazon PPC

Amazon пропонує 4 основні типи PPC-кампаній, кожен з яких має унікальні переваги:

1. Sponsored Products Ads (Реклама спонсованих продуктів)

Це найпоширеніші типи реклами Amazon PPC.

Вони з'являються в результатах пошуку та на сторінках.

Ці оголошення дуже ефективні для стимулювання прямих продаж та часто є відправною точкою для більшості продавців.

Часто ти можеш бачити у видачі позначку SP (Sponsored Product), це означає, що для цього продукту включена реклама.

2. Sponsored Brands Ads (Реклама спонсорованих брендів)

Цей тип об'яв доступний лише для продавців із зареєстрованим брендом.

Реклама спонсорованих брендів призначена для підвищення впізнаваності бренду шляхом демонстрації кількох продуктів. 

Вони мають більш привабливу візуальну складову і можуть з'являтися у верхній частині результатів пошуку Amazon у вигляді банерів, або нижче по сторінці у вигляді відосів.

Вони ідеально підходять для продавців, які хочуть підвищити впізнаваність бренду та просувати асортимент продукції.

3. Sponsored Display Ads (Спонсоровані медійні

оголошення)

Sponsored Display Ads доступні лише продавцям із брендом. 

Вони дозволяють продавцям зробити ретаргетинг клієнтів, які шукали подібні продукти на Амазоні та за його межами. 

Ці оголошення можуть з'являтися на партнерських сайтах Amazon, включаючи Google, Facebook та в різних мобільних програмах, що розширює охоплення за межі платформи Amazon.

4. Sponsored TV Ad (Спонсорована телевізійна реклама)

Тут теж потрібний бренд.

Вони дозволяють продавцям Amazon показувати відео контент на популярних платформах, таких як Freevee та Twitch від Amazon, використовуючи великі дані про покупки аудиторії. 

Завдяки опціям інтерактивних функцій, таких як QR-коди та інструменти для відстеження ефективності, ти можеш легко створювати та оптимізувати кампанії для залучення клієнтів.

Найефективніша тактика PPC для продавців Amazon

Після того, як ти освоїв основи Amazon PPC, настав час поговорити про стратегії збільшення продажів і рентабельності інвестицій. 

Ось дві перевірені тактики, які допоможуть тобі домінувати на ринку Amazon:

1. Почни з ключових слів з довгим хвостом

Ключові слова з довгим хвостом — це конкретні фрази, які зазвичай мають нижчу конкуренцію та вищий купівельний намір.

Тобто у цих ключах люди точно описують свій запит у продукті.

Почавши з них, ти зможеш легше досягти початкових продажів. 

У міру того, як твій бренд стає дедалі помітнішим, поступово мета на більш загальні ключові слова з високою конкуренцією, щоб підвищити рейтинг продукту.

Короткий опис стратегії:

  • Початкова точка:


    Використовуй довгі ключові слова, специфічні для твого продукту. Наприклад, якщо ти продаєш нековзний килимок для йоги, почни з ключа “extra thick non-slip exercise & fitness mat for all types of yoga” (Дуже товстий килимок для вправ і фітнесу для всіх видів йоги).

  • Ключові слова наступного рівня:


    Як тільки ти досягнеш початкових продажів, переключи свою увагу на більш загальні терміни, такі як «неслизький дуже товстий килимок для йоги».

  • Останній крок:


    Зрештою, націліся на популярні ключові слова, такі як non-slip extra thick yoga mat (Нековзний килимок для йоги), щоб максимізувати видимість. Переконайся, що всі цільові ключові слова є релевантними для продукту, щоб уникнути непотрібних витрат на рекламу.

2. Цільові альтернативні чи непрямі ключові слова

Щоб підвищити впізнаваність продукту, розглянь можливість використання альтернативних ключових слів, які наголошують на рішеннях, які пропонує продукт. 

Наприклад, якщо ти продаєш зелену каву, ти можеш налаштувати націлення на такі терміни, як natural weight loss remedy’ або ‘healthy caffeine alternatives (натуральний засіб для схуднення/корисні альтернативи кофеїну).

Ключові метрики для моніторингу успіху Amazon PPC

Щоб максимізувати віддачу від PPC-кампанії, необхідно розуміти ключові показники, пов'язані з нею.

1. Impressions (Охоплення)

Impressions - це кількість показів твоєї реклами.

Висока кількість показів вказує на хорошу видимість, але вони також дають уявлення про те, чи не надто обмежений твій бюджет, чи твої ключові слова потребують коригування.

2. Clicks (Кліки)

Кліки вимірюють скільки разів потенційні клієнти натискають на твої оголошення.

Цей показник є важливим для оцінки привабливості твого рекламного тексту та зображень.

Велика кількість кліків при невеликій кількості конверсій може вказувати на необхідність покращення націлювання або змісту реклами.

3. Attributed Sales (Пов'язані продажі)

Attributed Sales - це продажі, які відбуваються безпосередньо в результаті кліків з реклами.

Відстеження цього показника допоможе тобі визначити, які оголошення приносять найбільше конверсій та сприяють загальним продажам.

4. Вартість продажу реклами (ACoS)

ACoS порівнює твої витрати на рекламу із доходом.

Він розраховується як (витрати на рекламу/продаж) * 100. 

Нижчий ACoS вказує на ефективнішу кампанію, оскільки ти витрачаєш менше на рекламу на кожен долар отриманого доходу.

5. Окупність витрат на рекламу (RoAS)

RoAS (return on ad spent) вимірює дохід, отриманий за кожен долар, витрачений на рекламу. Він розраховується як дохід/витрати на рекламу. 

Вища рентабельність інвестицій у рекламу означає, що твоя кампанія прибуткова, а нижча рентабельність інвестицій у рекламу свідчить про те, що тобі, можливо, потрібно оптимізувати свою рекламну стратегію.

Розділи ключові слова на окремі кампанії

Не став всі ключові слова в одну кампанію.

Натомість створи окремі кампанії для різних наборів ключових слів.

Це дозволяє показувати таргетованішу рекламу, підвищує її релевантність і спрощує аналіз ефективності.

Переваги:

  • Релевантність оголошення:


    Більш таргетована реклама з більшою ймовірністю займатиме високі позиції в результатах пошуку.

  • Аналіз продуктивності:


    Окремі кампанії полегшують відстеження та порівняння ефективності різних ключових слів.

  • Персоналізація:


    Текст оголошення, адаптований до конкретних намірів клієнтів, підвищує рівень залучення та конверсії.

Висновок: почни оптимізувати свою PPC-рекламу на Amazon вже сьогодні.

Amazon PPC – потужний інструмент, який при правильному використанні може значно підвищити впізнаваність та продажу твого продукту.

Експериментуючи з різними типами кампаній, ретельно проводячи дослідження ключових слів та постійно оптимізуючи свої стратегії, ти можеш залишатися попереду конкурентів.

Пам'ятай, Успіх PPC не відбувається відразу

Це потребує послідовного моніторингу, регулярних коригувань та глибокого розуміння показників, що впливають на твою продуктивність. 

Тепер у тебе є два варіанти: ти можеш керувати своєю власною стратегією PPC або працювати з командою спеціалістів.

intelliRANK спеціалізується на максимізації PPC-кампаній на Amazon, щоб гарантувати тобі максимальну рентабельність інвестицій

Отримай безкоштовну консультацію від intelliRANK сьогодні та почни домінувати на ринку за допомогою PPC-кампанії, які дають результати.

Код купона: VOVA10 = ЗНИЖКА 10%!

Веб-сайт: https://www.intelliRANK.info

Електронна пошта: office@intelliRANK.info

Table of Contents
  1. Чому PPC є важливим для продавців Amazon?
  2. Як створити стратегію Amazon PPC
    1. 1. Тестування
    2. 2. Дослідження
    3. 3. Управління бюджетом
    4. 4. Тривалість кампанії
    5. 5. Типи кампаній
    6. 6. Безперервний аналіз та моніторинг
  3. Розуміння типів кампаній Amazon PPC
    1. 1. Sponsored Products Ads (Реклама спонсованих продуктів)
    2. 2. Sponsored Brands Ads (Реклама спонсорованих брендів)
    3. 3. Sponsored Display Ads (Спонсоровані медійні
    4. оголошення)
    5. 4. Sponsored TV Ad (Спонсорована телевізійна реклама)
  4. Найефективніша тактика PPC для продавців Amazon
    1. 1. Почни з ключових слів з довгим хвостом
  5. 2. Цільові альтернативні чи непрямі ключові слова
  6. Ключові метрики для моніторингу успіху Amazon PPC
    1. 1. Impressions (Охоплення)
    2. 2. Clicks (Кліки)
    3. 3. Attributed Sales (Пов'язані продажі)
    4. 4. Вартість продажу реклами (ACoS)
    5. 5. Окупність витрат на рекламу (RoAS)
  7. Розділи ключові слова на окремі кампанії
  8. Висновок: почни оптимізувати свою PPC-рекламу на Amazon вже сьогодні.

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!