Як оптимізувати лістинг на Амазон
-
Чи важко створити хороший лістинг на Amazon? (І як це зробити)
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Чи важко створити хороший лістинг на Amazon? (І як це зробити)
Наскільки складно створити крутий та якісний лістинг?
У цій статті ми детально розберемо тему лістингів та їхню оптимізацію.
Ось тобі посилання на відос разом із Льюїс, там ми докладно говорили на цю тему!
Vova: Всім привіт! Привіт, Люсіє.
Люсія: Привіт, Вова! Скажи, наскільки складно створити крутий лістинг?
Vova: Насправді, основною проблемою в цьому питанні є: розуміння своїх клієнтів.
Хто вони?
Що їх рухає?
Люсія: Можливо.
Vova: Є один крутий спосіб зрозуміти своїх клієнтів.
Проаналізуй відгуки на свій продукт.
Там зазвичай видно основну цільову аудиторію.
Використовуючи такі інструменти, як розширення Helium 10 для Chrome або розширення Jungle Scout для Chrome це можна зробити набагато швидше.
Вони пропонують такі функції, як Review Insights дозволяючи тобі отримати всі відгуки про конкретний продукт.
А тепер найголовніше: знайди фрази, що повторюються.
Візьмемо, наприклад, кухонні ножиці.
Допустимо, ти перевіряєш продукт і помічаєш одну штуку – у них часто згадується слово sharp (гострий).
Грубо кажучи, 25 відгуків ти маєш із цим словом.
Значить, тобі потрібно додати цей момент у свій лістинг.
Наприклад, напиши в лістингу, що гострий ніж або зроби відповідну фотку.
Це не займає багато часу, але з цього ти можеш витягнути багато плюшок.
Люсія: Отже, пошук правильних ключових слів та складання з них оптимального лістингу допоможуть створити хороший лістинг.
Vova: Так, для цього я маю зручний безкоштовний курс.
Твоя мета, за допомогою лістингу витягнути свій листинг у топ.
Отже, подумай про кухонні ножиці.
Наприклад, якщо це наші ножиці, то до них підійдуть такі ключі як dishwasher safe kitchen shears (ножиці для миття в посудомийці), cutting chicken (ножиці для курки), sharp blades (гострі леза), stainless steel (нержавіюча сталь).
Ці ключі варто використовувати у своєму лістингу.
Моя порада: не пиши лістинг самостійно, якщо ти не профі в цьому.
Краще заплатити людині, яка розуміється у цьому.
Наприклад, скористайся сервісом Marketing By Emma.
Звичайно, згодом ти зрозумієш фішку написання лістингу.
Для цього я пройшов безліч курсів, тренінгів, прочитав багато книг про вплив емоцій на людей.
Люсія: Так, емоції відіграють роль.
Vova: Звичайно, емоції відіграють ключову роль.
Це тонкий баланс.
Люсія: Тут потрібно знайти той самий "біль" покупця.
Vova: Точно. Але є й інший сегмент аудиторії, люди з логічним складом розуму, які розбираються в найдрібніших деталях.
Вони можуть цікавитися розміром лез, ручки тощо.
Підсумок: тобі потрібно підібрати ключові слова, які охоплюють як емоційну, так і логічну частину.
Я раджу тобі переглянути мій курс, там ми про це детально говоримо.
Тепер поговоримо про фото продуктів.
Як додати зображення в опис продукту на Amazon? [Контент А+]
Це вартує інвестицій.
Чому?
Гарний вид лістингу забезпечує твої продажі.
У цьому пункті не забивай на момент аналізу конкурентів.
Дуже багато покупців орієнтуються на фото, вони навіть не читають булети, опис і т.д.
Твоє завдання зробити фото максимально соковитим.
Цей зв'язок має значення.
Коли запускаєш лістинг, намагайся робити час від часу якісь оптимізації.
Міняй фото, ключі, це все потрібно для розуміння того, що приваблює твого покупця.
Виходячи з цього досвіду, ти зможеш додавати те, що потрібно.
Окрім того, відгуки – ще одна дуже важлива частина.
Проаналізуй, що кажуть люди.
Часто можна відчути вікову групу.
Наприклад, мій знайомий запускав продукт для немовлят.
Але на фотках була дитина років 10.
Товар не сподобався покупцям, саме через те, що вони не бачили зв'язку зі своїми дітьми та фото.
Тому, проаналізуй конкурентів, їхні лістинги, заздалегідь відгуки.
Як диференціювати продукт Amazon, щоб виділитися.
Якщо ти зможеш знайти крутого дизайнера + крутого копірайтера, то в тебе вийде першокласний лістинг))
Ще крутіше буде, якщо ти зможеш створити відео.
Якщо чесно, я не знаю, чи можна додати відео, якщо ти не маєш бренду.
Але якщо є можливість, обов'язково додай цю плюшку.
Ось контакт фахівців, які займаються відосами FBAVids.com.
Ми працювали з ними і вони професіонали.
Використовуйте код VOVA10, щоб отримати знижку 10%!
Висновок
Підбиваємо підсумки!
Пам'ятай, що створення приголомшливого лістингу – це суміш креативу та стратегії.
Поринь у відгуки, задіюй емоції та збалансуй їх логікою))
Вкладись у відео, фото, копірайтинг!
Це реально важливо і 100% підніме продажі.
На зв'язку був Вова Евен!
Бувай))
-
Чи важко створити хороший лістинг на Amazon? (І як це зробити)
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!