Як досягти успіху в книжковому бізнесі на Амазон: Історія успіху Дарії та корисні поради - Amazon KDP
-
Історія Даші та її шлях у книжковому бізнесі на Амазон
-
Результати Даші у книжковому бізнесі на Амазон
-
Як утримати маржу у книжковому бізнесі?
-
Як зрозуміти, скільки витрачати на рекламу?
-
Про органічні продажі в KDP
-
Impressions Амазон рекламі, CTR та тест обкладинки
-
Про заголовок книги в KDP (title, subtitle)
-
Як знайти прибуткові ніші на Амазон?
-
Що таке SEO оптимізація (Амазон лістингу)?
-
Як знайти топові ключові слова для продукту?
-
Про масштабування бізнесу
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт!
Це Вова Евен.
В нас сьогодні незвичайна тема для нашого блогу, але дуже цікава.
Як досягти успіху в книжковому бізнесі Амазон (KDP)?
Для цього я запросив Дашу, вона селер у сфері книг Амазон.
Нещодавно Даші вдалося написати нову книгу і отримувати з неї непоганий дохід.
Ось сайт Даші про книжковий бізнес на Амазон.
Якщо тобі цікаво Телеграм спільнота книжкових селерів на Амазон, то залітай до них.
Також у Даші є крутий Ютуб канал про книжковий бізнес на Амазон.
Історія Даші та її шлях у книжковому бізнесі на Амазон
Професійно Даша почала працювати в книжковому бізнесі з жовтня 2023 року і вже досягла крутих успіхів!
Все почалося з того, що на ринок вийшов Штучний інтелект і Даші захотілося написати гарну дитячу книгу з картинками.
Вона виставила її на Амазоні та мала багато надій, що ця книга буде популярною.
Але так сталося, що продажів не було.
В результаті royalty (процент від продажу, який отримує продавець за кожну продану копію) був 0.01 цент.
Такий результат дуже здивував Дашу, адже перед цим вона мала 10 років досвіду в маркетингу.
Після цього Даша почала вивчати, у чому причина?
Почалися курси, консультації та пошук інформації.
Найцікавіша движуха почалася з того моменту, коли Даша запускала сканворди (wordsearch).
Раніше це було хітом, особливо курси писали:
"Створи розмальовку за допомогою ШІ і зароби 10к доларів".
І цей сканворд теж був невдалий))
Після того як на рекламу було витрачено 700 доларів, а заробіток 300, Даша вирішила зупинитися.
Далі Даша почала писати про кулінарію, їй дуже не хотілося цього робити, оскільки це складна та нецікава робота.
Але треба було повертати гроші за курси, рекламу тощо.
Даша писала самостійно книгу протягом 3 тижнів.
На той час було досить просто замовити відгуки на книги у індусів.
За 300 доларів можна було отримати дуже багато відгуків.
Але Амазон дуже швидко закрив цю тему і почалося масове блокування продавців, які купували такі послуги.
Коли Амазон підтвердив запуск книги, Даша не знала де брати відгуки.
До речі, ось блог пост про те, як отримати відгуки через Хеліум 10.
Чому ж не пішли розмальовки та сканворди?
Як мінімум, тому що ніша дуже насичена.
І максимальна маржа 1.75 $.
З такою маржею неможливо щось заробити, оскільки величезні гроші їсть реклама.
Зараз Даша має деякі книги, в яких клік коштує 0.50 $
Але для новачка це завдання нереальне.
Якщо тебе звуть на курси з розповідями про те, що можна заробити 10к доларів з 0, і супер швидко, то будь обережний!
В цей момент рахуй математику!
Даша поділилася, що на курсах вона мала 150 людей і 90 з них писали сканворди.
Відповідно люди зливали дуже багато грошей у порожню рекламу.
Даша поділилася, що в її групі є історія, коли продавець взяв 2к доларів у кредит і запустив розмальовку.
Є справді люди, які заробляють на розмальовках та сканвордах.
Але ці продавці розпочинали у 2016-2018 році, як мінімум.
Наприклад, якщо на книгу 1000 запитів, а конкуренція 10 осіб, то є шанс заробити.
А коли 1000 запитів та 1000 продавців, то тут +ситуація інша.
А уяви, якщо селер розпочав у 2016 році, скільки у нього вже за цей час відгуків?
Амазон буде лояльніший до них у рекламі, адже витрати на неї були величезні.
Тому такі лідери з продажу витрачають 0.10 центів за кожен клік.
Повернемося до відгуків))
Даша заходила у всі Амазон групи та просила залишити відгуки.
Так вона познайомилася зі своїм партнером!
Далі Даша запустила свою книгу з кулінарії.
Вона вклала 2к доларів у рекламу і витягла від туди 2200 $.
Звичайно, не супер крутий заробіток, але й не пішла у мінус.
І так крок за кроком Даша почала підійматися))
Результати Даші у книжковому бізнесі на Амазон
Це кабінет KDP, де ти бачиш роялті.
Роялті це чиста маржа.
Амазон завжди забирає собі 60%, твоя маржа – 40%.
Якщо книга коштує 18.99, то твоя маржа 7.25 $ (приблизно).
Саме така маржа дозволить тобі заробляти на книзі, і приноситиме 2-3к баксів.
18.99$, це ідеальна ціна і не варто лякатися, якщо твої конкуренти продають за 15 доларів.
Якщо твоя книга стабільно (навіть поза сезоном) приносила 2-3к доларів, то Q4 можеш спокійно множити цю цифру в 2-3 рази.
-----
А що в нас у прайвет лейбл (Товарний бізнес на Амазон)?
Але ще залежить від товару.
Наприклад, ми торгуємо у сфері барбекю і наш найпіковіший сезон, це весна-осінь.
-----
Ось та цифра, яку ми бачимо вище у кабінеті, це з урахуванням комісій Амазона.
Тобто самих продажів було приблизно на 12к.
Це дані по одній книзі, але з урахуванням м'якої та твердої обкладинки.
До речі, бачиш різкий стрибок продажів на графіку?
Даша каже, що сама не знає, в чому була причина))
Їй здається, що це результати реклами.
Або можливо того дня, Амазон зробив рекламу книги до Дня Американської Армії і тому продаж так зріс.
За день вони зробили 576 продажів!
В Амазоні бувають різні речі))
У нас теж була така історія, коли одного дня продажі просто вистрілили на кілька сотень одиниць.
Якось нам написав покупець, який замовляв по 8 штук на кілька замовлень.
Виявилося, що цей покупець мав свій готель на Гаваях і зону
барбекю.
У повідомленні він просив замінити зламану щітку, і ми це з радістю зробили))
Ось інформація з рекламного кабінету за травень.
Spend, це твої рекламні витрати, було витрачено 553 долари.
ACOS - співвідношення рекламних витрат за те, скільки ти заробив.
Impressions - охоплення, тобто скільки покупців побачили твою рекламу.
Orders - кількість замовлень
Clicks - скільки клікнуло на рекламу
Якщо ти витратив на рекламу 7$ і заробив 7$ чистими, то ти вийшов у 0 з реклами.
Прорахуй формулу свого допустимого АКОСА, тобто число чи відсоток, щоб ти не йшов у мінус.
Акос для кожного продукту різний і його потрібно прорахувати окремо.
Чому?
Тому що книга може мати абсолютно різну вартість та маржу.
Одну книгу ти можеш написати на 90 сторінок, а іншу на 600 сторінок.
Як утримати маржу у книжковому бізнесі?
Чим більше сторінок у книзі, тим дорожче її друк.
Даша радить писати книжки на 75 сторінок.
Щоб зберегти таку маржу, потрібно завищувати ціни, або друкувати менше сторінок.
Нам потрібно зробити так, щоб вартість друку була максимально низька.
Дуже часто на курсах кажуть, що потрібно аналізувати конкурентів, вивчати ринок і там можна знайти селлерів, які пишуть книги на 150 сторінок і ставлять ціну 18 баксів, але не факт, що такі хлопці заробляють!
Або, наприклад, рекомендують знайти конкурента і скопіювати роботу.
Воно в принципі так, але тут потрібний творчий підхід.
Як зрозуміти, скільки витрачати на рекламу?
Тобі треба зрозуміти скільки ти хочеш заробляти.
Якщо ти хочеш багато заробляти, то потрібно багато вкласти, наприклад, твоя мета: 2к$.
Далі тобі треба порахувати, скільки грошей потрібно вкласти в рекламу.
Наприклад, із цих 2к ти хочеш витрачати 30% на рекламу.
Тобто я не хочу віддавати Амазону 1к баксів.
Чому Даші вдалося заробити 5 000 доларів,
витратити при цьому на рекламу 500?
Тому що вона постійно оптимізує рекламу.
Це потрібно планувати.
Наприклад, із 2к доларів, 30% це 600$.
Даша завжди на рекламу передбачає великий рекламний бюджет, адже вона ставить велику мету!
Далі ми вважаємо, що поділимо 600 доларів на 30 днів, це виходить по 20 $ на день для реклами.
Таким чином, ми можемо порахувати цей допустимий АКОС.
Про органічні продажі в KDP
За спостереженнями, на одному тижні кількість органічних продажів (без використання реклами) може досягати 30-35%, а на інший 50-55%, як потрапиш.
Ми маємо можливість впливати на рекламу.
Можемо змінювати ключі, покращувати показники.
Органічні продажі ми не можемо контролювати.
Амазон може прорекламувати твій товар у листах, а може і не рекламувати.
Реклама допомагає просувати органіку, але завжди.
Даша рекомендує завжди прописувати всі формули та плани, у неї на каналі навіть є видос на цю тему!
Ось канал Даші про книжковий бізнес на Амазон.
Як ми вже вважали, 20 доларів на добу нам необхідно витрачати на рекламу.
Це все потрібно контролювати щодня.
Контролюй рекламні витрати та АКОС.
Якщо все в нормі та в межах твоїх показників, ти можеш виходити в 0 або навіть щось заробляти.
Така стратегія допомагає тримати під контролем.
До речі, АКОС, що йде в 0, називається Break Even АКОС.
Іноді буває таке, що ти в мінусі у витратах на рекламу.
Але якщо ти тільки на старті та тобі потрібно отримати відгуки, то така стратегія може мати сенс, адже ти матимеш продажі та зможеш отримати кілька відгуків.
Impressions Амазон рекламі, CTR та тест обкладинки
Крім цього, тобі потрібно порахувати скільки потрібно замовлень на день, щоб мати 3к доларів на місяць.
Наприклад, з 1000 показів, ти можеш мати 10 кліків і це означає, що ваш показник CTR 1%.
Що таке CTR? Він показує, як часто люди натискають на твій лістинг порівняно з тим, як часто вони його бачать.
Даша радить звертати увагу на цей показник.
Дуже багато книжкових селерів забивають на це, але це не правильно))
Перші два тижні після запуску продукту це тест обкладинки книги.
Якщо СТР низький, то треба щось змінювати.
Взагалі, у бізнесі, математика твій найкращий друг у бізнесі.
Якщо ти вважатимеш математику і аналізувати помилки, то в тебе більше шансів на зростання бізнесу))
Коли Даша почала рахувати та оптимізувати кожен цент, її бізнес почав приносити гроші.
Тепер повернемося до розрахунків, у нас 1000 показів, 10 кліків та 1 продаж.
Нам треба порахувати, скільки продажів на день нам потрібно і шляхом цього прогнозувати подальші витрати.
Якщо тобі потрібно 10 продажів на день, то відповідно 10 000 показів на день, 100 кліків та 10 продажів.
Даша поділилася, що до неї часто приходять на консультацію із запитом, що реклама не працює.
Під час аналізу звітів видно, що немає навіть 1000 показів.
Звичайно, реклама не працюватиме))
Завжди потрібно прагнути хорошого СТР і його може дати лише крута обкладинка книги.
Така ж історія з товаром, хороші продажі та кліки виходять тільки з крутою картинкою.
Якщо ти хочеш заздалегідь протестувати якісь штуки перед тим, як запускати на лістинг, тобі може допомогти ProductPinion.
Це прога для опитувальників аудтиторії. Можна дізнатись яка обкладинка краще ітд.
Ось огляд ProductPinion у нас у блозі.
Про заголовок книги в KDP (title, subtitle)
У товарному бізнесі ми збираємо всі ключі, що продають, і збираємо з них тайтл, але як все відбувається в книжковому бізнесі?
Тут теж саме, але в книжковому бізнесі не можна змінювати назву книг.
У друкованій версії м'якої та твердої обкладинки ми не можемо змінювати ні title, ні subtitle.
Ти можеш зробити це в електронних книгах, але вони не дають великих грошей.
Якщо за місяць електронна книга приносить 100 доларів, то це круто))
Можливо, у період Q4 електронні книги принесуть 200 доларів, але не більше))
До речі, електронна книга має один БСР, тверда і м'яка обкладинка буде мати інший.
Ти можеш змінити title і subtitle в електронній версії, але особливого результату це не принесе.
Але добре, що можна обкладинки змінювати, адже вона приносить більше результатів.
Загалом, якщо ти тільки починаєш, дай собі час на помилки.
Даша навчилася робити круті обкладинки, але мала 10 років досвіду роботи в маркетингу.
Навіть із цим досвідом, вона робила помилки.
Просто тому, що інша специфіка ринку.
І разом із цим, Даша працює з дизайнером))
Як каже Даша, є книжки, які просто не працюють.
Наприклад, якось вони написали книгу, яка вже 10 разів міняла обкладинку.
І вона досі не працює так, як треба!
Тільки метод спроб і помилок може показати тобі, як воно має бути насправді.
Якщо ти щойно зробив свою першу обкладинку і вона не принесла результату, то тобі варто змінити її, щоб зрозуміти, в чому проблема.
Ось корисні ресурси для зв'язку з Дашею:
Як знайти прибуткові ніші на Амазон?
Даша рекомендує завжди писати в прибуткових нішах для Амазон KDP.
Досвідчені Амазонщики знають, як їх знайти
Якщо писати не в прибутковій ніші, ти щось зароблятимеш, але там буде складніше.
До речі, її перша книга була написана не в дуже вигідній ніші, і їй за рік вона принесла всього 100 доларів.
Це чисто органічний продаж, там навіть немає сенсу запускати рекламу.
Що таке SEO оптимізація (Амазон лістингу)?
Коли ти запускаєш товар, то це допомагає просунути твою книгу.
Наприклад, зі 100 сторінок на 10, потім на 8 і так крок за кроком твоя мета вийти на 1 сторінку.
Це не так просто, але реально.
Окрім реклами, дуже важливо зробити якісне SEO.
Що являє собою SEO? У нашому лістингу є тайтл, опис і вони повинні мати ключові слова.
Коли ти пишеш лістинг, потрібно максимально використовувати ключі.
І найголовніше: вони мають бути релевантні з гарним обсягом пошуку.
Дізнатися обсяг пошуку ти можеш через розширення Хеліум 10.
Наприклад, ти вирішив написати книгу про мікрофони і тобі потрібно знайти всі ключові слова, завдяки яким люди шукають та купують таку книгу.
Потрібно відібрати ключові слова, де пошуковий запит буде дуже високий!
Даша рекомендує дивитися ключі, які має пошуковий запит понад 2000 разів.
І це дає тобі дані для аналізу, можливо, ця ніша буде прибутковою.
Швидше за все, це ключове слово має аналогічний ключ.
Він може мати не 2000 запитів, а 1500.
І ось так склавши всі ключі, ми можемо отримати загальний обсяг пошуку кілька тисяч.
Часто люди роблять реально круті книги, але вони не цікаві на ринку.
Що робити у такому разі?
Працювати над новою.
Це дуже неприємно, але це факт.
Основна формула успіху у книжковому бізнесі: успішна ніша + добре оптимізований лістинг.
Насправді пошук прибуткової ніші для книг не сильно відрізняється від пошуку продукту.
Як знайти топові ключові слова для продукту?
Для цього можна використовувати інструмент Helium 10 Cerebro.
Ми знаходимо цікавий для нас продукт і закидаємо АСІН в Серібро.
Далі Хеліум витягує всі ключі, які є в цьому лістингу і дає додаткову аналітику.
До речі, ти можеш закинути Асін не одного продавця, а кількох (до 10 штук).
І з цього формується семантичне ядро (набір ключів, що проносять продаж).
Далі із цього ядра ми формуємо наш лістинг.
Дуже важливо зробити лістинг не просто набором ключових слів, а таким, щоб викликав емоцію у покупця.
Якщо тобі цікаво потестити, то тисни на картинку нижче для безкоштовного акаунту.
Про масштабування бізнесу
Свій перший бізнес Даша відкрила у 20 років.
У неї було кілька співробітників, але Даша боялася делегувати.
Це призвело до того, що бізнес не розвивався.
Зараз же Даша намагається делегувати все))
У період весни, літа попит на Амазон падає практично на все.
Але вихід є завжди.
Є ніші, які актуальні влітку та їх можна знайти.
Висновок
Насправді книжковий бізнес на Амазон не сильно відрізняється від товарного.
Тут так само потрібно шукати ключі, створювати лістинг, запускати рекламу.
Ось корисні ресурси для зв'язку з Дашею:
Ютуб Даші про книжковий бізнес
Телеграм Група Даші про книжковий бізнес на Амазон
Дякую, що відвідав наш блог!
Скоро побачимося)))
Бувай!
-
Історія Даші та її шлях у книжковому бізнесі на Амазон
-
Результати Даші у книжковому бізнесі на Амазон
-
Як утримати маржу у книжковому бізнесі?
-
Як зрозуміти, скільки витрачати на рекламу?
-
Про органічні продажі в KDP
-
Impressions Амазон рекламі, CTR та тест обкладинки
-
Про заголовок книги в KDP (title, subtitle)
-
Як знайти прибуткові ніші на Амазон?
-
Що таке SEO оптимізація (Амазон лістингу)?
-
Як знайти топові ключові слова для продукту?
-
Про масштабування бізнесу
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!