Розширення AMZScout для Chrome - повний туторіал та огляд

Vova Even Mar 08, 2024
6 People Read
розширення амз скаут про
Table of Contents
  1. Що таке розширення AMZScout Pro Chrome - туторіал та огляд пакетів
    1. Огляд розширення AMZScout Chrome
    2. Туторіал з розширення AMZScout для Chrome
    3. Знижка на розширення AMZScout Pro Chrome для Chrome
    4. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Що таке розширення AMZScout Pro Chrome - туторіал та огляд пакетів

Привіт!

Ласкаво просимо до мого туторіалу за ще одним інструментом для торгівлі на Amazon.

На цей раз я збираюся розглянути розширення AMZScout для Chrome.

У цій статті я розповім про різні функції та можливості цього розширення, а також про те, як ти можеш використовувати їх у своїх інтересах.


Перед тим, як ми почнемо, давай знайомиться!!

Мене звати Вова Евен, я селер на Амазон з 2016 року.

За цей час я перепробував величезну кількість інструментів.

І сьогодні я тут, щоб показати дуже крутий інструмент – розширення AMZScout Pro.

Якщо ти більше любиш дивитися видоси, то лови нижче)))


Ключові пропозиції, якими я ділюсь в цій статті:

БЕЗКОШТОВНЕ розширення AMZScout Pro для Chrome

НАЙКРАЩА знижка на AMZScout

Огляд розширення AMZScout Chrome

Розширення AMZScout Chrome дає тобі уявлення про ринок з висоти пташиного польоту, замість пошуку продуктів окремо ти можеш переглянути весь ринок з усією інформацією прямо на одній сторінці.

Це допомагає тобі комфортно вивчити нішу за дуже короткий проміжок часу.

Кожен продавець намагається максимально автоматизувати процес торгівлі.

У цьому плані розширення АмзСкаут буде дуже крутим рішенням))

Також раджу почитати пост про те, як БЕЗКОШТОВНО встановити розширення АмзСкаут.

Туторіал з розширення AMZScout для Chrome

Працювати із AMZScout Chrome максимально легко.

Щоб розпочати роботу, спочатку тобі потрібно скачати розширення AMZScout.

Встановлення не повинно зайняти більше 10-15 секунд, там все дуже просто.

Після завершення встановлення розширення буде додано до правого верхнього кута твого браузера.

Тепер перейдемо до частини, присвяченої використанню.

Після встановлення розширення перейди на Amazon і знайди будь-який продукт, який тебе цікавить.

Я геймер і граю в різні ігри FPS.

Якщо ти пам'ятаєш Wolfenstein: Enemy Territory, це іграшка, яка була дуже популярна у 2005 році, вона була моєю улюблюною.

Я також кілька років грав у Counter-Strike 1.6, тому для прикладу взяв цей продукт.


Pistol Skin? Так!

Багато геймерів люблять використовувати різну зброю, у тому числі пістолети-кулемети, у різних скінах.

Особливо зараз, коли ігри Battle Royale у тренді, скіни зброї мають великий попит.

Давай спробуємо!

Усі результати я покажу тут.

Я просто покажу роботу розширення, ти можеш взяти абсолютно будь-який продукт для аналізу.

Після того, як ти натиснув на пошук, у верхньому кутку буде значок розширення.

Скоріше тисни на нього!

На тебе чекає така картина


Не хвилюйся, я все поясню.

Я поясню всі цифри та розповім, чому вони мають значення.

По-перше, ти можеш побачити всі товари в одній колонці зліва.

Це результати пошуку.

Далі Avg. Monthly Sales показують, скільки продуктів продається щомісяця у цій конкретній ніші.

Avg.Sales Rank показує нам BSR у цій ніші.

Avg.Price показує середню ціну, за якою продукти продаються у ніші.

Це результати пошуку за тією штукою, яку я шукав.

Далі у нас є Avg. Reviews, цей показник повідомляє нам, скільки в середньому відгуки мають ці продукти.

Рухаючись праворуч, ми знайдемо Saturation score (показник насиченості).

Що це таке?

Saturation score (Оцінка насиченості) — цей параметр показує, скільки селлерів через АмзСкаут знайшли цю нішу.

Зверни увагу, там не враховуються дані щодо кількості користувачів, які виявили нішу через інші проги.

Наприклад, Джангл Скаут або Helium 10.

Після показника насиченості йде Niche Score (показник ніші).

Тепер давай подивимося, що таке Niche Score.

На скріншоті нижче, я поділився своїми результатами, має оцінку 5 (з 10).

Ти можеш натиснути на оцінку, і тобі будуть доступні критерії, на основі яких зроблено оцінку.

Перед тим, як ми заглибимося в ці критерії, ти маєш розуміти, що ці дані не є точними на 100%.

Вони тут тільки для того, щоби дати тобі ідеї для пошуку продукту.

Не треба гнатися за продуктом, якщо він показує 10/10.

Це чудовий показник, але він не дає гарантії того, що ти матимеш успішний продукт.

Я додаю скріншот нішевого рейтингу, щоб допомогти тобі зрозуміти, як він виглядатиме.

Його загальна оцінка заснована на трьох параметрах: прибуток (Profit), попит (Demand) та конкуренція (Competition).

Далі ці три параметри розраховуються з урахуванням різних факторів, які ти можеш бачити на скріншоті.

Там говориться, що прибуток дуже високий, тому що;

а) ціна становить від 15 до 40 доларів, що є практично ідеальним показником.

Такі товари зазвичай не мають відносно високих витрат і ти матимеш з них прибуток.

б) Висока маржа.

Я раджу копнути глибше, щоб побачити, чи це дійсно так.

У цьому тобі допоможе калькулятор, який покажу нижче.

Наприклад, ти можеш шукати товари на Alibaba.

У цих показниках ми бачимо, що середній попит, тому що в цій ніші показані продукти з першої сторінки.

При вивченні конкуренції не забувай про великі компанії, такі як Адідас, Найк і.т.д.

Адже практично у кожній ніші є свій Біг Босс))

Є й інші фактори, які враховуються у Niche Score.

А тепер уяви, як легко тепер досліджувати будь-яку нішу!

Використовуючи розширення AMZScout Chrome, можна розбирати нішу на шматки.

Раніше селери витрачали величезну кількість часу на вивчення того чи іншого продукту.

Або просто робили все з інтуїції.

Але май на увазі, що ця інформація є лише одним показником.

Якщо якісь дані з розширення тобі сподобаються, то постарайся заглибитись у них))

Це ще не все!

Niche History - ще одна чудова тулзовина розширення AMZScout Chrome.

Він показує історію ніші за один рік за допомогою графіків, як показано нижче:


Ти можеш побачити історію ніші за критерієм: її продажами, рейтингом та ціною.

Вибравши Sales, ти зможеш побачити, скільки товарів було продано у певний день попереднього року.

Історія ніші також дає змогу побачити BSR ніші за останній рік.

Рейтинг бестселерів легко визначити: що нижчим за продаж, то вищим буде рейтинг, і навпаки.

Нарешті, ти можеш зазирнути в графік цін ніші, який покаже тобі коливання цін, якщо вони, звичайно, були.

Дивно, але ніша, яку я шукав, мала постійну ціну протягом року.

Таке рідко буває...

Остання опція, яку потрібно вивчити на верхній панелі, - це меню, що розкривається, його ти можеш знайти на фото нижче.

Він дозволяє тобі вивчити параметри інструменту, будь-які підказки, питання, що часто задаються, та іншу інформацію про розширення.

Так само буде корисно, якщо ти хочеш глибше залізти в прогу))


Тепер повернімося до результатів і подивимося, що в тебе там буде.

Зліва буде символ зірочки, який ти можеш використовувати для додавання продуктів до списку вибраного.

Після цього ти зможеш отримати доступ до вибраних продуктів,

натиснувши велику кнопку із зірочкою в нижньому правому кутку екрана.

Крім додавання деяких продуктів до списку вибраного, ти також можеш видалити продукт із результатів пошуку.

Це потрібно тобі, тому що не всі продукти у видачі можуть бути корисними.

Наприклад, я шукав скіни для пістолетів, і не всі продукти підходили до мене і були релевантними.

Дуже важливо відфільтрувати результати та видалити всі непотрібні елементи.

Після кожного видалення статистика змінюватиметься.

Наступне – Product Name.

Це назва, яку продавці використовують для залучення клієнтів.

Я порадив би тобі уважно стежити за назвами під час пошуку продуктів.

Подивися, що відрізняє бестселери від інших, і спробуй імітувати аналогічну тактику у своєму лістингу.

Крім назви продукту, ти також побачиш назву бренду, яка допоможе тобі визначити найефективніші бренди у ніші.

Давайте перейдемо до обговорення Product Score (оцінка продукту).

Він мало чим відрізняється від нішевого рейтингу, який ми обговорювали вище, він показує лише рейтинг окремого продукту.

З деяких чинників кожному продукту присвоюється оцінка від 1 до 10.

Дуже небагато продуктів отримують 10 балів, але достатньо продуктів, які отримують від 6 до 8 балів.

Давай швидко розглянемо, на основі яких факторів дають такі свідчення:


Як бачиш, цей продукт отримав 7 балів із 10.

Йому потрібно лише підтягнутися за якістю лістингу.

А так все досить непогано, і продукт робить продаж попри те, що у нього не так багато відгуків.

Знову, не варто спиратися лише на ці цифри.

Вони можуть допомогти тобі дізнатися про потенціал конкретного продукту, але тобі потрібно подивитися на речі з усіх боків, перш ніж приймати рішення.

При цьому Product Score може бути корисною функцією, яка допомагає тобі зрозуміти ті моменти, які можна покращити у продукті.

Сподіваюся, тобі було зрозуміло))

Тепер, після оцінки продукту, ми маємо Number of Sellers (кількість продавців).

На якихось лістингах це може бути 1 продавець, а на якихось 8.

Цей показник дає тобі зрозуміти, чи продукт є арбітражним.

Є різні види продавців: FBA та FBM.

Наявність кількох продавців для арбітражного товару – звичайна справа.

А ось у Прайват Лейбл це не дуже круто.

Є винятки, коли може бути кілька продавців.

Але загалом це хайджекери.

Хайджекер – люди, які продають підробку на твій продукт і чіпляються за твій лістинг.

Далі тут йде рейтинг, той самий БСР.

Цей рейтинг показує, яке місце займає продукт в основній категорії та підкатегорії.

Ти можеш знайти обидві категорії, навівши курсор на рейтинг продукту.

До речі, я маю видос про пошук продукту.

На 12 годині!

Так-так, 12 годин шукав товар.


Раджу подивитись))

Після БСР ти знайдеш ціну.

Якщо ти натиснеш на ціну будь-якого продукту, на екрані відкриється графік історії продукту.

Історія продукту показує історію продажів, рейтингу та цін продукту.

Надалі ми маємо FBA Fees (комісії FBA) — це сума, яка віднімається за продаж кожного продукту.

При натисканні на комісію на екрані відкриється калькулятор прибутку.

Дуже крутий і комфортний тул))

Він дасть тобі ціну продукту, а потім вартість продукту, тобто його ціну закупівлі.

Ще один варіант: додаткова вартість за одиницю (additional per unit cost), тобто додаткові витрати, які ти можеш додати, залежать від вас.

Нижче на фото я додав цифри для прикладу, щоб ти зрозумів, як працює калькулятор.


У додаткову щомісячну вартість ти можеш також додати проги, які ти використовуєш.

Наприклад сам трек Amz Scout))

Вага продукту буде автоматично скануватися з Amazon.

На скріншоті він складає всього 0,15.

Дуже легкий та компактний товар.

Це значна перевага цього продукту, адже його досить дешево зберігати на складі.

Подібним калькулятором може бути Helium 10 Profitabillity Calculator.

Аналогами розширення може бути розширення Jungle Scout, а ще дуже класне розширення Helium 10.

Поряд із розміром продукту вказано Monthly Cost – плата, яку Amazon стягує за місячне зберігання одиниці товару.

Після цього у нас є комісія Pick and Pack, яку Амазон бере за доставку та упаковку товару.

По суті, Amazon бере за продаж залежно від розміру, ваги та категорії продукту.

Реферальна комісія Amazon означає відсоток, який вони беруть за кожний продаж.

Зазвичай це 15%.

Estimated Monthly Sales - це передбачувана кількість одиниць, які конкретний продукт виготовляє за місяць.

Ось і весь калькулятор!

Крім того, якщо тобі потрібна щомісячна оцінка продажів, то раджу подивитись Jungle Scout Sales Estimator.

Після комісій FBA ми маємо чистий прибуток (Net Margin) і розрахунковий обсяг продажів Estimated Sales, які я вже пояснював вище.

The Estimated Revenue дає тобі загальний прибуток від ніші за рік.

The Number of Reviews - це загальна кількість відгуків про продукт на даний момент.

Поруч із ним йде RPR, що є абревіатурою Revenue Per Review.

Він показує, який дохід приносить товар за один відгук.

Наприклад, якщо продукт становить десять тисяч і десять відгуків, це означатиме, що дохід за один відгук складе тисячу доларів.

Це, звичайно, фантастичні цифри, але так я думаю буде зрозуміло)))

За допомогою розширення, ти також можеш знайти продукти з крутими продажами і невеликою кількістю відгуків.

Крім RPR існує Average Rating, який показує ефективність кожного продукту.

Чим вищий рейтинг, тим кращим буде продукт.

Якщо ти бачиш низький рейтинг, обов'язково прочитай чому він низький.

Адже знову ж таки ці дані не максимально точні.

На основі цього ти можеш покращити власні продукти.

Показник якості лістингу або LQS – це показник, який надається кожному продукту на основі наступних факторів:

  1. Name length: довжина назви вона повинна бути менше 200 символів.

  2. Brand: він має бути меншим за 100 символів.

  3. Bullets Count : кількість булетів, їх має бути більше чотирьох.

  4. Rating: рейтинг, має бути більше чотирьох.

  5. The Number of Reviews: кількість відгуків, їх має бути більше чотирнадцяти.

  6. Seller: Продавець повинен мати статус FBA для високого LQS.

  7. Description Length: довжина опису вона повинна бути більше 1000 символів.

  8. Images Count: кількість зображень, їх має бути більше п'яти.

Інструмент враховує всі ці фактори, щоб дати оцінку продукту.

Якщо ти не потрапляєш у ці рамки, то є ризик, що ти будеш серед кращих продуктів.

Але це класні нагадування про те, яким має бути твій лістинг.

І цей результат не може бути 100%, адже це машина)))

Кожен товар та його лістинг має свої особливості, і необов'язково наявність чи відсутність тих критеріїв зробить лістинг успішним.

Я бачив лістинги, які з 5 фото та рейтингом 3.8 роблять круті продажі.

А є лістинги, які мають 5 зірок, 10 фото, пару відосів, але все одно стоять на місці ((

Все залежить від ніші та інших факторів, але в цілому корисно знати деякі поради та рекомендації, щоб отримати більш високий LQS.

Наступний параметр Available дозволяє дізнатися коли продукт був запущений на Amazon.

Я вже говорив про це раніше: якщо якийсь продукт доступний протягом тривалого часу, наприклад, шести років, і, як і раніше, має значну кількість відгуків і приносить значний дохід, це відмінний показник.

Це може означати, що ніша є актуальною і має потенціал.

Якщо ти шукаєш потужну нішу, щоб почати продавати на Amazon, цей інструмент може дати всі відповіді на твої питання!

Останнім у списку йде Seller, де ти можеш побачити, продавець FBA чи FBM.

Про FBA ми вже знаємо, це ті селлери, які користуються складом Амазона.

FBM - це той, хто продає товари на Amazon, але не користується послугами Amazon з упаковки, зберігання, відправлення замовлень.

Отже, ми розкриваємо багато основних функцій розширення AMZScout Pro Chrome.

У нижньому лівому куті розширення буде кнопка Next Page (Наступна сторінка), яка приведе тебе на іншу сторінку результатів пошуку.

Далі йде кнопка Refresh (Оновити), яку можна використовувати для оновлення результатів.

Опція Filter дозволить тобі звузити результати пошуку за різними критеріями.

Тренди покажуть тобі історію ніші за останні п'ять років за допомогою алгоритмів Google.

Ти також можеш використати Google Тренди для цього.

Потім ти побачиш Niche Keywords (Ключові слова ніші), натиснувши на неї, буде невелике вікно з ключовими словами з великим і малим об'ємом для ніші.


Нішеві ключові слова – це хороший спосіб дослідження продукту та оптимізації ключових слів.

Це дійсно може бути корисним при створенні лістингу, тому що ти зможеш побачити всі ключові слова, які використовуються в цих лістингах, прямо в одному місці.

Крім того, у тебе є CSV, за допомогою якого ти можеш одним клацанням миші завантажити всі дані у PDF-файл.

Справа ти знайдеш посібник, у якому буде базовий туторіал від компанії AMZScout.

Кнопка Niche Idea (Нішеві ідеї) допоможе тобі знайти випадкові нішеві ідеї, а кнопка із зірочкою поруч із нею приведе тебе до списку твоїх улюблених продуктів.

Знижка на розширення AMZScout Pro Chrome для Chrome

І останнє, але не менш важливе: ми з командою AMZScout разом розробили чудовий пакет знижок за дуже крутою ціною.

Ти можеш отримати всю інформацію про пакет знижок, натиснувши на посилання.

Давай детальніше подивимося на все!

По суті, ти можеш використовувати розширення AMZScout Chrome безкоштовно, але має обмеження.

Ти можеш купити весь пакет AMZScout за 49,99 доларів на місяць з 10-денною гарантією повернення грошей.

Однак AMZScout дає тобі можливість заощаджувати 200 доларів, якщо ти купиш річний пакет за 399,99 доларів.

Якщо перерахувати, то річний пакет вийде тобі 33 долари.

Купуючи річний план, у тебе в подарунок йде 100 ідей продуктів і ніш для торгівлі на Амазон.

Круто, чи не так?!

Висновок

Стаття була досить великою і величезною.

Як на мене, це круте та базове розширення, яке допоможе тобі у торгівлі на Амазон.

Вище я додав посилання на всі знижки та відеоуроки, приділи їм час))

Не забудь підписатися на мій YouTube і Юдемі, там ти знайдеш море корисної та актуальної інформації.

Побачимося у наступному блозі.

Бувай.

Table of Contents
  1. Що таке розширення AMZScout Pro Chrome - туторіал та огляд пакетів
    1. Огляд розширення AMZScout Chrome
    2. Туторіал з розширення AMZScout для Chrome
    3. Знижка на розширення AMZScout Pro Chrome для Chrome
    4. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!