Як створити продукт своєї мрії на Alibaba

Vova Even Dec 04, 2025
0 People Read
як створити продукт твоєї мрії на алібаба
Table of Contents
  1. Інсайти цього блогу
  2. Трохи про мене та мій досвід роботи з Alibaba
  3. Безкоштовний акаунт Alibaba з «ексклюзивними» бонусами
  4. Сайт Алібаба…
  5. Пошук продуктів та постачальників
  6. Як знайти хорошого постачальника
  7. Як розмовляти з постачальниками (ПЛЮС безкоштовний шаблон для першого повідомлення)
  8. Як отримати зразки продукції (sample)
  9. Як вести переговори з постачальниками
  10. Створення фінальної версії зразка продукту
  11. Оплата через Alibaba (Trade Assurance)
  12. Масове виробництво продукції
  13. Перевірка якості та інспекції продукції
  14. Відвантаження до пункту призначення
  15. Що робити після завершення робочого процесу на Alibaba

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!  

Привіт!

Ласкаво просимо до нашої статті, де я покажу тобі, як використовувати Alibaba щоб створити продукт твоєї мрії!

Якщо ти мріяв створити якийсь унікальний продукт через Алібабу, цей блог точно для тебе!

Інсайти цього блогу

Сьогодні ми заглибимося у світ Alibaba, зачіпаючи все від А до Я.

Ми почнемо із загального огляду того, що таке Alibaba і як він може допомогти тобі створити унікальний продукт, чи то для особистого використання, чи поповнення стоку твого магазину.

Варто почитати: Як вибрати чудовий продукт для продажу на Amazon

Крок за кроком ми розберемо всі деталі.

Ми почнемо з того, що простими словами розберемо, що таке Alibaba, і що він пропонує.

Потім ми заглибимося у пошук потрібного продукту на Alibaba.

Ми обговоримо як знайти ідеального постачальника для вибраного продукту, надаючи тобі практичні поради, як відрізняти добрих і не дуже хороших постачальників.

Ми розберемо, як вести з ними діалог, щоб отримати найкращу ціну та якість.

Я проведу тебе через процес замовлення зразків (семплів), щоб оцінити якість перших рук.

Ми розберемо процес оплати, щоб забезпечити максимально безпечну транзакцію.

Крім того, я поділюся своїми думками щодо заходів контролю якості, які варто враховувати.

Від перевірки твоєї продукції для запобігання будь-яким проблемам з якістю до організації логістики твоїх товарів до пункту призначення

P.S. - У правій частині екрану є зручний зміст для зручної навігації за статтею.

Трохи про мене та мій досвід роботи з Alibaba

Тепер, якщо ми не знайомі, мене звуть Vova Even.

Я використовую торговий майданчик Amazon з 2016 року і довго користуюся веб-сайтом Alibaba.

Ось мій обліковий запис Алібаба.

Як бачиш, тільки через цей обліковий запис я зробив замовлення більш ніж на 83 226 $.

Дуже багато товарів замовлено не лише на Alibaba, а й з інших джерел.

Маючи за плечима цей досвід, я радий поділитися своїми знаннями та допомогти тобі зорієнтуватися у процесі замовлення продукції.

Безкоштовний акаунт Alibaba з «ексклюзивними» бонусами

Нижче я залишив кнопку з партнерським посиланням для Алібаба

Натисніть на неї, і ти зможеш створити безкоштовний обліковий запис.

Що таке “партнерське посилання”?

Якщо ти зарікаєш свій акаунт через мене, то мені на рахунок прийде невелика комісія.

Це не буде коштувати тобі дорожче (може перевірити), але, таким чином, ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент!

Тепер, без зайвих слів, почнемо!

Сайт Алібаба…

Отже, давай розберемося, що є веб-сайт Alibaba.

По суті це платформа, на якій ти можеш замовляти товари, як правило, у великих кількостях.

Ці товари потім можна буде продавати на різних торгових майданчиках, таких як Amazon, інші онлайн-платформи або навіть у звичайних магазинах.

Оптові партії дозволяють нам домовлятися про вигідніші ціни.

Пошук продуктів та постачальників

Ви можете використовувати панель пошуку, щоб легко знайти конкретні продукти.

Якщо у тебе немає ідей для продукту, то ти можеш вивчити різні категорії товарів.

Але, зазвичай, користувачі вже мають ідею, коли приходять на Alibaba.

Дуже важливо враховувати, хто твоя цільова аудиторія та де ти плануєш продавати свій продукт.

Це має значення для всіх, хто хоче створювати товари.

Запитай себе: хто це купить?

І де вони куплять?

Як продавець Amazon, я зазвичай шукаю ідеї для продуктів на Amazon.

Як тільки я знайшов потенційний продукт, я залітаю Alibaba,

щоб перевірити ціни і знайти його для продажу на Amazon.

Ми з партнером працюємо за системою Private Lable (приватна торгова марка).

Ми шукаємо товар, додаємо на нього своє лого та продаємо на Амазоні.

Допустимо, ми хочемо мати бренд, що спеціалізується на товарах для барбекю.

Наша подорож Alibaba почнеться з вивчення категорій.

Залюблюючи розділ Home & Garden (Будинок і сад), ми визначили, що ідеально підходить — Garden Supplies (Садові приналежності) — для моєї лінійки продуктів для барбекю.

Ми натиснемо на BBQ (Барбекю), і з'явиться багато варіантів, включаючи барбекю, такі як різні типи грилів.

Тут у нас є килимок для гриля.

Килимок для гриля – це зручний аксесуар для барбекю, який використовується для приготування м'яса, овочів та інших продуктів.

Давайте розглянемо приклад однієї з моїх ідей продукту.

Ось реальний товар, який я успішно продаю, — кухонні ножиці.

Це той тип продукту, з яким ми мали справу.

Тепер, якщо ти шукаєш схожі товари на Alibaba, ти можеш просто ввести kitchen scissors (кухонні ножиці) у пошуковий рядок.

При цьому тобі буде запропоновано безліч варіантів, як ось ці кухонні ножиці.

Як бачиш, існує безліч варіантів вивчення.


Ось корисна порада при пошуку продуктів на Alibaba: ти можеш шукати не лише за продуктами, а й постачальниками.

Іноді постачальник може пропонувати різні типи одного і того ж продукту, наприклад, різні типи ножиць від одного постачальника.

Таким чином, замість перегляду купи списків продуктів від різних постачальників, можливо, було б зручніше шукати постачальників безпосередньо.

Наприклад, якщо ми шукаємо кухонні ножиці, ми можемо просто ввести це в рядок пошуку, а потім вибрати опцію Suppliers (Постачальники).


Як знайти хорошого постачальника

Тепер подивіться на скріншот вище — ми маємо 2669 постачальників цього продукту, що, на перший погляд може здатися страшним результатом.

Ти можеш подумати: Ух ти, це багато!

Але як мені дізнатися, які з них добре працюють?

Давайте подивимося, як нам вибрати потрібних постачальників?

Один із способів спростити пошук — зрозуміти, як оцінювати постачальників на основі певних критеріїв.

Ми можемо почати з уточнення пошуку назви продукту.

Давай розберемося.

Що ж, почнемо з аналізу того, що ми бачимо.

Ми маємо кілька фотографій, імена постачальників…

Зосередимося на першому постачальнику зі списку Yangjiang Justa Industry and Trading Co., Ltd.


Верхній рядок, що показує заголовок та багаторічний досвід постачальника, називається supplier card (карткою постачальника).

Крім цього, ти можеш побачити два цікаві варіанти: торгова гарантія (Trade Assurance) та перевірений постачальник (Verified Supplier).

Це дуже зручні функції!

По-перше, давай поговоримо про торгові гарантії.

Якщо ти встановиш цей прапорець, він відфільтрує і відобразить лише постачальників, які пропонують торгові гарантії.

Trade Assurance — це цінна послуга Alibaba для захисту тебе як покупця.

Ось як це працює:

Уявіть, що ти домовився з постачальником про тисячі ножиць із червоними ручками у коробках.

Але після отримання товару, ти помітив, що ручки зелені й без коробок.

Тут тебе захищає Trade Assurance.

Ти подаєш заявку і тобі повертаєш гроші або відшкодовуєш гроші.

Тільки продавці з цим прапорцем можуть використати таку гарантію.

Це важлива особливість, яку варто звернути увагу при виборі постачальника.

Тепер поговоримо про другий варіант: Verified Supplier (перевірений постачальник).

Це означає, що на цю фабрику приїжджав представник Алібаба, і він підтверджує, що це справжня фабрика.

Зазвичай я ставлю два прапорці!

Після прапорця Trade Assurance у нас залишилось 2498 постачальників.

Потім, коли ми додали опцію Verified Supplier, ми отримали 637 постачальників.

Я рекомендую працювати тільки з такими постачальниками, тому що це дає нам більше гарантій!

Ще один важливий момент, який слід враховувати, це те, скільки років постачальник веде бізнес на Alibaba.

Давай розглянемо приклад: цей постачальник працює на Alibaba вже 10 років, що вселяє довіру.

Чому це має значення?

Це ознака стабільності та надійності.

Постачальник з більш тривалим досвідом роботи на платформі, як правило, заслуговує на більшу довіру.

Але важливо відзначити, що бути новим постачальником не обов'язково означає, що він поганий чи ненадійний.

Можливо, вони лише починають.

Якщо постачальник перевірений від Алібаби й має гарантію Trade Assurance, але при цьому на ринку рік це не означає, що він поганий.

Те, що вони новачки на ринку, не обов'язково означає, що вони поступаються постачальникам із більш тривалим стажем.

Цілком можливо, що вони швидко набрали обертів і за короткий час підтвердили Alibaba, маючи відмінний сервіс.

Чим довше постачальник займається бізнесом, особливо якщо у нього є всі необхідні сертифікати та кваліфікація, тим більша ймовірність того, що він надійний і заслуговує на довіру.

Зазвичай я віддаю перевагу постачальникам з досвідом роботи від 3 до 5 років.

Але є винятки.

Наприклад, нещодавно ми зіткнулися з постачальником, який працював у бізнесі лише два роки.

І поспілкувавшись з їхнім менеджером, ми зрозуміли, що це добрий постачальник і з ним можна працювати!

Плюс до цього, вони мали значок Trade Assurance і Verified Supplier.

Ми отримали від них круті ціни та круту комунікацію.

Іноді це просто показує, що досвід не єдиний фактор, який варто враховувати.

Тепер поговоримо про назви постачальників.

Тут ми можемо помітити такі імена, як Янцзян, Цзянсу чи Шеньчжен.

Ці назви зазвичай вказують місто, де знаходиться постачальник.

Янцзян розташований у Гуанчжоу, як ти можеш бачити на скріншоті вище.

Тут він відзначений червоним.

Розуміння того, де знаходиться постачальник, має значення з кількох причин.

Якщо постачальник ближче до порту, то доставка товару може бути швидшою.

Аналогічно, якщо завод розташований далеко, наприклад, у Лучжоу, доставка товарів у великі порти, такі як Шеньчжень або Шанхай, займе більше часу.

Ці порти є важливими вузлами для доставки товарів, а доставка Лучжоу може зайняти більше часу.

Наприклад, якщо доставка товарів з Янцзяна в Шеньчжень займає один день, Лучжоу це може зайняти до чотирьох днів.

Ця затримка може виявитися проблематичною, якщо тобі терміново потрібні товари.

Крім того, тривалий час транспортування підвищує ризик потенційних проблем під час доставки.

Ось чому при пошуку постачальника важливо враховувати розташування заводу.

Наприклад, якщо твоя продукція, наприклад, велосипеди, виробляється тільки в Наньчані, тобі доведеться працювати з постачальниками в цьому районі.

Але, якщо є гнучкість у виборі постачальників і ти маєш можливість вибрати фабрики ближче до великих портів, варто заглибитися в це.

Рухаючись далі, погляньмо на Яньцзянський завод фурнітури Keyhome.

З назви видно, що це справді фабрика.

Іноді ти можеш зустріти такі моменти, як Trade Co., що означає торгову компанію.

Такі компанії зазвичай купують продукцію у виробників та перепродують її іншим продавцям.

У деяких випадках співпраця з реселлерами може навіть призвести до більш вигідних цін та умов.

Особисто я мав досвід, коли реселери пропонували більш конкурентоспроможні ціни, ніж справжні фабрики.

Тепер давайте поговоримо про додавання постачальників у вибране.

Коли ти знайдеш постачальника, що цікавить тебе, то можеш додати його в обране для використання.

Як це може бути корисним для тебе?

Отже, уявіть, що ти додав кілька постачальників до списку вибраних.

Замість того, щоб звертатися до кожного окремо, ти можеш просто надіслати повідомлення всім обраним постачальникам одним клацанням миші.

Це економить час та оптимізує процес спілкування, роблячи його більш ефективним та зручним.

Давай докладніше розглянемо опцію Verified Supplier (Перевірений постачальник).

Вибравши цей варіант, ти отримаєш доступ до детальнішої інформації про постачальника.

Ти знайдеш їх контактні дані!

Наприклад, для Yangjiang Keyhome Hardware Factory ми можемо побачити такі деталі.

Місіс Фанні Чжун, їх номер телефону та місцеперебування компанії.


Це дає нам контакт із постачальником.

Крім того, ти побачиш галочку підтвердження, що вказує на те, що постачальник перевірений Alibaba.

Це дає рівень довіри та впевненості до надійності постачальника.

Крім того, нагорі сторінки ти побачиш тип компанії.

Наприклад, це може бути manufacturer (завод або фабрика), і так само trading company (реселери).

На якій продукції спеціалізується постачальник?

В основному це товари для випікання та кухні.

Це можуть бути різні форми для тортів, пирогів тощо.

Чому це важливо для нас як для покупців?

Коли ми шукаємо постачальника, особливо для конкретного продукту, наприклад ножиць, вигідно вибрати постачальника, який має профільний продукт.

Це гарантує, що постачальник має досвід, що підвищує ймовірність якості та ефективності виробництва.

Візьмемо, наприклад, компанію Jiangsu Smile Tools Co., Ltd.

Як бачиш, ножиці - їхній основний продукт, і це круто, якщо ми шукаємо ножиці.

Але не кожен постачальник спеціалізується на тому продукті, який нам потрібний.

Давайте розглянемо як приклад компанію Shenzhen Youyue Technology Co., Ltd.


Ножиці не входять до їх основного продукту; замість цього вони профільні на таких предметах, як шкіряні серветки, шкіряні чохли, в які можна покласти ножиці, і коробки для серветок.

Тепер подивись на це:

Тут вказані ножиці, але постачальник переважно спеціалізується на шейкерах, склянках, блендерах, коробках для піци та інструментах для барбекю.

Схоже, що Yangjiang Keyhome Hardware Factory також може бути реселером.

Тому важливо визначити основну лінійку продуктів.

Цю інформацію зазвичай можна знайти у розділі main products (основні продукти) чи сторінці постачальника.

Перевіривши розділ з назвою та основною продукцією, ти дізнаєшся, чи спеціалізуються вони на кухонних

приладдя або конкретно на кухонних ножицях.

Крім того, ти можеш переглянути такі деталі, як кількість співробітників та отримані ними нагороди.

Натиснувши на Company Overview (Огляд компанії), ти отримаєш ще більше інформації про їхню діяльність.

Тут ми маємо різні фотографії, які перевірені.

Крім того, ти можеш прочитати трохи про компанію.

Все, що тут показано, перевірено на точність.

Крім того, якщо у них є якісь сертифікати, їх також можна переглянути.

Наприклад, ти можеш побачити такі сертифікати, як ISO9001 або BSCI, які можуть мати важливе значення для твоїх товарів.

Мало того, ти зможеш дізнатися, куди зазвичай відправляють товари із цього заводу.

Наприклад, цей завод відправляє 40% своєї продукції внутрішній ринок, тобто у межах Китаю.

Ще один важливий момент: якщо продукт є популярним у Північній Америці, це зазвичай показує якість як фабрики, так і її товарів.

Це означає, що продукція цього заводу має високу якість, оскільки американські споживачі надають пріоритет якості.

Тепер давай подивимося на дату заснування цієї компанії.

Вона була заснована в 2010 році, і приблизно водночас з'явилася на сайті Alibaba.com.

Також доступна інформація про кількість співробітників та їх загальний річний доход, хоча компанії можуть зберегти конфіденційність цієї інформації.

Але ти можеш переглядати транзакції компанії, щоб зрозуміти, наскільки вони мають попит.

Наприклад, як показано на скріншоті, лише за останні шість місяців із цією фабрикою були транзакції на загальну суму понад 70 000 доларів.

Суми цих транзакцій варіюються від кількох тисяч доларів до кількох сотень.

Хорошою практикою є додавання виробників до списку вибраних.

Ти можеш заглибитись у профіль компанії, щоб вивчити асортимент продукції.

Повернувшись на їхню домашню сторінку, ти можеш помітити кількох мов, хоча якість перекладу може бути різною.

Суть полягає у розумінні надійності постачальника.

У цьому випадку постачальник має сертифікати, активні транзакції та довгий досвід роботи на ринку.

Особисто я додав би цю фабрику в обране і продовжив би пошук інших потенційних постачальників наших ножиць.

Після того як ми складемо список компаній, ми зможемо повернутися до них пізніше для подальшої оцінки.

Перейдіть до розділу Favorites (Обране) та виберіть Favorite Suppliers (Улюблені постачальники).

Тут у тебе є можливість надіслати повідомлення кільком постачальникам одночасно.

Просто встановіть прапорці поруч із постачальниками, з якими ти хочеш зв'язатися, або вручну вибери кількох постачальників.

Наприклад, я оберу цих двох.

Зробивши свій вибір, натисніть Contact Supplier (Зв'язатися з постачальником), щоб надіслати йому повідомлення.

Такий підхід полегшує спілкування, дозволяючи тобі зв'язатися з кількома постачальниками одночасно.

Замість того, щоб надсилати повідомлення кожному окремо, ти можеш зв'язатися з усіма одночасно, заощадивши час та сили.

Переходимо до такого важливого кроку: що нам варто сказати цим компаніям?

По суті, мета звернення до компаній — налагодити зв'язок і, можливо, ініціювати ділові відносини.

Після того, як ми визначили цікаві для нас компанії на основі, нам потрібно скласти повідомлення.

Розглянувши всі ці аспекти та визначивши, що ці постачальники відповідають нашим потребам, ми зосередимося на ринку Північної Америки.

Хоча інформація про загальний доход є доступною, особисто для мене це не є вирішальним фактором.

Дуже важливо відзначити обіг цих компаній.

Якщо сума перевищує мільйон доларів, це вражає, оскільки свідчить про великий обсяг транзакцій.

Візьмемо, наприклад, другого постачальника з оборотом понад 100 мільйонів доларів.

Їхній великий оборот, 963 мільйони доларів, говорить про те, що вони проводять значні транзакції, особливо з Північною Америкою та Європою.

Такі цифри говорять про надійні заводи, що зарекомендували себе.

Як розмовляти з постачальниками (ПЛЮС безкоштовний шаблон для першого повідомлення)

Тут ти маєш можливість надіслати повідомлення всім обраним постачальникам одночасно.

Але що нам варто включити до цього повідомлення?

Що ж, я маю корисний шаблон, підготовлений для цієї мети.

Ти можеш отримати доступ до нього, натиснувши на це посилання:

https://bit.ly/AlibabaCommunicationTemplate та введи свою адресу електронної пошти.

Я надішлю тобі цей шаблон електронною поштою у вигляді файлу.

Будь впевнений, я не намагатимусь тобі щось продати або пропонувати будь-які курси електронною поштою.

Тільки шаблон для спілкування із постачальниками!

Погляньмо, як він виглядає!

Це дає нам створювати спільне повідомлення, яке можна адаптувати до своїх потреб.

На цьому етапі важливо розуміти, що питання, які ми ставимо в нашому повідомленні, будуть відрізнятися в залежності від типу продуктів, що цікавлять нас.

Хай то буде крем для рук або кухонні ножиці, кожен із них вимагає особливих запитів.

Основна мета повідомлення: зібрати необхідну інформацію про якість продукції та надійність постачальника.

Що ж ми пишемо у цьому повідомленні?

Якщо ти пишеш у конкретну компанію, можеш чином повідомлення, враховуючи конкретні деталі.

Розгляньмо з прикладу Shenzhen Youyue Technology.

Тут ми бачимо ім'я контактної особи, в такому випадку Лейсі.

При індивідуальному зверненні до Лейсі варто звертатися до них на ім'я в повідомленні.

Ми можемо сказати «Привіт, Лейсі».

Це допоможе нам налагодити стосунки.

Але якщо ми звертаємося до кількох людей одночасно, можливо, варто написати «Привіт».

Наприклад, ти можеш почати зі слів “Привіт, мене звуть [твоє ім'я]”.

Не потрібно конкретно говорити, що ти продавець на Amazon, якщо це не стосується контексту розмови.

Важливо надати певний контекст твого бізнесу чи бренду.

Наприклад, ти можеш сказати, що маєш бренд у ніші барбекю.

Якщо ти в процесі створення бренду, то ти можеш написати:

«Зараз я займаюся створенням бренду в ніші [додай свою нішу]...»

Ти можеш вказати, що твоєю основною платформою продаж є Amazon USA, і поділиться планами на розширення.

Головне — адаптувати повідомлення так, щоб воно показувало твою унікальну ситуацію та цілі.

Цей шаблон буде посібником, який допоможе тобі ефективно структурувати спілкування.

Наприклад, якщо тебе цікавлять кухонні ножиці, можна сказати: «Мене цікавлять кухонні ножиці, тому що вони мають потенціал для великих продажів на Amazon USA».

Ти можеш додатково пояснити, чому ти зацікавлений у продукті, та розповісти будь-яку інформацію про твій бізнес чи ринок.

Після цього ввічливо попроси постачальника допомоги, запитавши, чи можуть вони відповісти на кілька запитань.

Ключовим моментом є адаптація питань до конкретних потреб продукту.

Наприклад, у моєму випадку, коли мене цікавлять ножиці, я ставлю такі запитання.

По-перше, я питаю: «Не могли б ви надіслати мені каталог ваших ножиць?

Чи є в наявності інші моделі?

Це допомагає мені зрозуміти діапазон варіантів, які вони пропонують.

По-друге, питаю про можливості кастомізації:

«Чи є якісь варіанти кастомізації?»

Якщо так, то які логотипи та варіанти упаковки доступні?»

Це питання допомагає мені зрозуміти, чи можу я персоналізувати продукт відповідно до мого бренду.

По-третє, я шукаю інформацію про упаковку: «Як ви зазвичай пакуєте ці продукти?

Які варіанти упаковки ви пропонуєте?

Тобто я зможу дізнатися, чи відправлять мені ножиці в пакеті або просто в коробці.

Виникає ще одне важливе питання: «Чи є додаткові продукти, які ви рекомендуєте включити в комплект цього продукту?»

Можливо, постачальник може надати невеликі бонуси продукту.

Наприклад, деякі продавці можуть поєднувати ножиці з точилкою для ножиць, щоб отримати додаткову вигоду. 

Крім того, дуже важливо дізнатися про сертифікати, необхідні для продажу продукту в Америці.

Тому я питаю: "Які конкретні сертифікати ви надаєте?"

Це особливо актуально для продуктів, які вимагають сертифікації, наприклад, схвалення FDA для американського ринку або інших сертифікатів для європейських ринків. 

Переходячи до шостого питання, ми запитуємо: Чи знаєте ви код HS цього продукту в США?

Код HS, або код Гармонізованої системи, є унікальним класифікаційним кодом, який юзають для імпорту товарів у певну країну, наприклад США.

Розуміння коду HS має значення, оскільки він визначає відсоток податку імпорт.

Наприклад, продукт може оподатковуватись на імпорт у розмірі 20%, якщо його HS підпадає під певну категорію.

Розуміння цього коду може спростити ситуацію при імпорті товару.

Детальніше про код HS ти можеш дізнатися з відео нижче (відео англійською):

Це сьомий урок мого БЕЗКОШТОВНОГО курсу з доставки на Amazon FBA з Китаю.

С Аміт Розенталь, засновником Proboxx (один із кращих перевізників товарів).

Є чудова знижка на Proboxx.

ЗНИЖКА 100 доларів на 3 перші поставки.

Купон = vovaeven100 <-----

Безкоштовний курс з доставки товару на Амазон!

Рухаючись далі ми переходимо до наступного набору питань.

Сьоме питання: «Який буде термін постачання цього продукту?»

Це стосується часу, що проходить від замовлення до отримання продукту.

Восьме питання стосується складу продукту: «З чого виготовлений продукт, матеріали?»

Розуміння матеріалів, що використовуються у продукті, має важливе значення для оцінки якості та відповідності нормативам.

Дев'яте питання, як показано нижче, стосується мінімальної кількості замовлення (MOQ) продукту.

Знання MOQ допомагає визначити доцільність замовлення постачальника.

Є такі фабрики, які продають лише від 5000 одиниць.

Зрештою, десяте питання стосується ціноутворення: «Яка ціна цього товару за 100/300/500/1000 штук?»

Вказуючи різні кількості, наприклад 100, 300, 500 та 1000 штук, ми можемо оцінити гнучкість цін та знижки для оптових замовлень.

Зібравши всі питання до купи, ми натискаємо “Contact Supplier”.

Тепер чекаємо на відповідь!

Отже, витратити деякий час, щоб подумати про специфіку продукту і правильно скласти своє повідомлення.

Це гарантує, що ти збереш усю необхідну інформацію для ухвалення рішень у майбутньому.

При спілкуванні з постачальниками дуже важливо представитися та чітко пояснити свої наміри.

Замість того щоб просто запитувати: "Чи можете ви продати мені цей товар?" варто надатись і розповісти про свої цілі.

Такий підхід говорить постачальникам, що ти серйозний продавець, і підвищує можливість отримання відповіді.

Хоча немає жодної гарантії, що кожен постачальник відповість, чітке та професійне повідомлення підвищує твої шанси.

Як тільки ти встановиш з ними зв'язок, наша мета – зібрати відповіді та інформацію безпосередньо від постачальників, щоб використовувати їх у процесі прийняття рішень.

Давай поки що повернемося на цю сторінку.

Як тільки ми почнемо отримувати відповіді від постачальників, важливо бути готовим до різних типів відповідей.

Не всі дадуть відповідь швидко, а деякі можуть дати короткі або дивні відповіді.

Я часто отримував відповідь на своє величезне повідомлення просто у вигляді Ок.

Це китайці))

В ідеалі ми хочемо співпрацювати з постачальниками, які спілкуються чітко, швидко та професійно.

Це забезпечує плавне та продуктивне спілкування надалі.

В тебе є різні варіанти спілкування на сайті Alibaba.

Ти можеш брати участь у спілкуванні безпосередньо всередині платформи або спілкуватися через зовнішні канали, такі як Skype або Telegram.

Можливо, деяким постачальникам простіше зв'язатися з тобою через інші платформи.

Наприклад, ти можеш додати повідомлення типу "Будь ласка, зв'яжися зі мною в Skype".

Ще один зручний варіант зв'язку - WhatsApp, який багато постачальників використовують у ділових цілях.

Хоча я особисто не спілкувався з ними через Telegram, можливо вони також можуть бути доступні на цій платформі.

Мета — створити зручний та ефективний канал зв'язку з постачальниками, що забезпечує безперебійну взаємодію та сприяє продуктивним робочим відносинам.

Зверніть увагу на те, як вони реагують і чи відповідає стиль спілкування твоїм уподобанням, оскільки це впливає на ваше партнерство.

Як отримати зразки продукції (sample)

Після деякого спілкування з постачальниками, наш наступний крок запит зразків продукції, наприклад для ножиць, які нас цікавлять.

Якщо спілкування з конкретним постачальником видається надійним, ми можемо перейти до обговорення цін та деталей матеріалів.

Я рекомендую обговорювати ціну вже після того, як ти отримаєш семпл.

Докладніше про стратегії переговорів я розповім згодом.

Але загалом тепер можемо замовляти зразки.

Наприклад, із десяти заводів, з якими ми зв'язалися, з трьома ми встановили гарний зв'язок.

Ми ведемо розмову, вони дали інформацію про свою продукцію, а й нам цікаво отримати семпли.

Ми можемо сказати, щось на кшталт: «Добре, Джоне, мені хотілося б отримати семпл товару, можете відправити нам товар і коробку».

Це дозволить нам максимально об'єктивно оцінити, наскільки товар підходить нам.

Ми можемо сказати: «Джоне, мені подобається наше спілкування.

Чи не міг би ти надіслати мені зразок ножиць із лезами, що закриваються з обрізом?

Ми хочемо зробити їх із червоними та чорними ручками, і нам також знадобиться звичайна коробка, яку ви використовуєте для пакування цих ножиць.

Якщо можете, вкладіть вкладку зі своїм ім'ям, щоб ми розуміли, що це твій продукт».

Обов'язково проси вкласти вкладку, щоб ти міг зрозуміти, від якого постачальника конкретний семпл.

Наприклад, ти можеш попросити Джона: "Будь ласка, залиште картку зі своїм ім'ям, щоб ми знали, що зразок від вас".

Цей простий крок допомагає уникнути проблем, особливо під час роботи з кількома постачальниками.

Зазвичай зразки відправляються до тебе додому для оцінки.

Після одержання зразків потрібно ретельно їх вивчити.

Тобі захочеться оцінити їх комфорт, вагу, запах та надійність.

Перевір їх, використовуючи за призначенням; наприклад, якщо це кухонні ножиці, спробуй порізати курку чи інші матеріали.

Тепер, коли доходить до оплати цих зразків, ти можеш зробити це зручно через сайт Alibaba.

Просто попроси постачальника надіслати вам рахунок через Алібаба.

Іноді постачальники можуть запропонувати надіслати зразки безкоштовно, але якщо ти відправляєш їх додому або в іншу країну, розраховуй заплатити близько 30 доларів за стандартну доставку.

Наприклад, відправка зразків з Китаю до Ізраїлю чи Таїланду зазвичай коштує близько тридцяти доларів.

Але є спосіб заощадити!

Замість того, щоб кожен постачальник надсилав окремі посилки, розглянь можливість об'єднання (консолідації) твоїх зразків в одну посилку.

Багато перевізників надають таку послугу.

Наприклад, ти можеш написати в UnreaL China, Chinese Tiger, з проханням про таку послугу!

Скажи хлопцям що ти від Вови Евена, вона зробить чудові знижки!

Поєднавши зразки в одну посилку, ти заощадиш на вартості доставки, що зробить її більш економічною для тебе.

До речі, ти можеш дізнатися про контакти агентів для консолідації посилки в групі Амазон Свобода!

Ми можемо попросити постачальників відправити зразки на одну адресу, а наш агент збере все в одну та посилку і відправить тобі!

Це необов'язковий крок, але він може заощадити багато грошей.

Якби ти відправив п'ять зразків окремо, доставка кожного з яких коштувала б близько 30 доларів, то виходить 150 доларів.

Але при централізації доставки в одне місце у Китаї вартість може бути мінімальною, приблизно 5 доларів за посилку, залежно від розміру та ваги товарів.

За такого підходу ти потенційно можеш знизити загальну вартість доставки приблизно до 40 доларів (залежить від пункту призначення та ваги товару).

Круто ж!

Так, ми отримали наші зразки і саме їх затестити!

Наприклад, ми можемо кинути ножиці в раковину, щоб подивитися, чи не заіржавіють вони через тиждень, чи ми натиснули на них, щоб перевірити, чи легко вони ламаються.

Припустимо, в ході цього процесу ми дізнаємося, що зразки Джона та Джека виділяються серед інших – вони мають міцну конструкцію та гарні матеріали.

І навпаки, ручка від Крістал легко ламається, а ножиці Сьюзі зроблені із поганого пластику.

Розуміючи це, ми чемно відмовляємося від подальшої взаємодії з Крістал і Сьюзі, дякуючи їм за зразки.

Тепер переходимо до роботи з Джоном та Джеком.

У них не лише гарний товар, а й крута комунікація

Що робити далі?

Як вести переговори з постачальниками

Тепер, коли ми встановили спілкування з двома постачальниками, а саме з Джеком та Джоном, і підтвердили якість їхньої продукції, наш наступний крок — заглибитись у переговори, щоб визначити, який із них може запропонувати нам найкращу пропозицію.

Ми продовжуємо переговори з обома постачальниками, намагаючись отримати детальну інформацію про їх продукцію та ціни.

Це можуть бути такі моменти як вартість продукції, мінімальний обсяг замовлення, час виконання замовлення та будь-які додаткові витрати, пов'язані з процесом закупівель. 

Тепер трохи поговоримо про переговори.

Працюючи з обома постачальниками, ми можемо також розпочати процес створення індивідуальної коробки або логотипу для нашого продукту.

Такий підхід дає нам оптимізувати процес та ефективно просувати його вперед.

Розпочавши етап проєктування на ранній стадії, ми можемо гарантувати, що ми добре підготовлені до роботи над фінальним зразком після завершення переговорів.

Цей зразок включатиме готову коробку із вкладишем усередині продукту, на якому буде написано «Дякую за покупку», а також логотип, розташований на самих ножицях.

Приблизно в цей час бажано почати співпрацювати з різними дизайнерами, які можуть допомогти у створенні дизайну коробки та логотипу для ножиць. 

Цих дизайнерів можна знайти в різних онлайн-групах, пов'язаних із торговими майданчиками, або на платформах для фрілансерів, таких як Fiverr.

Звернувшись до дизайнерів на Fiverr або аналогічних платформах, ти можеш вивчити їхнє портфоліо і вибрати людей, чий стиль відповідає твоїм баченню упаковки та брендингу продукту.

Дуже важливо чітко вказати твої вимоги та надати конкретні рекомендації чи побажання, щоби дизайн точно представляв твій бренд.

Одночасно, взаємодіючи з дизайнерами, ти можеш продовжити переговори з постачальниками про деталі виготовлення та ціни на ножиці. 

Перше, що ти маєш пам'ятати, не варто бути агресивним у процесі переговорів.

Почни з розуміння своєї цільової ціни, тобто суми, за яку ти хочеш продати продукт, щоб забезпечити прибуток.

Цільова ціна повинна охоплювати всі витрати, включаючи доставку зі складу в Китаї, наприклад, на склад Amazon.

Наприклад, якщо твоя цільова ціна становить 1,50 $, тобі

Необхідно чітко повідомити про це постачальникам.

Якщо вони пропонують ціни вище за твою цільову, наприклад, 2 долари від Джона і Джека, важливо тактовно вести розмову.

Незважаючи на їхні пропозиції, твоя мета залишається на рівні 1,50 долара, і тобі треба буде заявити про це твердо, але шанобливо.

Тепер нам треба зазначити, що ми хочемо саме цю ціну, але дуже цікаво співпрацювати з ними.

Наприклад, якщо Джон пропонує 2 долари за ножиці з коробкою, а Джек пропонує 1,80 долара

Ми можемо сказати Джону, що Джек пропонує нижчу ціну 1,80 долара, визнаючи при цьому якість, яку має обидва постачальники.

Чемно ми можемо попросити Джона адаптуватися під пропозицію Джека або наблизитися до нього, наприклад, запропонувавши 1,70 або 1,60 долара.

При цьому наголошуй на тому, що ти готовий співпрацювати найближчим часом.

Якщо Джон погодиться знизити ціну, наприклад, до 1,70 долара, ми зможемо використати цю інформацію для повторних переговорів із Джеком, сказавши йому, що Джон знизив свою ціну.

Таким чином, ми можемо досягти максимально низької ціни для нас. 

У переговорах важливо зберігати дружній тон і наголошувати на взаємній вигоді.

Наприклад, ми можемо сказати: «Я розумію, що ваші бізнес-мети важливі, як і наші.

Ми шукаємо партнерство, яке може зростати з часом.

Якщо ми зможемо домовитися про цю ціну, ми готові негайно розпочати роботу та побудувати міцні стосунки».

Цей процес може вимагати терпіння, оскільки ми орієнтуємося різні відповіді.

Я рекомендую документувати усі ваші домовленості!

Обмін фото або підписання документів можуть допомогти.

Ви можете спробувати різні варіанти спілкування з постачальниками, щоб знайти те, що тобі підходить!

Існують різні ресурси вивчення методів ведення переговорів, а експериментування може допомогти поліпшити твої навички ведення переговорів.

Дуже важливо мати чітку цільову ціну та прагнути її досягнення в ході переговорів.

Допустимо, ми домовилися про вигідну ціну або з Джеком, або з Джоном.

Тепер ми можемо використовувати цей прогрес під час спілкування з іншим постачальником.

Не варто різко припиняти спілкування одразу з усіма постачальниками! У нас мають бути запасні варіанти)

Наприклад, якщо ми з Джоном остаточно узгодили ціну 1,50 долара, ми можемо підійти до Джека і сказати: Джеку, я ціную наші стосунки.

Але ми з Джоном домовилися про остаточну ціну 1,50 долара.

“Чи є можливість покращити пропозицію?

Я хотів би продовжити роботу з вами”.

Трапляються ситуації, коли постачальники зменшують ціну!

Не варто завжди орієнтуватися на ціну вказану на лістингу Алібаба.

Зазвичай, можна торгуватися та знижувати ціну вдвічі!

Китайський ринок товарів величезний і зазвичай такі сайти як Алібаба працюють більше з іноземними покупцями.

Ти можеш звернутися до спеціальних агентів, які знають англійську мову і шляхом цього вони можуть зробити для тебе найкращу ціну та умови роботи.

Наприклад, UnreaL Chinaй!

Купон код VOVAEVEN допоможе заощаджувати на сервісах UnreaL China.

Вони знають китайську та специфіку їхньої культури, внаслідок цього, у них є можливість домовитися про найвигідніші умови.

На мій досвід, робота з агентами з підбору постачальників дає вигідніші ціни, ніж незалежні переговори.

Наприклад, ми отримали ціну 85 центів від постачальника, але після звернення до агента він зміг домовитися про 50 центів.

Якщо ти маєш можливість, варто пошукати таких агентів з підбору постачальників. Але тут є один аспект.

Зазвичай агенти пошуку постачальників вимагають повну передоплату за все замовлення.

Якщо працювати з фабрикою безпосередньо, то тут можна домовитись про гнучкі умови оплати.

Наприклад, 30% завдаток та 70% вже після відправки.

Тут треба розбирати кожний випадок окремо.

Просто знай, що є фахівці з вирішення таких питань у Китаї!

Створення фінальної версії зразка продукту

Потім створюємо фінальний зразок, використовуємо готові дизайни, які одержуємо від дизайнера, бажано у форматі PDF.

Ці файли надсилаються на завод для створення цих продуктів.

У них входять вимоги щодо розміщення логотипу на коробці та розміри самої коробки.

Процес простий: фабрика супроводжує нас на кожному етапі та гарантує, що остаточний зразок відповідає нашим вимогам.

На кожному етапі продукту проси фото! Ми мали історію, коли ми замовили 1000 чорних коробок, але виявилося, що нам зробили білі коробки.

Добре, що це було помічено наперед.

Створення одного авторського семплу може бути дорогою штукою! Все залежить від складності продукту та дизайну.

Наприклад, вартість одного такого семпла може бути 30 $, 50 $, навіть 100 $

Обов'язково вивчай усі фото та відео від постачальника та коригуй, якщо щось не так.

Як тільки ми переконаємося, що фото все виглядає правильно, ми просимо відправити зразок прямо до нас додому із заводу.

Після перевірки семпла, якщо все гуд, можемо замовляти партію.

Оплата через Alibaba (Trade Assurance)

Давай поговоримо про оплату.

Ми вже про це говорили, що можна робити платежі

безпосередньо на сайті Alibaba. 

Як тільки постачальник створить замовлення, у тебе буде можливість оплатити його через платформу Alibaba.

Наприклад, я розмістив замовлення тут, і коли я натискаю Pay the balance, він направляє мене до варіантів оплати.


Таким чином, ми можемо сплатити не лише товар, а й семпл.

Оплата може бути за допомогою картки або банківським переказом.

Доступні різні варіанти, такі як PayPal, Apple Pay, Western Union та онлайн-переклади через такі платформи, як Deal, Trustly та Klarna.

Особисто я зазвичай використовую PayPal, карту або прямий банківський переказ для платежів.

Якщо ми виберемо Trade assurance, то наша транзакція та товар будуть захищені.

Як я казав, якщо щось не так із товаром, то Алібаба поверне тобі гроші!

Однак, я пропоную спочатку користуватись Alibaba для платежів.

Це дає плавніший процес транзакції і дає тобі встановити довіру зі своїми постачальниками.

Гарантія оплати через Алібаба має певний відсоток, ти можеш використовувати цю страховку, а через деякий час вже оплачувати безпосередньо, коли стосунки стануть надійнішими)

Це можна робити через такий онлайн банк як Payoneer.

Посилання на огляд Payoneer.

Нижче для тебе безкоштовний обліковий запис і знижка на Пайонір!

Це зручний варіант керування транзакціями, але з метою надійності розумніше розпочати з Alibaba.

Причиною первісної переваги платіжної системи Alibaba є надійність та безпека, які вона пропонує у рамках своєї програми Trade Assurance.

Хоча інші варіанти, такі як прямі банківські перекази, можуть мати нижчу комісію за транзакцію, вони також пов'язані з додатковими ризиками, оскільки транзакції проводяться за межами платформи.

На мій досвід, я почав використовувати прямі банківські перекази лише після того, як встановив міцні стосунки з моїм постачальником у Таїланді.

Я думаю, на ранніх стадіях можна використати страховку від Алібаби, а потім уже переходити на прямі перекази.

Варто заплатити цю комісію, щоби потім не виникало проблем.

Після затвердження семпла, ти можеш робити більш оптове замовлення.

Давайте поговоримо про умови оплати. 

Зазвичай обговорюються умови оплати, наприклад, 30%

авансом і 70%, що залишилися, після завершення замовлення.

Переговори щодо умов транзакції можуть суттєво оптимізувати твій грошовий потік.

Ми могли б запропонувати заплатити 30% авансом і решту 70% після завершення виробництва.

В якості альтернативи ми можемо поговорити про початковий платіж у розмірі 25%, а решта 75% має бути сплачена лише тоді, коли нам знадобляться продукти протягом певного періоду часу, наприклад, протягом трьох місяців.

Або ви можете оплачувати залежність від потрібної кількості одиниць.

Наприклад, якщо ми створюємо 5000 одиниць, ми можемо заплатити 20% авансом за першу партію з 1000 одиниць, а інше платити за необхідності, поступово, гарантуючи, що ми платимо лише за те, що використовуємо.

Ця стратегія не тільки зберігає більше грошей у наших руках, а й допомагає зміцненню відносин із нашими постачальниками, що потенційно може призвести до більш вигідних умов у майбутньому.

Як правило, умови оплати часто у районі у співвідношенні 30/70.

Як тільки продукти будуть готові, їх можна буде надіслати на Amazon.

Побудова міцних відносин із твоїм постачальником може призвести до кращих результатів переговорів.

Головне, круто себе презентувати))

Постачальники з більшою ймовірністю врахують твої потреби та запропонують вигідні умови, особливо якщо тебе сприймають як значущого та надійного ділового партнера.

Уяви, що ти такий великий гравець, як Apple.

Якщо ти скажеш: "Ми Apple і хочемо працювати з вами", вони будуть схильні до співпраці.

Ти можеш подумати, чи вони реально створюватимуть продукти без оплати?

Дуже сильно впливає довіра до твого бренду, тому завжди працюй над його репутацією.

Спочатку ти, швидше за все, почнеш зі стандартних умов, таких як передплата в розмірі 30% та 70% наприкінці.

Масове виробництво продукції

Після обговорення умов оплати наступним кроком буде очікування на початок виробництва.

В цей час дуже важливо бути в курсі прогресу.

Ми регулярно спілкуємося з нашим постачальником, запитуємо фото та відео процесу.

Наприклад, ми можемо запитати Джона: «Не міг би ти надіслати мені фотографію або відео, що показує, як робляться ножиці?

Крім того, не міг би ти надіслати мені фотографію готових ножиць?

Це гарантує, що надалі не буде сюрпризів.

Ми хочемо уникнути ситуації, коли ми затвердили зразок, але, наприклад, ми можемо звернутися до Джона і запитати:

"Привіт, Джоне, чи не міг би ти розповісти мені про хід доставки товару? Коли товар буде готовий, за вашими прогнозами?"

Це допоможе нам розуміти, коли варто готувати процес доставки.

Після того, як ми дочекалися початку виробництва, вирішальним є крок: контроль якості чи інспекція.

Хоча фабрика зазвичай проводить власні перевірки, нам важливо також провести власну перевірку.

Приблизно за тиждень до кінця виробництва ми зв'язуємось із компанією, щоб організувати перевірку якості. 

У плані інспекції ми працюємо з UnreaL China з 2017 року протягом семи років.

Використовуй промокод VOVAEVENдля отримання знижки!

UnreaL China - експедитор Amazon + інспекційна служба

Чим нам допоможе ця співпраця?

Що ж, UnreaL China пропонує круту послугу з перевірки продукції.

Ми просто пишемо та просимо зробити інспекцію товару на певний день.

Нам варто налаштувати координацію дій як із заводом, так і з інспекційною групою.

Ми спілкуємося з фабрикою, говоримо їм про наші плани перевірки, а потім безпосередньо зв'язуємося з інспекційною групою, щоб узгодити деталі.

Ми цікавимося вартістю, пропонованими процедурами та кількістю продуктів, які вони можуть перевірити.

Основна мета тут – забезпечити ретельну перевірку продукції перед відправкою, щоб звести до мінімуму ризик будь-яких дефектів.

Перевірка якості та інспекції продукції

Звичайно, заводи часто проводять свої перевірки, але я рекомендую мати стороннього інспектора.

Навіть якщо ти збудував міцні відносини зі своїм заводом, інвестиції в ці перевірки мають значення.

Це дає тобі впевненість та захист продукції.

Це невелика інвестиція, яка може позбавити тебе потенційних проблем.

Це пов'язано з тим, що коли клієнти отримують дефектну продукцію, вони залишать негативні відгуки на Амазоні.

Уяви, що ти замовляєш тисячу ножиць для свого магазину і після прибуття дізнаєшся, що у 50 з них зламані ручки.

Це не тільки коштує тобі грошей, а й завдає шкоди твоїй репутації.

Обговори це з постачальником, що ви робитимете, якщо будуть дефектні товари?

Я зазвичай прошу заміну.

Під час перевірки такі професіонали, як фахівці з UnreaL China, можуть надіслати відео, фото та безпосередньо спілкуватися з тобою.

При доставці продуктів на Amazon дуже важливо дотримуватися конкретних розмірів коробок та вимог до упаковки.

Щоб мати контроль якості, ми звертаємося до таких профі, як UnreaL China, які проводять ретельні перевірки.

Вони досліджують кожну коробку ножиць, надаючи детальну інформацію через фото та спілкування.

У разі будь-яких дефектів ми маємо домовленість із постачальником про заміну товару без додаткових витрат.

Після кінця перевірки та підтвердження цілісності продукту UnreaL China запечатує коробки фірмовою стрічкою, що означає, що вони пройшли перевірку. 

Якщо стрічка порветься, це говорить про можливе втручання у товар.

Цей рівень захисту гарантує, що ми як покупці можемо бути впевнені в цілісності наших поставок.

Під час огляду коробок ми обов'язково фіксуємо будь-які дефекти та за необхідності оперативно запитуємо заміну у постачальника.

Постачальнику може знадобитися лише день чи два для вирішення цих проблем, ми підтримуємо постійний зв'язок та запитуємо фотографії протягом усього процесу.

Добре, якщо під час інспекції немає жодних проблем!

Це говорить про сумлінних постачальників.

Відвантаження до пункту призначення

Наступним кроком після перевірки якості нашої продукції є організація її транспортування до кінцевого пункту

призначення, хай то буде склад Amazon або інший об'єкт.

Ви можете використовувати альтернативні служби або перевізників, які пропонує постачальник.

Ми просто зв'язуємося з фабрикою та запитуємо, чи можуть вони організувати доставку з пункту А до пункту Б..

Із цим тобі допоможе менеджер.

Доступні різні варіанти, такі як авіаперевезення або морські перевезення.

Кожен варіант має свої плюси та мінуси з точки зору швидкості та вартості.

Наприклад, авіаперевезення відбувається швидше, але, як правило, дорожче, тоді як морські перевезення повільніші, але дешевші; при морських перевезеннях також доступні різні варіанти швидкості (повільне та швидке море).

Крім того, є навіть можливість доставки поїздом, особливо на маршрутах між Китаєм та Європою.

Вибір способу доставки залежить від таких факторів, як пункт призначення та термін доставки.

Щоб знайти відповідну компанію-перевізника, ми можемо вивчити варіанти як на Alibaba, так і за рекомендаціями інших джерел. 

Наприклад, я працюю з UnreaL China.

Коли нам потрібно організувати транспортування нашої продукції, ми просто звертаємось до них.

Далі ми передаємо дані щодо доставки.

Ми просимо вартість доставки різними способами, хай то повітрям або морем, і запитуємо інформацію про всі доступні варіанти транспортування.

Як правило, основними варіантами є авіаперевезення або морські перевезення, хоча трапляються випадки, коли можуть бути залізничні перевезення, особливо для маршрутів усередині певних регіонів.

Пам'ятай, з Китаю та Америки немає залізничного сполучення.

Потім команда UnreaL China дає нам ціни різних транспортних компаній, що дає нам порівняти ціни та послуги.

Маючи ці дані, ми можемо вибрати те, що нам потрібно.

Якщо ціна не підходить, ти можеш звернутися до інших перевізників.

Наприклад, є UnreaL China, Proboxx (раніше відома як Rosenthal Logistics), Unicargo, а також китайські компанії, такі як FBABEE.

3 найкращих експедитора для Amazon FBA (я працював з усіма ними)

Я працював з усіма і маю чудовий досвід з ними.

Ти можеш написати їм усім і дізнатися про ціни.

Звичайно, коли справа доходить до оплати Unreal China, використання торгової гарантії Alibaba не є варіантом.

Але ти можеш пошукати перевізників у самій Алібабі і гарантія оплати від них вже буде доступна.

Якщо ти хочеш працювати з Анріал Чайна, то теж багато опцій.

Це можуть бути Payoneer, різні типи карток або інші методи, які вони можуть приймати.

Варто зв'язатися з ними безпосередньо, щоб дізнатися, у них навіть можна сплатити криптою!

Після оплати вони керуватимуть процесом отримання твоєї продукції безпосередньо у постачальника на Alibaba,

оптимізуючи логістику відповідно до твоїх вимог.

Що робити після завершення робочого процесу на Alibaba

У статті ми розглянули весь процес від початку остаточно, описавши кожен етап виробництва.

Як тільки твоя продукція прибуде, спілкування із фабрикою на цьому не закінчиться.

Дуже важливо підтримувати постійне спілкування, щоб їх зміцнювати.

Постійне покращення відносин з постачальником є ключем для кращих цін та потенційного збільшення обсягу замовлень.

Крім того, розвиток твоїх відносин із перевізником забезпечує логістику та вигідні тарифи на доставку.

Як правило, фабрики цінують свою репутацію і навряд чи займатимуться нечесними діями, навіть якщо оплата відбувається за межами платформи Alibaba.

Але тут найменший рівень захисту.

З Alibaba у тебе є гарантії на випадок будь-яких проблем чи суперечок.

На цьому все!

Бувай)))

P.S. – ось кілька цікавих статей на тему фабрик у Китаї

Як правильно підготуватись до роботи з постачальником

Чи є щось, що не можуть створити китайські постачальники?

Як оформляти та в якому форматі відправляти дизайн

постачальнику?

Table of Contents
  1. Інсайти цього блогу
  2. Трохи про мене та мій досвід роботи з Alibaba
  3. Безкоштовний акаунт Alibaba з «ексклюзивними» бонусами
  4. Сайт Алібаба…
  5. Пошук продуктів та постачальників
  6. Як знайти хорошого постачальника
  7. Як розмовляти з постачальниками (ПЛЮС безкоштовний шаблон для першого повідомлення)
  8. Як отримати зразки продукції (sample)
  9. Як вести переговори з постачальниками
  10. Створення фінальної версії зразка продукту
  11. Оплата через Alibaba (Trade Assurance)
  12. Масове виробництво продукції
  13. Перевірка якості та інспекції продукції
  14. Відвантаження до пункту призначення
  15. Що робити після завершення робочого процесу на Alibaba

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!