Освоєння Amazon PPC: Щоденні, щотижневі та щомісячні завдання з оптимізації Амазон реклами

Vova Even Jul 03, 2024
14 People Read
амазон ррс оптимізація
Table of Contents
  1. Як оптимізувати PPC на Amazon - щоденні, щотижневі, двотижневі, щомісячні завдання
    1. Вступ
    2. Знайомство із Саймоном
    3. Перше завдання PPC
    4. Друге завдання PPC
    5. Щотижневі завдання PPC
    6. Двотижневі завдання PPC
    7. Щомісячні завдання PPC
    8. Як AMZ Guardian може тобі допомогти
    9. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Як оптимізувати PPC на Amazon - щоденні, щотижневі, двотижневі, щомісячні завдання

Всім привіт на зв'язку Вова Евен!

У цій статті ми збираємося поринути у світ Amazon PPC.

Ця стаття буде тобі максимально корисною, якщо хочеш збільшити свої результати з Амазон РРС.

Для цієї статті я запросив Саймона Сексцінскі.

Він засновника AMZ Guardian це PPC агенство, вони допоможуть налаштувати та вести Амазон рекламу.

Саймон – справжній геній PPC!

Можливо отримати безкоштовну PPC консультацію від Саймона (якщо тобі потрібна агенція PPC для просування ваших товарів).

Якщо ти більше любиш дивитись відоси, то велкам на наш канал! Відос англійською.

Вступ

Vova: Ласкаво просимо до ще однієї важливої ​​розмови про рекламу на Amazon!

Ми збираємося заглибитись у щоденні, щотижневі, двотижневі та щомісячні процеси оптимізації твоєї реклами на Amazon.

Ці дії допоможуть тобі максимально ефективно керувати рекламою.

Добре налаштована PPC кампанія, яка допоможе тобі отримати більше грошей, а відповідно більше прибутку.

Сьогодні на моєму YouTube-каналі з'явився спеціальний гість Саймон.

Він геній у рекламі та завжди знає, як зробити так, щоб твій рейтинг продавця виріс у рази!

Знайомство із Саймоном

Vova: Привіт Саймон!

Радий бачити тебе знову.

Саймон: Вітання! Дякую, що запросив мене, Вово.

Сьогодні я розповім нашим читачам про кілька стратегій, які допоможуть ефективно керувати рекламою на Амазон.

Наша головна мета в AMZ Guardian - допомогти тобі піднятися за органічним рейтингом за допомогою PPC.

Ми розповімо, як часто тобі варто виконувати конкретні завдання, що полегшить тобі планування та організацію твоєї реклами.

Vova: Отже, Саймон, нам треба перетворити ці завдання на регулярні звички, вірно?

Саймон: Саме так! Записуй їх у інструментах керування проектами чи календарях.

Це те, чим ми щодня займаємось у нашому агентстві, оскільки наша спеціалізація – контекстна реклама.


Саймон: Сьогодні я радий поділитися інформацією щодо нашої повсякденної роботи з PPC.

Це те, з чим ми дійсно працюємо щодня, і воно з'явилося на основі багаторічного досвіду.

Я намагатимусь розповісти про всі основні моменти.

Це допоможе тобі скласти свій календар оптимізації реклами!

Vova: Супер! Давай починати!

Перше завдання PPC

Vova: Яке перше завдання?

Саймон: Що ж, першим моментом, який потрібно звернути увагу, це аналіз ключових слів.

Для виконання цього разового завдання тобі необхідно знайти не менше 80% всіх ключових слів, як з довгим, так і з коротким хвостом.

Тобі треба їх організувати.

Чим точніше та організованіше ти використовуєш ключові слова, тим більшого успіху ти досягнеш за допомогою PPC.

І це саме те, що ми робимо.

Ми не просто знаходимо ключові слова; ми глибоко поринаємо в них, щоб переконатися в їхній релевантності.

За будь-яких сумнівів, я завжди все звіряю.

Але при цьому не варто забувати про негативні ключі (negative-keywords).

Уявіть, що ти продаєш чорний стовпчик і поставив ключове слово pink (рожевий).

Цей ключ лише їсть наш бюджет і є абсолютно неактуальним.

Додавши цей ключ до розділу negative-keywords, ти зможеш заощадити гроші і зробити так, щоб цей ключ взагалі не використовувався.

Отже, наш перший крок складається з двох частин: дослідження ключових слів та дослідження негативних ключів, обидва однаково важливі.

Друге завдання PPC

Наступний крок – оптимізація щоденних ставок (daily bid).

Ми використовуємо модель достатності даних, це означає, що ми не перевіряємо ті самі ключові слова щодня.

Натомість ми аналізуємо ключові слова, за якими зібрано достатньо даних, і цей набір ключових слів може змінюватися щодня.

Якщо ти керуєш PPC зі свого облікового запису Ads Manager, простішим підходом може бути перевірка ставок кожні чотири дні, перевіряючи, чи не надто високий твій ACoS (вартість продажу реклами).

Отже, наша основа закладена на ретельному дослідженні ключових слів та щоденній оптимізації ставок.

Vova: Зрозумів Шимон. Нам треба зміцнити наше «семантичне ядро» ключових слів, чи не так?

Це для компанії PPC або для лістингу?

Саймон: Гарне питання, Вово!

Це потрібно для компанії PPC.

Але є щось важливе — перевірка індексації лістингу.

Ключові слова, які ти виділив для своєї PPC, не допоможуть, якщо ти не проіндексований за ними.

Такі інструменти, як Index Checker від Helium 10 допоможуть тобі перевірити індексацію.

Ось безкоштовний акк та знижки на Helium 10

Якщо ти не проіндексований, настав час ротації ключових слів — перемішуй їх у лістингу та бекенді, доки не почнеш індексуватися.

Тільки після цього можеш запускати PPC.

Якщо ти не проіндексований або у тебе неправильно налаштовані ключові слова, то РРС компанія не матиме жодного сенсу.

Vova: Ага! Отже, як тільки наш лістинг буде проіндексовано і ми матимемо якісні ключові слова, ми зможемо запустити рекламу.

Тоді маю питання: як знайти ці негативні ключі?

Наприклад, якщо ми знаємо, що наша колонка не портативна, то слово портативний буде негативним?

Саймон: Саме так!

Допустимо, ти продаєш динамік без підтримки Bluetooth.

Тобі потрібно встановити "Bluetooth" як негативний ключ, щоб не витрачати гроші на кліки, які не принесуть конверсії.

Аналогічно і з кольорами: якщо ти не пропонуєш певного кольору у своїй лінійці продуктів, вважай його негативним словом.

Це заощадить тобі купу грошей.

Vova: Тобто ми, підготували ключові слова, вибрали з них найрелевантніші та відокремили негативні.

Потім ми запустили рекламу та щодня оптимізуємо ставки.

Чи потрібно часто новачкам перевіряти цю інформацію?

Саймон: Коли ти запускаєш нову кампанію, буде корисно перевіряти її щодня протягом перших двох тижнів.

Ключові слова з великим обсягом трафіку можуть справді призвести до різкого збільшення витрат, якщо їх не контролювати.

Наприклад, ти включив популярне ключове слово, яке не приносить конверсії.

Якщо ти перевірятимеш цю інформацію щодня, то ризик, витрачених грошей, буде мінімальним.

За перші пару тижнів ти зможеш налаштувати весь процес, і тобі не потрібно буде щодня перевіряти ключі.

Надалі оптимізація кожні 2- 4 дні і все буде гуд)

Ти можеш підганяти це під себе.

Vova: Що ще потрібне для щоденної оптимізації реклами?

Здебільшого йдеться про коригування ставок?

Саймон: Щоденна оптимізація реклами – це щось більше.

Але для стислості сьогодні ми зосередимося на коригуваннях ставок.

Ключові показники, за якими слід слідкувати, включають

Коефіцієнти конверсії (conversion rates) та ACoS (вартість продажу реклами).

Якщо маєш високий коефіцієнт конверсії, сміливо підвищуй ставки.

Щоб забезпечити конкурентоспроможність, тримай свій ACoS на рівні точки беззбитковості або вище, але не забувай також враховувати загальний ACoS (TACoS).

І пам'ятай, порогові значення залежать від ціни продукту: ти можеш дозволити собі більше кліків без продажу для дорожчого продукту.

Наприклад, 50 кліків для продукту вартістю 500 доларів – і ти будеш близьким до беззбитковості.

Але для щоденної оптимізації ставок я сказав би, що кожні чотири-сім днів — це хороший режим.

Визнач показники, які працюють на тебе, та стеж за ними.

Щотижневі завдання PPC

Vova: А як щодо щотижневих завдань?

Що входить до щотижневої оптимізації кампаній?

Саймон: Чудове питання, Вово!

У нашому агентстві є кілька щотижневих завдань, які ми вважаємо дуже важливими.

Першим йдемо щотижневе управління ключами.

Він включає перевірку звіту про пошукові запити.

Коли ти проводиш широкі, фразові чи

автоматичні кампанії, часто саме варіації або твої початкові ключові слова в кінцевому підсумку коштують тобі дорого.

Отже, щотижня ми заглиблюємося у звіт, знаходимо проблемні ключові слова або знижуємо ставки, або зупиняємо їх.

Vova: О, зрозумів. Тобто, ти перевіряєш працездатність ключових слів!

Саймон: Обов'язково, Вово! Друге щотижневе завдання управління коригуваннями розміщення, особливо твоїм Top-of-Search (TOS) та Product Placement Adjustments (Корегування розміщення продукту).

Якщо твої лістинги добре показують себе у верхній частині результатів пошуку, ACoS низький, можливо, було б корисно трохи збільшити ставку TOS, щоб залучити більше трафіку та показів у порівнянні з конкурентами.

Ця стратегія допомагає максимізувати твою видимість та прибутковість.

А тепер переходимо до третього щотижневого завдання – Adjusting Your PPC Bidding Strategy (Коригування стратегії PPC-торгівлі).

Це особливо важливо, якщо у тебе є сезонні продукти, оскільки ключові слова, на які ти хочеш орієнтуватися, можуть змінюватися в залежності від сезону.

Я думаю, для таких продуктів варто оптимізувати раз на тиждень.

Vova: Я зрозумів, тобто нам потрібно міняти нашу стратегію, залежно від сезону.

Саймон: Правильно! Зрештою, є також щомісячне завдання, яке слід розглянути.

Ми називаємо це щомісячним обслуговуванням.

Наприкінці кожного місяця ми проводимо ретельну перевірку всіх наших кампаній, виявляючи найефективніші.

Цей аналіз може дати інформацію про те, чи збільшуємо або зменшуємо бюджети на наступний місяць.

А тепер пам'ятаєте щоденні завдання, які ми обговорювали?

Вони вимагають більшої уваги та дуже індивідуальні.

Як ми вже говорили, дуже важливо перевірити свої ставки та переконатися, що твій ACoS відповідає твоїй меті.

Кожна кампанія є унікальною, і те, що працює для одного, може не працювати для іншого.

Отже, тобі треба залишатись у тонусі!

Але давай заглибимося трохи у стратегію.

Як ти, вже знаєш, у твоїх спонсорованих товарних кампаніях у тебе є можливість встановити стратегію ставок — фіксовану (fixed), що підвищує та знижує (up and down) або лише знижує (down only).

Vova: То яка з них найкраща?

Саймон: Дивлячись, яка ситуація.

Якщо ти бачиш чудовий коефіцієнт конверсії – близько 50% за деякими ключовими словами – вибір "up and down" (підвищення та зниження) справді може окупитися.

Це налаштування дозволяє алгоритму Amazon творити чудеса.

Vova: Таким чином, за високого коефіцієнта конверсії ми можемо дозволити Amazon взяти на себе управління, і наша реклама повинна працювати ще краще!

Але що якщо вибрані мною ключові слова не виконують свою функцію?

Саймон: Чудове питання!

Це підводить нас до нашого четвертого щотижневого завдання.

Іноді навіть якщо ти вибрав, здавалося б, ідеальні ключові слова, вони просто не працюють.

Як це можна виправити?

Щотижня ми приходимо і збільшуємо неефективні ставки, скажімо, приблизно на 10–15 %.

Таке підвищення може дати поштовх процесу, зумовлюючи збільшення кількості показів та кліків.

Vova: Мушу сказати, ці щотижневі стратегії оптимізації звучать дуже круто!

Якщо в тебе щось не працює, то треба розбиратися.

І саме, ось цей інтервал на тиждень, буде ідеальним варіантом.

У нас, наприклад, товари для барбекю продаються дуже круто в неділю.

І так, повертаючись до наших стратегій, перша з них стосувалася таких ключових слів, які погано конвертуються та просто спалюють гроші.

Ми оцінюємо їх щотижня та вирішуємо, що потрібно зробити.

А що було другим?

Саймон: Другою буде зміною твого топу пошуку (top of search).

Якщо ти вже показуєш хороші результати на верхніх позиціях, ти можеш переглянути звіт про місця розміщення та вирішити, чи варто збільшувати ставку для найефективніших продуктів.

Оскільки більшість продуктів, як правило, найкраще конвертуються, коли вони знаходяться на вершині результатів пошуку, іноді має сенс постаратися зберегти їх там.

Vova: Отже, ми говоримо про те, щоб наші успішні продукти залишалися на піку результатів пошуку?

Давай поговоримо тепер про up and down (підвищення та зниження)

Це якось пов'язано із торгами?

Саймон:  Все залежить від твоєї стратегії призначення ставок – фіксовані (fixed), що підвищують та знижують (up and down) або тільки знижують (down only)

Якщо щось працює дуже добре, зміни ставку up and down.

Але слідкуй за ним уважно!

Vova: Добре, це досить просто!

А четверта стратегія якось пов'язана з враженнями, чи не так?

Нам потрібно дати поштовх ключам?

Саймон: Ти в крапку, Вово!

Припустимо, у тебе є ключове слово, яке не отримує показів.

Ти думаєш, що це круте ключове слово, має великий обсяг пошуку, воно релевантне твоєму продукту, але воно просто не приносить жодних переглядів.

Тому потрібно спробувати дати йому імпульс.

Двотижневі завдання PPC

Vova: Отже, ми маємо ці стратегії на щотижневій основі – фантастика!

А як щодо двох тижнів?

Саймон: Що ж, Вова, інтервал на два тижні — це ключ до процесу, який ми називаємо випускним.

Це означає, що ти знайшов кампанії, які дуже ефективні у широких, фразових чи автоматичних кампаніях, але їх ще немає у твоїх точних компаніях.

Переміщення цих ключових слів у кампанії з точною відповідністю дозволить тобі краще контролювати продаж за цим ключовим словом.

Vova: А чому б не робити цього щотижня?

Саймон: Чудове питання, Вово!

Все дуже просто, тобі може не вистачити даних для рішення.

Ми зрозуміли, що перевірка щотижня не дає нічого хорошого, тому для ефективності її перенесли на двотижневий графік.

Ми рекомендуємо це і всім іншим.

У нашому агентстві розроблено ще один процес, що проводиться раз на два тижні, відомий як процес перестановки ключових слів.

Тут ми беремо ключові слова з високим коефіцієнтом конверсії, які були успішними для тебе, і проводимо додаткове дослідження цих ключових слів.

Ми заглибимося у ці ключові слова.

Подумай про функцію автоматичного речення Amazon: коли ти починаєш вводити ключове слово, воно пропонує тобі безліч схожих варіантів?

Ми застосовуємо аналогічний підхід до твоїх найефективніших ключових слів.

Кожні два тижні ми проводимо пошук найуспішніших ключових слів.

Це стратегія, яка виявилася дуже ефективною!

Vova: Добре зрозумів!

Раз на два тижні ми робимо дві основні речі, правда?

Перше - це просування та перенесення успішних ключових слів до точних компаній.

І ми робимо це з двотижневим циклом, тому що цього достатньо, щоб оцінити ефективність ключового слова правильно?

Саймон: Саме так!

Vova: Тобто ми чекаємо на два тижні і приймаємо на основі цих даних рішення.

Два тижні дають тобі ширшу картину.

І друге, що ми робимо, — це добір ключових слів.

Як я зрозумів, ми фокусуємося на наших найбільш ефективних ключових словах, а потім глибше їх аналізуємо, як пропонує Amazon.

Саймон: Так, ти потрапив у крапку!

Наприклад, у тебе хороший ключ black wireless speaker (чорна бездротова колонка), ми проведемо додаткові пошуки за цими ключовими словами.

Можливо, matte black (матовий чорний), space black (космічний чорний), sound equipment (звукове обладнання) або інші ключі будуть ефективними.

Vova: Тобто ми можемо використовувати алгоритм пропозицій Amazon для процесу підбору ключових слів? Коли ми вводимо ключове слово, натискаємо пропуск, і Amazon пропонує пов'язані ключові слова.

Наприклад, розглянемо ключове слово "Bluetooth-speaker".

Я набираю Bluetooth speaker (Динамік Bluetooth), натискаю пробіл, потім набираю Q, щоб отримати слова за типом “Bluetooth speaker quiet”

(Тихий динамік Bluetooth). Видаляю Q, вводимо W і отримуємо Bluetooth speaker waterproof (Водонепроникний динамік Bluetooth) і так далі.

Таким чином, ми знайдемо більше пов'язаних ключових слів для певного ключа.

І все це робиться раз на два тижні, правда?

Саймон: Так, Вово!

Цей метод QWERTY у поєднанні з нашим процесом підбору ключових слів кожні два тижні може допомогти розширити потенціал успішних ключових слів.

Vova: Супер!

Щомісячні завдання PPC

Vova: Тепер давайте перейдемо до ширшої картини: що ми робимо щомісяця, наприклад, кожні чотири тижні?

Саймон: Гарне питання, Вова.

У нашому агентстві одним із наших основних напрямків роботи щомісяця є аналіз ефективності ключових слів.

Нас особливо цікавлять ті компанії, які колись були успішними та приносили багато продажів, але з якихось причин перестали бути ефективними.

Vova: Це аудит ефективності ключових слів?

З'ясуєте, чому деякі ключові слова перестали давати продажі?

Саймон: Точно! Іноді може статися так, що ми дуже знизили ставку, і це могло призвести до падіння.

Якщо ми визначимо такі ключові слова, ми можемо вирішити цю проблему і надати їй нового імпульсу.

Vova: Це трохи схоже на операцію з порятунку ключових слів))

На чому ще ви фокусуєтеся щомісяця?

Саймон: Реструктуризація кампанії є важливою частиною нашої роботи.

Один із підходів, яким ми активно займаємось, — це налаштування кампаній з одним ключовим словом.

Багато людей наповнюють кампанію кількома ключовими словами — зазвичай, це близько 20-ти.

І ось у чому проблема: зазвичай лише перші три чи чотири ключові слова ефективні, а решта просто не працюють.

Це не ідеальний варіант, оскільки це можуть бути круті ключові слова, які тільки чекають, щоб проявити себе!

Ми рекомендуємо реорганізувати їх у кампанії з одним ключовим словом та запустити їх заново.

Це може дати новий поштовх таким ключам.

Vova: Ок, що ще ми можемо робити щомісяця?

Саймон: Регулярна підтримка негативних слів має важливе значення.

Ми говорили про керування непотрібними ключами на щотижневій основі, важливо раз на місяць збирати ці слова та розподіляти їх по всіх кампаніях.

Це необхідно для того, щоб вони не спливали та не викликали проблем в інших кампаніях.

Vova: Коротше кажучи, щомісяця ми повинні перевіряти, чи не перестало щось працювати, і намагатися активувати це, провести невелику реструктуризацію кампанії та керувати негативними словами, чи не так?

Саймон: Це схоже на щомісячне генеральне прибирання.

Vova: Фух, дуже цікава тема сьогодні, і ми вже багато чого дізналися.

Саймон: Це все поверхнева інформація.

Як AMZ Guardian може тобі допомогти

Vova: І давай не забуватимемо про твоє агентство AMZ Guardian.

Якщо хтось не хоче розбиратися у всіх цих тонкощах, твоя агенція пропонує готову для тебе послугу Amazon PPC та допомогу в органічному рейтингу за ключовими словами, правильно?

Саймон: Ми спеціалізуємося на таких областях, як органічний рейтинг ключових слів, використовуючи PPC для підвищення твого органічного рейтингу за певними ключовими словами.

Наша місія — позбавити продавців складнощів PPC, надавши їм можливість зосередитися на інших важливих аспектах свого бізнесу.

Вся річ у тому, щоб ділитися своїм досвідом та допомагати, де можемо.

Ми завжди готові допомогти і дати консультацію, якщо тобі потрібна агенція PPC для просування ваших товарів.

Vova: Дякую тобі за сьогоднішнє інтерв'ю! Я був дуже радий тебе почути))

Висновок


Це було дуже цікаво!

Ми повністю поринули у світ РРС-реклами і дізналися дуже багато фундаментальних рішень.

Сподіваюся, тобі було цікаво))

Скоро побачимося! 

Бувай))

P.S. - Зроби це до включення реклами на Амазон.

P.S.S. - А ось огляд цікавого PPC агенства Unitix.

Table of Contents
  1. Як оптимізувати PPC на Amazon - щоденні, щотижневі, двотижневі, щомісячні завдання
    1. Вступ
    2. Знайомство із Саймоном
    3. Перше завдання PPC
    4. Друге завдання PPC
    5. Щотижневі завдання PPC
    6. Двотижневі завдання PPC
    7. Щомісячні завдання PPC
    8. Як AMZ Guardian може тобі допомогти
    9. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!