Зроби це перед включенням Amazon PPC
-
Зроби це перед включенням Amazon PPC (і що робити щодня після включення)
- Крок перший: пошук ключових слів та негативних ключів
- Крок другий: оптимізація щоденних ставок (bid optimization)
- Крок третій: Індексація Лістингу
- Метрики оптимізації PPC для моніторингу
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Зроби це перед включенням Amazon PPC (і що робити щодня після включення)
Для всіх продавців Амазон, РРС реклама є дуже важливим тулом.
Але перш ніж увімкнути PPC, тобі необхідно зробити кілька маніпуляцій перед стартом.
Я, Вова Евен, продавець Amazon FBA.
Нещодавно я говорив з Саймоном Секчнинські.
Він засновник AMZ Guardian, що займається налаштуванням РРС-компанії.
До речі, ти можеш отримати безкоштовну PPC консультацію від Саймона за посиланням.
Крок перший: пошук ключових слів та негативних ключів
За словами Саймона, перший і найважливіший крок правильно провести пошук ключових слів.
Чим краще ти знайдеш та організуєш свої ключові слова, тим ефективнішими будуть твої PPC-кампанії.
Після того, як ти знайшов ключові слова, тобі варто правильно їх проаналізувати, щоб зрозуміти, які з них релевантні, а які ні.
Всі ключі, в релевантності яких ти не впевнений, тобі варто вивчити докладніше.
Крім того, Саймон наголошує на важливості негативних ключових слів.
Що таке негативні ключі (negative keywords).
Наприклад, якщо ти продаєш чорну колонку, її ключем буде black speaker (чорна колонка).
У такому разі, тобі немає сенсу платити за кліки за ключом для “pink speaker” (рожева колонка).
Тобі потрібно занести цей ключ до списку негативних ключів.
Таким чином, ти зможеш націлити свою рекламу на потрібну аудиторію та заощадити купу грошей на непотрібні кліки!
До речі, у нас на Ютуб-каналі є плейлист про Амазон PPC рекламу.
Що таке негативні ключі? Як їх ідентифікувати?
Негативні ключі – це ключові слова чи фрази, які ти хочеш виключити зі своїх кампаній.
Таким чином, твій лістинг не з'являтиметься у результатах пошуку за цими конкретними запитами, що заощадить тобі гроші на непотрібних кліках.
Чому це так важливо?
Давай розберемося в цьому прикладі.
Наприклад, якщо ти продаєш колонку без підтримки Bluetooth, додайте слово «Bluetooth» до списку негативних ключів.
Таким чином, ти зможеш направляти рекламу тільки для тих покупців, які з більшою ймовірністю придбають його.
Крок другий: оптимізація щоденних ставок (bid optimization)
Другий важливий крок – щоденна оптимізація ставок (bid optimization).
Bid optimization – це процес коригування ставок для ключових слів підвищення рентабельності інвестицій (ROI).
Аналізуючи свої ставки та налаштовуючи їх залежно від їхньої ефективності, ти зможеш раціонально використовувати свій бюджет.
Тобі варто щодня перевіряти свої ставки, щоб переконатися, що кампанії працюють у межах цільового ACoS (Advertising Cost of Sales).
Що таке ACoS?
ACoS - це співвідношення витрат на рекламу та продаж.
Він розраховується шляхом розподілу загальних витрат реклами загальний обсяг продажів.
ACoS допомагає виміряти ефективність твоїх PPC-кампаній.
Під час запуску нової кампанії Саймон радить перевіряти цей показник протягом перших двох тижнів.
За цей час важливо відстежити, щоб витрати на рекламу не йшли тобі на збиток.
Ти можеш коригувати розмір ставки, щоб змінювався розмір АКОСу.
Мета полягає в тому, щоб знайти золоту середину, де твої ставки будуть достатньо високими, щоб генерувати кліки та продажі, але при цьому не настільки високими, щоб вони з'їдали весь прибуток.
Тільки щоденний моніторинг може допомогти тобі тримати ідеальний АКОС)))
Щотижнева та двотижнева оптимізація
Саймон рекомендує так само робити щотижневі та двотижневі оптимізації!
Ось основні моменти, на які потрібно звернути увагу:
Звіти з пошукових запитів – Переглянь звіти про пошукові запити та визнач нові негативні ключі, які можна додати до своїх кампаній.
Коригування ставок для ключових слів – Коригуй ставки для ефективних ключових слів і збільшуй бюджет для високоефективних кампаній.
Аналіз кампанії – Аналізуй ефективність своїх кампаній та за потреби роби зміни.
Де розмістити рекламу?
Ще одним важливим аспектом проведення успішної кампанії PPC є розміщення реклами.
До речі, є фахівці (Unitix), які зможуть зробити безкоштовний аудит реклами на Амазон.
А також за посиланням 10% знижки на їхні послуги.
Та й лови огляд їхніх сервісів.
Назад у темі розміщення реклами))
Amazon пропонує кілька варіантів розміщення реклами, це можуть бути спонсоровані продукти, спонсоровані бренди та медійна реклама.
Спонсоровані продукти (Sponsored products) відображаються у результатах пошуку та на лістингах.
Можливо, якщо ти колупався в Амазоні, то бачив знак “Sponsored”, це якраз для тих селлерів, які розміщують рекламу на лістингах.
Спонсоровані медійні оголошення (Sponsored display ads) показуються на сторінках продуктів та у зв'язаних з ними результатах пошуку.
Залежно від твого продукту та цілей кампанії ти можеш зосередитись на одному типі реклам.
Наприклад, якщо ти хочеш підвищити впізнаваність бренду, найкращим варіантом можуть бути бренди, що спонсоруються.
Якщо ти хочеш залучити більше трафіку на сторінку продукту, тобі можуть підійти продукти, що спонсоруються.
Крок третій: Індексація Лістингу
При запуску успішних PPC-кампаній знайти правильні ключові слова — це лише півсправи.
Інша частина — переконатися, що ключові слова в лістингу проіндексовані.
Це називається індексацією лістингу.
Без правильної індексації твої сили із запуску реклами підуть просто порожньою.
В результаті ти не отримаєш ні трафіку, ні продажу.
Перевірка індексації через Helium 10
Щоб перевірити індексацію ключових слів, Саймон рекомендує використовувати Helium 10 Index Checker.
А ось для тебе знижка та безкоштовний акк Helium 10.
Якщо ти не проіндексований, тобі доведеться по черзі включати та вимикати ці ключові слова зі свого лістингу, доки ти не проіндексуєшся.
Це може включати додавання їх у твій лістинг або серверну частину або повне їх видалення.
Після того, як ти впевнений в індексації, можеш запускати рекламу!
Якщо хочеш дізнатися більше про Index Checker від Helium 10, то ось посилання на огляд Хеліум 10 у нашому блозі.
Там ми докладно говорили про Індекс Чекер.
Ось також видос мого огляду Helium 10, натискайте, там відразу буде огляд Index Checker!
А якщо глюкане то скроль на 36:19 у цьому видосі, що нижче.
А також, у Helium 10 є PPC курс, Helium 10 PPC Academy.
Щоденна оптимізація
Тепер, коли ти налаштував кампанію PPC та підтвердив індексацію, настав час перейти до етапу щоденної оптимізації.
Тут тобі потрібно буде регулярно відстежувати та оптимізувати свої кампанії, щоб гарантувати їхню ефективність.
Одним із ключових моментів щоденної оптимізації є оптимізація ставок.
Саймон радить звернути увагу на коефіцієнти конверсії.
Якщо у тебе високі коефіцієнти конверсії, то ти можеш досить безпечно підвищити ставки.
Однак важливо стежити за загальним ACoS та TACoS.
TACoS враховує не лише твої витрати на PPC, але й будь-які інші витрати на маркетинг чи рекламу поза Амазоном.
Нульові продажі та порогові значення кліків
Нульові продажі (Zero sales) - це кількість кліків по твоєму лістингу без будь-яких продажів.
Цей показник залежить від ціни продукту: дорожчі продукти зазвичай мають вищий поріг.
Наприклад, якщо твій продукт коштує 500 доларів, тобі може знадобитися отримати 50 кліків, перш ніж вийти хоча б 0.
Тому дуже важливо стежити за цим показником, щоби не витрачати гроші на неефективні ключові слова.
Коротше кажучи, поріг кліків – це скільки разів потрібно, щоби хтось натиснув на твою рекламу, перш ніж ти витратиш надто багато грошей на неї.
Це залежить від ціни твого товару.
Але важливо розуміти, скільки ти готовий витратити на ці кліки, щоб не витратити зайві гроші на марну рекламу.
Метрики оптимізації PPC для моніторингу
Коли справа доходить до оптимізації PPC-кампаній, є кілька показників, які слід відстежувати щодня.
Ці показники допоможуть тобі визначити області, в яких необхідно скоригувати кампанії, щоб підвищити ефективність та скоротити витрати.
Ось деякі з ключових показників, які слід відстежувати:
Conversion Rates – (Коефіцієнт конверсії) – це відсоток кліків, які призвели до продажу.
Відстежуючи коефіцієнти конверсії, ти можеш визначити, які ключові слова та лістинги приносять найбільше конверсій, та відповідним чином скоригувати свої ставки.
Cost Per Acquisition (CPA) - CPA - це загальна вартість твоїх кампаній, поділена на кількість продажів або конверсій.
Цей показник допоможе тобі зрозуміти загальну прибутковість кампаній та скоригувати ставки, щоб забезпечити досягнення цільової ціни за конверсію.
Total ACOS (TACoS) – Ми вже знаємо, що таке TACoS.
Відстежуючи загальний ACoS, ти можеш гарантувати, що твої загальні маркетингові витрати відповідають прибутку.
Zero Sales – (Нульові продажі) – це кількість кліків, які ти отримуєш без будь-яких продажів.
Відстежуючи цей показник, ти можеш визначити області, де тобі потрібно скоригувати націлення або текст листингу для підвищення ефективності.
Click-through Rates (CTR) – CTR – це відсоток кліків, які призводять до відвідування твого лістингу.
Відстежуючи свій CTR, ти можеш визначити, які оголошення найефективніші для залучення кліків, і відповідним чином скоригувати націлення та текст оголошення.
Як часто оптимізувати ставки PPC?
Частота коригування ставок залежатиме від багатьох факторів, включаючи твій бюджет, ціни на продукти та коефіцієнти конверсії.
Взагалі, рекомендується щоденно відстежувати кампанії протягом перших двох тижнів після запуску, щоб переконатися, що ти не перевитрати на ключові слова з великим обсягом трафіку, які можуть не конвертуватися.
Після цього ти можеш налаштувати частоту оптимізації ставок, залежно від твоїх показників ефективності.
Початківцям рекомендується коригувати ставки кожні чотири-сім днів, залежно від показників ефективності.
З досвідом, ти зможеш коригувати свої ставки так, щоб вони були максимально ефективними
Висновок
Давай тепер підсумуємо!
Першим кроком буде пошук ключових слів та визначення негативних ключів, які показуватимуть рекламу потрібної аудиторії.
Другий крок — проводити щоденну оптимізацію ставок, щоб відстежувати їхню ефективність та коригувати їх.
Після цього щотижнева або двотижнева оптимізація, на ній тобі варто зосередитись на звітах з пошукових запитів, коригуванні ставок за ключовими словами, аналізі кампанії та розміщенні лістингів.
Далі тобі варто перевірити індексацію!
Цей алгоритм допоможе тобі налаштовувати рекламу максимально ефективно.
На цьому все!
Побачимося у наступному блозі
Бувай!
-
Зроби це перед включенням Amazon PPC (і що робити щодня після включення)
- Крок перший: пошук ключових слів та негативних ключів
- Крок другий: оптимізація щоденних ставок (bid optimization)
- Крок третій: Індексація Лістингу
- Метрики оптимізації PPC для моніторингу
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!