Огляд цін та тарифних планів Sellerboard - інструмент для управління запасами товару на Амазон

Vova Even Dec 05, 2025
0 People Read
Огляд цін та тарифних планів Sellerboard - інструмент для управління запасами
Table of Contents
  1. Швидкий огляд на Sellerboard
  2. Тарифні плани Sellerboard - який план тебе підійде?
  3. Додаткові акаунти продавців
  4. Додаткові користувачі
  5. Автоматизовані звіти
  6. Управління правами доступу
  7. користувачів з облікового запису, торгового майданчика та продуктів
  8. Панель моніторингу
  9. Оповіщення про зміни у лістингу
  10. Оптимізація реклами
  11. Управління запасами
  12. Повернення коштів за втрачений
  13. інвентар
  14. Панель керування LTV
  15. Розширення Sellerboard для Chrome
  16. Ціни – щомісячно, піврічно, щорічно
  17. Підсумок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт, це Вова Евен, продавець на Amazon.

Продаю на платформі з 2016 року. 

У цьому блозі я ділюся своїм досвідом та порадами, які допоможуть тобі розвиватися та економити гроші!

У цій статті я допоможу тобі розібратися у цінах та тарифах на Sellerboard

Я займаюся торгівлею на Amazon більше шести років, так що це чесна думка, що базується на моєму особистому досвіді роботи з цим інструментом. 

І якщо ти ставив питання про ціни Sellerboard,

цінових пакетах, про те, що всередині них, і про те, чи стоїть інструмент своєї ціни, будь впевнений, ти знайдеш відповідь на шляху.

Як продавцю, тобі, звичайно ж, цікаво дізнатися докладніше про інструмент, щоб розуміти, вкладатися в нього чи ні!

І історія Sellerboard нічим не відрізняється.

Ми всі хочемо знайти те, що допоможе нашому бізнесу процвітати.

Тепер, щоб тобі було простіше, нижче залишив крутий блог із оглядом на Селлерборд.

Мій гість Дженні Адамс від Sellerboard.

Повний огляд та туторіал для Sellerboard

Швидкий огляд на Sellerboard

Перш ніж почати, я трохи розповім тобі, що таке Sellerboard. 

Це інструмент чи програма для аналізу прибутку для продавців Amazon, що допомагає активно відстежувати прогрес свого бізнесу.

Продавцям Amazon потрібно відстежувати купу речей, і цей інструмент полегшить цей процес.

У Sellerboard є спеціальна безкоштовна пробна версія на 2 місяці.

Або просто натисни на кнопку нижче.

Sellerboard допомагає продавцям на Amazon відслідковувати прибуток у режимі реального часу.

Він також має цілу низку інструментів, таких як відправлення повідомлень на запит відгук поштою, управління запасами, відшкодування за втрачені та пошкоджені товари, а також оптимізація Amazon PPC, повідомлення про зміни в лістингах та багато іншого. 

Це універсальний інструмент, який допоможе тобі зосередитись на аналітиці прибутку за допомогою безлічі додаткових тулів.

Це двома словами про Sellerboard.

Отже, давай поринемо в справу! 

Тарифні плани Sellerboard - який план тебе підійде?

Вартість Sellerboard починається всього з 19$ на місяць при щомісячній підписці, 17$ при оплаті раз на півроку та 15$ при оплаті щорічно.

Але перед тим, як ми заглибимося до деталей, давай подивимося, на що в першу чергу орієнтується ціноутворення.

Тарифний план розрахований на кількість замовлень на місяць.

Наприклад, ти робиш менше 3000 замовлень на місяць; тоді Стандартний (найпопулярніший) план підійде тобі найкраще.

Якщо ти продаєш менше 6000 замовлень на місяць, то підійде тобі план Professional.

Якщо ти продаєш менш ніж на 15 000 доларів, вони мають для тебе бізнес-план.

І, нарешті, якщо ти продаєш менше 50 000 замовлень, тобі підійде Enterprise plan

Якщо тобі цікаво, який план підійде для більш ніж 50 000 замовлень, то на тебе чекають фантастичні новини. 

Sellerboard має план Enterprise Plus і план Enterprise Plus Plus, для розширених потреб. 

Отже, якщо ти продаєш на 100 000 або 200 000 замовлень, вони можуть створити пакет на основі суми твого замовлення.

Не забудь сказати, що ти від Вови Евена!

Вони зможуть надати знижку

Ціна залежить від кількості запитів на відгук.

Коли покупець купує товар(и) у твоєму магазині, Sellerboard надсилає їм автоматичний запит на перевірку.

Тобі потрібно самостійно заходити до Амазону і натискати кнопку Request a Review, але разом із Селлербордом, ти можеш забути про це. Селлерборд сам відправлятиме твоїм покупцям листи.

У стандартному плані ти маєш можливість надіслати 150 запитів на відгуково або електронних листів.

У рамках Професійного плану ти можеш надіслати 6000 запитів. 

Для планів Бізнес і підприємство у тебе є можливість надіслати 15 000 та 30 000 запитів електронною поштою.

Я дуже рекомендую тобі подивитися чи прочитати мій повний туторіал та огляд Sellerboard, щоб дізнатися більше про всі їхні інструменти.

Додаткові акаунти продавців

Якщо ти продавець або агентство, яке використовує більше одного облікового запису продавця Amazon, різні плани пропонують для тебе різні рішення.

Якщо у тебе є 4 обліковки продавця, то тобі підійде стандартний план.

Якщо ти використовуєш шість обліковок продавців, виберіть план Professional.

А якщо ти використовуєш 8 або 16 додаткових облікових записів продавців, пакети Business і Enterprise стануть для тебе правильним вибором.

Зверни увагу, що кількість замовлень розділена між усіма обліковими записами.

Якщо у тебе план Стандартний і ти отримуєш 3000 замовлень на місяць для роботи, ці замовлення доступні для всіх облікових записів разом, а не 3000 для кожного.

Додаткові користувачі

У тебе може бути партнер, якому потрібен доступ до деякої інформації у твоєму обліковому записі Sellerboard і при цьому, ти не хочеш, щоб він бачив всю інформацію з акаунту.

Тоді ти можеш налаштувати функцію

"додаткові користувачі" і вказати тільки ті моменти, які йому потрібні. 

Наприклад, у тебе може бути додатковий користувач, який може увійти до системи, але переглядатиме лише панель керування PPC.

Якщо у тебе є хтось, хто допомагає тобі керувати інвентарем, ти можеш дати доступ переглядати лише частину інвентарю та обмежити його доступ до всього іншого. 

У тебе з'явиться ще один користувач, який зможе увійти до системи для пакета Стандарт.

У плані Професіонал можуть увійти два додаткові користувачі.

А в планах Бізнес і Enterprise чотири додаткові користувачі можуть увійти до системи, використовуючи свої облікові дані.

Автоматизовані звіти

Концепція автоматизованих звітів проста.

По суті Sellerboard раз на місяць або 2 тижні збирає звіт про твою інформаційну панель разом з іншими ключовими показниками ефективності. 

Інформація автоматично надсилається на твою електронну пошту.

Ти можеш налаштувати це у своїх налаштуваннях, як часто ти хочеш отримувати звіт та що саме ти хочеш отримувати.

Наприклад, панель моніторингу по днях, місяцях, продуктах або тому, що ти віддаєш перевагу.

Більше того, на тарифі Стандарт ти можеш отримувати 3 звіти на місяць.

У бізнес-плані 6 звітів.

А для планів Бізнес і підприємство  можна мати 8 та 16 звітів відповідно. 

Управління правами доступу

користувачів з облікового запису, торгового майданчика та продуктів

Ну це трохи специфічна штука, тому що в основному вона стосується додаткових користувачів.

Таким чином, для стандартного плану Sellerboard дає використовувати одного додаткового користувача і ти зможеш налаштувати те, що він бачить, а що ні. 

По суті, ти можеш надати доступ до оптимізатора PPC та обмежити його доступ до сторінки акцій.

Вони можуть редагувати деякі зміни, додавати коментарі.

У плані пакета Enterprise Sellerboard може контролювати доступ додаткових облікових записів продавців, які вони переглядатимуть.

У трьох інших пакетах ці користувачі зможуть переглядати всі додаткові облікові записи, але ти зможеш налаштувати сторінку, яку вони переглядають.

У плані Enterprise ти зможеш налаштувати доступ до продуктів, які можуть переглядати, налаштувати доступ до сторінок і.т.д. 

Щоб краще зрозуміти, давай подивимося на приклад.

Якщо ти надаси додатковим користувачам доступ до сторінки керування запасами в пакеті Стандарт, вони зможуть переглядати всі продукти, які в даний момент є серед облікових записів продавців або які на складі закінчуються. 

Але в Enterprise ти можеш обмежити продукти, які вони можуть переглядати.

Наприклад, якщо я продаю кухонні ножі, кухонні сковороди, одяг і т. д., я сам вирішую, що дозволяю їм переглядати в будь-якому з акаунтів.

Простіше кажучи, на сторінці інвентарю в інших планах вони побачать усі товари.

Але на сторінках інвентарю плану підприємство вони зможуть бачити лише ті продукти, які ти дозволиш їм. 

Панель моніторингу

Тепер перейдемо до панелі моніторингу.

Ця функція доступна у всіх тарифних планах.

По суті, це плитки, на яких ти можеш дізнатися обсяг продажу, створених за день, за місяць, за останні шість місяців і т.д. 

Так, ти можеш налаштувати будь-який період часу, вартість проданих товарів, чистий прибуток, комісію FBA (Sellerboard може витягти з FBA понад 70 різних комісій Amazon) і т.д.

Ми можемо переглянути всі ці параметри у всіх пакетах. 

Оповіщення про зміни у лістингу

Буває таке, коли на твій лістинг приходить хайджекер, якщо таке відбувається, то Селлерборд надсилає тобі повідомлення!

Цей тул доступний для всіх планів

Оптимізація реклами

По суті, ти можеш оптимізувати свої кампанії PPC всередині Sellerboard. 

Sellerboard надає тобі рекомендації щодо ключових слів, потрібні для платної реклами твоїх продуктів. 

Про всяк випадок, якщо тобі цікаво, все це автоматизовано - ти можеш дати Sellerboard запускати твої PPC-кампанії або дати Sellerboard рекомендувати тебе, поки ти затверджуєш ці рекомендації вручну.


До речі, що краще, Sellerboard або
Helium 10?

Що ж, я використав їх обидва і нижче залишив для тебе блог.

Helium 10 VS Sellerboard - Що краще?

Управління запасами

Система керування запасами також доступна у всіх облікових записах.

По суті, ти постійно керуєш своїми запасами на Amazon.

З Sellerboard ти постійно отримуватимеш повідомлення — коли у тебе закінчуються запаси або твій стік переповнений, яка рекомендована кількість для поповнення запасів і скільки днів залишилося на складі. 

Це допоможе тобі краще керувати своїм інструментом.

Повернення коштів за втрачений

інвентар

Це крута особливість. Іноді Amazon може заборгувати тобі гроші, тому що вони втрачають чи пошкоджують товари. 

Іноді вони дають неправильні розміри та розміри твоє й продукції.

Насправді існує багато причин, з яких Amazon може бути тобі винен гроші.

Саме тоді Sellerboard відіграє свою роль. 

Sellerboard має три різні звіти, в яких виявляються всі ці проблеми.

Звіт завантажується із сайту money-back і Sellerboard надають тобі кожен продукт, включаючи номер замовлення та час, коли він був замовлений - Amazon повинен тобі гроші за все це.


У мене також є
докладний туторіал щодо відшкодування грошей від Амазон.

Це допоможе тобі зрозуміти, як повернути гроші від Амазона!

І ось ще 3 поради щодо повернення грошей від Амазон!

За допомогою звіту Sellerboard дає тобі шаблон зв'язку з Amazon.

Потім ти зв'язуєшся з Amazon і просиш їх повернути гроші, які вони тобі винні.

Але знаєш, що краще?

Sellerboard не стягує додатковий процент, як це роблять інші інструменти.

Більшість інших інструментів стягують плату за допомогу у визначенні суми, яку Amazon тобі винен.

Sellerboard, на відміну від них, робить це безкоштовно.

Але інструменти, які знімають відсоток, зазвичай ведуть весь процес без твоєї участі.

Одна з таких прог, Getida!

Повний огляд Getida тут.

Також є нова функція оповіщення про повернення грошей, яка автономно переглядає звіт раз на місяць і надсилає тобі повідомлення у випадку, якщо Amazon заборгував тобі гроші. 

Але пам'ятай, це не означає, що тобі не потрібно відкривати вкладку повернення грошей та вручну завантажуй звіт раз на два тижні. 

Процес займає лише 10 хвилин.

Ти завантажуєш звіт за дві хвилини, а потім бачиш загальну суму, яку Amazon винен тобі за кожен продукт та замовлення. 

Панель керування LTV

Одна з новітніх функцій, які тільки-но випустив Sellerboard, - це панель управління LTV, і вона дійсно класна.

Це допоможе тобі проаналізувати вартість

залучення клієнтів.

Так, ти можеш зрозуміти, скільки середній клієнт купує твій продукт за все своє життя як клієнт.

А тепер чудова новина: ця функція також доступна у всіх пакетах. 

Розширення Sellerboard для Chrome

Sellerboard пропонує плагін Pro Chrome під назвою Amazon FBA Profit Calculator.

Це безкоштовно та доступно всім користувачам. 

Ти можеш використовувати його для пошуку продуктів, які ти хочеш продавати і Sellerboard покаже комісію Amazon. 

Все, що потрібно зробити, це завантажити його або додати розширення в браузер Chrome.

Ціни – щомісячно, піврічно, щорічно

Виходить, що оплата раз на півроку коштує $17 на місяць замість $19, а оплата за рік коштує $15 на місяць. 

Отже, ми платимо один раз і одразу отримуємо повний пакет.

Наприклад, замість того, щоб платити 19$ щомісяця, ми платимо щорічно, а це лише 15$ на місяць.

Звичайно, це круто допомагає нам заощадити гроші, якщо ми зробимо це за один раз, і, на мою думку, це чудовий спосіб. 

Отже, ось у чому справа: якщо ти вважаєш, що цей інструмент тобі підходить, і хочеш використовувати його протягом тривалого часу, тоді щорічна оплата - ідеальний спосіб заощадити близько 49 доларів щороку.  

Для звичайних двох місяців це 19х2 = 38.

А твоя економія складає 49$, це заощадить майже два з половиною місяці, якщо ти робитимеш це щорічно.

За піврічних планів економія буде відносно меншою, але це також хороший спосіб інвестувати в інструмент. 

Спочатку тобі не доведеться платити жодної копійки!

Просто це посилання, щоб отримати 2 місяці безкоштовної пробної версії Sellerboard.

Підсумок

Сподіваюся, ти знаєш все, що потрібно знати про ціни та пакети Sellerboard.

Я впевнений, що ти розумієш, чи варто це вкладення для твого бізнесу на Amazon. 

На цьому все!

Бувай))

Table of Contents
  1. Швидкий огляд на Sellerboard
  2. Тарифні плани Sellerboard - який план тебе підійде?
  3. Додаткові акаунти продавців
  4. Додаткові користувачі
  5. Автоматизовані звіти
  6. Управління правами доступу
  7. користувачів з облікового запису, торгового майданчика та продуктів
  8. Панель моніторингу
  9. Оповіщення про зміни у лістингу
  10. Оптимізація реклами
  11. Управління запасами
  12. Повернення коштів за втрачений
  13. інвентар
  14. Панель керування LTV
  15. Розширення Sellerboard для Chrome
  16. Ціни – щомісячно, піврічно, щорічно
  17. Підсумок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!