Як отримати відшкодування коштів за втрачений та поламаний товар від Amazon? 3 розумні поради
-
Перша порада: спробуй сам, якщо ти навіть новачок!
-
Друга порада: використовуй інструменти
-
Третя порада: звернись до компаній, таких як Getida
-
Спеціальна знижка та промокод Getida
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Коли ти продаєш на Амазоні, завжди є ризик проблем із товаром!
Від втрати, пошкодження або утилізації товарів до завищення комісії, взагалі може статися все, що завгодно.
У цій статті ми обговоримо 3 методи, які можуть допомогти тобі отримати відшкодування від Amazon, а також розглянемо інструмент, який допоможе тобі легко вирішувати такі трабли.
Він називається Getida.
На нашому блозі вже був пост про огляд Гетіда!
А перейшовши цим посиланням ти можеш отримати БЕЗКОШТОВНИЙ акк Getida зі спеціальною знижкою $600 повернень без комісій.
Для цієї статті я запросив Йоні Мазар, фінансового директора та співзасновника Getida, гуру, в області відшкодування від Амазона.
Якщо ти більше любиш дивитись відоси, то Велкам на наш відос!
Без зайвих слів, давай займемося справою та з'ясуємо, що потрібно для отримання своїх грошей від Амазон))
Перша порада: спробуй сам, якщо ти навіть новачок!
Припустимо, ти хочеш самостійно розібратися у всіх моментах щодо постачання товару на склад.
У такому разі я маю для тебе кілька рекомендацій.
Перше, що я рекомендую, це зайти до свого аку в Amazon Seller Central, а потім до журналів поставок FBA (вкладка Shipments), де ти зможеш побачити всі свої поставки у форматі списку.
Припустимо, що ти щойно відправив тисячу одиниць на склад.
Якщо Amazon отримає цю тисячу одиниць, то все чудово.
Але якщо Amazon отримав 990 одиниць, то відкривай шипмент та дивися, що не так.
Припустимо, що 10 одиниць не було доставлено, тоді біля шипменту буде -10.
Далі є два варіанти.
По-перше, ти помилково поставив меншу кількість (таке теж буває).
В цьому випадку тобі не потрібно нічого робити.
Однак якщо товар справді не весь зайшов, то вибери варіант "It's missing" (там буде така кнопка)
Як тільки ти це зробиш, Amazon автоматично відкриє кейс і розпочне розслідування.
Якщо Amazon знайдуть 10 одиниць, це хороша новина, ти можеш повернути їх на склад і продати.
Але якщо Amazon їх не знайде, то це проблема.
І в цьому випадку Amazon буде зобов'язаний тобі відшкодувати витрати.
І не просто відшкодувати за ціною закупівлі, а за ціною лістингу.
Якщо ти зіткнувся з проблемою пошкодження або зникнення товару, саме час дізнатися, як це виправити!
До речі, такого роду проблеми з товаром можуть бути навіть тоді, коли твій товар надійшов на склад і вже мав продажі.
Якщо ти використовуєш систему ФБА, знаєш, що твій товар не лежить на місці.
Його розкидають по складах, по всій Америці.
У разі втрати твого товару тобі потрібно спілкуватися з підтримкою.
Іноді підтримка без будь-яких питань може розв'язати питання повернення грошей.
Але іноді бувають затримки та непонятки, адже там працюють такі самі люди, як і ти!
Тоді вони спитають у тебе звіти.
По суті, для звірки втраченого та пошкодженого товару необхідні три звіти:
FBA Inventory Adjustment Report (Звіт про коригування інвентаризації FBA)
FBA Inventory Event Detail Report (Детальний звіт про події інвентаризації FBA)
FBA Reimbursement Report (Звіт про відшкодування витрат FBA)
Ці три звіти мають три різні набори даних, які тобі необхідно вивчити та об'єднати.
У першому звіті ти знайдеш всі втрачені юніти.
У другому звіті тобі доведеться спробувати знайти інформацію про те, чи знайшов Amazon втрачену річ.
Якщо вони це зробили, то все гаразд.
Але якщо вони цього не зробили, тобі доведеться перейти до наступного звіту.
Наступний звіт про відшкодування у ньому прописується інформація про те, що гроші тобі повернуть.
Однак якщо вони цього не зробили, тільки тоді ти маєш право подати позов.
Тоді ти відкриваєш їм кейс, надаєш всю інформацію Amazon.
Як тільки ти це зробиш, вони чекнуть інформацію і якщо ти матимеш
рацію, вони виплатять тобі відшкодування.
Якщо ні, вони можуть надати тобі деякі інші дані, щоби показати, що все вирішено.
Друга порада: використовуй інструменти
Інший підхід до отримання відшкодування від Amazon – це використання інструментів для відшкодування коштів від Амазон.
Для цього я б дуже рекомендував інструмент Helium 10 Refund Genie, також співпрацює з Getida.
По суті, Helium 10 – це набір інструментів для продавців Amazon, один із цих інструментів називається Refund Genie.
Це неймовірно корисний інструмент, який допоможе тобі впоратися з проблемами втрати та пошкодження товару без комісій та витрат.
Він дасть тобі звіти для спілкування з підтримкою!
Хеліум 10 пропонує безкоштовну пробну версію та купони на знижку якщо ти хочеш заощадити.
VOVA10 = ЗНИЖКА 10% щомісяця.
VOVA6М20 = ЗНИЖКА 20% на перші 6 місяців.
Подивись відео про Refund Genie нижче.
З допомогою цього інструменту мені вдалося повернути 2118 доларів.
Як я вже сказав, цей тул дасть тобі звіти та інформацію про втрати чи зникнення.
Потім ти копіюєш інформацію з шаблону і вставляєш її у віконце для підтримки Seller Central.
Відправляєш усі дані та текст
І вважай, що весь процес запущено))
Якщо Amazon розгляне та схвалить вимогу про відшкодування, тобі
повернуться гроші.
Але якщо ні, вони можуть попросити додаткову інформацію.
Інструмент надає тобі дані, які полегшують завдання.
Але хай там що, тобі потрібно буде вести діалог із підтримкою.
Мало того, ти також маєш дати відповіді на необхідні запитання.
Якщо ні, то велика ймовірність, що тобі не відшкодують витрати.
Хоча Refund Genie пропонує ефективну форму.
Але зрештою керувати всім все одно доведеться тобі.
Крім Refund Genie, я порадив би тобі спробувати Helium 10.
Це того варто!
Найкращий спосіб почати скористатися безкоштовною пробною версією Helium 10, а після її закінчення використовуй мої ексклюзивні коди купонів VOVA10 або VOVA6M20, щоб отримати спеціальні знижки!
Є ще один дуже важливий момент: ти маєш 9 місяців, щоб подати запит на відшкодування.
Тому відкривай кейс відразу після зникнення або пошкодження
У тебе є лише дев'ять місяців, щоб узгодити весь процес відшкодування в Amazon у США, Amazon у Канаді та Amazon у Мексиці.
Amazon EU та Amazon UK дають лише шість місяців, щоб виграти гру з відшкодування грошей.
Третя порада: звернись до компаній, таких як Getida
Ми вже розглянули варіант того, як зробити подати запит на відшкодування вручну та через Рефаунд Джінюї від Хеліум 10.
Якщо ці два варіанти не спрацювали, то настав час звернутися до тих людей, які вміють розв'язувати такі питання.
Getida технологія бере на себе всю роботу та вирішує все за тебе.
Ось відео, яке показує, як використовувати Getida.
Але перш ніж ми заглибимося в магію Getida, я маю для тебе пораду.
По-перше, роби все, що можеш – сам.
Скористайся другим варіантом – тими інструментами, які в тебе під рукою.
Як тільки ти скористаєшся всіма можливими способами, але так і не отримаєш свої гроші назад, звертайся до Getida.
Будь впевнений, Getida зробить за тебе всю найтяжчу роботу.
Вони спілкуватимуться з підтримкою та вирішуватимуть усі питання.
І тільки якщо їм пощастить повернути твої гроші, тобі доведеться їм заплатити.
Їхня комісія 30%
Коли ти створюєш акк Getida, ти підключаєш до нього свій Seller Central.
А потім їхнє програмне забезпечення та працівники працюють разом, щоб повернути тобі гроші.
Технічно робота з Getida складається із двох етапів.
На першому етапі займаються питанням повернення.
Тобто спілкування з підтримкою, робота з документами тощо.
Це займе до 90 днів, перш ніж ти готовий перейти до другого етапу.
Другий етап: перевірка повернення грошей.
Гетіда стежитиме за тим, щоб ти отримав свої гроші в повному обсязі!
Цікавий факт: члени команди Getida – колишні співробітники Amazon, які працювали у всіх відділах.
Повір мені, вони точно знають усі тонкощі))
Отже, якщо ти відвідаєш Amazon Seller Central і зайдеш до магазину програм, ти знайдеш там Getida.
Це означає, що вони мають подвійні зобов'язання перед тобою (продавцем) і Amazon.
Це говорить про те, що Гетіда працює відповідно до політики безпеки даних та конфіденційності.
Під час роботи з Гетідою ти знатимеш кожен крок їхньої команди!
Як тільки ти зареєструєшся у них, ти отримаєш панель управління, на якій зможеш дивитися все в режимі реального часу та бачити прогрес.
Getida навіть здобула золоту нагороду American Business Rewards за свою панель управління.
Тут може виникнути одне питання: що робити продавцям, коли вони зв'язуються з Getida?
Відповідь проста: єдине, що їм потрібно від продавця, — це документи.
І перш ніж ти спитаєш, є два способи надати їм документи.
Один зі способів — надіслати електронною поштою форму, в якій згадується все необхідне.
Другий варіант – ти заходиш в особистий кабінет та скидаєш туди всю необхідну інформацію.
Просто завантаж файли для кожної партії, і вони візьмуть на себе все інше.
Спеціальна знижка та промокод Getida
А тепер хороші новини для продавців Amazon, які б хотіли спробувати Getida.
Вони дають тобі 600 доларів у вигляді безкоштовного відшкодування.
Детальніше можеш дізнатися клацнувши на купони для Гетіди.
Висновок
Завершуємо перелік методів, які допоможуть тобі отримати відшкодування від Amazon.
Так, спочатку це може здатися складним, але як тільки ти опануєш ці поради та рекомендації, у тебе 100% вийде повернути свої кошти.
Пам'ятай, що в разі чого у тебе завжди є Гетіда, яка допоможе тобі на будь-якому етапі!
Це все.
Побачимося у наступному блозі.
Бувай!
P.S. - прочитай наш пост про аналоги та альтернативи Гетіди.
-
Перша порада: спробуй сам, якщо ти навіть новачок!
-
Друга порада: використовуй інструменти
-
Третя порада: звернись до компаній, таких як Getida
-
Спеціальна знижка та промокод Getida
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!