Огляд GETIDA – що це таке і як це працює
-
Що таке GETIDA та як вона оптимізує відшкодування витрат Amazon FBA? Чи варто її спробувати?
- Як працює Getida?
- Що робити у разі переплати?
- Чому краще вибрати GETIDA, ніж функцію відшкодування грошей від Амазону?
- GETIDA - інновація для продавців Амазону
- GETIDA В центрі Амазон Движу
- Отримай свій безкоштовний ексклюзивний акк прямо ЗАРАЗ
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!
Що таке GETIDA та як вона оптимізує відшкодування витрат Amazon FBA? Чи варто її спробувати?
Привіт! Дякую, що відвідав/ла мій блог.
Мене звати Вова, я торгую на Амазоні з 2016 року.
Моя мета допомогти новачкам і тим, хто вже почав продавати на Амазоні за моделлю FBA.
Сьогодні ми поговоримо про таку прогу, як GETIDA.
Це програма для аудиту даних та відшкодування витрат, яка допомагає тобі відстежувати інвентар, а також поверне гроші за втрачений чи пошкоджений товар.
Ну а якщо ти вже знаєш що таке GETIDA, але ще не визначився чи можна їй довіритися у тяжку хвилину, то тоді ласкаво просимо!
Читай уважно, тому що далі я розкрию спеціальну знижку, яка дасть тобі 600$ у вигляді безкоштовних компенсацій для FBA.
Для цього посту я запросив, директора з маркетингу та співзасновника GETIDA.
Він був дуже радий показати що таке GETIDA і як вона працює.
Ну а якщо тобі більше подобається дивитись відео, то маю гарні новини
Спеціально тобі я приготував повний відео огляд.
Просто тицяй на відео нижче і насолоджуйся)))
А якщо тобі буде щось незрозуміло, то залишай своє питання в коментах або пиши в нашу Телеграм Групу Амазон Свобода.
Я намагатимусь тобі допомогти!
Тепер давай до справи, вивчимо новітню платформу і подивимося, чи вона коштує вона галасу, чи ні.
Ключові пропозиції для цієї статті:
Створи свій безкоштовний аккаунт на GETIDA, та отримай 600$ безкоштовних повернень втрачених товарів.
Також інші відео разом з Йоні (англійською):
Що таке Getida?
GETIDA або ГЕТИДА — це абревіатура від Get Intelligent Data Analytics, технологічної компанії, місія якої допомагати продавцям Amazon FBA з відшкодуванням грошей за втрачені товари на Амазон.
Компанію започаткували у 2015 році, після аналізу тонкощів роботи з компенсацією товару, адже Амазон це просто мінне поле, коли справа доходить до компенсації.
Менеджери GETIDA розпочали свій шлях у комерції ще дуже давно.
Спочатку вони продавали на еBay, а вже 2013 року відкрили для себе Амазон.
Бізнес швидко зріс із 0 до 20 мільйонів.
Але постійні труднощі із компенсацією змусили їх задуматися.
Після цього вони створили окрему групу, яка займалася компенсаціями.
Саме так і з'явилася ідея створення проєкту – прагнення допомогти продавцям повернути свої гроші.
Компанія отримала золоту нагороду від American Business Award за свою технологію панелей приладів.
За допомогою цієї фантастичної функції панелі управління ви можете в режимі реального часу перевіряти статус справи про відшкодування витрат Amazon FBA.
Це кристально чистий процес без прихованого алгоритму, що надає докладні залаштункові знання, які ніколи не залишать вас у тіні.
GETIDA є авторизованим постачальником рішень Amazon.
Навіть якщо ти зайдеш в Seller Central, а саме в магазин додатків, ти знайдеш там GETIDA.
Це робить компанію ближче і до продавців, і до самого Амазон.
GETIDA також дотримується умов обслуговування Amazon і дотримується стандартів безпеки даних і політики конфіденційності.
Йоні поділився, що зараз у GETIDA працює понад 125 осіб із 6 різних країн.
Вони вже встигли перевірити транзакції на мільярди доларів та повернули величезні суми грошей продавцям.
Як працює Getida?
Як працює GETIDA?
Коли селер підключає GETIDA, то програма викачує всю інформацію за останні 18 місяців про кількість транзакцій та історію продажу.
Якщо є будь-який інвентар, який було втрачено, пошкоджено, знищено, зникло, утилізовано або з завищеною комісією, продавець автоматично повідомляється за допомогою попередження.
Це перший крок у виявленні основних проблем.
До речі є видос де ми крок за кроком показуємо як користуватися GETIDA.
Лови!)
Робота з GETIDA максимально проста та автоматизована.
Ось тобі приклад: ти маєш акк на Амазоні пов'язаний з GETIDA, відправляєш на склад Амазон 1000 футболок, але склад приймає лише 990 штук.
Результат - 10 футболок = - 10 продажів.
Ось тут тебе й рятує GETIDA.
Ще до того, як ти почнеш переживати, ця прога зафіксує цю невідповідність.
Команда Гетіди відразу зробить запит на підтримку твого імені.
Крім цього, вони супроводжуватимуть тебе протягом усієї справи від А до Я, включаючи роботу з документацією.
Якщо Амазон зможе знайти ті 10 одиниць, то справу закриють без жодних проблем.
Але якщо Амазон все ж таки не зможе знайти товар, тоді за правилами політики Амазона тобі нададуть компенсацію.
До речі, GETIDA раховує свою комісію лише у разі повернення грошей.
Ти можеш юзати прогу безкоштовно без планів і підписок.
Комісія за відшкодування від GETIDA - 25%.
Тобто якщо Амазон виплатив тобі 100$, то Гетіда спише з тебе 25%, тобто 25$.
УВАГА: створи безкоштовний акк від Гетіди та отримай бонус 600$ на відшкодування товару з промокодом.
Що робити у разі переплати?
Працівники з компанії створили класну штуку під назвою PPR (Pay Per Recovery).
Ми їм платимо тільки якщо вони змогли повернути гроші від Амазон.
Будь-який продавець Амазона отримує шанс швидко відшкодувати свої збитки.
Однак якщо ти часто юзаєш платформу, взаємодієте з нею та даєте додаткову інформацію, то команда GETIDA може допомогти тобі повертати компенсацію набагато швидше та ефективніше.
До речі, зверніть увагу, що пакування та розміри товару дуже важливі при відшкодуванні.
Причиною цього є фіксована плата за кожну одиницю товару, яка включає збір, пакування, доставлення товару.
Розмір цієї плати залежить від обсягу товару.
Це може бути досить складно, тому розгляньмо приклад.
Іноді Amazon завищує комісію продавця, і це відбувається через неправильний розрахунок ваги та розмірів у ASIN всередині Amazon.
Також бувають такі ситуації через помилку в каталозі.
Наприклад, твій продукт завдовжки 6 дюймів (15 сантиметрів) і важить 6 фунтів (2.7 кілограм).
Але вага і розмір в ASIN неправильні, тому він становить 66 дюймів та 66 фунтів.
Замість того, щоб платити комісію 3$, ти платиш 10$ (ці цифри звичайно ж з голови, насправді все було б набагато більше)
До речі, така ситуація може статися незалежно від того, за якою моделлю ти торгуєш арбітраж або прайват лейбл.
До речі!
Ось покроковий відос який пояснить тобі, як працює прайвет лейбл на Амазон.
Знову до справи..)
Таким чином, якщо ти продав (або продала) 1000 юнітів, то з твого продажу Амазон отримав $10,000, замість $3,000.
У такій ситуації буде важко впоратися одному з Амазоном.
Іноді Амазон може змінювати розмір товару на недовгий період, але в цьому випадку ти все одно продаватимеш з тією ж комісією.
Але навіть у цьому випадку GETIDA буде корисним.
Насамперед команда відкриє справу, щоб якнайшвидше виправити цю помилку.
Ця послуга буде безкоштовною, але є нюанс.
Тобі потрібно буде приєднатись до програми PPR model.
Для цього тобі необхідно дати доступ платформі GETIDA та надати актуальну інформацію розмірів свого товару, щоб вони допомогли зменшити розміри комісії.
Як тільки ви надасте дані, команда проаналізує невідповідність і допоможе вам повернути свої гроші, взявши з цього комісію 25%.
Наприклад, ти повернув $1000 з них $250 пішли команді Гетіди, а решта $750 тобі в кишеню.
При цьому всі залишилися задоволеними)))
Чому краще вибрати GETIDA, ніж функцію відшкодування грошей від Амазону?
Як я вже казав, мій шлях торгівлі почався в далекому 2016 році.
За цей час у нас було дуже багато ситуацій втрати товару на складі, на шляху на склад, до шляху на склад.
А буває таке, що він просто губиться фіг знає де. Правда...
Звичайно логічно подумати, що Амазон має спеціальну систему для розв'язання таких проблем.
Вона є і вона досить добре працює.
Так, в Амазоні є прога, яка допомагає автоматично розв'язувати такі проблеми.
Але якщо капнути глибше в їхні умови обслуговування, то ти помітиш, що вони можуть відшкодувати компенсацію протягом 30 днів.
Протягом 30 днів ти маєш трекати свій статус.
Після цього тобі потрібно попросити компенсацію в Амазона.
Маючи спеціальне програмне забезпечення, ти можеш перевірити історію транзакцій за останні 18 місяців.
І за наявності якихось невідповідностей можна запросити відшкодування у Амазона.
До речі, під час інтерв'ю з Йоні він сказав, що це не обов'язково має бути тільки GETIDA, ти можеш також допомагати повертати свої гроші спільними зусиллями.
Трохи далі поговоримо про альтернативи GETIDA.
Також він додав, що GETIDA може допомогти тобі, якщо справа на компенсацію вже відкрита, у такому разі вони можуть закінчити весь процес за тебе.
Це просто чудово.
Звичайно, ти можеш працювати над компенсацією самостійно, але як щодо перевірки транзакцій за 18 місяців?
Як на мене, це досить тривалий процес.
Але також із цим тобі допоможе Гетіда.
Ця послуга входить у вартість комісії 25% і буде стягнута лише якщо вдасться отримати гроші від Амазону.
GETIDA - інновація для продавців Амазону
Основний скіл для кожного продавця на Амазоні – думати наперед, скажімо так на майбутнє.
Управління запуском товару, зайняття контентом, маркетингом, рекламою, брендингом продукту дуже важливі.
При створенні бізнесу на Амазоні ви матимете лише одну мету: вивести продукт у топ, закривши при цьому потреби клієнта.
У цьому плюс GETIDA, цитата Йоні;
"Ми більше схожі на археологів. Ми переглядаємо ваше минуле, щоб допомогти вам рухатися в майбутнє та вдосконалювати ваш бізнес”
Команда GETIDA шукає всі можливості, щоб допомогти продавцям отримати максимальне відшкодування без затримок.
Йоні поділився, що їхня команда дивиться на більш ніж 30 факторів, щоб допомогти тобі швидше відшкодовувати компенсацію.
У нашому інтерв'ю він поділився двома сценаріями.
Перший сценарій максимально поширений і траплявся, напевно, з кожним продавцем.
Ти відправив 1000 одиниць, а на склад надійшло лише 990.
Таке трапляється коли товар надходить на склад, а там його можуть пошкодити, втратити або взагалі знищити (так, у Амазона буває і таке).
Другий сценарій, коли товар пошкоджується під час транспортування товару інші склади.
Наприклад, у шипменті ви відправляєте на Техас, а Амазон вирішує відправити до Невади.
Під час дороги є шанс, що Амазон втратить чи пошкодить товар.
Траплялися випадки, коли Амазон неправильно упаковував товар.
Як результат у нас незадоволений клієнт та зіпсований товар.
Іноді проблеми з логістикою на складах Амазон дуже ускладнюють торгівлю для продавців.
Тому команда GETIDA допоможе тобі усунути ці трабли максимально швидко та комфортно.
Йоні розповів про ситуацію, коли до них звернувся клієнт із проблемою, яку ніколи не зустрічав.
GETIDA має спеціальний відділ досліджень та розробок.
Завдяки цьому проблема вирішилася дуже швидко і клієнт отримав своє відшкодування в повному обсязі.
Плюс до цього GETIDA перевірила всіх своїх клієнтів на таку помилку.
Багато хто вважає, що якщо займатимуться самостійно компенсацією від Амазона, то збережуть усі свої гроші і не платитимуть нікому комісію.
І це правда, адже якщо можна отримати відшкодування самостійно або попросити когось зробити це за вас, то це чудово!
Крім цього, є ще кілька сервісів, які допоможуть вам із поверненням коштів.
Ці послуги не беруть комісію від того, що ви отримуєте. Зазвичай просто потрібно платити за передплату.
Наприклад, Helium 10 Refund Genie, це тулзовина від Хеліум 10, яка вже має готові тексти для звернення на підтримку.
Щоб отримати знижку на Helium 10, використовуй коди:
1. VOVA6M20 (знижка 20% на перші шість місяців)
2. VOVA10 (знижка 10% щомісяця)
У мене навіть є відео про те, як використовувати Refund Genie нижче.
Це допомогло мені отримати 2118$ від Amazon за один раз.
Правда поки що відос англійською)))
Крім того, є Sellerboard, який може допомогти вам із цим видом проблем
До речі, з посиланням вище ти отримаєш безкоштовний акк та 2 місяці безкоштовного використання проги.
Ось огляд Селлерборду на нашому блозі Українською
Проаналізуймо: ти можеш використовувати вищезгадані проги, так, Амазон закінчить розслідування в строки, але дістати від нього гроші буде як не просто.
Як знаємо, час = гроші.
Так навіщо витрачати його на аналіз транзакцій, спілкування з підтримкою, якщо можна просто довіриться професіоналам і витрачати час на розвиток бренду?
Мені також не зрозуміло.
Тому для мене GETIDA просто чарівна паличка.
Також із поверненням допоможе Sellerise від Діми Кубрака.
8 циферний селер на Амазон. Крутий.
Всі технічні моменти, такі як спілкування з підтримкою, створення запитів та листів Getida візьме всеи на себе.
Їхня команда візьме на себе все це.
Вони боротимуться за те, щоб ти отримав максимальну компенсацію.
Роблячи все поодинці можливо ти не отримаєш стільки.
А так ти отримуєш 75% без жодних проблем.
Якщо ж ти зіткнувся вже з втратою товару або його пошкодженням і у тебе є час і хочеш самостійно все зробити, то моя порада: спробуй спочатку розв'язувати питання через вищезгадані проги (Sellerboard, Helium 10, Sellerise), а потім переходьте до GETIDA.
На мій погляд, GETIDA самостійніша в цьому плані.
Вона допомагає тобі сконцентруватись на інших речах.
Основна місія GETIDA – допомогти продавцям Amazon отримати те, чого вони ніколи не мали.
І лише у разі успіху вони стягуватимуть із вас плату.
Це найбільша перевага - якщо вони не знайдуть можливості, вони не візьмуть з вас жодної копійки - безпрограшна ситуація з обох боків
GETIDA В центрі Амазон Движу
Основна мета GETIDA – допомога продавцям FBA.
Щорічно продавці можуть втрачати 10 000-30 000 $ при обороті 1 000 000 $ через несправедливі комісії від Амазона або втрати товару. 1-3%.
А інколи й більше...
За такої статистики GETIDA постійно розширюється та покращує свої послуги.
Також часто GETIDA проводить для селлерів корисні вебінари, воркшопи та інші штуки для розширення ваших знань.
Ось їхній Ютуб канал (англійською).
А ось їхній сайт (також англійською).
Так само на моєму YouTube я ділюся секретами торгівлі, лайфхаками та корисними прогами.
Бігом підписуйся ;))) Дякую!)
Як співзасновник Йоні поділився перспектив проєкту на майбутнє.
Ось чим він поділився: «Девіз GETIDA — максимальне відшкодування, яке ґрунтується на даних.
Тому за допомогою такої аналітики даних ми плануємо знайти можливості допомогти більшій кількості продавців та допомогти їм зручно керувати своїм бізнесом.
У майбутньому наша місія — стати кориснішою для продавців із компенсаціями».
Отримай свій безкоштовний ексклюзивний акк прямо ЗАРАЗ
Гетида спеціально створила для моїх підписників вигідну пропозицію.
Загалом, якщо ти відвідаєш їх сайт то отримаєш спеціальну знижку -600$ на відшкодування.
Ти також можеш дізнатися більше про мій промокод GETIDA в моєму блозі тут.
Ну а якщо в тебе залишилися будь-які питання, то пиши в коментарі під відео на ютубі.
Я намагатимусь відповісти максимально швидко.
GETIDA чудовий партнер для виіршення ваших проблем у бізнесі, а з моєю знижкою ви можете вирішувати їх набагато дешевше)
Сподіваюся, що вам було цікаво.
Побачимося у наступному блозі!
Бувай!
P.S - У мене є цілий плейлист, в якому я показую, як отримати відшкодування від Амазона. Тут все англійською.
P.S - Якщо твій товар загубили, то ось план дій, як повернути кошти
Нехай щастить!
-
Що таке GETIDA та як вона оптимізує відшкодування витрат Amazon FBA? Чи варто її спробувати?
- Як працює Getida?
- Що робити у разі переплати?
- Чому краще вибрати GETIDA, ніж функцію відшкодування грошей від Амазону?
- GETIDA - інновація для продавців Амазону
- GETIDA В центрі Амазон Движу
- Отримай свій безкоштовний ексклюзивний акк прямо ЗАРАЗ
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!