Чи пізно стартувати на Amazon FBA... ;(

Vova Even May 17, 2024
6 People Read
чи пізно стартувати на амазон фба?
Table of Contents
  1. Початок бізнесу Amazon FBA: можливості та поради
    1. Вступ
    2. Чи не пізно починати продавати на Amazon?
    3. Знайомся, мій гість, Йоні Мазор та його компанія Getida
    4. Чи настільки Амазон ФБА переповнений?
    5. Скільки коштує стати продавцем на Amazon?
    6. Декілька слів про агрегаторів Amazon FBA
    7. Порада Йоні з диференціації продукту
    8. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Початок бізнесу Amazon FBA: можливості та поради

Вітання!

Якщо ти тільки почав вивчати бізнес на Амазон, у тебе може виникнути думка: "Чи не пізно?"

Що ж, я маю для тебе хороші новини – ми сьогодні заглибимося в це питання детальніше.

Для цього я запросив Йоні Мазор.

Йоні - колишній продавець Amazon, експерт з електронної комерції та співзасновник Гетіда це крутий сервіс для повернення грошей від Амазон.

Якщо ти не дуже любиш читати, то без проблем.

Нижче я залишив лінк на наші видос. Відос англійською.


Погнали!

Вступ

Vova: Привіт!

Сьогодні ми маємо важливу тему, в яку варто зануритися — чи не надто пізно розпочинати свій шлях на Amazon?

Із нами Йоні Мазор, директор з розвитку Getida.

Можливо, ти пам'ятаєш його з нашого видосу про Гетіду.


До речі, я Вова Евен, селер на Амазон із 2016 року!

Чи не пізно починати продавати на Amazon?

Vova: Скажи мені, чи не пізно стартувати на Амазон?

Йоні: Звісно, ​​Вова.

Дякую, що запросив мене на канал.

Сьогодні ми розберемо питання, яке хвилює багатьох: чи не надто пізно розпочинати бізнес на Amazon, особливо через FBA?

І якщо коротко, то скажу: ні, не пізно.

Давай я розповім трохи про себе і ми далі продовжимо))

Знайомся, мій гість, Йоні Мазор та його компанія Getida

Йоні: Я співзасновник та директор з розвитку Getida.

Ми є технологічною компанією, яка допомагає селлерам повернути свої гроші від Амазона за втрачений або пошкоджений товар.

Ми маємо можливість відстежити дані про твої транзакції за 18 місяців, щоб виявити проблеми для потенційного повернення.

Потім наша команда перебирає весь процес: від відкриття справи до управління всіма питаннями з Amazon.

Ти можеш юзати Гетіду абсолютно безкоштовно.

Ми беремо комісію за повернення тільки якщо нам вдається отримати відшкодування.

Ми перевіряємо транзакції FBA на мільярди доларів щодня.

Компанія Гетіда була створена на нашому особистому досвіді.

У нас постійно були проблеми із поверненням грошей за втрачений товар.

Мій шлях до онлайн-продажів розпочався ще у 2013 році, спочатку на eBay.

Незабаром ми увійшли до світу Amazon, і наш бізнес почав швидко зростати, злетівши з нуля до 20 мільйонів доларів.

Потім ми виросли до 100 мільйонів.

Getida була задумана у цей період, тому що ми постійно стикалися з проблемами втрати товару.

Так, крок за кроком, ми почали вкладати більше сил у Гетіду.

Загалом, так і з'явився наш проект.


Чи настільки Амазон ФБА переповнений?

Vova: Давай поговоримо на тему насиченості ринку.

Це правда, ринок Amazon стає все більш конкурентним і я сам, як селер бачу це.

Нещодавно я говорив з Девідом Міллером, адвокат з Нью-Йорка.

Він сказав дуже цікаву річ: щодня до Amazon приєднується близько 3700 нових продавців.

Не покупців, а саме продавців.

Це досить дивно, правда?

Люди часто розчаровуються, думаючи, що ринок переповнений.

Це питання було актуальним ще в 2016 році, коли ми тільки стартували))

Багато селлерів згадують старі добрі часи, наприклад 2013 рік, коли запуск продукту та отримання відгуків було набагато простіше.

Отже, що ти думаєш із цього приводу?

Йоні: Давай подивимось на статистику.

У США налічується близько двох мільйонів продавців, а в усьому світі це число становить приблизно шість мільйонів.

Десять років тому ці цифри були значно меншими – приблизно на 90%.

Замість двох мільйонів, було 200 000 продавців у США та 600 000 по всьому світу.

За десять років кількість селлерів зросла в 10 разів.

Це може бути лякаючим фактом))

США — один із найбільших та найвпливовіших ринків.

Однак важливо не забувати про такі ринки, як Велика Британія та Німеччина.

У Сполучених Штатах, серед двох мільйонів продавців, реальний дохід і вплив на ринку концентруються в руках невеликої групи, це відсотків 10-20%.

Тобто через 200 000 - 400 000 селлерів реально проходять продажі.

У США живе понад 300 мільйонів людей і величезна кількість із них юзає Амазон.

Люди з усього світу роблять покупки з США Амазон.

Amazon US обслуговує глобальний ринок, можливо, охоплює мільярди покупців у всьому світі, і цей ринок зростає.

Електронна комерція займає лише 15-17% від загальної кількості роздрібної торгівлі.

Для порівняння: приблизно 17 центів із кожного долара, витраченого у роздрібній торгівлі, йде на електронну комерцію.

З цих витрат на електронну комерцію близько половини посідає Amazon.

Тобто електронна комерція лише запускається на світовому ринку.

Пандемія COVID-19 вплинула на зростання електронної комерції.

Загалом за півтора року пандемія призвела до зростання електронної комерції ще на 5–7 відсотків, досягнувши за два роки того, на що могло б піти десятиліття.

Це сталося через те, що люди залишилися вдома.

Amazon, зокрема, став для багатьох рятівним колом, пропонуючи широкий спектр продуктів, включаючи навіть продукти через Amazon Fresh.

Через нього ти можеш замовити їжу, молоко, яйця, не виходячи з дому.

Якщо подивитися на масштаби зростання Amazon, то в 2019 році виторг компанії склав близько 300 мільярдів доларів.

У 2020 році компанія отримала ще 100 мільярдів доларів, внаслідок чого її загальний дохід перевищив 400 мільярдів доларів лише за один рік.

За цей час вони зросли на 25%.

У майбутньому Amazon хоче вирости до $600 мільярдів.

Наскільки я пам'ятаю, у США єдиною компанією, яка досягла такого рівня, є Walmart, насамперед тому, що мають значну присутність фізичних магазинів.

Потрібно розуміти, що покупки в інтернеті набирають більше популярності.

Я помітив за собою, що мені вже не цікаво стояти у черзі))

Декілька кліків — і товар уже в мене на порозі.

У мене є сім'я, діти, я хочу проводити час із ними.

А брати машину, шукати місце для паркування, витрачати час, це не для мене))

Раніше мені було в кайф, отримати кишенькові гроші від батьків та піти з друзями погуляти.

Зараз це вже не для мене))

Суть у тому, що споживачі, особливо користувачі Amazon, дедалі більше звикають до онлайн-покупок.

Це дає можливість для продавців розвивати цей напрямок.

Навіть люди старшого віку вже звикають до покупок онлайн.

Наразі ринок наповнюється продуктами для старшого покоління.

Ти можеш це використати у своїх цілях.

У цьому плані не варто спиратися на старі дані.

Наприклад, зараз на ринку багато пристроїв, які допомагають пересуватися людям похилого віку.

Ти можеш рухатися у цьому напрямку.

У свої 70-80 років люди найчастіше концентруються на комфорті та своїй безпеці.

Вони не витрачатимуть гроші на подорожі, лакшері відпочинок та інші подібні штуки.

Це культурне зрушення особливо помітне у Штатах, де люди похилого віку частіше відвідують торгові центри, займаються спортом.

Vova: Так, я з тобою згоден.

Йоні: Вони довіряють Amazon, тому що це просто і швидко.

Усі необхідні речі вони можуть купити просто в інтернеті за кілька

хвилин.

Отже, якщо ти підприємець, який хоче стартувати на Амазоні, ось кілька моментів, на які варто звернути увагу.

  1. Оціни потенціал, який чекає на тебе попереду.

Якщо для тебе це має сенс, то, безумовно, є багато можливостей для зростання.

Нещодавно я говорив з Кевіном Кінгом, і ми вдвох погодилися, що на Амазоні є величезний потенціал.

Тобі потрібно буде заглибитись у дані + подумай, як ти можеш покращити продукт.

Це означає, що є можливість для творчості та інновацій.

Експериментуючи, ти зможешь створювати нові категорії, підкатегорії та продукти, які ніколи раніше не зустрічалися та які можуть бути дуже прибутковими.

Скільки коштує стати продавцем на Amazon?

Йоні: Тепер фінансовий момент, який часто переживають.

Скільки коштує стати продавцем на Амазон?

Vova: Так, це зараз дуже актуально.

Йоні: І це питання дуже пов'язане з нашим початковим питанням: - Чи не пізно стати селером?

Vova: Це все взаємопов'язано, тому що люди часто кажуть, що зараз для старту на Амазон потрібно більше грошей.

Йоні: Це правда.

Справа не в тому, що це надто пізно, а в тому, що це витратніше.

Наскільки високою є планка і що змінилося?

Кевін також підтвердив мені, що зараз це все набагато дорожче.

У 2014 році ти міг запустити бізнес буквально за пару тисяч доларів.

Нині інфляція є великою проблемою.

Вона робить бізнес дорожчим.

Йоні: Справді, закупівлі стали дорожчими і відповідно вартість товару піднялася.

Так само піднялася вартість доставки товару.

Кевін сказав, що для старту тобі знадобиться від 5000 до 20 000 доларів.

З цим бюджетом тобі має вистачити закупівлю товару, побудова маркетингу, РРС рекламу, доставку тощо.

Декілька слів про агрегаторів Amazon FBA

Йоні: Зараз агрегатори на Амазон стають все популярнішими.

У нас є безліч Амазон агрегаторів, таких як Thrasio, Perch, Hayden, Accel Club та деякі інші.

Більшість із них, залучили великі суми капіталу, на загальну суму понад 10 мільярдів доларів, для придбання брендів та підприємств Amazon.

Купаючи бізнес, вони значно підвищують рівень професіоналізму всієї галузі.

Вони фактично стають фабриками брендів, розуміючи, як запускати, підтримувати та розвивати бренди, як закуповувати продукцію за кордоном та як оптимізувати витрати.

Такі компанії змушують інших селерів бути зібранішими і триматися в тонусі.

Якщо ти нещодавно здобув освіту у сфері бізнесу, електронної комерції чи чогось такого, то варто попрацювати з такими компаніями.

Ці компанії пропонують унікальну можливість залучити найкращі таланти у цій сфері.

Ти зможеш поспілкуватися з іншими експертами у сфері бізнесу.

Маленький бізнес має свої переваги в порівнянні з великим, і навпаки.

І малий, і великий бізнес мають своє місце у цій сфері.

Vova: Агрегатори, це взагалі новела у сфері Амазону.

Я залишу посилання на інтерв'ю з хлопцями з Аксель Клаб (агрегатор Амазон).

Потрібно розуміти, що все стає складніше та професійніше.

Електронна комерція все більше підтягується до нашого світу.

Ти маєш років 10-20, перед тим, як вона поглине весь світ.

Це вікно можливостей для побудови кар'єри та бізнесу у цій галузі.

Принадність продажів на Amazon та в Інтернеті в цілому полягає в тому, що вони містять багато даних.

Незалежно від того, чи займаєшся ти Прайват Лейблом, оптовою торгівлею чи арбітражем, дані – це твоє рятувальне коло.

Вони допомагають приймати рішення, показуючи, що можна, а що не можна купувати та продавати.

Vova: Агрегатори можуть лякати багатьох продавців, в нашому інтерв'ю з хлопцями з Аксель Клаб, ми говорили саме на цю тему.

Там є крутий чувак, Нік.

Він пояснив, що їхня мета — купівля та розвиток підприємств, які приносять понад мільйон доларів річного доходу.

Агрегатори не займаються дрібними нішами.

Тобто, якщо в твоїй ніші дохід приблизно 5000 доларів, то невеликий шанс того, що агрегатори будуть конкурувати з тобою.

Вони мають великий капітал, і їм потрібно швидко масштабуватися.

Ти можеш створювати більш вузький портфель із продуктами у дрібній ніші.

Йоні: Це фантастична перевага – мати портфель вузькоспеціалізованих продуктів.

Отже, коли ти маєш портфель продуктів, кожен з яких приносить тобі кілька сотень або навіть кілька тисяч доларів на місяць, ти можеш отримати хороший дохід — 50 000 доларів, 100 000 або навіть 200 000 доларів на рік.

Ти зможеш бути сам собі начальником.

Великі хлопці не лізтимуть до тебе.

Порада Йоні з диференціації продукту

Vova: І перш ніж ми підіб'ємо підсумки, може ти можеш дати пораду селерам-початківцям?

Як вони можуть ілитися на Амазон?

Йоні: Як я говорив раніше, зосередься на даних, оскільки вони є вирішальним моментом.

Але також залиш трохи місця для здорового глузду та творчого підходу.

Наприклад, якщо дані показують, що всім потрібний туалетний папір, це нормально.

Але як щодо того, щоб додати до цього творчий момент?

Замість того, щоб просто піти на фабрику та попросити їх зробити це у червоному чи синьому кольорі, подумай нестандартно.

Не забувай про творчість))

Незважаючи на те, що тут задіяно багато математики, даних та обчислень, у тебе все ще є місце для творчості.

Vova:Дякую, що поділився сьогодні цінною інформацією.

Йоні: Мені також було дуже приємно з тобою поспілкуватися!

Скоро побачимося)

Висновок

Що ж, ось ми й поговорили про те, чи не пізно розпочинати свій бізнес на Амазон.

Як ти зрозумів, ні, не пізно))

Індустрія електронної комерції, як і раніше, процвітає, і тут багато місця для нових продавців.

Так, це стало дорожче, але в будь-якому випадку це реально того варте.

Орієнтуйся на дані та додай краплю творчості.

Все вдасться!

Бувай))

Table of Contents
  1. Початок бізнесу Amazon FBA: можливості та поради
    1. Вступ
    2. Чи не пізно починати продавати на Amazon?
    3. Знайомся, мій гість, Йоні Мазор та його компанія Getida
    4. Чи настільки Амазон ФБА переповнений?
    5. Скільки коштує стати продавцем на Amazon?
    6. Декілька слів про агрегаторів Amazon FBA
    7. Порада Йоні з диференціації продукту
    8. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!