5 найкращих безкоштовних розширень Amazon FBA Chrome для використання цього року

Vova Even Mar 25, 2024
8 People Read
безкоштовні розширення для работи з Амазоном
Table of Contents
  1. 5 найкращих безкоштовних розширень Amazon FBA Chrome для використання цього року
    1. Перше безкоштовне розширення Chrome: Helium 10
    2. 2-е безкоштовне розширення Chrome: AMZ Suggestion Expander
    3. 3-е безкоштовне розширення: Viral Launch Chrome Extension
    4. 4-е безкоштовне розширення: Amazon Keyword Tool By SellerApp
    5. 5-е безкоштовне розширення AMZScout Pro
    6. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить! 

5 найкращих безкоштовних розширень Amazon FBA Chrome для використання цього року


Вітання! Дякую, що заглянув у блог.

Мене звати Вова Евен, і я активний продавець на Amazon з 2016 року.

Моя мета: допомогти новим і просунутим продавцям Amazon FBA заощадити більше грошей за постійного зростання.


У сьогоднішній статті я розповім про найкращі безкоштовні розширення Chrome для селерів Amazon.

Це докладна стаття, в якій ти дізнаєшся: що це за розширення, як вони працюють і як ти можеш використовувати їх для розвитку свого бізнесу.

Я також поділився кльовими знижками для економії твоїх грошей, так що не забудь прочитати до кінця цей блог.


Класні пропозиції та знижки для продавців Амазона:







Перше безкоштовне розширення Chrome: Helium 10


Helium 10 - це комплексний софт для продавців Amazon FBA.

Пошук прибуткового товару.

Шпигунство за конкурентами.

Пошук висококонкурентних ключових слів.

Оптимізація лістингу.

Все це та багато іншого робить Helium 10.


Розширення Xray від Helium 10 в основному призначено для пошуку та перевірки продуктів на Amazon.


Щоб використовувати розширення Helium 10, тобі необхідно завантажити та встановити його у свій браузер.

Helium 10 пропонує чотири типи тарифних планів: Starter, Platinum, Diamond, Elite + індивідуальна пропозиція A La Carte.

Якщо ти не новачок, я рекомендую вибрати план Platinum або Diamond, тому що вони включають більше функцій.


Тим не менш, якщо ти не впевнений, то у відео нижче йде порівняння Platinum та Diamond планів.


Тепер повернемося до розширення та подивимося, як воно може допомогти.


1. Xray - інструмент для пошуку продукту

Xray – перший інструмент розширення Helium 10 Chrome.

Коли ти запускаєш його на Amazon, він збирає всі продукти, показані на цій сторінці, і відображає їхню продуктивність за різними параметрами у форматі таблиці.


Параметри включають різні фактори.

Ось деякі з них: total revenue, search volume, average price, and review rating (загальний дохід, обсяг пошуку, середня ціна та рейтинг відгуків).

Ця інформація допоможе тобі оцінити шанси продукту та проникнення в нішу.


Наприклад, ти хочеш досліджувати нішу кухонних ножів.

Просто введи "кухонний ніж" (kitcne knife) на Amazon і запусти Xray.

Він оцінить усі продукти на сторінці та збере їх факти та цифри у вигляді таблиці.


Ти можеш використовувати цю інформацію для порівняння продуктів та вибору того, що відповідає твоїм потребам.

Пропускай товари, що спонсоруються, тому що їх продавці платять за те, щоб вони розміщувалися на верхніх позиціях, а загальний дохід і т. д. не враховує платні розміщення.


Xray також повідомляє кількість активних продавців у лістингу.

Ціна товару, його збори, ASIN, розміри, вага, продажі, які він здійснює на місяць, графіки продажів, дохід, який він приносить, та багато іншого.


Одна цікава річ, якою я хотів би поділитися про графік продажів: ти можеш аналізувати його для декількох періодів часу, починаючи з найкоротшого з семи днів.

Ти можеш перемикатися між 7-денним, 30-денним, 90-денним, річним та повним графіком продажів.

Крім того, є лінія тренду, яка показує коливання продажів сезонності.


Якщо тобі цікаво, я маю повний туторіал, в якому я розповідаю, як користуватися розширенням від Хеліум 10.

Окремо, я хотів би тобі розповісти про BSR, швидкість перегляду та зображення.


І що таке БСР?

Наприклад, існує величезна кількість продуктів у категорії Kitchen & Dining, кожен продукт має ранк, від 1 до останнього продукту в категорії.

Чим нижче БСР, тим краще, оскільки це означає, що він ближчий до топового продукту в цій категорії


Далі ми будемо дивитись на review velocity.

Цей параметр вказує на швидкість набору відгуків, а саме: скільки відгуків отримав конкретний продукт за останні 30 днів.

Як це може допомогти тобі?

Наприклад, якщо ти знайшов перспективний продукт, який робить гарний продаж, але там мало відгуків, а ти знаєш, як набрати ці відгуки.

Ти маєш можливість виділитися на фоні конкурента.


З приводу images (фото) можу сказати, що це корисний параметр для лістингів з невеликою кількістю фото.

Наприклад, є добрий товар, але там мало фото.

Якщо ти запустиш такий самий, але в тебе буде більше фоток, то твій лістинг буде виглядати привабливішим для покупця.


2.  ASIN Grabber

Наступна частина розширення Helium 10 Chrome – ASIN Grabber.

Всі товари, розміщені на Amazon, одержують ексклюзивний номер, який називається ASIN або Amazon Standard Identification Number.


ASIN Grabber дозволяє фіксувати ASIN всіх продуктів на конкретній сторінці.

Ти можеш завантажити список у вигляді файлу CSV, а потім при необхідності скопіювати будь-який або всі ASIN.

Але навіщо це тобі?


Є багато різних способів пограти з ASIN Grabber, але переважно він зручний, коли ти хочеш знайти ключові слова конкурентів через Cerebro.


Cerebro - це інструмент для пошуку ключових слів від Helium 10.

Якщо цікаво, нижче я вставив докладний туторіал з Cerebro.

Це частина мого безкоштовного курсу оптимізації лістнгів товарів на Amazon, де я проведу тебе через весь процес створення та оптимізації списків продуктів.


А ось видос англійською, де я показую, як використовувати Серібро.


3. Profitability Calculator


Це калькулятор прибутковості.

Він дає тобі загальне уявлення у тому, який прибуток принесе продукт. Щоб використати цю тулзовину, тобі треба зайти на лістинг.

У своєму відео я підібрав кухонний ніж, але ти вибираєш товар, що цікавить.


Відкривши лістинг, запускай калькулятор прибутковості за допомогою розширення.

Він миттєво збере всі відповідні дані про продукти з Amazon та розрахує на їх основі чистий прибуток, маржу та рентабельність інвестицій (ROI).


Калькулятор дозволяє змінювати певні дані, такі як вага, розмір, ціна та комісія.

Але зверни увагу, що якщо ти зміниш цифри, то підсумковий рядок також зміниться .


Мені подобається дивитися на продукти, які мають щонайменше 300% ROI і більше 40% маржі.

У моєму випадку, такі продукти після всіх витрат дають близько 20% націнки, але це мій випадок.

Ось огляд калькулятору від Хеліум 10 разом з Керрі Міллер

У тебе ж може бути все інакше))


4. Inventory Levels

Цей інструмент допоможе побачити сток цього продукту в режимі реального часу.

Схожий інструмент - Stock Stats від AMZScout.


Щоб увімкнути Inventory Level, тобі потрібно відкрити лістинг і натиснути на значок Inventory Level.

Однак, це працює не на всіх продуктах.


Крім того, ти не завжди отримуєш правильні цифри.

Чому?

Тому що деякі продавці не дозволяють подивитися, скільки одиниць мають на склад.


Ви можете запитати, якщо такої проблеми немає, і ви можете бачити правильний рівень запасів продукту, чим це може бути корисним?


Ось як: якщо ти бачиш лістинг з 800 одиницями у наявності, ти можеш регулярно відстежувати його, щоб побачити, скільки продажів він здійснює на день.

Наприклад, якщо середньоденна різниця становить 15 із 800, це означає, що конкретний продукт здійснює 15 продажів на день. 800 сьогодні, 785 завтра. 15 продажів.


5. Review Insights


Review Insights (Review Downloader) - один із найкорисніших інструментів.

Давай подивимося, чому


Це дозволяє тобі фільтрувати конкретні відгуки про будь-який цей список.

Наприклад, ти можеш отримати лише відгуки з однією зіркою.

Потім додати фільтри до цих відгуків за певними критеріями, наприклад, як дата або наявність зображень.


Я рекомендую витратити час на метушню з відгуками.

Це може допомогти тобі краще зрозуміти своїх покупців.

Читай відгуки з 1-2 зірочками та зображеннями.

Так ти зможеш наочно подивитись, де у них виникають проблеми.

На основі цього ти зможеш зрозуміти, як покращити цей продукт. 3-4-зіркові огляди зазвичай також корисні.

Люди задоволені продуктом, але рекомендують щось, чого не вистачає, або що можна покращити.


На моєму англійському каналі є відос, де я показую, як використовувати цю тулзовину.



Все що робить Review Insights можна робити вручну, але це дуже довго і незручно.


На цьому ми закінчимо з розширенням від Хеліум 10.

На мою думку, це найкомфортніший і базовий інструмент для роботи з Амазоном.

Ось посилання для завантаження розширення.

Helium 10: Ексклюзивні купони


Перш ніж ми продовжимо, як і обіцяв, я поділюся з вами кодами знижок Helium 10.

Першим у списку VOVA10. Цей код купона надає довічну знижку 10% на місяць підписки Helium 10.

Другий код, VOVA6M20 дає знижку 20% на перші 6 місяців.


2-е безкоштовне розширення Chrome: AMZ Suggestion Expander


AMZ Suggestion Expander - це розширення Chrome, розроблене Raybek Solutions.

Давай розберемося на прикладі!

Припустимо, ти шукаєш прибутковий кухонний ніж.

Встановлюй розширення AMZ Suggestion Expander і забий ключ kitchen knife на Amazon.

Далі розширення показуватиме тобі цікаві та класні пропозиції.

AMZ Suggestion Expander також корисний під час пошуку продукту, за його допомогою ти можеш знайти класну та прибуткову нішу.

Також розширення даватиме тобі рекомендації щодо пов'язаних ключових слів. Наприклад, ти забив просто ключ kitchen knife, а розширення може тобі показати на додаток до цього serrated kitchen (зазубрений ніж).

Таким чином, ти можеш знайти класний та прибутковий продукт.

AMZ Suggestion Expander дозволяє заглибитись у свою нішу та розкрити ключові слова, які відповідають вимогам конкретної аудиторії.

3-е безкоштовне розширення: Viral Launch Chrome Extension


Розширення Viral Launch Market Intelligence майже таке саме, як Helium 10. Давай я тобі коротко розповім, що і як працює.


Для початку тобі потрібно завантажити та встановити розширення Viral Launch.

Після цього переходь на сторінку пошуку Amazon та запускай розширення.

З'явиться вікно, схоже Helium 10 Xray.

На верхній панелі ти побачиш базову інформацію: кількість запитів та оцінку ідеї продукту.

Потім побачиш середні значення продукту, такі як кількість відгуків, рейтинг відгуків, щомісячні продажі та ціни на продукти.


Знизу у вас буде чотири основні параметри.

А саме: Top Sellers, Market Trends, Viral Launch (VL) Analysis, and a Cost Calculator (лідери продажів, тенденції ринку, аналіз вірусного запуску (VL) та калькулятор вартості)


Давай подивимося кожен із них!


1. Top Sellers


Ця функція надає інформацію про бестселерів у категорії.

Ціль полягає в тому, щоб допомогти дізнатися, які продукти продають твої потенційні конкуренти за певними ключовими словами.

Таким чином, ти зможеш виявити вузькі місця у їхньому бізнесі та запропонувати більш якісні продукти.


Viral Launch дозволяє візуалізувати лідерів продажу з двох точок зору — стандартної та детальної.


Стандартний вигляд практично такий самий, як Helium 10 Xray.

Він має глибший аналіз продукту.

До таблиці включені всі основні показники, такі як рейтинг, назва бренду, назва, категорія, BSR та продажі.


Також є деякі відмінні риси.

Наприклад, на додаток до спонсорованих товарів (Sponsored) Viral Launch відображає редакційні рекомендації (Editional Recommendations), зроблені Amazon.

Крім того, також вилучаються ROI, минулі та прогнозовані доходи, очікувані продажі та дати лістингу.

Viral Launch використовує інтелектуальні алгоритми розрахунку цих даних.

Вони можуть бути не на 100% точними, але можуть дати тобі уявлення про те, скільки грошей ти можеш заробити на продажі даного продукту, і чи зможеш взагалі конкурувати в даній ніші.


Переходимо до детального уявлення, що забезпечує ширшу картину.

Метрики включають найкращу статистику, 10 кращих лістингів і умови, для того, щоб бути на 1 сторінці.

При цьому ти можеш оцінити середню кількість відгуків, рейтинг, дохід, продаж та ціни.


Навіщо це потрібно?


Це дає тобі можливість подумати про бюджет. Ти зможеш розрахувати, що й куди йде!


2. Market Trends


Market Trends дозволяє глянути на всю нішу з висоти.

Він показує період, що найбільше продається, середню ціну за останні 90 днів, кількість відгуків і щорічні тренди продажів (за роками).


Тренди продаж спеціально показані на графіку.

Ти можеш навести вказівник миші на будь-яку точку на графіку, щоб побачити, в які місяці продажу досягають піку або спаду.


Але як це може допомогти?


Наприклад, у продукту найвищий продаж у грудні.

Причиною цього може бути різдво. Таким чином, ти можеш зрозуміти "сезонність товару".


3. VL Analysis


Аналіз VL охоплює оцінку ніші за допомогою Viral Launch (так званого аналізу VL).

Він складається із чотирьох основних функцій.


Перша — це оцінка ідеї продукту, яка дозволяє визначитися в ніші.


Друга — очікувані місячні продажі.


Третя - Reviews Need to Sell Well, тобто скільки відгуків вам потрібно, щоб успішно залетіти в нішу.


Четверта - це аналіз моделі наступних продажів.

Він показує коливання продажу з часом.


VL Analysis також пропонує пропозиції, попередження та/або оповіщення для кожної ніші.


УВАГА: Якщо середній обсяг відгуків надзвичайно високий, це створить високий бар'єр для входу.


4. Cost Calculator


Калькулятор вартості дозволяє визначити витрати на основі багатьох факторів.

Наприклад, тут ти можеш перевірити суму, потрібну для інвестування в нішу.

Калькулятор вартості також може допомогти тобі визначити ціни на програмні послуги та маркетинг продуктів.


Я б тобі порадив витратити більше часу на всі розрахунки та прогнози.

Ексклюзивні купони для Viral Launch


Спеціально для тебе ми підготували купон VOVA, який дасть тобі знижку -20% або -40% на рік + до цього, ти отримаєш 2 місяці безкоштовного користування.

Для отримання знижки тисни за посиланням!


4-е безкоштовне розширення: Amazon Keyword Tool By SellerApp

Наступним у моєму списку обов'язкових розширень Chrome є Amazon Keyword Tool.

Це розширення корисне для пошуку ключових слів.


До речі, для роботи з ним тобі не потрібно заходити на сайт Амазона.

Просто встанови та відкрий розширення.


З'явиться вікно, в якому ти зможеш ввести ключове слово та маркетплейс Amazon.

Припустимо, ключове слово – kitchen knife, а маркетплейс – amazon.com.

Введи інформацію та натисніть кнопку "Generate Keywords".


Розширення одразу почне шукати ключі та видасть тобі ті, що пов'язані з твоїм запитом!


Результати пошуку допоможуть тобі з пошуком ключових слів, а також з пошуком продукту.


Якщо ключове слово здається привабливим, але ви не впевнені, що це таке, ви можете навіть здійснити пошук у Google або перевірити тенденції на Amazon, щоб побачити, які типи продуктів виникають.


Я б тобі ще порадив пошукати ключі через Google Trends.

5-е безкоштовне розширення AMZScout Pro


Для роботи з AMZScout Pro, тобі просто відкрити сайт Амазона і почати пошук за ключовим словом.


Розширення миттєво збере всі факти та цифри у форматі таблиць.


Давай я тобі розповім, як користуватися цією прогою докладніше!


На верхній панелі – у заголовку – ти побачиш загальну кількість результатів, а також середні значення щомісячних продажів, рейтинг, ціну та відгуки клієнтів (місячні продажі, рейтинг, ціна та відгуки клієнтів).


Також буде три унікальні елементи: показник насиченості, показник ніші та історія ніші (Оцінка насиченості, оцінка ніші та історія ніші).


Показник насичення (Saturation Score) показує кількість продавців, які зайшли цю нішу протягом місяця.

Якщо число високе, важко знайти собі місце у ніші.

Для прикладу, я пробував шукати ключ kitchen knife і розширення мені показало, що за останній місяць, такі ж ключі шукало 10 людей.


Одна річ, коли це 10 чоловік, а інша, коли 50…

Якщо ти бачиш велику цифру в цьому показнику, то я не радив би тобі розглядати нішу.


Далі у нас оцінка ніші (Niche Score), вона дасть тобі базову оцінку ніші, а також дасть прогноз з продажу, маржі, конкуренції.


Наприклад, я шукав ключ kitchen knife.

Розширення дало мені оцінку 5. У ньому була низька маржа, високий попит та висока конкуренція.


Якщо ти вже продаєш у якійсь ніші, то я рекомендую тобі перевірити її в розширенні.

Так ти зможеш оцінити її ще раз зрозуміти, чи в ній перспективно залишатися.


Далі йде історія ніші.

Вона показує еволюцію продажів, рейтингу та ціноутворення у ніші з часом за допомогою графіків.

Ти можеш перевірити всі графіки разом або окремо, щоб отримати повне уявлення про те, як працює кожен сектор.


Крім історії ніші є меню з додатковим вибором.


Перший — "Параметри", який дозволяє додавати або видаляти параметри.

Другий елемент - "Підказки", що полегшує навігацію по таблиці.

Третій — «Часті питання», також відомий як FAQ, а четвертий — «Про програму», призначений для того, щоб ти міг дізнатися більше про AMZScout.


Тепер поглянемо на унікальні функції розширення.


1. Mark any Product as a Favorite


Тут все просто, ти можеш вибрати продукт, що сподобався, і зберегти його.


2. Product Score


Тут можна визначити, наскільки продукт відповідає основним критеріям FBA. AMZScout Pro показує це, присвоюючи кожному продукту оцінку.

Продукт із вищим балом більше відповідає критеріям.


Якщо ти знайшов продукт із високою оцінкою, то я б рекомендував не поспішати, а вивчити його детальніше.


Але так само не поспішай робити висновки для продуктів з низькою оцінкою, натисніть на продукт, щоб зрозуміти у чому причина.


Наприклад, я бачив продукт із низькою оцінкою, відкривши його, я зрозумів, що проблема у відгуках.

Якщо ти знаєш, як набрати відгуки, то в чому питання?

Вивчи його детальніше і якщо все гуд, то запускай!


3. Monthly Revenue Per Review (RPR)


Це досить специфічний параметр.

Він показує тобі щомісячний дохід, який приносить продукт за кожен відгук.


Допустимо, у тебе є 5000 доларів продажів та 50 відгуків.

Твій дохід за відгук становить 100 $.


4. Показник якості лістингу (LQS)

LQS оцінює якість лістингу за 100-бальною шкалою.

Ти можеш навести курсор на число, щоб побачити, як воно було розраховане. 

Якщо є галочка, то лістинг пройшов за певним критерієм.

Якщо хрестик, то ні))


Ця функція може допомогти тобі викачати всі ключові слова конкретного продукту з його ніші.


Ще є кнопка, при натисканні на яку ви потрапляєте на нову сторінку Amazon із випадковим ключовим словом.

Ця функція може допомогти тобі знайти якийсь продукт, якщо ти не маєш ідей.


Ексклюзивні купони для AMZScout Pro


І так, спеціально для тебе команда з AMZScout PRO приготувала знижку -11 $, а також курс для Амазонщиків-початківців за 50 $.

Отримати знижку ти можеш за посиланням.

Висновок


Усі розширення, які я обговорював тут, є класними.

І кожен із них виділяється своїми тулзовинами.

Насправді, якби ти попросив мене порекомендувати лише один, я запропонував би спробувати їх усі!


Чому? Тому що всі вони корисні та безкоштовні!

Юзай їх. Грай із ними.

Подивися, яке з них дає найточніші результати, потім вибирай найкорисніше розширення та вкладай у нього свої гроші.


Якщо тобі цікаво про інші безкоштовні тулзовини для торгівлі на Амазоні, то обов'язково подивися цей видос (англійською).


На цьому все! Дякую, що дочитав статтю до кінця))

На зв'язку був Вова Евен.


Побачимося у наступному блозі.


Бувай!

Table of Contents
  1. 5 найкращих безкоштовних розширень Amazon FBA Chrome для використання цього року
    1. Перше безкоштовне розширення Chrome: Helium 10
    2. 2-е безкоштовне розширення Chrome: AMZ Suggestion Expander
    3. 3-е безкоштовне розширення: Viral Launch Chrome Extension
    4. 4-е безкоштовне розширення: Amazon Keyword Tool By SellerApp
    5. 5-е безкоштовне розширення AMZScout Pro
    6. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!