Вступ У Рекламу На Амазон - PPC
-
Рома та його історія
-
Про методи просування на Амазон
-
Про вивчення реклами на Амазон
-
Кейс продавця з конкурентною нішою
-
Одна з головних проблем Амазон селлерів
-
Реклама це алгоритм
-
Що таке Marketplace Pulse?
-
Оптимізуй все
-
Три найважливіші речі для Амазон селерів
-
Хто не зможе займатись рекламою?
-
З чого розпочати, якщо ти ніколи не займався рекламою?
-
Коли починається конкуренція із топ конкурентами?
-
Якщо у конкурента мало відгуків?
-
Чи важливий час запиту відгуків?
-
Negative, broad, phrase, exact у рекламі - давай розбирати
- 1. Broad Match (широка відповідність)
- 2. Phrase Match (відповідність за фразою)
- 3. Exact Match (точна відповідність)
- 4. Negative keywords (негативні ключові слова)
-
Автоматична реклама на Амазон
-
Про категорії ключового слова
-
Тип продукту
-
Помилки РРС
-
Курси Павла Хазанова
-
Курси по Амазон рекламі
-
Сервіс за допомогою реклами
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт! Це Вова Евен))
Сьогодні ми говоритимемо про реклама Amazon, а саме про базові речі по рекламі Амазон.
Цей блог буде корисний новачкам, які хочуть стати РРС-майстрами або звичайним селерам, які хочуть самостійно налаштовувати рекламу.
Для цього блогу я запросив Рому.
Він активний РРС-майстер, у цьому блозі він розповість, як він потрапив до Амазону, в РРС.
Окрім цього, поговоримо про різні плюшки у РРС.
Погнали! А ось до речі, відос по якому ми будували блог пост.
Рома та його історія
Шлях Роми в Амазоні розпочався у 2016 році і йому розповів батько про те, що існує такий маркетплейс, як Амазон.
Тоді Рома, бувши студентом, спробував зі своїми друзями торгівлю на Амазон за форматом дропшипінгу і в результаті у них вийшло.
Він побачив, що Амазон реально сплачує гроші.
У 2017 році Амазон почав боротися із чорними схемами і таку тему довелося закрити.
Рома торгував смарт-вагами.
Тоді це був топовий продукт, який тільки набирав обертів.
Але під час доставки відбулася затримка і всі гроші були витрачені.
Тоді Рома вирішив продати свій акк та бізнес.
Перед запуском він пройшов курс, де дізнався базову інформацію.
Тобто, як створити лістинг, як завести товар і т.д.
Але як просувати продукт ніхто не вчив.
І це зіграло з ним у злий жарт…
Про методи просування на Амазон
Насправді Амазон пропонує досить багато методів просування.
Наприклад, купони, prime exclusive discounts, sales price (якщо ти бачив на Амазоні закреслену ціну, то це воно) та ще багато чого.
До того ж методу просування ставиться реклама (РРС) та СЕО (ключові слова).
Реклама, це найпопулярніший спосіб виростити ключове слово в органіці (Амазон видачі).
Є ще роздачі.
Це коли ти безкоштовно роздаєш товар покупцям, і вони залишають відгук.
А якщо тобі потрібно 100 відгуків?
Де ти шукатимеш 100 людей для відгуків?
Раніше ти міг дати просто посилання на ключове слово, і покупець купував твій товар по ньому.
Зараз це не працює.
Твоєму покупцю потрібно вручну вводити ключ і шукати товар.
Проблема роздачі в тому, що тобі потрібно робити її повільно.
Тобто, починати з одного продажу та з кожним днем збільшувати.
Це особливості алгоритму Амазону.
Він дає тобі певне місце, коли продажі йдуть вгору, Амазон піднімає тебе вище за ключем, але при цьому стежить, щоб твої продажі не впали.
Якщо вони впадуть, то тебе знову перенесуть на місце нижче.
Про вивчення реклами на Амазон
Рома потрапив у перший потік PPC курсу від Павла Хазанова.
На ньому Рома отримав перше розуміння реклами.
Мій бізнес-партнер теж проходив курси у Павла.
Тих знань вистачило, щоб запустити продукт, правильно розробити стратегію.
Зараз, коли Рома дивиться курси з реклами, робить це на швидкості 1.25))
Кейс продавця з конкурентною нішою
Рома має кейс, коли один продавець запустився з арбітражем у конкурентній ніші, з габаритним продуктом, у категорії Baby.
У нього була ціна на 20 доларів вищою, ніж у конкурентів.
Селлер був упевнений як свій продукт на 100% і було прийнято рішення запустити програму Vine.
З 30 відправлених продуктів надійшло 29 відгуків, це рідкість))
Вайн приніс крутий результат + добрі відгуки від покупців з фото та відео.
Рейтинг зараз складає 4.7.
Одна з головних проблем Амазон селлерів
Багато селлерів перед запуском не враховують математику.
Наприклад, коли Рома береться вести рекламу, підходить до цього комплексно.
Тобто він підходитиме до цього максимально ефективно.
Вивчати лістинг, відгуки, фото продукту і т.д.
Наприклад, порівнюючи свій продукт, який коштує 50 доларів та продукт конкурентів за 30 доларів, основне завдання Роми зрозуміти, чому така різниця на один продукт.
Це може бути через розмір.
Тобто, у конкурента продукт у категорії small standard size, а у нас large standard size.
Чому? Тому що більше упаковки.
Потрібно зменшувати упаковку.
І таким чином ми оптимізуємо продукт.
Немає сенсу гнати трафік на продукт, якщо його не оптимізовано.
Реклама це алгоритм
Ти мусиш зрозуміти, що хоче Амазон від тебе.
Амазон, у свою чергу, хоче зрозуміти, що хоче клієнт.
Алгоритми Амазона налаштовані так, щоб покупець зайшов, зробив покупку якнайшвидше і повернувся.
Тепер нам потрібно подумати, як дати те, що Амазон хоче, при цьому спробувати заробити.
Це потрібно робити на момент аналізу ніші.
Рома поділився, що на його досвід, привести одного клієнта коштує в середньому 8 долара.
Крім цього, ми вважаємо, скільки продажів йде у нас в органіці та скільки в рекламі.
Тобто якщо у тебе 50/50 поділ по клієнтах, то тобі вже коштує це не 8 доларів, а 4.
Що таке Marketplace Pulse?
Є такий сайт, Marketplace Pulse в якому ти можеш переглянути інформацію про те, скільки коштує привести клієнта, щоб він купив товар.
Оптимізуй все
Пам'ятай, що тобі потрібно все оптимізувати.
Витрати, товар, лістинг, ключі.
Наприклад, якщо ти працюєш як фізична особа з України, то ти переплачуєш 20% на все.
На оплату за рекламу, обліковий запис і.т.д.
Тобто Амазон на кожне списання накладатиме 20%.
Якщо у тебе великі оберти, варто відкрити LLC.
Але краще дізнатися пораду у бухгалтера на цю тему.
Це також оптимізація витрат.
Три найважливіші речі для Амазон селерів
Рома поділився 3 найважливішими речами для Амазон селерів.
якісний продукт
люди купують обгортку
Якщо людина не купує товар за рекомендацією, то він шукатиме товар за зовнішнім виглядом.
Написати в лістингу ти можеш все, що завгодно, але покупець дивитиметься на фото.
Фотоконтент має бути класним, якісним і не гіршим, ніж у конкурентів.
Всі продавці вважають, що їхній продукт має супер якість і вважають його найкращим на ринку.
Але це велика проблема, особливо в аналітиці, тому що через думку, що продукт найкращий багато хто забиває на маркетинг і просування.
ціна
Дуже важливо донести своєму покупцю, що продукт дорожче з певних причин.
Це дуже складно та затратно.
Для цього потрібний величезний бюджет.
Тому, люби свій продукт і нішу, але орієнтуйся на ринок.
Потрібно бути в ціні.
Тобто ми можемо дозволити собі бути в ціні і поступово її підіймати.
Хто не зможе займатись рекламою?
Насправді не всі люди можуть займатися рекламою.
Наприклад, якщо в тебе немає посидючості, то не зможеш працювати з рекламою.
Вона вимагає концентрації та дисципліни.
Тобі потрібно постійно заглиблюватись у ключові слова, терміни, аналітику.
Іноді слід зупинитися і подумати над тим, що робити далі.
У рекламі найважливіше конверсії та швидкість продажів.
Амазону вигідно тебе показувати, якщо в тебе цікавий продукт, тому що з кожного продажу він отримує комісії.
З чого розпочати, якщо ти ніколи не займався рекламою?
Давайте уявимо, що ти тільки закупив товар і він уже проїхав на склад Амазона.
У нас крута якість товару, фото контент, SЕО лістингу.
Насамперед ми включаємо Вайн.
За спостереженнями Роми, коли ти включаєш Вайн та рекламу одночасно, то Вайн йде набагато швидше.
Плюс до цього, Рома рекомендує одразу після надходження на склад та розподілом товару попросити когось зробити викуп.
Після цього варто запустити автоматичну рекламу від Амазону.
Перед запуском товару варто зібрати ключі і зробити їх аналітику в залежності від частоти.
Далі ми включаємо автоматичну рекламу на пару днів,
аналізуємо її та додаємо негативи (negative keywords).
Рома рекомендує додавати негативи в exact phrase.
Далі Рома аналізує найуспішніші ключі та ставить їх так, що вони не перемішувалися між компаніями.
Коли починається конкуренція із топ конкурентами?
Рома поділився, що за його формулою, якщо у конкурента 1000 відгуків, а ми маємо 100, то ми можемо починати з ним конкурувати.
Якщо у конкурента мало відгуків?
А що робити, якщо у конкурента мало відгуків?
Буває таке, що у ніші у бестселера 30 000 відгуків, а у конкурента нижче за 80.
Значить, ти можеш щось зробити.
Проаналізуй нових конкурентів, яке вже набрали відгуки.
Що вони робили?
Чи важливий час запиту відгуків?
Рома поділився, що він проводив експеримент із різних годинних проміжків часу.
Наприклад, він пробував запитувати відгук у клієнтів у суботу, о 8-й вечора і це приносило найбільшу кількість відгуків.
До речі, тул для запиту відгуків є у Хеліум 10.
Отримано безкоштовний аккаунт та топ знижки на Helium 10 за посилання.
Зважай на те, що процес збору відгуків залежить від ніші.
Negative, broad, phrase, exact у рекламі - давай розбирати
Ми вже говорили вище про типи відповідності, давай розберемо докладніше про це.
1. Broad Match (широка відповідність)
Це "найвільніший" тип відповідності.
Коли ти використовуєш Broad Match, твоя реклама показуватиметься не лише за запитами, які містять твої ключові слова, а й за їхніми синонімами, різними формами слів або навіть за схожими запитами.
Це допомагає охопити ширшу аудиторію.
Наприклад, ключове слово: "phone case" (чохол для телефону)
Може відображатись за ключом “phone covers” (чохли для телефонів)
"iPhone case" (чохол для iPhone).
Тобто реклама може показуватись і за запитами, які не точно збігаються з твоїми ключовими словами, але пов'язані з ними.
2. Phrase Match (відповідність за фразою)
Тут реклама буде відображатися тільки за тими запитами, які містять точну фразу з твоїх ключових слів, але можуть додаватися додаткові слова до або після цієї фрази.
Наприклад, ключове слово: "phone case" (чохол для телефону)
Може бути "iPhone phone case" (чохол для телефону iPhone), "black phone case" (чорний чохол для телефону) і т.д.
3. Exact Match (точна відповідність)
Що таке? Тут усе просто. Реклама показуватиметься лише за влучним запитом або дуже близькими варіаціями.
Наприклад, ключове слово: "phone case" (чохол для телефону) може бути як "phone case" (чохол для телефону), "phone cases" (чохли для телефону)
Тобто жодних інших слів – запит має максимально збігатися з твоїм ключовим словом.
4. Negative keywords (негативні ключові слова)
Це ключі, за якими ти не хочеш показувати свою рекламу.
Наприклад, наш ключ “чохол для телефону», Амазон показує твою рекламу по ipad case, але у нас товар це чохол для телефону.
Тоді ми цей ключ вносимо вкладку негативів і наша реклама по ключу ipad case не світитиметься.
Автоматична реклама на Амазон
Ти можеш налаштовувати рекламу вручну на Амазон, тобто ти сам вибираєш ключі, якими показувати твій товар.
І є автоматична, це коли Амазон сам для твого товару вибирає ключі та показує товар.
Рома рекомендує на старті запускати автоматичну рекламу та аналізувати її результати.
Як Амазон знаходить ключі, якими потрібно показувати твій товар?
Ну, як мінімум із твого лістингу, тож варто попрацювати над ним, щоб він приніс результати.
Крім цього, Амазон знає, в якій категорії ти.
Про категорії ключового слова
Вже давно не секрет, що Амазон надав кожному ключовому слову свою категорію.
Тому завжди перевіряй ключі на релевантність у категорії.
Це допоможе тобі заощадити купу грошей.
Тип продукту
Є поняття категорії товару та типу продукту (product type).
Категорію ти можеш вибрати сам, а ось тип продукту вибирає Амазон і його ти можеш перевірити за посиланням, наприкінці буде тип продукту.
Найважливіше: категорію ти можеш поміняти, а ось тип продукту дуже складно.
На досвід Роми, у нього не виходило це жодного разу.
Підтримка, дзвінки, флет файли нічого не допомагало.
Тому відразу лінкуй свій продукт відповідно до категорії.
Не потрібно додавати іншу категорію, ключі іншого товару, оскільки це неможливо виправити.
Помилки РРС
Рома поділився, що дуже часта помилка, коли люди оптимізують рекламу від тижня до тижня.
Не переглядати рейтинг ключа за останні 30 днів та за аналогічний період, це не правильно.
В оптимізації реклами, Рома рекомендує завжди ставити собі запитання.
Чому так сталося?
Що змінилося?
Як ми можемо на це вплинути?
Люди часто додають нерелевантні ключові слова, які, приносять результат, негативно.
Не варто так робити, це не має сенсу.
Якщо ключ успішний і приносить нам продаж, навіщо його негативити?)
Може це якийсь сленговий ключ, який ми не розуміємо.
Просто забий його у пошук та проаналізуй видачу.
Курси Павла Хазанова
Рома поділився, що проходив курси Павла Хазанова і дуже рекомендує їх.
Незважаючи на те, що курс 2021 року він все ще актуальний.
Через те, що Павло розповідає, як працює логіка Амазон реклами.
Рома спілкувався особисто з Павлом за чашкою кави))
Тому ніколи не бійся спілкуватися.
Якщо ти не досвідчений, не бійся спілкуватися та спілкуватися з людьми.
Повір, це ніколи не буде зайвим))
Якщо тобі цікава комунікація з нами, то маю групe Амазон Свобода у Телеграмі.
Там ми, як селери, спілкуємось і допомагаємо один одному.
Є ще один Курс РРС від Хеліум 10.
Там теж дуже круто подається інформація, але англійською.
Курси по Амазон рекламі
Окрім курсів від Павла Хазанова та Хеліум 10, Рома рекомендує курс від Геннадія Харченка.
Якщо ти маєш базове поняття, то можна вивчити курс Profit Whales.
Тим більше, що він безкоштовний на Ютубі.
Сервіс за допомогою реклами
Рома надає послуги з налаштування реклами на Амазон.
До нього ти можеш звернутися за консультацією або працювати з ним у довгу.
Висновок
Реклама на Амазон, крутий інструмент для просування продукту.
Але це самостійна штука.
Нам потрібний хороший лістинг, ключові слова, фото.
Звертайся до Роми, якщо маєш запитання або якщо ти хочеш працювати з ним.
Дякую, що відвідав на блог!
Скоро побачимося))
Поки що!
П.С. - Також можеш дізнатися про сервіси з налаштування реклами від фахівців з Unitix.
-
Рома та його історія
-
Про методи просування на Амазон
-
Про вивчення реклами на Амазон
-
Кейс продавця з конкурентною нішою
-
Одна з головних проблем Амазон селлерів
-
Реклама це алгоритм
-
Що таке Marketplace Pulse?
-
Оптимізуй все
-
Три найважливіші речі для Амазон селерів
-
Хто не зможе займатись рекламою?
-
З чого розпочати, якщо ти ніколи не займався рекламою?
-
Коли починається конкуренція із топ конкурентами?
-
Якщо у конкурента мало відгуків?
-
Чи важливий час запиту відгуків?
-
Negative, broad, phrase, exact у рекламі - давай розбирати
- 1. Broad Match (широка відповідність)
- 2. Phrase Match (відповідність за фразою)
- 3. Exact Match (точна відповідність)
- 4. Negative keywords (негативні ключові слова)
-
Автоматична реклама на Амазон
-
Про категорії ключового слова
-
Тип продукту
-
Помилки РРС
-
Курси Павла Хазанова
-
Курси по Амазон рекламі
-
Сервіс за допомогою реклами
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!