Покращи свою стратегію продажів на Amazon за допомогою intelliRANK | Повний огляд

Vova Even Jul 26, 2024
6 People Read
покращення продажів на амазон
Table of Contents
  1. Розкриття можливостей intelliRANK: твій туторіал зі збільшення продажів на Amazon!
    1. Експертний туторіал з розвитку твого бізнесу на Amazon за допомогою intelliRANK
    2. Введення в intelliRANK
    3. Кампанії із запуску та тестування продуктів Amazon
    4. Програма Amazon для мікро-інфлюєнсерів
    5. Створення листингу Amazon
    6. Навіщо користуватися послугами intelliRANK?
    7. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Розкриття можливостей intelliRANK: твій туторіал зі збільшення продажів на Amazon!

Вітання!

Знаєш, що таке intelliRANK і яку користь він може принести твоєму бізнесу на Amazon?

Хочеш дізнатися більше про цей потужний сервіс?

Тоді залишайся з нами! 

Використовуй мій код VOVA10, Щоб отримати знижку 10% сервісів intelliRANK.

Дякую :)

Незалежно від того, новачок ти чи досвідчений професіонал, розвиток твого бренду на Amazon може виявитися складним завданням.

Якщо у тебе виникли проблеми з такими речами, як запуск продукту Amazon та його тестування, підвищення впізнаваності бренду на Amazon та професійний лістинг продуктів Amazon, то я маю для тебе круте рішення цієї проблеми! 

У сучасному суперконкурентному світі електронної комерції наявність правильних інструментів та послуг може мати вирішальне значення.

Тому я хочу показати тобі інструменти intelliRANK, які допоможуть тобі залишатися на крок попереду.

Якщо цього недостатньо, я особисто випробував цю послугу, і вона справді творить дива! :) 

Мене звуть Вова Евен, я селер на Амазон з 2016 року.

Якщо ти більше любиш дивитися відоси, то залітай на посилання нижче!

Експертний туторіал з розвитку твого бізнесу на Amazon за допомогою intelliRANK

Ласкаво просимо до ще одного блогу, де ми заглибимося в intelliRANK — найкращий сервіс для продавців Amazon! 

Насамперед intelliRANK — це ідеальне рішення для просування твого бренду на Amazon, яке досягається за рахунок використання можливостей соціальних мереж, таких як Instagram, та проведення ефективних кампаній із тестування продуктів.

Вони також можуть допомогти тобі з Амазон постами, SEO (пошукова оптимізація) на Amazon і Walmart, а також відеоконтент, створений користувачами.

Сьогодні ми збираємося вивчити цікаві речі, які можуть запропонувати цей сервіс, щоб допомогти тобі вивести свій бренд на новий рівень на Amazon.


До мене сьогодні приєднався
Марсель Маркулеску


Марсель тут, щоб розповісти про всі неймовірні речі, які вони роблять, щоб допомогти продавцям Amazon домогтися успіху своїх брендів.

Будучи у грі вже якийсь час, він, напевно, може поділитися з нами скарбницею інформації.

Тож давай же все витягнемо з цього максимум користі!

Використовуй мій код VOVA10, Щоб отримати Знижку 10% на сервіси intelliRANK.

Введення в intelliRANK

Під час моєї розмови з Марселем він розповів, що головним пріоритетом intelliRANK є допомога продавцям Amazon у підвищенні їхньої видимості та збільшенні продажів на платформі.

Для досягнення цієї мети вони пропонують дві основні послуги.

Крім цього, у них є ще одна послуга, але про неї ми поговоримо пізніше.

Отже, ось дві основні послуги, які вони пропонують продавцям Amazon:  

Кампанії із запуску та тестування продуктів Amazon

Ці кампанії із запуску та тестування продуктів Amazon створені, щоб допомогти продавцям отримати цінну інформацію про свою продукцію.

Ось як це працює: припустимо, на intelliRANK приходить продавець із одним зі своїх товарів.

Потім вони запустять кампанію для цього продукту для збору інформації та відгуків від клієнтів. 

Основною метою цих кампаній є збір цінної інформації та відгуків (не відгуків на товар) від ваших клієнтів через опитування.

intelliRANK репрезентує ці опитування людям, які тестують продукти, щоб зрозуміти, як клієнти сприймають продукт. 

Після закінчення кампанії ти отримаєш докладний звіт, в якому викладено результати опитування та інформація, що люди думають про твій продукт і як вони відповіли на запитання.

Як на мене, це найкращий спосіб зрозуміти свого клієнта.

На цей момент вони успішно запустили та оцінили понад 1000 продуктів.

Це говорить про універсальність їхнього підходу, і, чесно кажучи, в наші дні цим користуються багато продавців Amazon. 

Якщо говорити окремо, йдеться не лише про збирання відгуків від клієнтів, а й про підвищення швидкості продажу та створення імпульсу на платформі Amazon.

Очевидно, чим більше ти продаєш на Amazon, тим більшу популярність ти отримаєш на платформі. 

Саме це можуть зробити для тебе кампанії тестування продуктів intelliRANK — допомогти тобі створити цей імпульс і зробити продукти відомими!

Так само, як ти намагаєшся популяризувати свої продукти, вони постійно досліджують нові та інноваційні способи, які допоможуть тобі покращити видимість твого бренду на Amazon і досягти довгострокового успіху. 

У минулому intelliRANK стикався з проблемами з продуктами, деякі з яких були викликані не їхньою стороною, а продавцем.

Наприклад, вони мали випадок, коли продукт мав незначний дефект, який призводив до частих браків, що зрештою призводило до масового дефекту всієї партії.

Такі проблеми можуть серйозно загрожувати репутації продавця на Amazon і можуть призвести до негативних відгуків та низьких продажів.

І саме тут у гру вступають кампанії із тестування продуктів! 

Припустимо, ти продавець, який уже провів кампанію із тестування продукту перед його запуском.

Тепер у вас тебе є цінні відгуки (не відгуки на самому Амазон, а відгуки сам товар) від твоїх перших клієнтів.

Цей зворотний зв'язок може допомогти тобі скласти перше враження про будь-які проблеми або проблеми, які можуть виникнути у твоїх перших клієнтів, що в кінцевому підсумку призведе до покращення продукту та покращення якості обслуговування клієнтів.

І тепер у тебе є час вжити заходів щодо них на платформі Amazon.

В іншому випадку ти знаєш, що в кінцевому підсумку отримаєш багато повернень - і останнє, чого ти як продавець хочеш, щоб Amazon тебе відзначив, вірно? 

Простіше кажучи, кампанія із тестування продукту — це початковий етап життєвого циклу твого продукту.

Це етап запуску, на якому ти дізнаєшся, чи гарний твій продукт, і матимеш перше враження від людей, які його купують.

Це важливий крок у виявленні будь-яких потенційних проблем з твоїм продуктом і вжиття заходів до того, як ти отримаєш велику кількість повернень, які можуть відзначити твій акк.

Мало того, ти навіть можеш зібрати відгуки про свій лістинг, наприклад, про якість фотографій або загальний досвід користувача на платформі, а також про всі інші питання, пов'язані з досвідом роботи клієнтів на Amazon з продуктом.

І це дуже круто! 

Чи чув колись про таємних покупців?

Це популярна послуга в США, де бренди платять людям за відвідування їхніх магазинів та надання відгуків про їхній спільний досвід.


Це чудовий спосіб для компаній покращити свої маркетингові стратегії.

Це саме те, що intelliRANK робить на етапі тестування продукту.

Будучи продавцем на Amazon, ти легко можеш потрапити в пастку, розглядаючи свій продукт зі своєї власної точки зору і припускаючи, що він матиме успіх у клієнтів.

Я зробив цю помилку, і вона коштувала мені десятки тисяч доларів

Наприклад, під час відео Марсель розповів, що коли він вперше глянув на свій продукт зі свого погляду, він був переконаний, що це чудовий продукт і він обов'язково стане популярним.

Оскільки він проживав у Румунії і продукт призначався для ринку США, він зрозумів, що він не має можливості дізнатися, як він буде сприйнятий покупцями з іншої частини земної кулі. 

Припустимо, ти запускаєш продукцію у незнайомому регіоні.

В такому випадку вкрай важливо отримати зворотний зв'язок від людей, які проживають у цьому регіоні, США, Німеччині або Великобританії.

Це пов'язано з тим, що люди в різних регіонах мають різні погляди на продукт, і збирання їхніх відгуків є дуже важливим для нас. 

І одразу уточню: фідбек тут ніяк не пов'язаний із відгуками.

Ми говоримо про відгуки продавців про їхній продукт, які вони можуть використовувати для аналізу та вжиття заходів щодо свого продукту.

Звичайно, це можна застосовувати протягом усього життєвого циклу продукту.

Наприклад, якщо у тебе є продукт, який продається не дуже добре, intelliRANK також може тобі допомогти!

Вони проводять ретельний аналіз цієї конкретної ніші, проводять кампанію та допомагають тобі трохи запустити продукт. 

Але знай, що ти сам працюєш над цифрами — вони не мають доступу до твого Seller Central.

Крім того, завжди важливо проводити A/B тестування основного фото, щоб переконатися, що воно чіпляє увагу аудиторії.

І не забудь проаналізувати кількість сесій та кількість покупок.

Це допоможе тобі зрозуміти, чи підходить тобі твої дані про компанію та опис продуктів. 

intelliRANK може допомогти нам збільшити швидкість продажів на Amazon.

Це добре для алгоритму, оскільки він бачить, що ми генеруємо більше продажів і, відповідно, Амазон сам буде більше просувати наш продукт.

Тепер припустимо, що твій продукт створений для того, щоб залишатися на ринку протягом декількох років.

У цьому випадку ти продумуєш створення продукту, проводиш перевірки, вирішуєш, де ти його створиш, і, нарешті, переконаєшся, що він правильно доставлений.

І, нарешті, як тільки ми запустимо його за допомогою intelliRANK, розпочнуться справжні дії.

Так, ми переходимо до найважливішого етапу - збору відгуків від клієнтів.

Ми робимо це, ставлячи їм конкретні питання про їх враження, наприклад, чи був продукт упакований відповідно до їх уподобань. 

На мою думку, завжди корисно проводити перевірки.

Як я згадував раніше, за допомогою IntelliRAK ми можемо ставити покупцям конкретні питання про їхній досвід.

Наприклад, був упакований так, як їм хотілося, або яке в них враження від фото на лістингу.

Що саме їх приваблює?

Таким чином, отримання зворотного зв'язку від потенційних покупців допомагає отримати об'єктивну думку та відповідним чином покращити продукт.

Що далі?

Ми отримуємо відгуки від наших клієнтів у форматі PDF або у форматі опитування, а результати відображаються у вигляді графіків.

Це може дати нам нові ідеї, наприклад, для виявлення проблем із кольором продукту.

Однак важливо конкретно обдумувати питання, які ми ставимо, щоб отримати потрібну інформацію.

Пам'ятай: тобі потрібно ставити їм питання, які торкаються їхньої уяви.

Наприклад, ти можеш ставити такі питання, як «Чому б ти подарував цей товар своєму другові?» або, можливо, «Чому б ти не подарував цей товар своєму другові?» і так далі.

Найприємніше, що ти можеш використовувати мій код VOVA10 і отримати знижку 10% на усі твої кампанії.

Ще один хороший сервіс для отримання зворотного зв'язку від аудиторії (перед запуском продукту) - ProductPinion.

Програма Amazon для мікро-інфлюєнсерів

Інша послуга, яку вони пропонують — це програма підвищення впізнаваності бренду, називається micro-Influencers Program.

Для цього сервісу вони насамперед націлені на Instagram.

Уявімо, що ти починаєш виробництво нового продукту для певного ринку і знаєш про це з самого початку.

Ти платитимеш за виробничий процес, і з цього моменту ти знаєш, що продаватимеш продукт на платформі Amazon, вірно?

 

Тепер, з погляду впізнаваності бренду і того, як все структурувати з погляду брендингу, важливо почати повільно публікувати повідомлення у соціальних мережах.

Я рекомендую робити це з того моменту, як продукт знаходиться у виробництві, а не на Amazon, щоб ти міг трохи завоювати популярність у соціальних мережах.

Ти можеш розмістити контент, можливо, кілька фотографій продукту.

Після того, як продукт з'явиться у продажу, ти можеш продовжувати публікувати повідомлення в соціальних мережах і використовувати це як спосіб просування продукту та створення бренду. 

І якщо вже ми заговорили про це, давай не забуватимемо, що послуга, яку надає intelliRANK, насправді носить психологічний характер, особливо в тому, як вони націлюються на неї.

Вони фокусуються на мікро-інфлюєнсерах, у яких зазвичай від 1000 до 100 000 підписників.

Робота з такими блогерами націлена на те, що у них вузький сегмент аудиторії.

Наприклад, якщо наш клієнт продає на Amazon покращену, візуально привабливу вудку, ми націлимося на рибалок, які будуть зацікавлені у цьому продукті.

Тобі треба знати "портрет" твого покупця.

Наприклад, для реклами вудки ми шукатимемо блогерів у цій сфері.

Хоча я не фанат риболовлі, але мені як рибалці дуже важливо бути в курсі новинок і брендів на ринку.

Так, важливо знати нові бренди, нові продукти та нові тенденції на ринку! 

Для реклами вудки нам потрібно знайти блогера в цій сфері.

Нам потрібно влитися в тусовку таких людей і цим запустити продукт.

Тепер припустимо, що у нас є продавець, який продає нову вудку на Amazon, і ми знаходимо рибалки, який має близько 2000 підписників в Інсті.

Ці підписники реальні рибалки.

Перш ніж звернутися до інфлюєнсера, ми ретельно вивчаємо його профіль, щоб переконатися, що він добре підходить для продукту та бренду.

Ми перевіряємо їх контент та зовнішній вигляд, щоб визначити, чи підходять вони для нашої програми інфлюєнсу.

Як тільки ми переконаємося, що він підходить, продавець може запропонувати йому безкоштовну вудку в обмін на просування продукту.

Звучить круто, правда? 

Вся ідея полягає в тому, щоб запропонувати один безкоштовний продукт інфлюєнсеру, який використовуватиме його і створюватиме такий контент, як фотографії та відео, використовуючи продукт під час риболовлі, якими вони зможуть поділитися зі своєю аудиторією.

Це допоможе підвищити впізнаваність бренду та отримати дві ключові переваги: ​​автентичний медіаконтент для фотографій та відео (не забудь запросити дозвіл на його повторне використання) та впізнаваність бренду.

Перш ніж звертатися до інфлюєнсера, важливо повернутися назад і подивитися на рівень залученості.

Наприклад, коли моя команда керує брендами моїх клієнтів, ми прагнемо залучення як мінімум у п'ять відсотків.

Це означає, що люди взаємодіють із публікацією, ставлячи лайки, коментуючи чи діляться нею.

Але це не все.

Ми також дивимося на мову, яку ці інфлюєнсери використовують для створення контенту.

Як тільки ми підтвердимо, що інфлюєнсер та його аудиторія підходять нам, ми пропонуємо їм безкоштовний продукт без додаткової оплати та просимо їх використовувати його та поділитися своїм досвідом зі своїми підписниками.

Це досить проста, але ефективна стратегія.

Люди почують про твій продукт, і коли вони дізнаються про тебе, ти почнеш створювати автентичність свого бренду.

Це схоже на сарафанне радіо, яке розповсюджуватиме твій продукт.

Повір мені це працює!

Подумай про це: ти переглядаєш свої соціальні мережі і помічаєш, що деякі з твоїх приятелів по рибалці божеволіють від нової вудки, яку вони щойно купили.

Через кілька тижнів інший друг пише про вудку тієї ж марки і про те, як вона йому подобається.

Це привертає увагу.

Так, у цьому сила маркетингу – створити ажіотаж навколо продукту у соціальних колах та перетворити клієнтів на захисників бренду.

Тому наявність інфлюенсерів може мати велике значення.

Цей процес триває, і дуже важливо постійно розповсюджувати інформацію та залучати більше людей до того, щоб дізнатися про твій бренд.

Саме інфлюєнсери зроблять перший поштовх до твого продукту.

Потрібно постійно підтримувати інфлюєнсерів, щоб вони продовжували показувати свій продукт. 

Нам слід постійно підтримувати інтерес людей до продукту.

Я вважаю, що ця стратегія ефективна як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.

Як щодо того, щоб попросити нашу аудиторію поділитися своїми фото з нашими продуктами?

Ми могли б використовувати ці фотки, щоб надати нашим оголошенням автентичного вигляду і показати світові, як сильно люди люблять наш бренд.

Звичайно, потрібно переконатися, що це відповідає умовам обслуговування, але якщо ми зможемо переконати інфлюенсерів у Instagram поділитися своїм контентом, ми зможемо використовувати його як зображення та на Amazon. 

Цікаво подивитися, як наші клієнти використовують наші продукти за допомогою фото для соціальних мереж.

Наприклад, якщо насправді клієнт покаже, як він використовує вудку, це буде неймовірно круто.

Це крутий спосіб показати потенційним клієнтам, що наша продукція найвищої якості та має попит.

І особливо, коли справа стосується фото в розділі відгуків на Amazon, вони завжди будуть приносити тобі безкоштовний трафік!

Основна ідея intelliRANK полягає в тому, щоб зв'язати дві стратегії, які вони реалізують для своїх клієнтів, оскільки їхнє об'єднання принесе успіх твоєму бізнесу. 

Надзвичайно важливо подумати про те, щоб вийти за рамки Amazon і мислити нестандартно.

Amazon надає комісію в розмірі 10%, а кожен залучений зовнішній трафік, тому що вони намагаються домінувати на світовому ринку і залучити більше трафіку на свою платформу.

Це називається Amazon Attribution.

Щоб максимізувати переваги програми зовнішнього трафіку Amazon, ти можеш спробувати кілька стратегій.

Один із варіантів — запропонувати твоїм інфлюєнсерам персональний промокод, яким вони матимуть змогу поділитися зі своєю аудиторією.

І замість того, щоб зберігати комісійні 10%, які пропонує Amazon, ти можеш передати їх своїм блогерам як стимул для ще більшого просування бренду.

Такий підхід зможе побудувати міцніші стосунки зі своїми впливовими особами та дати їм відчути себе частиною команди.

Використовуй мій код ВОВА10, Щоб отримати Знижка 10% сервісів intelliRANK.

Створення листингу Amazon

Третя послуга, яку пропонує intelliRANK, називається лістинг на Amazon, яка існує для створення грамотного та якісного лістингу.

За допомогою цієї послуги вони зосереджуються на оптимізації тексту лістингу, вводячи правильні та відповідні ключові слова, щоб покращити видимість та рейтинг продукту на Amazon.

Мало того, вони гарантують, що лістинг оптимізовано з погляду формату, структури та змісту, щоб залучити потенційних клієнтів та стимулювати продаж.

І на додачу до всього, вони також готові допомогти з копірайтингом твого бренду! 

Текст лістингу допомагає клієнтам зрозуміти особливості та переваги продукту, переконує їх здійснити покупку та допомагає лістингу зайняти більш високий рейтинг у результатах пошуку Amazon за релевантними ключовими словами. 

Оптимізуючи текст за допомогою правильних ключових слів та фраз, продавці можуть підвищити видимість своїх продуктів та залучити більше потенційних клієнтів.

intelliRANK фактично допомагає продавцям індексуватися за правильними ключовими словами та забезпечувати видимість у потрібній ніші на Amazon. 

З іншого боку, роль фотографій не менша, ніж текст.

Це тому, що фото у твоєму лістингу на Amazon мають вирішальне значення для привернення уваги клієнта та переконання його зробити покупку.

Оскільки концентрація уваги знижується, важливо переконатися, що твої фотографії привертають увагу та розповідають переконливу історію про твій продукт.

Обов'язково використовуй якісні фото, показуй різні ракурси та особливості твого продукту та навіть демонструй, як його можна використати у реальному житті.

Таким чином, у процесі дослідження ключових слів фахівці IntelliRANK аналізують нішу та надають список релевантних ключових слів.

Потім вони використовують ці ключові слова для створення лістингу, який включає назву продукту, маркери, опис та ключові слова нижньої частини лістингу.

Крім того, у них є команда копірайтерів, які працюють над створенням привабливого лістингу, що включає ці ключові слова і допомагає продукту стати помітним на Amazon.

Загалом вони надають повний список, який дає клієнтам всю необхідну інформацію для купівлі.

Якщо продавець має досвід і знання свого продукту, можна зайнятися створенням лістингу самостійно.

Але якщо в тебе немає такого досвіду, то варто звернутися до копірайтерів.

Навіть якщо ти не копірайтер, ти все одно можеш провести добре дослідження ключових слів.

Моя думка з цього приводу така: якщо ти не профі в копірайті, то не варто робити її самостійно.

Це складне завдання, яке складно виконати самому.

Покупці не завжди дуже ретельно читають тайтл, але в будь-якому випадку, ми повинні засунути туди найсильніші ключі та зробити його таким, що максимально читається. 

Я також хотів би порекомендувати тобі свій безкоштовний курс з оптимізації лістингу Amazon на YouTube, з використанням Хеліум 10.

Навіщо користуватися послугами intelliRANK?

Особисто я вважаю, що якщо я можу заощадити час, знайшовши експерта у цій сфері, я б краще делегував її цій людині за умови, що вона зможе виконати якісну роботу.

Час для мене – найцінніший актив; це найцінніша валюта у нашому світі.

Краще заплатити за це професіоналу та отримати якісний матеріал, ніж витратити час та не отримати жодного результату.

Тож якщо ти не досвідчений копірайтер, ти обов'язково можеш звернутися до послуг Марселя з копірайтингу.

Насправді я вважаю, що важливо делегувати завдання експертам, які можуть забезпечити найкращий результат.

Це дозволяє тобі зосередити свій час та енергію на інших галузях, які нам подобаються і в яких ми добрі.

Таким чином ми можемо максимізувати нашу продуктивність.

Давай я тобі розповім історію створення мого першого лістингу у 2016 році.

Тоді я нічого не знав про копірайтинг і не знав, як створити привабливий лістинг.

Ми вирішили замовити у компанії, яка спеціалізується на створенні лістингів та фото.

І знаєш що?

Це виявилось мудрим рішенням!

Вони знали, що роблять, і лістинг та фотографії вийшли офігенними.

Ми просто пояснили, що і як ми уявляємо.

Використовуйте мій код VOVA10, щоб отримати Знижку 10% сервісів intelliRANK.

Якщо у тебе виникнуть додаткові питання, ти можеш зв'язатися з ними електронною поштою. office@intellirank.info.

Висновок

Сподіваюся тепер ти знаєш про послуги intelliRANK.

Їхні послуги допоможуть тобі на основних етапах: від запуску продукту до тестування його життєздатності. 

Дякую, що залетів на наш блог! 

Скоро побачимося))

Бувай!

Table of Contents
  1. Розкриття можливостей intelliRANK: твій туторіал зі збільшення продажів на Amazon!
    1. Експертний туторіал з розвитку твого бізнесу на Amazon за допомогою intelliRANK
    2. Введення в intelliRANK
    3. Кампанії із запуску та тестування продуктів Amazon
    4. Програма Amazon для мікро-інфлюєнсерів
    5. Створення листингу Amazon
    6. Навіщо користуватися послугами intelliRANK?
    7. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!