Як використовувати Getida для відшкодування грошей на Амазон?
-
Як користуватись Getida?
- Що таке Гетіда?
- Як зареєструватися в Гетіда?
- Dashboard
- Billing
- Inbound Shipments
- Pick And Pack
- Stores
- Refer a seller
- FAQ
- Підтримка Гетіди
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!
Як користуватись Getida?
Привіт це Вова Евен, Амазон Селлер.
Я думаю, у кожного селера на Амазоні була така ситуація, коли товар на складі пошкодився або взагалі загубився.
Це максимально неприємні моменти, а ще гірше, якщо ти починаєш спілкуватися з підтримкою та просити відшкодування, а це не дає жодного результату.
Сьогодні я познайомлю з такою прогою як Getida.
Це революційна платформа, яка допомагає тобі повернути гроші від Амазона, якщо той зашкодив та втратив товар на складі.
У нашому блозі вже є огляд Гетіди.
Там ми коротко розповіли про неї.
І ось тобі купон на 600 $ для роботи з Гетіда.
Так само, якщо ти більше любиш дивитися відоси, то я маю такий на каналі.
Там ми разом з Йоні Мозарі (Засновником Гетіди) розповідаємо від А до Я як використовувати цю прогу.
Посилання на відео тут:
Що таке Гетіда?
Getida — сервіс для отримання відшкодувань від Амазона.
Якщо Амазон втратив чи пошкодив твій товар, то Гетіда допоможе тобі отримати відшкодування.
Вони зроблять все за тебе, тобі потрібно буде лише подати заявку.
У компанії працює понад 140 осіб із 7 різних країн.
Гетіда допомагає тобі повернути гроші, незалежно від того, де ти продаєш.
Це може бути США, Канада, Мексика.
Як зареєструватися в Гетіда?
Спочатку, відкрий безкоштовний акаунт Гетіди.
Далі потрібно надати дані, такі як ім'я, прізвище, номер телефону, назва компанії, пошта.
Спускайся нижче, у рядку “Your estimated annual FBA revenue across your Amazon stores?”
У тебе спитають про оборот і про те, як ти дізнався про Гетіду.
Буду радий якщо напишеш там моє ім'я Англійською, Vova Even.
Дякую тобі!
Підтвердь, що ти не робот і готово!
Далі тобі на пошту надходить код з верифікацією на пошту
Жми на “Verify Email”.
Натиснули на кнопку і бачимо таке повідомлення:
Тепер тисни на “Continue Sign Up" і все! Welcome to Getida)))
Тепер обираємо наш маркетплейс та пишемо назву магазину.
Нижче ти бачиш цю яскраву кнопку:
Тисни на неї.
Тебе перекидає в селер акаунт.
Тепер спускайся і тисни на галочку та кнопку “Sign Up/Login to Getida”
Нас знову перекидає на сайт Гетіди. Тепер тисни на кнопку “Finish”
Таким чином, ти зарегав обліковий запис у Getida та під'єднав свій селер акаунт.
Готово! Перед тобою відкриті всі функції))
Тепер давай подивимось на дашборд
Dashboard
Коли ти тільки реєструєш обліковий запис Гетіди, прога викачує інформацію за останні 18 місяців.
Вона аналізує всі втрачені чи пошкоджені товари і якщо ти матимеш право, ти можеш вимагати відшкодування.
Нагадаю, що Гетіда сама займається всім.
Вона сама відкриває справи, спілкується з підтримкою тощо.
Відкривши дашборд тобі буде доступний весь процес онлайн.
Тобто якщо ти відкрив справу з відшкодування, то весь процес ти можеш спостерігати прямо в дашборді.
У верхньому правому кутку червоне віконце показує тобі, скільки потенційно грошей може повернути тобі Гетіда.
Лівіше ти бачиш цю секцію:
Тут тобі видно дані за останній місяць.
Ми бачимо, скільки справ було відкрито за останній місяць, яка ймовірність успіху у відшкодуванні грошей, скільки грошей було відшкодовано та на яку суму було відшкодування інвентарю.
Під цими даними є всі твої справи за останній період.
Його ти можеш міняти тут:
Тепер давай трохи перестрибнемо і спустимося до Billing.
Billing
Тут ми можемо переглянути повний звіт про ті кошти, які були відшкодовані по кожному конкретному кейсу.
До речі, відшкодування від Амазона може бути кількох видів:
відшкодування грошей. Коли Амазон віддає за товар грошима
відшкодування товаром. Таке буває досить рідко, але все ж таки буває. Наприклад, ти продаєш кросівки Найк.
Амазон втратив твої кросівки, але в самого Амазона є такі самі. Тоді вони можуть дати тобі свій товар. Але така функція доступна тільки для тих селлерів, які не мають торгової марки та унікального товару.
Inbound Shipments
Тут ти можеш трекати свої постачання.
Наприклад, товар прийшов на склад і Амазон потребує додаткових доків. Для цього і є цей розділ.
Ось, наприклад приклад виправлень, які потребують документи:
Синя кнопка (над мишкою) показує, на яку суму чекають поставки, що вимагають документи:
Як правило, Амазон запитує або документ для підтвердження доставлення, або інвойс.
Тут ми безпосередньо бачимо, які доки від нас вимагає Амазон:
До речі, уточнюй у своїх перевізників чи є у них документи, які можуть підтвердити доставлення (Proof of delivery).
Якщо твій товар втратили на складі, знайти його без цього документа буде складно.
Ще одним документом, який можуть запросити, може бути Proof of Purchase (підтвердження покупки).
Тут ти можеш запропонувати рахунок-фактуру, у цьому випадку ви надаєте цей рахунок та відкриваєте розслідування.
Якщо ти маєш реєстрацію бренду, то тобі необов'язково надавати рахунок-фактуру.
Натомість ти можеш надати пакувальну накладну.
Для цього Гетіда має таку тулзовину як DocMaster.
Там ти в пару кліків можеш створити цей документ.
Для цього натисніть “Opt Out”.
Вводи своє ім'я та пошту, а також придумай пін-код.
Натискай "Save", а далі "Login to Doc Master”.
Введіть пін-код:
Коли ти увійдеш до системи, тобі будуть доступні відвантаження з відправлень, термін яких скоро закінчиться:
Зазвичай, у тебе є 9 місяців, щоб узгодити постачання та отримати відшкодування.
Якщо ти продаєш у Британії чи США, у тебе є 6 місяців.
Гетіда автоматично підтягує ці дані.
Коли ти підключаєш обліковий запис Гетіди до селер акаунту, то програма автоматично викачує всю інформацію про вашу компанію.
Її логотип та основні дані, такі як адреса та інше.
Тут буде видно, звідки відправлено товар, ID відправлення, артикул та інша потрібна інформація.
Натиснувши кнопку “Edit”, ти можеш редагувати кількість юнітів.
Після виправлення всіх моментів ти тиснеш на “Create Packing List” і все, твоя накладна готова.
Я рекомендую раз на місяць заходити та переглядати всі відвантаження, які вимагають документи.
Якщо ти маєш кілька таких відвантажень, то створити документи на них легше.
А уяви, якщо ти робитимеш документи на 80 відвантажень.
Навіть з урахуванням того, що програма робить все за тебе, це може бути досить напружено.
Тому не затягуй!
До речі, Гетіда візьме з тебе комісію тільки якщо Амазону не вдасться знайти твій товар.
Якщо ти відкрив розслідування, але Амазон знайшов твій товар, то з тебе нічого не візьмуть!
Якщо Амазон не знайшов товар, він перераховує тобі компенсацію і Гетіда від суми відшкодування бере 25%.
Не забувай про безкоштовний обліковий запис Гетиди та знижку на 600$.
Pick And Pack
У цьому розділі ти отримаєш всю інформацію щодо Асіну та ваги продукту.
Коли ти відправляєш склад ФБА, Амазон вилучає з тебе плату за ці маніпуляції.
Це називається "плата за виконання замовлення"
Буває таке, що Амазон змінює розміри товару.
У такому разі, ви заходите на сторінку Pick&Pack, вибираєте АСІН у якому змінили розміри та вбиваєте потрібний розмір.
Потім тицяй кнопку "Save".
Після цього програма починає аудит і якщо вона побачить, що Амазон вилучає надмірну плату, Гетіда автоматично відкриває справу.
У цій справі вимагатимуть відшкодування тих грошей, які були стягнуті, а також змінити параметри для самого товару.
Якщо ти маєш запитання, то залишай їх під відео.
Stores
Якщо у тебе кілька облікових записів, то ти можеш додати кілька магазинів.
Для цього тисни на кнопку “Add new store”.
Refer a seller
Якщо ти знаєш когось, кому цікаво отримати гроші від Амазону, то ти можеш отримати спеціальний промокод, через який отримаєш 50 доларів на відшкодування, також не забудь поділитись моєю знижкою на Гетіда).
FAQ
Якщо ти маєш запитання, то ти можеш пошукати відповідь на них у цьому відділі:
Також тут ти можеш знайти пошту для зв'язку з експертами Гетіди.
Вони завжди доступні для вас!
Підтримка Гетіди
Якщо ти маєш якісь питання і хочеш зв'язатися з підтримкою, то в цьому вікні ти можеш в онлайн режимі поспілкуватися з помічником Гетіди:
Висновок
Це все!
Як ти бачиш, Гетіда має дуже простий та доступний інтерфейс!
Дякую Йоні, за те, що показав нам усі найважливіші моменти в Гетіді.
І дякую тобі, за те, що пройшов до кінця))
Не забудь про мою топ знижку!
Побачимося у наступному блозі!
Бувай))
-
Як користуватись Getida?
- Що таке Гетіда?
- Як зареєструватися в Гетіда?
- Dashboard
- Billing
- Inbound Shipments
- Pick And Pack
- Stores
- Refer a seller
- FAQ
- Підтримка Гетіди
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!