Щомісячна стратегія оптимізації Amazon PPC - поради експерта

Vova Even Aug 03, 2024
7 People Read
Щомісячна амазон ррас оптимізація
Table of Contents
  1. Amazon PPC – щомісячна стратегія оптимізації
    1. Аналіз неефективних ключових слів
    2. Кампанії з реструктуризації
    3. Перегляд негативних ключів
    4. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Amazon PPC – щомісячна стратегія оптимізації

Як продавець Amazon, я знаю, наскільки важливо оптимізувати Рекламу Amazon PPC.

У мене була можливість поговорити з Саймоном Сексцинським, засновником AMZ Guardian про оптимізації рекламних компаній на Амазон, які він та його команда проводять для оптимізації кампаній Amazon PPC.

У цій статті я поділюся з тобою думками Шимона про щомісячні завдання, які його агенція виконує для покращення результатів Amazon PPC.

Також є докладний Огляд AMZ Guardian у моєму блозі я б порадив тобі перевірити його.

Замов безкоштовну консультацію у Шимона тут і дізнайся, як він може допомогти тобі з твоєю рекламою на Amazon!

Якщо ти більше любиш дивитись відоси, то велкам на наш канал!

Аналіз неефективних ключових слів

Одне з перших завдань, яке Шимон та його команда виконують щомісяця, – це перевірка ключових слів, які перестали працювати.

Важливо проаналізувати ці ключові слова, щоб визначити, чому вони перестали працювати.

Можливо, ти надто сильно знизив бід чи зросла конкуренція.

Якою б не була причина, важливо її виявити, щоб можна було внести необхідні редагування.

Кампанії з реструктуризації

Ще одне важливе щомісячне завдання, яке виконують Шимон та його команда, — це реструктуризація кампаній.

Це передбачає налаштування кампаній із одним ключовим словом замість об'єднання кількох ключових слів в одну кампанію.

У наші дні це поширений метод, і цьому є вагомі причини.

Якщо в одній кампанії використовується кілька ключових слів, лише перші три або чотири ключові слова будуть ефективними, а інші відставатимуть.

Маючи кампанії з одним ключовим словом, ти можеш зосередитися на кожному ключовому слові індивідуально і переконатися, що вони ефективні.

Перегляд негативних ключів

Остання щомісячна задача, яку виконують Шимон та його команда, – це повторний перегляд негативних ключів.

Негативні ключі — це ключові слова, за якими не хочеш, щоб показувалися твої лістинги.

Важливо повернутися до цих ключових слів, щоб переконатися, що вони, як і раніше, є актуальними і не заважають показу твоїх оголошень за релевантними запитами.

Додавши точні негативні ключі, у всі свої кампанії, ти можеш гарантувати, що вони не відображатимуться в інших кампаніях, і твої оголошення не показуватимуться за відповідними пошуковими запитами.

Висновок

Замов безкоштовну консультацію у Шимона тут і дізнайся, як він може допомогти тобі з твоєю рекламою на Amazon!

Переглядаючи неефективні ключові слова, реструктуруючи кампанії та переглядаючи негативні ключі, ти можеш переконатись, що твої кампанії Amazon PPC працюють із максимальною ефективністю.

Ти можеш написати Шимону szymon@amzguardian.com для отримання більш персоналізованих порад та підтримки. 

Скажи що ти від Вови, дякую!

Пам'ятай, що оптимізація кампаній PPC – це безперервний процес.

Щомісяця виконуючи ці завдання, ти можеш бути впевнений, що твої кампанії завжди будуть працювати з максимальною ефективністю і сприяють збільшенню продажів твого бізнесу.

На зв'язку був Вова!

Бувай))

П.С. - Також з оптимізацією PPC допоможуть фахівці з компанії Unitix.

Table of Contents
  1. Amazon PPC – щомісячна стратегія оптимізації
    1. Аналіз неефективних ключових слів
    2. Кампанії з реструктуризації
    3. Перегляд негативних ключів
    4. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!