Список Рекламних Структур На Амазон І Помилки У Рекламних Структурах На Amazon - Амазон PPC Реклама

Vova Even Dec 21, 2024
4 People Read
список рекламних структур на амазоні
Table of Contents
  1. Безкоштовний чек-лист для Амазон PPC кампаній
  2. Спонсорські продукти
  3. Sponsored Display
  4. Sponsored Display: Video
  5. Sponsored Brands: Video
  6. Sponsored Brands: Headline Search
  7. Sponsored TV
  8. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Хей! На зв'язку Вова Евен.

Сьогодні ми поговоримо на тему рекламних структур та помилок у цих структурах.

З цим мені допомогли хлопці з Unitix.

Unitix це компанія, яка допомагає з налаштуванням і веденням Амазон реклами.

Ось огляд сервісів Unitix.

До речі, якщо ти колись захочеш працювати з Unitix, то знай, що ми маємо круту знижку! Тицяй на лінк трохи нижче.

Це Телеграм хлопців із Unitix.

Безкоштовний аудит Амазон реклами та лістингу + 10% знижка на послуги Untix

Поїхали!

Безкоштовний чек-лист для Амазон PPC кампаній

Фахівці з Юнітікс поділилися з нами крутим чек-листом для кампаній.

Безкоштовний чек-лист для кампаній Амазон РРС-реклами

Ростислав поділився, що дуже часто до нього приходять клієнти, у яких завантажена реклама на ключі, але вона не дає результатів.

Насправді це означає, що для цієї реклами обрані не ті ключі.

Реклама на Амазон має величезне місце для тесту.

І з цим чек-листом ти зможеш шукати ідеї для того, що варто тестувати.

Коли ти тільки запускаєш рекламу, тобі варто юзати автокампанію та основні релевантні ключі (середні та низькочастотні)

Якщо у тебе новий продукт чи бренд, тобі варто відмовитись від високочастотних ключів, оскільки вони будуть неефективні.

Ну і додай націлення на конкурентів.

Давай швидко пробіжимося чек-листом.

Для твоєї зручності ми розбили його на групу.


Спонсорські продукти

Перший блок цього листа – це реклама на ключі.

SP: Keywords - Rel - TPK це топ ключі в окремих кампаніях, тобто вони несуть решту продажу.

Ростислав рекомендує брати ключ на одну кампанію, це допоможе тобі максимально контролювати кампанію.

SP: Keywords - Rel - Med - кластерна структура середньочастотників.

Не варто використовувати понад 10 ключів у межах однієї кампанії.

Якщо маєш багато таких кампаній, варто розбити їх на кілька кампаній.

SP: Keywords - Rel - Low - кластерна структура низькочастотників.

Не варто використовувати низькочастотні ключі із високочастотними.

У цьому випадку ти просто зливатимеш бюджет.

Тому діли кампанії на кілька категорій.

SP: Keywords - Rel - Phrase - Релевантні ключі у фразовому типі відповідності.

Не забувай тестувати різні види відповідності.

Є продукти, які краще працюють із широкими ключами, ніж із точними.

Це особливості алгоритму і тут нічого не вдієш))

Ну, тут тільки тестувати.

Дуже важливо зрозуміти, як алгоритм сприймає твій продукт.

У алгоритмів Амазона дуже багато параметрів і потрібно зрозуміти, що саме підійде для продукту.

P: Keywords - Half Rel  - Напіврелевантні ключі

Не варто розпочинати свою кампанію з цього параметра, але ти можеш потішити ключі, які, на перший погляд, не дуже підходять твоєму продукту, але можуть приносити круті результати.

SP: Keywords - Experiments (FBT, SG, similar categories) - Різні експерименти

Це загальний блок експериментів.

Наприклад, ти можеш налаштувати рекламу на ті продукти, які часто купують разом із твоїм товаром.

SP: Keywords - Suggestive  - Запропоновані ключі від Амазону

Це пропоновані ключі від Амазона.

Багато хто забиває на них, але там можна знайти дуже гідні ключі, які реально працюватимуть.

SP: Ключові слова — Бренди-конкуренти — Брендові ключі конкурентів

Іноді ця схема дуже круто працює, якщо ти борешся з якимсь конкурентом за бестселера.

SP: Keywords - Competitor Brands - Націлення на ключі власного бренду

Теж непогана стратегія, особливо, якщо ти вже набрав обертів, але вона рідко приносить дуже високі результати.

SP: Auto - (Minus Negatives) - Класична авто кампанія

Це пошукова кампанія від Амазона, коли Амазон сам шукатиме для тебе ключі.

SP: Auto - CTA - Авто на низькій біді

Теж прикольна штука, коли автокомпанія шукатиме різні ключі на низькій біді та різних плейсментах.

Тепер у нас блок націлення на конкурентів.

Тут ти можеш розбивати все на кластери, наприклад SP: PDA - TOP дає тобі націлення на конкурентів.

SP: PDA - High Price - висока ціна, це конкуренти з більш високою ціною.

SP: PDA - Bad Reviews, конкуренти з поганими відгуками

SP: PDA - Test, це різні експерименти з конкурентами.

SP: PDA - Categories - Націлення на категорію.

SP: PDA - Categories - Own Brand, націлення на категорію за своїм брендом.

SP: PDA - Half Rel – напіврелевантні конкуренти, як ми говорили з ключами.

SP: PDA - Own ASIN - націлювання на твій ASIN.

До речі, цей вид реклами часто круто спрацьовує.

SP: PDA - Newest Arrivals - Нові конкуренти у видачі Амазона.

Ти можеш таргетувати нових конкурентів.

Наприклад, це може бути націлення на нових продавців у ніші.

Знайти їх ти можеш через Helium 10 Market Tracker.

Я б рекомендував робити це раз на місяць чи навіть частіше.

SP: PDA - Suggestive - Запропоновані конкуренти від Амазона

Теж непогана штука можна знайти багато цікавого.

Це основні метрики, які можна звернути увагу!

Поїхали далі.

Sponsored Display 

Тут немає націлення на ключі.

Тут є лише націлення категорії та ремаркетинг.

По чек-листу, тут все те саме, що було вище.

З унікального тут тільки SD: PDA - Audiences, орієнтація на аудиторію.

Але, як показує практика, це не дуже популярна штука.

Взагалі, SD це найнеефективніший вид реклами.

SD: PDA - Views remarketing, це націлення на тих, хто переглядає продукт.

SD: PDA - Purchases remarketing, це аудиторія, яка вже купила продукт.

SD: PDA - CPM, це окрема категорія у нашому чек-листі, тому що ти платиш не за клік, а за показ реклами.

Тому не варто порівнювати АКОС SD з іншими типами кампаній.

Sponsored Display: Video

Тут можна використовувати все те саме, що було вище.

Sponsored Brands: Video

Тут все те саме, що й вище, тільки є кілька цікавих моментів.

SB: Video - PDA - Store це відео на магазин.

І ще є SB: Video – PDA – Store – Vertical, це вертикальне відео.

Sponsored Brands: Headline Search

Тут у нас ті самі формати, що були раніше.

Ти можеш налаштовувати його на сторінці магазину та на сторінці продукту.

Sponsored TV

Це наш останній параметр. 

Це показ реклами на телевізорі.

Але це не найпопулярніший вид реклами.

Це вже для величезних брендів.

Юзай цей чек-лист, коли тобі потрібно буде натхнення для тестингу.


Висновок

Це все сьогодні!

Дякую, що дочитав до кінця!

Бувай))

Table of Contents
  1. Безкоштовний чек-лист для Амазон PPC кампаній
  2. Спонсорські продукти
  3. Sponsored Display
  4. Sponsored Display: Video
  5. Sponsored Brands: Video
  6. Sponsored Brands: Headline Search
  7. Sponsored TV
  8. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!