Що таке Helium 10 Market Tracker і як його використовувати?

Vova Even Mar 03, 2024
12 People Read
маркет тракер від хеліум 10
Table of Contents
  1. Чи дійсно тобі потрібен Market Tracker від Helium 10, чи ти можеш обійтися без нього?
    1. Що таке Market Tracker Helium 10?
    2. Як використовувати Маркет Тракер Helium 10?

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Чи дійсно тобі потрібен Market Tracker від Helium 10, чи ти можеш обійтися без нього?

Вітання! Ласкаво просимо до мого огляду Market Tracker від Helium 10.

У цій статті я збираюся крок за кроком швидко і просто розповісти тобі, як використовувати Helium 10 Market Tracker.

Якщо ти активний селер на Амазон, то тобі точно потрібно прочитати цю статтю до кінця!

Helium 10 Market Tracker можна використовувати безкоштовно.

Ти можеш створити обліковий запис, нічого не сплачуючи, і відстежувати один ринок БЕЗКОШТОВНО!

Детальніше про можливості безкоштовного облікового запису Хеліум 10.

Або просто натисни на посилання, якщо хочеш отримати безкоштовну пробну версію Helium 10.

Пам'ятай, що це партнерське посилання!

Таким чином, я можу також отримати від тебе невелику підтримку і продовжувати створювати безкоштовний контент.

Хеліум 10 знижки також доступні.

Або просто використовуй ці коди.

VOVA10 = ЗНИЖКА 10% щомісяця.

VOVA6М20 = ЗНИЖКА 20% на перші 6 місяців.

Мене звати Вова Евен.

Я активний продавець на Amazon і торгую з кінця 2016 року.

Моя мета: допомогти новачкам та досвідченим продавцям розвивати свій бізнес.

Якщо ти більше любиш дивитися відоси, то не біда, нижче я залишив урок з Маркет Тракеру)))


Що таке Market Tracker Helium 10?

Helium 10 Market Tracker – це інструмент для створення ринку або його відстеження.

З його допомогою ти можеш створити свій власний ринок на основі певних ключових слів, ASIN та продуктів, а також отримувати щоденні звіти про останні зміни.

Market Tracker також пропонує продукти, які підходять під твої критерії.

За допомогою цього інструменту ти можеш стежити за загальним доходом, щоденним продажем та іншими подіями, що відбуваються на ринку.

Він покаже тобі всю інформацію у різних графіках, що мені дуже подобається!

Більше того, у тебе буде можливість додати свій продукт на графіки.

Це допоможе тобі порівняти свою частку ринку коїться з іншими продуктами.

Загалом, якщо ти хочеш знати про конкретні продукти та бажаєш мати всю детальну інформацію про них в одному місці, Helium 10 Market Tracker просто створений для тебе.

Як використовувати Маркет Тракер Helium 10?

Щоб використовувати Helium 10 Market Tracker, тобі необхідно створити безкоштовний акаунт Helium 10.

Посилання для створення безкоштовного Helium 10 акаунту залишу тут.

Реєстрація дуже проста.

Якщо у тебе є вже підписка на Хеліум, то просто зайди до свого акка.

До речі, безкоштовний обліковий запис дає не повний доступ до всіх інструментів.

Пост про детальний огляд тарифних планів Хеліум 10.

Отже, що тут у нас?

У лівому верхньому кутку ми маємо опцію Learn (Навчитися).

По суті це кілька відеоуроків від Helium 10 про Market Tracker.

Ці відеоуроки проводяться під керівництвом Джона з Хеліум 10.

Ти можеш бачити, що вже є один ринок, який я створив для цього уроку.

Зазвичай створення ринку займає кілька годин (Helium 10 потребує часу отримання даних), тому я створив його заздалегідь.

Але я знаю, що тобі буде цікаво дізнатися, як створити свій ринок у Market Tracker, так що не хвилюйся))

Я скоро дістануся до цієї частини.

Але спочатку я б хотів помітити, що ринок подібний до великого пирога, який розкладений по шматочках.

Наприклад, є ринок різдвяних дзвіночків, де працюють 10 продавців.

Кожен із цих 10 продавців отримує по 10% від загального пирога, а це означає, що якщо на ринку 1000 продажів, кожен продавець матиме 10% частки ринку, що складає 100 продажів на одного продавця.

Унікальність Market Tracker полягає в тому, що за його допомогою ти можеш точно побачити, яку частину "пирога" займають твої конкуренти на ринку.

Почнемо із створення нового ринку.

Щоб продовжити, натисни Create a New Market (Створити новий ринок) та з'явиться нова сторінка з формою.

Тобі необхідно буде заповнити форму відповідно до ринку, який ти хочеш створити.

Давай подивимося, як виглядає форма:


Як бачиш, тобі спочатку потрібно буде назвати свій ринок.

Я назвав Kitchen Scissors (Кухонні ножиці), але ти можеш вибрати будь-яке ім'я.

Після цього ми маємо можливість вибрати маркетплейс Amazon.

Я продаю в основному в США, тому просто вибираю Amazon.com, але ти можеш вибрати будь-яку доступну країну, Канаду, Німеччину, Великобританію, Італію, Францію та Іспанію.

Маркет-тракер Helium 10 працює на всіх торгових майданчиках.

Після того, як ти вибрав свій торговий майданчик, переходь до додавання ключових слів.

Це ключові слова, які Market Tracker відстежуватиме.

Ти можеш додати максимум п'ять ключових слів, але врахуй, що ключові слова не можна змінити пізніше, тому вибирай їх розумно.

Так, наприклад, якщо ти хочеш стежити за продажами на ринку різдвяних дзвіночків, твоїм ключовим словом, швидше за все, буде Christmas Bell (Різдвяний дзвіночок).

Потім Helium 10 Market Tracker шукатиме дані для Christmas Bell і показуватиме тобі різні ASIN з цієї ніші, а також її доходи та продажі у формі графіків та діаграм.

Для тесту я виберу Kitchen Scissors (Кухонні ножиці) як один із прикладів ключових слів, що також є назвою нашого ринку.

Перед тим, як додавати ключі, я порадив би тобі зробити поглиблений пошук ключових слів.

Оскільки ринок може мати велику різницю товарів.

Є, наприклад, ножиці для кухні, ножиці канцелярські, ножиці будівельні.

І тут важливо вивчити ключі, які ти додаєш.

Щоб не було ситуації, коли ти додав один ключ ножиць для кухні, а інший ключ для канцелярських.

Я думаю, ти зрозумів логіку)))

Потім ти можеш додати ASIN продукту, якщо хочеш відстежувати певні

ASIN на ринку.

Це буде корисно, щоб стежити за монополістами у ніші.

Якщо ти хочеш зрозуміти, які ASIN чи продавці з'їдають усі продажі, ти можеш використовувати розширення Helium 10 для Chrome.

Ось огляд розширення Хеліум 10 у нашому блозі!

Тут потрібно просто скопіювати ASIN і розмістити їх тут.


Якщо в ніші з'явився новий конкурент, ти можеш відстежити його і подивитися, яку частину “пирога” він їсть.

Після заповнення форми, ти можеш просто натиснути Create a New Market (Створити ринок).

Отримання даних від Amazon для створення ринку займе від кількох годин до дня.

Потім як тільки ринок буде створено, ти зможеш увійти на нього.

Як ти пам'ятаєш, ми створили ринок під назвою Kitchen Scissors і торговий майданчик Amazon у США))

Я додав п'ять ключових слів і три ASIN, щоб відстежувати ці продукти.

Додані мною ASIN були найбільш продаваними у своїй ніші.

Статус ринку покаже тобі, чи на ньому є щось нове.

Наприклад, якщо з'являться нові пропозиції щодо нових продуктів, ти про них дізнаєшся.

Потім побачиш кількість продуктів, які трекер відстежує на цей час.

Праворуч будуть доступні нові пропозиції.

Іноді ці пропозиції є новими продуктами, які трекер зібрав для тебе.


Нарешті у нас все готово, тож давай вийдемо на ринок і подивимося найцікавіше!

Отже, що ти побачиш тут насамперед?

Вгорі в тебе буде назва ринку.

Справа ти бачиш усі ключові слова, які ти ввів для відстеження.


Прокрутивши сторінку вниз, ти побачиш три різні види графіків.

Графік обсягу ринку покаже тобі загальний прибуток, який генерують вибрані ASIN.


Не хвилюйся, якщо там будуть якісь інші продукти, це лише підказки для трекера.

Сума на графіку обсягу ринку витягується тільки з ASIN, але ти можеш додавати й інші АСИН))

Market Tracker часто дає круті пропозиції та підказки.

Якщо ти хочеш додати якийсь ASIN із запропонованих інструментом, просто наведи стрілку на пропозицію та натисни Track (Відстежити).

Потім ASIN буде додано до решти ASIN, і ти побачиш явну зміну на графіку обсягу ринку та загального доходу.

Після обсягу ринку йде частка ринку, яка є тим самим пирогом, про який я говорив раніше.

Тут ти побачиш внесок усіх продуктів ринку у вигляді кругової діаграми.

Продаж кожного продукту буде представлений шматком пирога, розмір якого залежить від кількості продажів продукту.

Тепер давай звернемо увагу на таку річ: у верхній частині графіка вказано My Market Share (Моя ринкова частка) ти можеш побачити, що твоя частка становить 0,00%.

Чому це так?

Це тому, що ти не відзначив жодного товару як свого.

Для цього просто прокрути вниз до розділу товарів ще раз.


Навівши стрілку на продукти, ти побачиш невеликий прапорець із написом This is My Product (Це мій продукт).

Після того, як ти встановиш прапорець і повернешся до графіка My Market Share (Моя частка ринку), ти побачиш відсоток своєї частки на ринку та свій шматок пирога!

Отже, чим тобі допоможе кругова діаграма?

Кругова діаграма може занепокоїти, якщо немає твоєї частки на ринку.

Також може бути корисно знати, чим товари-бестселери виділяються серед інших.

Припустимо, ти створив ринок і маєш найбільші продажі та частку ринку серед інших продуктів.

Ти помітив, що у твого конкурента, покращився продаж.

У такій ситуації подивися стратегію конкурента і свою.

Порівняй їх.

Може твій конкурент використовує інші ключі, яскраві фотки, більше відгуків.

Це круто, мати “владу” на ринку та бачити будь-які зміни))

Останній графік, який ти побачиш, матиме те саме ім'я My Market Share (Моя частка ринку), але в нього інша функція.

Він покаже історію твоєї частки ринку: коли вона опустилася і коли досягла найвищої точки.


Цей графік містить щоденні звіти і ти можеш побачити конкуренцію між твоїм продуктом та іншими продуктами.

До речі, я рекомендую додати деяких провідних конкурентів на твоєму ринку, щоб дізнатися, які стратегії використовують вони.

Це також дозволить тобі побачити, що їх вирізняє.

Завдяки цьому у тебе завжди буде можливість дізнатись, як удосконалити свою стратегію продажу.

Ось і все щодо графіків.

Тепер давай з'ясуємо, що ще є на Market Tracker.

Під цими графіками ти знайдеш розділ Estimated Keyword Search Volume (Приблизний обсяг пошуку за ключовими словами).

Тут ти побачиш обсяг пошуку за ключовими словами, які вибрав при створенні ринку.


Якщо ми спустимося вниз, у нас буде таблиця продуктів, що відстежуються, а також продуктів, які пропонуються трекером.

Так, наприклад, якщо ти додаси лише три продукти в перший день, інструмент просканує все, що ти відзначив, і дасть деякі пропозиції, які ти можеш додатково відстежувати.

Пам'ятайте, що кожна поява нового продукту вплине на загальний дохід ринку.

Однак продукти, що пропонуються цим інструментом, необов'язково повинні відповідати твоїй ніші.

Іноді Market Tracker також видає непотрібні товари; наприклад, коли я створив ринок у ніші кухонних ножиць, він надіслав мені такі пропозиції, як дитячі ножиці, будівельні ножиці тощо.

Якщо тобі не цікаво, просто натисни Ignore (Ігнорувати).

Ти можеш побачити назву продукту, бренд та категорію.

За назвою йдуть різні аспекти кожного продукту, починаючи з power score (показник потужності).

Це оцінка, яка присвоюється кожному продукту інструментом на основі його ефективності на ринку.


Далі ти побачиш скільки відгуків було дано по кожному продукту і чи є нові відгуки.

Праворуч буде рейтинг товару.

Як ти знаєш, рейтинг на Amazon вимірюється від 1 до 5 зірок.

Далі буде ціна товару.

Sales (продаж) покажуть тобі, скільки щомісячного продажу отримує кожен продукт.

У цьому стовпці є графік, який може показати ефективність продажу кожного продукту з моменту його запуску.

До речі, для оцінки продажів ти можеш також використовувати Jungle Scout Sales Estimator.

Його огляд ти можеш знайти за посиланням.

Це безкоштовний інструмент іншої компанії, Jungle Scout, але його теж можна юзати.

Є також варіанти побачити продаж за останні тридцять і дев'яносто днів або за рік.

Таким чином ти можеш помітити актуальність та сезонність товару.


Після нього йде дохід, що показує загальний щомісячний прибуток від товару.

Тут також є графік, який покаже тобі історію продукту BSR.


Варіанти перегляду історії будуть такими ж: ти можеш переглянути історію BSR продукту за останні 24 години, 7, 30, 90 днів або за останній рік.

Для вивчення БСР я раджу використати розширення Хеліум 10.

Це один із найкращих інструментів для дослідження продуктів, доступних на даний момент.

Як завантажити розширення Хеліум 10 безкоштовно

Крім цього, у цій таблиці ти можеш побачити, чи є продукт FBA чи FBM.

Разом з цим, ти можеш побачити кількість продавців на лістингу.

Нарешті, ти маєш можливість побачити частку продажів і частку ринку продукту.

Власне, скільки у відсотках отримує ASIN цьому ринку.



Helium 10 Безкоштовна пробна версія та знижки

Хеліум 10, як завжди, не залишив нас без знижок та плюшок))

Посилання на безкоштовний акаунт Хеліум 10.

VOVA10 = ЗНИЖКА 10% щомісяця.

VOVA6М20 = ЗНИЖКА 20% на перші 6 місяців.



P.S. - огляд всіх інструментів Хеліум 10 для Волмарт вже чекає на тебе!

Table of Contents
  1. Чи дійсно тобі потрібен Market Tracker від Helium 10, чи ти можеш обійтися без нього?
    1. Що таке Market Tracker Helium 10?
    2. Як використовувати Маркет Тракер Helium 10?

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!