Найчастіші Помилки Оптимізації Реклами І Рекламних Кампаній На Амазон - Amazon PPC
-
Оптимізація кампанії
-
Робота з таргетингом
-
Оптимізація пошукових термінів (search-terms)
-
Софт Unitix для роботи з Амазоном
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт! На зв'язку Вова Евен!
Оптимізація реклами на Амазон: запорука успіху лістингу Amazon PPC.
Які найчастіші помилки у цьому процесі?
Щоб розібратися у цьому, я запросив хлопців із агентства Unitix.
До речі, якщо ти колись захочеш працювати з Unitix, то знай, що ми маємо круту знижку!
Тицяй на лінк трохи нижче.
Це Телеграм хлопців із Unitix.
Безкоштовний аудит Амазон реклами та лістингу + 10% знижка на послуги Unitix
Погнали!
Існує всього 3 рівні оптимізації РРС:
оптимізація кампанії
оптимізація націлювання
оптимізація search-terms
Оптимізація кампанії
Ми розпочнемо з найвищого рівня – оптимізація кампанії.
Що ми можемо робити тут?
Можна змінити статус кампанії з активної на неактивну або навпаки.
І тут ти працюєш із бюджетами на кампанію.
Перша часта помилка: ти ставиш бюджет на кампанію 10 доларів.
Кампанія працює добре, але після цього ти не підіймаєш бюджет.
У цій вкладці ти бачиш, який відсоток часу вистачає цього бюджету.
Якщо ти бачиш 100%, то це говорить про те, що кампанія працює постійно.
Внизу ти бачиш загальний показник часу, і він каже тобі, що кампанії працюють постійно.
Буває ситуація, коли бюджету багато, але кампанія працює погано.
У такому разі потрібно урізати бюджет та працювати всередині кампанії.
Робота з таргетингом
Тут ми працюємо з ключами чи таргетом на конкурента.
У цьому блоці ти працюєш зі статусом ключа та ставками.
Якщо ключ працює добре, ми залишаємо його, якщо погано, то відключаємо.
Все логічно))
Не забувай про вкладку targeting у своєму рекламному кабінеті.
У тебе є два основні принципи оптимізації:
1. кількість кліків без продажу
2. певний ACOS
На цій вкладці націлювання у тебе зібрані всі таргетинги з усіх кампаній
Ти можеш перевірити, які товари без продажу.
Тобі потрібно натиснути Orders (замовлення) та вибрати товари, у яких певна кількість кліків не призвела до продажу.
Наприклад, ми хочемо знайти продукт, який мав 10 кліків і 0 продажів.
Таким чином, тобі буде легко оптимізувати всі ці процеси.
У цій вкладці ти можеш вивчити детальніше кампанію.
За такою схемою ти можеш фільтрувати продукти на кліки, АКОС і.т.д.
Цю вкладку краще використовувати для перевірки себе.
Тобто коли ти провів оптимізацію і хочеш себе перевірити,
вкладка Таргетинг буде крутим рішенням.
Ростислав рекомендує робити оптимізацію раз на 7 та 30 днів.
Ось наш блог про оптимізацію Амазон реклами.
Оптимізація пошукових термінів (search-terms)
Це найнижчий рівень оптимізації.
У цьому типі оптимізації ти дивишся, за якими ключами знаходять тебе покупці.
Зазвичай це стосується broad (широкий), phrase (фразовий), exact (точний) типи збігу + ще аналіз автокампаній.
У вкладці таргетинг ти можеш працювати з пошуковими запитами та фільтрувати їх.
Тобі потрібно зрозуміти, скільки для твого продукту потрібно натискати, щоб зрозуміти, працює цей продукт чи ні.
Для якогось продукту це буде 6 кліків, а для якогось 15 буде мало.
Вкладка search-term знаходиться у Measurement & Reporting.
Якщо у тебе багато кампаній, то ти можеш викачати bulk report (файл у форматі ексель) і попрацювати там, а потім залити на Амазон.
Це також дуже зручна штука, але з нею потрібно вміти працювати.
До речі, дуже зручно, що ти можеш завантажити цей репорт за певний період.
Софт Unitix для роботи з Амазоном
Юнітікс має свій софт для роботи з рекламою.
Наразі він доступний лише для клієнтів, але в майбутньому буде відкритий у повному доступі за підпискою.
Висновок
Ми проговорили основні моменти оптимізації.
Пам'ятай, про три основні рівні та вивчай їх більш детально та конкретно.
Дякую, що залетів на наш блог!
Скоро побачимося))
Бувай!
-
Оптимізація кампанії
-
Робота з таргетингом
-
Оптимізація пошукових термінів (search-terms)
-
Софт Unitix для роботи з Амазоном
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!