Роби це раз на 2 тижні, щоб покращити результати реклами PPC на Амазон

Vova Even Nov 07, 2024
4 People Read
покращення результаттів Амазон РРС
Table of Contents
  1. Що таке двотижнева оптимізація PPC?
  2. Ключові процеси оптимізації, що проводяться раз на два тижні.
    1. Graduation Process (Випускний процес)
    2. Keyword Spin Process (Процес обертання ключових слів)
  3. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Покращення результатів Amazon PPC – ключ до підвищення видимості продукту.

Але яка найкраща стратегія задля досягнення оптимальної ефективності PPC?

Всім привіт!

Ласкаво просимо до мого блогу про Amazon :)

Як продавець Amazon, ти знаєш, як важливо оптимізувати кампанії, щоб забезпечити видимість продуктів.

Правильно?

Але ти думав, як часто потрібно проводити оптимізації?

І чому рекомендується проводити оптимізацію саме раз на два тижні?

Що ж, тобі пощастило, тому що в цій статті ми заглибимося в процес оптимізації, який проводиться раз на два тижні, рекомендований експертами, і пояснимо, чому це важливо.

Він заснований на моєму недавньому відео з Шимоном Сексцинськи від AMZ Guardian, Лінк на нього ти знайдеш нижче.

Що таке двотижнева оптимізація PPC?

Оптимізація твоїх кампаній — це не одноразове завдання.

Це безперервний процес, що вимагає уваги до деталей та постійного моніторингу.

Чим більше ти оптимізуєш, тим краще працюватимуть твої кампанії й тим більше продажів ти зробиш.

Але ось у чому річ: не варто вносити зміни надто часто.

Якщо ти постійно налаштовуєш свої кампанії, ти не зможеш точно виміряти їхню ефективність.

Ось тут і приходить на допомогу двотижнева оптимізація.

Оптимізуючи свої кампанії кожні два тижні, ти даєш їм достатньо часу для збору даних та ефективності, а також дозволяєш внести необхідні корективи.

Ти краще розумітимеш, що працює, а що ні, і зможеш точно налаштувати свої кампанії для досягнення максимальних результатів.

Давай обговоримо переваги оптимізації раз на два тижні і дозволь мені дати кілька порад, як отримати максимальну віддачу від кампаній.

Незалежно від того, чи є ти досвідченим продавцем на Amazon або тільки починаєш, ця інформація допоможе тобі оптимізувати кампанії професійно.

Шимон також був гостем у іншому пості, де він пояснив що потрібно зробити, перш ніж включати PPC на Amazon.

Ключові процеси оптимізації, що проводяться раз на два тижні.

Graduation Process (Випускний процес)

Процес випуску є ключовим компонентом двотижневої оптимізації.

Цей процес включає переміщення нещодавно виявлених кампаній, як добре ефективні в кампаніях з широкими фразами (broad phrase) або автоматичних кампаніях, в кампанії з точною відповідністю (exact match).

Вчиняючи так, ти можеш контролювати продажі, що генеруються цими ключовими словами.

Залишення кампаній в автоматичному режимі або в широкій фразі (broad phrase) може спрацювати, але може раптово перестати працювати, що може негативно вплинути на продажі.

Точно вказавши їх, ти завжди будеш ефективний і отримуватимеш покази за цими ключовими словами.

Отже, чому ми робимо це раз на два тижні?

Іноді виконання цього щотижня не дає достатньої кількості даних, і в процесі аналізу цих кампаній виявляється недостатньо ключових слів.

Роблячи це кожні два тижні, ти станеш ефективнішим і зможеш краще використати свій час.

Цей процес був протестований та рекомендований кількома продавцями Amazon.

Ще одна річ, яку добре рекомендують продавці Amazon: Програма ZonTools для Amazon PPC.

Keyword Spin Process (Процес обертання ключових слів)

Друга порада, це процес підбору ключових слів.

Цей унікальний процес включає використання ключових слів з високою конверсією і проведення додаткових досліджень по них для пошуків більш релевантних ключових слів.

Такі інструменти, як автоматична пропозиція Amazon і QWERTY, можна використовувати для вивчення схожих ключових слів і розширення охоплення кампаній.

Метод QWERTY передбачає введення ключового слова та натискання на різні літери, щоб отримати пропоновані ключові слова.

Наприклад, якщо твоє ключове слово з високою конверсією – black wireless speaker (чорний бездротовий динамік), ти можеш вивчити інші варіанти, такі як matte black (матовий чорний), space black (космічний чорний), sound equipment (звукове обладнання) та інші пов'язані ключові слова.

Висновок

Оптимізація твоїх кампаній раз на два тижні необхідна для того, щоб йти в ногу з тенденціями ринку, що постійно змінюються.

Процес градації та процес підбору ключових слів є двома важливими компонентами оптимізації, і вони можуть допомогти тобі розширити охоплення кампаній та збільшити продажі.

Спробуй та подивися, як це допоможе твоєму бізнесу на Amazon рости!

Це був Вова Евен!

Скоро побачимося))

Поки що!

Ось повний базовий туторіал з РРС реклами на Амазон

Table of Contents
  1. Що таке двотижнева оптимізація PPC?
  2. Ключові процеси оптимізації, що проводяться раз на два тижні.
    1. Graduation Process (Випускний процес)
    2. Keyword Spin Process (Процес обертання ключових слів)
  3. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!