Як знайти прибуткові продукти Amazon за допомогою Helium 10 Black Box

Vova Even Nov 09, 2024
1 People Read
прибуткові товари блек бокс - helium 10 black box
Table of Contents
  1. Ключові ресурси та безкоштовні плюшки, якими я поділяюся у цій статті
  2. Швидкий огляд Black Box Helium 10
  3. Як працює Black Box від Helium 10?
  4. Які фільтри вкладки Keyword Tab's (ключових слів) Helium 10 Black Box?
    1. Розділ 1: Основні фільтри
    2. Розділ 2: Розширені фільтри
  5. Як використовувати вкладку ключових слів Helium 10 Black Box [+ приклади!]
    1. Приклад №1: Магніти для риболовлі
    2. Приклад №2: Китайські ліхтарики
    3. Приклад №3: Коробки для тортів
    4. Приклад № 4: Кулька для людини
    5. Приклад №5: Підставка для платівок
  6. Підсумок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

З кожним роком кількість продавців та покупців на Амазоні зростає.

Конкуренція стає все жорсткіше і складніше.

Тобі постійно потрібно покращувати лістинги, ключові слова, фото своїх продуктів.

Але для пошуку виграшних продуктів тобі потрібна потужна прога.

Це не тільки допоможе заощадити час, а й надасть точні та докладні дані для прийняття рішень. 

Helium 10 Black Box — один із таких інструментів, який пропонує швидкі та якісні результати, які допоможуть тобі знайти найкращі прибуткові ключові слова. 

У цьому докладному туторіалі ми обговоримо все про вкладку Keywords tab (Ключові слова) інструменту Black Box Helium 10. 

Я покажу тобі процес використання цього інструменту та застосування його розширених фільтрів для пошуку прибуткових продуктів. 

Крім цього, ми обговоримо, як можна поєднати Black Box і Розширення Xray Chrome від Helium 10 визначити потенційні продукти на продаж. 

Ось видос нижче! 

Ключові ресурси та безкоштовні плюшки, якими я поділяюся у цій статті

  1. Безкоштовний акк Helium 10 та купони на знижку (Використовуй купон VOVA10, щоб отримати знижку 10% НАЗАВЖДИ, або використовуй VOVA6M20, щоб отримати знижку 20% на перші шість місяців)

  2. Завантажити безкоштовне розширення Helium 10 Xray Chrome

  3. Моі ресурси для Amazon FBA безкоштовно

  4. Наша група в Телеграмі для Амазон Селлерів

Швидкий огляд Black Box Helium 10

Helium 10 Black Box входить до 25 інструментів для продавців Amazon.

У мене є повний огляд всіх інструментів Helium 10.

Якщо коротко, то ця програма допомагає шукати прибуткові товари, ключі, оформляти та оптимізувати лістинги.

До речі, Хеліум має безкоштовний акк з деякими інструментами.

Код: VOVA10 = ЗНИЖКА 10% щомісяця

Код: VOVA6M20= ЗНИЖКА 20% кожні 6 місяців

Black Box включає різні базові і розширені фільтри, що дозволяють налаштовувати роботу відповідно до твоїх потреб. 

Наприклад, ти можеш додати такі параметри, як максимальний

мінімальний продаж, максимальний/мінімальний рейтинг відгуків і т. д., щоб побачити продукти, що потрапляють у ці фільтри.

Фільтрація результатів скорочує мануальну роботу та підвищує продуктивність, оскільки ти можеш швидко проаналізувати сильні та слабкі сторони різних ніш та знайти продукти, які принесуть більше продажів.

Як працює Black Box від Helium 10?

Helium 10 Black Box аналізує величезні обсяги даних на Amazon, а потім знаходить найкращі ніші та виграшні продукти. 

Він використовує різні алгоритми для сортування та ранжування продуктів, включаючи потенційний трафік, конкуренцію та розмір прибутку.

Black Box пропонує п'ять фільтрів для пошуку прибуткових продуктів. 

  1. Products (Продукти) - Ця функція підходить для продавців Amazon, які бажають вивчити різні категорії.

  1. Keywords  (Ключові слова) - Цей фільтр допоможе тобі знайти вигідні ключові слова та пошукові запити.

  1. Niches (Ніші) - Цей тул дозволяє визначити найкращі ринки для домінування.

  1. Competitors (Конкуренти) - Цей фільтр допомагає тобі визначити схожі продукти за ASIN твого конкурента.

  1. Product Targeting (націлювання на продукт) – Ця функція дозволяє легко знаходити продукти, які з'являються в розділах Amazon “Frequently Bought Together” (часто купуються разом) або “Customers Also Bought” (Покупці також купують), щоб розширити лінійку продуктів.

Нижче мій відос (англійською) по цих плюшках.

Які фільтри вкладки Keyword Tab's (ключових слів) Helium 10 Black Box?

Так ми коротко обговорили Блек Бокс.

Тепер давай перейдемо до теми))

Натиснувши кнопку Keyword Tab's на головній вкладці, ти побачиш такі фільтри:

Розділ 1: Основні фільтри

  1. Search Volume (Обсяг пошуку) - Цей фільтр дозволяє тобі встановити мінімальний та максимальний обсяг пошуку.
    Таким чином ти зможеш визначити ніші, які шукають клієнти. 

  1. Monthly Revenue (Щомісячний дохід) - Ця опція дозволяє тобі встановити мінімальний та максимальний діапазон доходу.
    Це важливо для продавців Amazon, оскільки дозволяє виявити найвигідніші можливості.  

  1. Review Count (Кількість відгуків) - Ця кнопка допоможе тобі визначити ідеальну кількість відгуків для певного ключового слова. Це полегшує процес пошуку продукту з високим попитом та низькою конкуренцією.

  1. Review Rating  (Рейтинг відгуків) - Тут можна встановити рейтинг від 1 до 5.

  1. Word Count (Кількість слів) - Це кількість слів у результатах пошуку за ключовими словами. Наприклад, ти можеш знайти ключі, які мають 2 слова.

Розділ 2: Розширені фільтри

  1. Categories (Категорії) – Ця опція дозволяє тобі вибирати із різних категорій, що використовуються на Amazon. Якщо ти хочеш знайти товар у певній категорії, то варто використовувати цей фільтр.

  1. Keyword Search (Пошук за ключовими словами) – Ця кнопка фільтрує результати пошуку за певним ключовим словом. 

  1. Exclude Keyword (Виключити ключове слово) – Ця функція дозволяє продавцям Amazon видаляти певне ключове слово із результатів пошуку. 

  1. Shipping Size Tier (Розмір продукту) –  Цей інструмент допомагає звузити результати пошуку в залежності від розміру. 

  1. Number of Sellers  (Кількість продавців) – Ця функція дозволяє тобі визначити кількість продавців на лістингу. 

  1. Variation Count (Кількість варіацій) – Це кількість варіантів продуктів, які відображатимуться за вашим ключовим словом.

  1. Monthly Sales (Units) (Щомісячний обсяг продажів (шт.)) – Тут вказані максимальні та мінімальні щомісячні продажі за певним ключовим словом. 

  1. Best Seller Rank (BSR) (Рейтинг бестселера (BSR))  Ця кнопка дозволяє встановити мінімальний і максимальний рейтинг бестселерів для ключового слова. 

  1. Best Sales Period (Кращий період продажу) – Ця функція показує збільшення та зменшення BSR ключового слова. У такий спосіб ти можеш визначити сезонність продукту.

  1. Fulfillment (Виконання) –  Цей інструмент дозволяє користувачам вказати кращий спосіб виконання: Amazon, FBM або FBA. 

  1. Age (місяць) (Вік (місяць) – Ця кнопка дозволяє встановити мінімальні та максимальні параметри періоду продажу. 

  1. Competing Products (Конкуруючі продукти) - Цей фільтр допоможе тобі знайти конкуруючі продукти за потрібним ключовим словом. 

  1. Title Density (Щільність заголовка) -  Кількість товарів на першій сторінці, назва яких містить ключове слово, яке ти забив перед цим.

  1. Broad Reach Potential  (Широкий потенціал охоплення) –Ця функція дозволяє визначити потенціал охоплення ключового слова при використанні PPC на Amazon.

  1. Competitor Revenue (Доходи конкурентів) – Мінімальний дохід, який отримує певну кількість продавців за цим ключовим словом.

  1. Competitor Reviews (Відгуки конкурентів) - Кількість відгуків, які певна кількість продавців має у перших 10 позиціях за ключовим словом.

  1. Competitor Ratings (Рейтинги конкурентів) - Те саме, що і з відгуками, але тут ми перевіряємо лише рейтинги (зірки у відгуку).

Як використовувати вкладку ключових слів Helium 10 Black Box [+ приклади!]

Щоб допомогти тобі краще зрозуміти, як використовувати Helium 10 Black Box для виявлення прибуткових продуктів, я створив докладний туторіал з прикладами нижче.

Май на увазі, що ти можеш змінити параметри та пограти з ними.

Приклад №1: Магніти для риболовлі

Почни з налаштування результатів, встановивши певні параметри.

 

Додай 10 000 мінімальний та 20 000 як максимальний щомісячний дохід та обсяг пошуку. 

Вкажи мінімальну ціну 20 доларів, мінімальну кількість слів 2 та мінімальну/максимальну кількість відгуків від 1 до 100.

Після цього натисніть кнопку Search (Пошук) та дочекайся завантаження результатів. 

При завантаженні ти помітиш слово Fishing Magnets (Рибальські магніти) у списку вгорі з 8 348 річними продажами, 10 609 обсягами пошуку, середньою ціною 38,41 долара, щомісячним доходом 17 648 доларів, 23,05 продажами для відгуків0 і більше 1 .

Що в нас виходить? Ми бачимо, що продукт працює на Амазоні дуже добре.

Пам'ятай, якщо ти заб'єш ті ж фільтри, необов'язково в тебе буде той же список продуктів.

Щоб краще зрозуміти потенціал цього ключового слова, натисни кнопку Actions (Дії) у Helium 10, а потім View on Amazon (Переглянути на Amazon). 

Тебе перекине на сайт Амазона. 

Тобі доведеться використовувати розширення Xray, щоб отримати додаткову інформацію.

Розширення надасть тобі поглиблене розуміння важливої ​​інформації про ключове слово, таке як його прибутковість та щомісячні продажі. 

Прокручуючи сторінку, ти побачиш маленьке віконце, що відображає ASIN продукту, метод виконання, графік продажів, підкатегорію та BSR.

Далі відкрий розширення Helium 10 Xray Chrome, щоб дізнатися про нішу Fishing Magnets докладніше.

Використовуючи цей інструмент, шукай продукти з високим продажем, хорошим доходом і невеликою кількістю відгуків.

Чому?

Тому що наша мета – визначити, чи зможемо ми успішно зайти на ринок чи ні.

Якщо ти шукаєш докладний посібник з розширення, подивися моє відео нижче.

Це покаже тобі як використовувати це розширення браузера Helium 10 від А до Я.

Можливо, ти також захочеш дізнатися як тримати розширення безкоштовно та легко його встановити.

По ходу пошуку я вибрав два рибальських магніти, що найбільше продаються, з відносно низькими відгуками.

Один називався "Mutuactor Fishing Magnets 600 фунтів Strong Pull Force, Powerful Neodymium Magnets", а інший - "Super Strong Fishing Magnets/330 фунтів Pulling Force Rare Earth Neodymium Magnet.".

Перший продукт коштував 53 долари, мав 430 продажів і 23 відгуки, тоді як другий продукт коштував 25,90 долара і мав 215 продажів та 25 відгуків.

Незважаючи на різні характеристики та ціни, обидва продукти отримали фантастичні пропозиції, хоч і мали низькі рейтинги. 

Що це означає?

Магніти для риболовлі - гарна ідея для продажу! 

Пам'ятай, що тобі потрібно розрахувати вартість продукту та купу інших речей.

Плейлист з пошуку продукту на Амазон

Більше 20+ відео! :)

Приклад №2: Китайські ліхтарики

Зберігаючи ті ж параметри, які були вищими, продовжуй прокручувати БлекБокс, щоб знайти більше виграшних продуктів. 

Наступною нішою, яку я вибрав, були “Chinese Lanterns” (Китайські ліхтарики). 

Продукт показав 5654 продажів на рік, обсяг пошуку 18 480, середню вартість 31,86 долара, щомісячний дохід 11 267 доларів, 20,65 продажів за відгуками та понад 50 000 конкуруючих продуктів. 

Це здавалося вражаючим, тому я вирішив заглибитись у це!

Допустимо, ця ніша тобі здалася цікавою.

Тепер ми повторимо той самий процес, що й для попередньої ніші: натисніть “View on Amazon” (Переглянути на Amazon) і запусти інструмент Xray, щоб глибше оцінити нішу. 

Потім знайди найефективніші продукти з меншою кількістю відгуків, але уникай продуктів із 3–4 відгуками, оскільки вони зазвичай є новими у галузі.

Під час пошуку я знайшов один продукт під назвою Just Artifacts 40 ECO Wire-Free Flying Chinese Sky Lanterns, вартістю 40,98 доларів, який приносив 135 щомісячних продажів і 23 відгуки.

Хоча цифри можуть здатися хорошими, я також повинен відзначити, як зростають продажі.

Чи існує послідовність місяців/років?

Це може вказувати на те, що сезонний продукт і його складно продати.

Щоб визначити, чи товар є сезонним, введи його назву в Google Тренди або просто використовуй Helium 10 Trendster

Якщо певне ключове слово має помітний сплеск пошукових запитів приблизно в те саме час щороку, це закономірність, що вказує на сезонний продукт.

Щоб переконатися, чи справді ніша того варта, я перевірив ще один китайський ліхтарик.

Цього разу це був “Supla 20 Pack Chinese White Paper Hanging Lantern”, який можна було купити за 15,99 доларів.

Блек Бокс показав, що продукт приносив понад 1000 продажів на місяць, попри 36 відгуків.

Незважаючи на незвичність, продукт, як і раніше, займав високі позиції за ключовим словом і залучав трафік.

Тому завжди варто заглиблюватися в нішу для вивчення підкатегорій та конкретних продуктів для продажу. 

Приклад №3: Коробки для тортів

Третє ключове слово, яке я підібрав, було “Cake Boxes”.

Там було 7905 продажів на рік, обсяг пошуку 11624, середня ціна у 31,2 долара, щомісячний дохід у 10368 доларів, 30,42 продажів для відгуків та понад 50 000 конкуруючих продуктів.

Коли я відкрив Xray за цим ключовим словом, я знайшов один відмінний продукт у цій ніші з високими продажами та невеликою кількістю відгуків.

Він називався “Cake Boxes and Cake Boards 10 inch, Cake Supplies, 10 Pack of Each,”, і він мав 473 щомісячних продажів і 31 відгук.

Це здалося мені вражаючим, тому я вирішив використати Helium 10 Cerebro, щоб вивчити продукт і подивитися, за якими ключовими словами ранжується його продавець.

Інструмент отримав великий список ключових слів, які продавець використовував для залучення органічного трафіку та збільшення продажів.

Якщо ти хочеш докладно дізнатися, як використовувати Cerebro, варто переглянути повний туторіал від А до Я нижче.


Так само ти можеш зрозуміти, чи буде ця ніша комфортною для старту новачків.

Що стосується терміну “Cake Boxes”, я дійшов висновку, що різні продавці оцінюють коробки різних типів та розмірів. 

Якщо ти знаєш свою цільову аудиторію, ти можеш адаптувати лістинг продуктів відповідно до її унікальних потреб.

Більше того, ця ніша пропонує неймовірні можливості диференціації, а це означає, що воно того варте!

Приклад № 4: Кулька для людини

Прогортаючи Блек Бокс далі, я знайшов ще одне цікаве ключове слово: “Human Hamster Ball”.

Інструмент показав, що продукт має 1615 продажів на рік, обсяг пошуку 18486, середні витрати 87,68 доларів, щомісячний дохід 14855 доларів, 10,44 продажів для відгуків і більше 2000 конкуруючих продуктів.

Якщо ти проаналізуєш цю нішу на Xray Chrome, ти помітиш, що в цій ніші є раптове зростання та зниження продажів.

А аналіз його в Google Trends покаже зростаючий інтерес до продукту. 

Це безглуздо, чи не так?

У такому разі я вирішив перевірити його прибутковість на прикладі одного продукту.

Я нажав на “Ancheer Inflatable Bubble Soccer Ball Giant Human Hamster Ball для дорослих і підлітків”.

Він показав 187 продажів на місяць, щомісячний дохід у розмірі 24 308 доларів, 23 відгуки та вартість 129,99 доларів.

Графік продажів продукту не показав жодних спадів чи коливань, що свідчить про стабільні продажі.

Тому я зміг зробити висновок, що продаж цього продукту збільшить ймовірність успіху.

Продукт може похвалитися величезним прибутком.

Тим не менш, навіть якщо продажів небагато, прибуток компенсує це.

Я думаю, що ритейлери, що швидко ростуть, могли б включити ці товари, щоб розширити свою пропозицію і залучити більше клієнтів.

Але я б не радив стартувати з таких продуктів новачкам))

Це досить великий проект і це буде непросто.

Приклад №5: Підставка для платівок

Перш ніж закінчити цю статтю, розглянемо одне останнє ключове слово.

Наприкінці відео я підібрав нішу під назвою Record Holder.

У нього було 9860 продажів на рік, 10609 обсягів пошуку, середня ціна в 32,5 долара, 367 продажів на місяць, 12,63 продажів для відгуків і більше 20 000 конкуруючих продуктів. 

Подивившись на Xray, щоб дізнатися, чи є якісь бестселери з рейтингом нижче 2 зірок, я був здивований, виявивши, що більшість органайзерів для платівок не отримали великої уваги чи продажу.

Наприклад, продукт Record-Happy Vinyl Record Storage Holder Stand коштував 24,97 долара, мав 184 щомісячні продажі та 19 відгуків.

Більше того, продавець мав спад продажів.

Тим не менш, я, як і раніше, вважаю цю нішу привабливою, тому що її продукти пропонують чудову можливість диференціації.

Від розмірів і форм до кольору та матеріалу тут є що дослідити.

Що ж, я гадаю, після нашої статті Блек Бокс став для тебе гарним інструментом.

Тепер давай подивимося на плюшки, які допоможуть тобі заощадити на своєму шляху.

Отримай знижку 10% на Helium 10 (Використовуй купон VOVA10, щоб отримати знижку 10% НАЗАВЖДИ, або використовуй VOVA6M20, щоб отримати знижку 20% на перші шість місяців)

Завантажити безкоштовне розширення Helium 10 Xray Chrome

Моі ресурси для Amazon FBA безкоштовно

Наша група в Телеграм для Амазон Селер

Підсумок

Що ж, ми розглянули все про Хеліум 10 Блек Бокс! 

Це реально крута прога, яка варта твоєї уваги))

Скоро побачимося

Поки що - поки що.

P.S. - дізнайся корисні поради щодо пошуку продукту на Амазон з Бредлі Саттоном з Helium 10.

Table of Contents
  1. Ключові ресурси та безкоштовні плюшки, якими я поділяюся у цій статті
  2. Швидкий огляд Black Box Helium 10
  3. Як працює Black Box від Helium 10?
  4. Які фільтри вкладки Keyword Tab's (ключових слів) Helium 10 Black Box?
    1. Розділ 1: Основні фільтри
    2. Розділ 2: Розширені фільтри
  5. Як використовувати вкладку ключових слів Helium 10 Black Box [+ приклади!]
    1. Приклад №1: Магніти для риболовлі
    2. Приклад №2: Китайські ліхтарики
    3. Приклад №3: Коробки для тортів
    4. Приклад № 4: Кулька для людини
    5. Приклад №5: Підставка для платівок
  6. Підсумок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!