Як управляти запасом товарів на Amazon (Inventory Management)

Vova Even May 17, 2024
4 People Read
управління товаро на амазон
Table of Contents
  1. Оптимізуй процес керування товаром на Амазон
    1. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Оптимізуй процес керування товаром на Амазон

Вітання!

На зв'язку Вова Евен 🤙

Сьогодні ми маємо дуже цікаву тему.

Вона актуальна не лише для новачків, а й для досвідчених селерів.

Ми поговоримо про ефективне керування запасом товару на Амазон.

У мене в гостях Люсія.

Ось наш видос на Ютубі))


Що ж, якщо ти готовий дізнатися про ефективне управління товаром, то залишайся з нами!

Люсія: Як правильно керувати запасами?

Тобто, як тримати все під контролем, щоб ти завжди був у стоку, і при цьому не було профіциту товару.

Vova: Це дуже цікаве питання))

Ефективне управління запасами має величезне значення, і в цій справі справді є деякі хитрощі.

Тут важливо тримати все одному рівні.

Я заглибився в цю тему у двох інших відео з Оріон Авідан, експертом із Ізраїлю, яка поділилася цінною інформацією про балансування.

Посилання на видоси я залишу нижче. Відоси англійською.


Оріон дуже крутий експерт у цій ніші.

Управління стоками та підтримка їх балансу, це її робота.

Уяви, що ти селер на Амазон і в тебе постійна проблема з управлінням товару.

Є кілька варіантів їх вирішення.

Перше: використання програм.

Такі проги як Jungle Scout, SoStocked, Sellerboard і.т.д, дають тобі можливість стежити за кількістю товару на складі.

5 найкращих програм для керування товаром Amazon FBA.

Другий варіант: робота з компаніями, які займаються керуванням товар за тебе.

Ти можеш домовитись із постачальниками про зниження ціни.

Цю тактику зазвичай використовують великі компанії.

Або ми можемо домовитись із постачальником, щоб оплата товару була після надходження товару на склад.

Це дає тобі можливість тримати гроші під контролем.

Існує поняття негативного циклу, коли ти спочатку платиш, а потім чекаєш на надходження товару.

Тепер мета полягає в тому, щоб зробити цей цикл якомога коротшим і позитивним.

Розуміння цього циклу допоможе тобі не залишитись без грошей, і без товару.

Або ти можеш зробити так, частину товару сплатити на етапі виробництва, частину товару вже коли він прибуде на склад.

Крім того, ти можеш обговорювати ці моменти зі своїми перевізниками.

3 найкращі перевізники Amazon FBA (я працював з усіма ними).

Наприклад, ти можеш домовитись із ними про оплату перевезення частинами.

Вся справа у стосунках.

Якщо ти тільки стартуєш на Амазоні, знайти таких людей буде складно.

Звичайно, тебе можуть порекомендувати друзі та сказати за те, що вони за тебе ручаються.

Використовуй свої зв'язки у цьому бізнесі.

Ще одна річ, яку слід враховувати, – це розуміння твого інвентарю.

Давайте розберемося.

Уяви, що ти займаєшся продажем кухонних ножиць і продаєш близько 10 штук на день.

Тепер тобі потрібно 30 днів, щоб їх створити, і ще 40 днів, щоби вони припливли з Китаю.

Це економічно ефективний період, він має 70 днів.

Додай ще 10 днів на випадок затримок та прийому товару на склад.

Весь цей процес триває приблизно 80 днів.

Головне – пам'ятати про цей графік.

Коли в тебе залишиться запас приблизно на 10 днів, то варто оновити свій товар.

Якщо ти використовуєш РРС компанії, купони та інші штуки для просування бізнесу, то зважай на ці моменти при закупівлі товару.

+ зважай на час для виготовлення товару.

Якщо тобі товар потрібен швидше, варто подумати про авіаперевезення.

Це може коштувати дорожче, але товар приїде швидше.

І як я вже раніше казав, юзай проги.

Ці інструменти дозволяють тобі вводити такі деталі як час створення продукту, тривалість доставки та іншу важливу інформацію.

Вони підраховують цифри та інформують тебе про твої запаси на Amazon.

Але ці інструменти працюють лише за тими даними, які ти їм даєш.

На цю тему ми якось говорили з Hiba Weber з SellerMobile.

Ми говорили про підприємницьку чуйку))

Наприклад, ти розумієш, що можеш більше продати під час свят.

Ось тут і вступає в гру твоє внутрішнє чуття.

Найімовірніше, якщо на носі Різдво, то всі купують подарунки.

Ти маєш розрахувати цей момент.

Якщо тобі цікаво розвивати це в собі, то приєднуйся до груп всяких селлерів та продавців.

Залітай до нас у ТГ Амазон Свобода.

Там постійний двіж)))

А ще Хеліум 10 має круту спільноту.

Пробуй, експериментуй, розвивайся, у цьому суть

підприємництва.

Люсія: Як тільки продукт буде запущений у продаж, ти швидко побачиш його ефективність - скільки одиниць продається і чи є попит на більшу кількість.

Vova: Так, ти абсолютно маєш рацію.

Починати з невеликого запасу – це нормально, особливо коли ти пробуєш ґрунт, але дуже важливо пам'ятати про час виробництва.

Якщо твій продукт займає час, то врахуй це.

Є книга Еліяху Голдратта під назвою "The Goal" (Мета) написана 1986 року.

Ця книга поринає в теорію того, як працює продуктовий бізнес.

Вона також нагадує, як оптимізувати твій грошовий потік.

Розуміння цих принципів може мати велике значення.

Коли ти маєш позитивний грошовий потік, бізнес росте.

Впоратися з негативним грошовим потоком може бути непросто, це потребує постійних інвестицій.

І так, книга реально цікава та 100% допоможе тобі зрозуміти бізнес.

Люсія: Дякую.

Vova: Ще одним важливим аспектом є підтримка високої рентабельності інвестицій або ROI.

Коли рентабельність інвестицій висока, ти зможеш реінвестувати ці гроші у свій продукт.

Тобі не доведеться шукати постійно зовні фінансування.

Хоча я іноді беру кредити, особливо під час запуску нових продуктів, моя мета — мінімізувати залежність від них.

Люсія: Кредити справді можуть бути корисним інструментом, якщо вони прораховані та є частиною добре продуманого плану.

Потрібна фінансова динаміка та наявність чіткої стратегії.

Висновок

Коротше кажучи, управління запасами є реально складним питанням.

Починати з невеликих запасів це нормально.

Слідкуй за тим, скільки часу займає виробництво та доставка товару.

Навчайтеся у лідерів продажів, знайомтеся з новинками та знайди ідеальний баланс.

Не соромся юзати кредити, але обов'язково продумуй цей план.

Це все!

Дякую, що залетів на мій блог.

Бувай))

P.S. - Отримай кредит для Амазон бізнесу від Payoneer.

Це допоможе тобі розвинути твій бізнес та вкласти гроші в інвентар.

Table of Contents
  1. Оптимізуй процес керування товаром на Амазон
    1. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!