Як використовувати SoStocked - прога для управління запасами товару на Amazon - туторіал і огляд
-
Вивчи прогу для керування товаром SoStocked - комплексний туторіал та огляд
- Вступ до SoStocked
- Челсі Коен та її історія
- Туторіал SoStocked
- Forecast Dashboard (Панель прогнозів)
- Velocity (Швидкість)
- Adjusted Velocity (Скоригована швидкість)
- Stockouts (Стокаут)
- Sales Spikes (Піки продажів)
- Seasonal Spikes (Сезонні піки)
- Additional Sales Growth (Додаткове зростання продажів)
- Lightning Deals (Блискавичні пропозиції)
- Order Schedule (Графік замовлень)
- Lead Times (Час виконання)
- Коли замовляти, щоб не залишитись без товару
- Замовлення на придбання
- Order Tracking (Відстеження замовлення)
- Product Tracking (Відстеження продукту)
- Overstock Fees (Збори за надлишок запасів)
- Vendors (Вендори)
- Спеціальна пропозиція SoStocked
- SoStocked Ціна та прайсинг
- Безкоштовний аудит
- Ціни SoStocked + щомісячні та річні плани
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Вивчи прогу для керування товаром SoStocked - комплексний туторіал та огляд
Вітання!
Ти колись думав, як оптимізувати процес керування товаром Amazon?
У цій статті ми поринемо глибоко у світ SoStocked, одна з найкращих програм для керування інвентарем товару на Амазон.
Крім цього, ми поділимося знижкою 20% та безкоштовним тріалом SoStocked.
Для цього я запросив Челсі Коен, засновник SoStocked.
Це буде дуже велика стаття!
Прям міні-курс))
Вступ до SoStocked
Вова: Привіт, ласкаво просимо до нашого огляду і туториал по SoStocked.
SoStocked - прога для керування запасами, спеціально розроблена для продавців Amazon FBA.
Однією з її ключових функцій є підтримка твого стоку.
Це дуже важливо, тому що брак товару на Amazon є поширеною помилкою, і, з іншого боку, переповнення стоку також може бути проблемою.
Але за допомогою цієї проги, ти триматимеш все під контролем!
Отже, давайте заглибимося в те, що може запропонувати SoStocked.
Я почну з безкоштовної пробної версії та знижки…
Крім того, коли ти зареєструєшся в цій прозі, тобі надішлють повний туторіал для неї!
Сьогодні до мене приєдналася Челсі Коен, засновниця SoStocked.
Челсі - не просто засновник SoStocked; вона також селер.
Свій шлях розпочала ще далекого 2014 року.
СоСтокед був створений та запущений у роботу у 2019 році.
Челсі: Все правильно.
Ми запустили його у 2019 році, і сьогодні я рада розповісти все про цю програму)))
Вова: Супер, дякую.
SoStocked нещодавно став частиною Carbon 6, ця компанія володіє великою кількістю прог для Амазон селерів.
Челсі Коен та її історія
Вова: Якщо можеш, розкажи нам трохи про себе та створення проги.
Челсі: Звісно! Як ти вже сказав, мій шлях розпочався у 2014 році.
У той момент я вже зрозуміла, наскільки гострою є проблема контролю інвентарю.
Основною причиною збитків були повернення і постійна нестача товару на складі.
Я почала використовувати електронні таблиці, ситуація покращилась, але не кардинально.
На той час не існувало таких інструментів.
Я постійно шукала вирішення цієї проблеми.
Об'єднавшись із моїм партнером, ми почали розробку SoStocked.
2019 року ми офіційно запустили цю прогу.
Перші півтора роки, я особисто говорила з користувачами нашої програми.
Це допомогло мені отримати відгуки від продавців.
Під час наших розмов вони мені говорили, що працює добре, а що потрібно покращити.
Таким чином SoStocked був створений на основі реальних відгуків користувачів.
Вова: Ви великі молодці, тому що у вас вийшло спілкування з користувачами і таким чином ви змогли максимально покращити вашу прогу.
Челсі: Це була дуже важлива частина нашого стартапу.
Насправді SoStocked — мій третій такий проєкт.
Перш ніж зайнятися керуванням запасами, я заснувала Catapult Conversions, агентство для створення Амазон лістингів, що спеціалізується на продажах на Amazon.
Спершу я запустила свій бізнес на Амазон, а потім почала працювати копірайтером для інших селлерів.
Зрештою, цей бізнес не пішов, і я сконцентрувалася на створенні SoStocked.
Я зауважила, що проблема з контролем товару на складі є практично у кожного селера.
Я думаю, ти розумієш мене))
Вова: Звісно, я можу це зрозуміти як продавець.
Ми стикалися з проблемами, у нас або не було товару на складі або його було дуже багато.
Такі проги справді дуже допомагають тобі просувати бізнес.
Туторіал SoStocked
Вова: Ну що, давай подивимося, що ж усередині проги і які можливості вона дає.
Челсі: Звичайно, давай подивимося.
Forecast Dashboard (Панель прогнозів)
Челсі: Отже, ми зазвичай починаємо з панелі прогнозування.
Дуже важливий тул нашої проги: ми не просто даємо інструменти, ми показуємо, як їх використовувати на практиці.
Важливо розуміти ключові поняття, такі як velocity, тобто швидкість продажу продуктів.
Ці показники варіюються, тому що деякі товари продаються стабільно цілий рік, а деякі мають пікові сезони.
Наприклад, ялинкові іграшки, вони актуальні лише взимку.
І логічно, що літо їм швидкість продажу нижча.
Наш інструмент призначений для всіх видів продуктів.
Velocity (Швидкість)
Челсі: Швидкість, вказує на кількість середніх продажів на день.
Наприклад, ми аналізуємо дані про продаж за різні періоди
часу, за 30 днів, 60 днів чи 90 днів, та був розраховуємо середнє значення.
Ці дані допомагають дивитися на динаміку.
Крім того, ти можеш встановити швидкість вручну, що зручно при запуску нового продукту.
Допустимо, ти хочеш почати з 10 одиниць на день, тоді забий ці дані у прогу.
Adjusted Velocity (Скоригована швидкість)
Челсі: Ще один важливий аспект, який ми розглядаємо, це скоригована швидкість.
Цей показник показує тобі сплеск та зниження продажів.
Крім цього, ми поділимося знижкою 20% та безкоштовним тріалом SoStocked.
Stockouts (Стокаут)
Челсі: Я дуже люблю цей показник, він показує ймовірні продажі, якби в тебе не було дефіциту товару.
Допустимо, ти зазвичай продаєш 100 одиниць товару на день, але протягом п'яти днів 30 був дефіцит.
Враховуючи ці фактори, можемо зробити більш точну цифру для швидкості продажу.
Sales Spikes (Піки продажів)
Вова: Я так розумію, це тул для відстеження сплеску продажів?
Челсі: Якщо, наприклад, твої середні щоденні продажі становлять 100 одиниць, але одного разу ти продаси 200% цієї кількості, то інструмент помітить це і зафіксує сплеск.
Єдиний випадок, коли це може виявитися непрактичним, — якщо ти регулярно проводиш супер-акції, купони і такі штуки для просування товару.
У тебе також є можливість налаштувати дані, які ти включаєш у розрахунки.
Seasonal Spikes (Сезонні піки)
Челсі: Тепер давай подивимося на показники сезонності.
Цей тул дуже корисний у пікові сезони.
Наприклад, Q4.
Аналіз даних протягом останніх 30, 90 днів не дасть адекватної оцінки.
Таким чином, у рамках цього інструменту ти можеш налаштувати сезонні сплески, щоби враховувати коливання продажів протягом року.
Ти можеш налаштувати появу цих піків щотижня, щомісяця чи щокварталу.
Давай поговоримо про щомісячні списи.
Ось як це працює: ми встановлюємо базовий рівень 100%.
Наприклад, якщо твої середні денні продажі становлять 10 одиниць.
Якщо ти продав 15 одиниць, це буде вже 150% від середнього показника.
Ця функція дозволяє тобі побачити, як продаж порівнюється із середнім показником за кожен місяць.
Наприклад, пікові сезони для фітнес-товарів відбуваються наприкінці осені.
Або перед Різдвом, коли всі купують подарунки.
Аналізуючи ці закономірності, ти зможеш краще зрозуміти тенденції продажу протягом року.
Більше того, ти маєш можливість коригувати свої прогнози на основі історичних даних.
Наприклад, ти чекаєш, що цього року, продажі в березні будуть вищими, ніж минулого року.
Ти можеш запровадити прогнозований продаж разом з історичними даними.
Це дозволяє тобі точніше налаштовувати прогнози на основі ідей та очікувань.
Вова: Тобто спочатку кожен місяць починається зі 100%, а потім ти коригуєш його на основі даних про продаж?
Челсі: Правильно.
Ми збираємо історію продажів, щоб зрозуміти, як конкретний продукт працював за останній рік.
Потім ми аналізуємо ці дані, щоб визначити середній обсяг продажів за весь рік і порівнюємо щомісяця із цим середнім показником.
У деякі місяці продажі можуть бути нижчими, а в інші — вищими.
Наприклад, середній показник за рік становив 12 000, за один місяць продажу міг становити лише 10 000, а другого місяця — 14 000.
Отже, інструмент показує ці закономірності з урахуванням даних про продажі.
Понад те, він також враховує тенденції.
Наприклад, якщо минулого року ти продавав певний обсяг, а цього року ти продаєш на п'ять відсотків більше, інструмент підлаштовується під цю тенденцію.
Допустимо, твій базовий рівень минулого року становив 10 одиниць на день, але цього року він збільшився до 10,5 одиниць на день.
Інструмент коригує структуру продажів, щоб відобразити цей рівень, включаючи збільшення своїх розрахунків.
Ми пропонуємо фільтри, які дозволяють вносити зміни на основі певних критеріїв, таких як постачальник чи ринок.
Крім того, ми маємо функції тегування.
Наприклад, якщо ти хочеш застосувати зміни до всіх різдвяних товарів або товарів-бестселерів, ти можеш зробити це ефективно та одразу для всіх артикулів.
Вова: Супер! Завдяки цій функції ми можемо підвищити точність прогнозів, особливо сезонних продуктів.
Наприклад, я продаю товари для барбекю у ніші гриля, тому знаю, що червень для нас важливий сезон.
Зараз ми приблизно можемо уявити, скільки нам потрібно замовити товарів, але на старті наших продаж прогнози ніколи не збувалися))
Челсі: Правильно.
В даний час ми можемо отримувати дані лише з облікового запису.
Проте є альтернативні підходи.
Наприклад, ти можеш використовувати такі інструменти як Keepa для аналізу тенденцій.
Встановивши Плагін Keepa Chrome ти можеш відстежувати тенденції та коригувати свої стратегії.
Additional Sales Growth (Додаткове зростання продажів)
Челсі: Ще одна корисна функція — можливість коригувати прогнози продажів на основі рекламних кампаній, що спонсоруються, або простіше кажучи, РРС.
Наприклад, якщо я запускаю рекламу для своїх продуктів, що найбільше продаються, я можу збільшити їх прогнозовані продажі на п'ять відсотків, щоб врахувати вплив реклами.
Це особливо корисно для нових продуктів або конкретних кампаній, орієнтованих певні продукти.
Наприклад, я додала тег Best Seller.
Челсі: Одна з найпоширеніших проблем, яку я спостерігала при спілкуванні з багатьма продавцями, — це відсутність зв'язку між відділом маркетингу та управлінням товаром.
В ідеалі ці два аспекти мають працювати злагоджено між собою.
Маркетинг повинен надавати дані щодо товару.
Ми допомагаємо в налаштуванні звітів для полегшення обміну інформацією.
Lightning Deals (Блискавичні пропозиції)
Челсі: Є ще одна дуже важлива штука, про яку варто сказати, це функція Lightning Deals, яка особливо актуальна з наближенням Prime Day.
Наприклад, якщо ти плануєш продати 500 одиниць протягом Prime Day, то ти можеш ввести цей прогноз в інструмент.
Дуже важливо відстежувати вплив на твої запаси, оскільки високий продаж може призвести до дефіциту.
Таким чином інструмент допоможе тобі спрогнозувати такі ситуації!
Також ти можеш спрогнозувати ситуацію, якщо в тебе різко закінчився товар.
Наприклад, ти його замовив, і він прибуде протягом 2-3 днів.
За допомогою інструмента ти можеш моделювати різні сценарії та їхній вплив на інвентар.
Цей підхід дає тобі можливість ухвалювати обґрунтовані рішення на основі аналізу даних.
Прогалини у відділі маркетингу та контролю товару призводять до не добрих ситуацій.
Саме для цього потрібний наш інструмент, він допоможе тобі правильно та грамотно спланувати процес.
Order Schedule (Графік замовлень)
Челсі: Ще один корисний аспект, який слід враховувати, це частота замовлень.
Наприклад, якщо ти зазвичай замовляєш товар кожні два місяці, інструмент порекомендує зробити замовлення на дату, щоб ти точно все встиг.
Вова: Цей тул дає інформацію про нашу щоденну швидкість і вказує, коли у нас можуть закінчитися запаси в певні дати.
Отже, якщо я зауважу, що до потенційного дня аут оф стоку в мене залишилося лише 20 днів.
Крім цього, ми поділимося знижкою 20% та безкоштовним тріалом SoStocked.
Єдиний спосіб вчасно поповнити склад – це авіа доставка.
Челсі: Правильно.
Після того як ти все налаштуєш у системі, вона автоматично генеруватиме замовлення або переклади на основі твоїх налаштувань.
Тобі варто домовитися з постачальником про умови постачання товару.
Таке одночасне прогнозування має значення для ефективного планування бізнесу.
Ця функція називається Transfer Schedule.
Тут ти можеш вибрати графік доставки товарів.
Наприклад, якщо в тебе залишилося менше 300 одиниць товарів, то прога підкаже тобі коли замовляти товар.
Ти також можеш налаштовувати прогу залежно від сезону.
Наприклад, для твого товару, у червні 300 одиниць може вистачити лише на два дні, а взимку тієї ж кількості може вистачити на два тижні.
Це дозволяє нам розрахувати скільки одиниць необхідно для покриття певної кількості днів.
Встановивши мінімальні та максимальні значення, користувачі можуть гарантувати, що рівень їхнього інвентарю залишиться в нормі.
Цей тул важливий, тому що з ним ми можемо точно спрогнозувати, коли нам потрібно доставити товар на склад.
Наприклад, я поставила поріг мінімальної та максимальної кількості одиниць.
Така стратегія допоможе тобі тримати сток у нормі!
Потім інструмент розраховує, коли мені потрібно ініціювати замовлення, виходячи з моїх налаштувань в інвентарі та часі доставки.
Тут ти можеш налаштувати таку модель:
спочатку ти замовляєш кількість одиниць, якої вистачить на 30 днів.
поки ти продаєш той інвентар, робиш замовлення, якого вистачить на 90 днів.
Це називають буферний товар, коли ти страхуєш себе.
Звичайно, ти можеш щоразу замовляти величезну кількість одиниць, але така буферна система може страхувати тебе від непередбачених ситуацій.
Багато продавців мають резервні запаси як у FBA, і своєму складі.
Вова: У цьому є сенс.
Челсі: Так! Йдеться не лише про сам інструмент.
Я розповідаю та показую, як ефективно його використовувати.
Саме тому ми приділяємо особливу увагу навчанню.
Ми постійно вдосконалюємо процес для забезпечення оптимального використання інструменту.
Lead Times (Час виконання)
Челсі: Ти можеш налаштувати час виконання замовлень відповідно до твоїх робочих процесів.
Якщо виробництво товару займає 30 днів, а морська доставка ще 30 днів + 5 днів доставки та прийняття товару на складі, то ти можеш вказати це прямо в прозі))
Така гнучкість дозволяє тобі встановлювати термін виконання замовлень для різних постачальників або продуктів.
Коли замовляти, щоб не залишитись без товару
Челсі: Наприклад, якщо час виробництва та доставки складає 67 днів, прога дає тобі інфу, щоб ти залишався без дефіциту.
Вона розраховує ось цей час і бере резервний запас 30 днів.
Тому прога надішле тобі повідомлення за 97 днів до того, як закінчиться твій інвентар.
Така система максимально ефективно підтримує твої запаси.
Вова: Я бачу таку штуку, як “Take FBA Action”, що це таке?
Челсі: Саме ці цифри вказують кількість інвентарю, яку ти маєш відправити у ці конкретні дні, залежно від часу прийняття товару.
В іншому випадку інструмент запропонує тобі відправити певну кількість товарів у певний день, як показано на екрані нижче.
Ось тут ми планували відправляти товари щопонеділка.
Отже, помітивши ці підказки, ти зможеш змінити ситуацію, щоби уникнути дефіциту.
Крім цього, ми поділимося знижкою 20% та безкоштовним тріалом SoStocked.
Наприклад, якщо ти дізнаєшся, що значна частина твого бюджету йде на рекламу, але при цьому ти відчуваєш брак інвентарю, важливо переглянути те, як ти розподіляєш свої гроші на рекламу.
Тобі треба подумати, як тримати у балансі всі витрати.
Замовлення на придбання
Челсі: Давайте швидко розглянемо, що робити далі.
Як слідкувати за тим, що ми зробили замовлення?
Тобто, щоб не було ситуації, коли ти зробив замовлення, забув про це і зробив його повторно))
Отже, ми організовуємо замовлення щодо постачальників.
Я бачу, що мені потрібно замовити у свого постачальника два типи товарів.
Я натисну кнопку Order All 404 Units (Замовити всі 404 одиниці) та оберу другий варіант Send On The Same Date (Надіслати того ж дня).
Він сформує замовлення на покупку на основі термінів доставки замовлення та додаткових потреб для кожного SKU.
Наприклад, якщо строк доставки замовлення складає сім днів, він буде вказаний у рядку "lead times".
Потім для товарів, що надходять на склад, ми створюємо work order.
Це звіт для складу про надходження товару.
Коли ми створюємо ці замовлення, SoStocked повідомляє нам, що нам потрібно робити далі - або складувати товар, або відправити його на Amazon.
І він робить це автоматично для твоєї зручності.
Погляньмо вже на готовий такий ордер.
Ти побачиш список усіх замовлень на покупку та їх артикули.
Натисніть на будь-який з них, щоб переглянути подробиці.
Отже, замовлення на поставку надходить постачальнику автоматично і призначене лише для внутрішнього використання?
Челсі: Так.
Так, наприклад, коли нам потрібно замовити 500 щіток для гриля, як це пов'язано з постачальником?
Челсі: Програма генерує електронний лист для твого постачальника чи складу.
Ось як виглядатиме типовий шаблон:
Крім того, давайте швидко пройдемося по наступних кількох розділах.
Order Tracking (Відстеження замовлення)
Челсі: Наш трекер замовлень поділений на різні етапи, такі як In Production (У виробництві) та Enroute (У дорозі).
Якщо товар доставляється морем, побачиш значок корабля; якщо це літак, ти побачиш значок літака.
Аналогічно, ми можемо визначити, чи складаються запаси на склад або вони направляються прямо в Amazon за символом Amazon.
Цей трекер показує реєстрацію на складі FBA, допомагаючи тобі залишатися організованим.
Ти можеш налаштувати фільтри для перегляду товарів від конкретних постачальників.
У тебе будуть свої прогнози на основі фільтрів.
Челсі: Правильно.
Система коригується в залежності від часу виконання замовлення, але при необхідності ти можеш також внести зміни вручну.
Наприклад, якщо виникла затримка у виробництві, то ти можеш оновити інформацію вручну.
Або ти можеш просто прокоментувати, що відбулася 10-денна затримка та постачання зависло на виробництві.
Або ти можеш просто змінити дату прибуття, щоб вона відображала новий графік, наприклад, прибуття до 23 числа.
Product Tracking (Відстеження продукту)
Челсі: Тепер поговоримо про відстеження.
Для цього ми створили різні інформаційні панелі.
Але хоча ми надаємо панелі моніторингу за умовчанням, ти можеш також налаштувати їх за допомогою фільтрів.
Наприклад, якщо ти хочеш, щоб товари продавалися менше ніж п'ять одиниць на день, ти можеш застосувати цей фільтр.
Крім цього, ми поділимося знижкою 20% та безкоштовним тріалом SoStocked.
Таким чином, ти отримаєш список ASIN, що показує ці продукти.
Це зручний спосіб визначити предмети, які, можливо, доведеться ліквідувати.
Ми навіть маємо стандартний звіт про ліквідацію.
Крім того, ти можеш відстежувати, скільки разів у тебе закінчувалися запаси та пов'язані з цим витрати.
Цей звіт допоможе тобі зрозуміти вплив дефіциту на продаж.
Він показує втрату доходу через дефіцит і показує моменти, де тобі необхідно зосередитися.
Щоб запобігти дефіциту у майбутньому, ми розробили контрольний список оцінки дефіциту.
У ньому розглядаються різні причини відсутності товарів складі, такі як проблеми з постачальниками, затримки доставки чи проблеми з реєстрацією на Amazon.
У ньому також містяться поради щодо ефективного вирішення цих проблем!
Overstock Fees (Збори за надлишок запасів)
Челсі: Нещодавно ми додали нову функцію під назвою stockout fees report (Звіт про комісії за дефіцит).
Цей звіт є особливо корисним для продавців, які стикаються з проблемами дефіциту товарів.
Він аналізує плату за зберігання Amazon, включаючи нещодавно запроваджені збори за застарілі ресурси.
Оцінюючи твій інвентар із цих зборів, він оцінює твої щомісячні та річні витрати, якщо ти збережеш поточну стратегію без збільшення продажів.
Вова: Так, я розумію. Дуже легко заплутатися, якщо в тебе кілька товарів))
Челсі: Даа, саме для цього потрібен цей тул.
Вова: Добре, що SoStocked вказує на збільшення комісій.
Челсі: Так, точно.
Amazon вводить нові правила: через 180 днів вони починають стягувати додаткову комісію за те, що товар дуже довго на складі.
Вона починається з 50 центів за фут і збільшується кожні 30 днів, починаючи з 0,5 долара до 6,9 долара за фут.
Комісії немаленькі!
І тут потрібно подумати, чи варто ліквідувати товар чи розпродати його.
Усі ці параметри можна налаштувати.
Ми пропонуємо різні точки даних та фільтри, які ти можеш використовувати.
Vendors (Вендори)
Вова: Я хотів запитати про частину вендорів.
Я вважаю, що вендори – це склади, правда?
Челсі: Склади чи постачальники.
Це допоможе тобі відстежувати всіх різних постачальників та їх інформацію.
Ти знаєш, його твій основний контакт, адреса та торгові майданчики вони обслуговують.
Наприклад, якщо я маю склад, я продаю товар у кількох країнах, я не хочу, щоб його запаси враховувалися у всіх цих країнах.
Перемикаючи параметри, ми можемо вказати, які країни обслуговує склад.
Якщо я маю інвентар у США, він не повинен вважатися для Європи.
Ми можемо отримати більшу частину цієї інформації з Seller Central і сюди можна додати постачальника або час виконання замовлення з безліччю варіантів налаштування.
Вова: Досить круто!
Спеціальна пропозиція SoStocked
Спеціально для наших читачів, ми приготували знижку!
Кожному клієнту СоСтокед пропонує знижку!
SoStocked Ціна та прайсинг
Вова: Челсі, розкажи нам про ціни на прогу!
Челсі: Звичайно))
Тут ти знайдеш різні тарифні плани, залежно від потреб твого бізнесу.
Наприклад, якщо твій бізнес продає близько 3000 одиниць на місяць, ти можеш вибрати цей варіант, щоб побачити свій прайс.
Безкоштовний аудит
Челсі: Найближчим часом ми плануємо запровадити безкоштовну послугу аудиту.
Цей аудит допоможе тобі зрозуміти, як керування запасами впливає на твій загальний прибуток, враховуючи такі фактори, як комісії за профіцит та дефіцит.
Це важливі моменти, які слід зважати.
Наша увага завжди зосереджена на оптимізації твого прибутку, грошового потоку та масштабованості.
Вова: Досить круто.
Ціни SoStocked + щомісячні та річні плани
Чи є можливість платити щорічно або щомісяця.
Челсі: Так, у нас є така можливість + ціна проги залежить від кількості продажів.
Вова: Це звучить круто!
Я рекомендую тобі пройти індивідуальну адаптацію!
Це відмінний спосіб почати працювати і знатися на прозі!
Челсі: Саме так.
Кожен, хто зареєструється, отримає інструкції з початкових етапів налаштування, підключення облікового запису та виконання кількох інших важливих моментів, включаючи запис на особистий дзвінок.
Крім того, ми допоможемо проаналізувати твій бізнес із погляду прибутку, оскільки наша мета – збільшити інвестиції.
Не забувай також про знижку))
Висновок
По-перше, я запрошую тебе отримати безкоштовну пробну версію SoStocked зі знижкою 20%.
Ми поринули у світ управління товаром і дізналися, як ця прога може допомогти.
Так, здається, покриває все, що стосується товару: від прогнозування потреби замовити товар до запобігання дефіциту.
Йдеться не лише про економію часу, а й про економію грошей та максимізацію прибутку.
Челсі пояснила, як їхня прога може визначити області, де ми можемо скоротити витрати, оптимізувати рівень запасів і, зрештою, покращити наш прибуток.
Дякую, що залетів на наш блог!
Скоро побачимося))
Бувай!
-
Вивчи прогу для керування товаром SoStocked - комплексний туторіал та огляд
- Вступ до SoStocked
- Челсі Коен та її історія
- Туторіал SoStocked
- Forecast Dashboard (Панель прогнозів)
- Velocity (Швидкість)
- Adjusted Velocity (Скоригована швидкість)
- Stockouts (Стокаут)
- Sales Spikes (Піки продажів)
- Seasonal Spikes (Сезонні піки)
- Additional Sales Growth (Додаткове зростання продажів)
- Lightning Deals (Блискавичні пропозиції)
- Order Schedule (Графік замовлень)
- Lead Times (Час виконання)
- Коли замовляти, щоб не залишитись без товару
- Замовлення на придбання
- Order Tracking (Відстеження замовлення)
- Product Tracking (Відстеження продукту)
- Overstock Fees (Збори за надлишок запасів)
- Vendors (Вендори)
- Спеціальна пропозиція SoStocked
- SoStocked Ціна та прайсинг
- Безкоштовний аудит
- Ціни SoStocked + щомісячні та річні плани
- Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!