Все, що потрібно знати про Amazon Buy Box

Vova Even Nov 21, 2023
6 People Read
як виграти байбокс на Амазон
Table of Contents
  1. Amazon Buy Box: ключові показники, що впливають на нього, та як його виграти
    1. 12 показників для виграшу Бай Бокс
    2. Метрика №1 - Метод виконання
    3. Метрика №2: Ціна
    4. Метрика №3: ​​Час доставки
    5. Метрика № 4: Рівень пізнього постачання
    6. Метрика №5: Своєчасна доставка
    7. Метрика №6: Відстеження продукту
    8. Метрика № 7: Кількість замовлень із дефектами
    9. Метрика № 8: Відгуки на магазин
    10. Метрика № 9: Час відповіді клієнта
    11. Метрика №10: Немає в наявності
    12. Метрика №11: Рівень відмов
    13. Метрика №12: Відсоток повернення
    14. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить! 

Amazon Buy Box: ключові показники, що впливають на нього, та як його виграти


Сьогоднішня стаття дасть тобі короткий огляд BuyBox, де я розгляну всі новітні методи та секрети його виграшу.


Якщо тобі не хочеться читати цю статтю, я маю відео на YouTube, в якому розповідається про цю плюшку.


Відос англійською!


12 показників для виграшу Бай Бокс


Метрика №1 - Метод виконання


По-перше, метод виконання — це фактор, який має найбільший вплив на BuyBox.


Це стосується того, як продавець відправляє товари.


Тобто працює він по FBA або FBM.


Найпростіший спосіб підвищити свої шанси на отримання Buy Box – використовувати Fulfillment By Amazon (FBA).


Тобто шанс на виграш Байбокса у тебе буде вищим, якщо ти торгуєш за моделлю ФБА.


Припустимо, що два продавці знаходяться на одному лістингу.


Якщо ти продавець FBA, а інший продавець — FBM, більшу частину часу ти триматимеш у Buy Box.


Метрика №2: Ціна


Простіше кажучи, чим нижчою є ціна товару, тим вищий шанс отримати BuyBox.


Саме це і відбувається, коли ти борешся з іншими продавцями — вони знижують ціну, і починається бій.

знижка на хеліум 10


Метрика №3: ​​Час доставки


Час доставки працює практично за тією ж формулою, що ціна.


Чим швидше ти відправиш товар покупцю, тим вищі твої шанси отримати Buy Box.


Це ще одна причина, чому використання FBA набагато краще, ніж FBM.


Отже, ще раз припустимо, що ти борешся з продавцем, який доставляє товар з Китаю і доставка займає близько 28 днів.


Якщо ти використовуєш FBA для свого продукту, ймовірність того, що у тебе буде Buy Box більшу частину часу - вища.


Метрика № 4: Рівень пізнього постачання


Насправді це не стосується продавців FBA, тому що Amazon бере на себе весь процес доставки.


Однак, якщо ти є продавцем FBM, затримка доставки може суттєво вплинути.


Наприклад, якщо ти пообіцяв покупцеві відправити товар сьогодні, а у результаті затримав його лише на три дні, це негативно вплине на твій Байбокс.


В цьому випадку тільки одна порада: відправляй все вчасно))


Метрика №5: Своєчасна доставка


Це дуже схоже на метрику номер 4, яку ми розглянули вище.


Наприклад, ти відправив товар та пообіцяв покупцеві, що він отримає його протягом тижня.


Але якщо він отримає його через два тижні, це негативно вплине на Buy Box.


Метрика №6: Відстеження продукту


Якщо ти є продавцем FBM і не надаєш покупцеві повну інформацію про відстеження, це може стати ще одним фактором, який негативно впливає на право на участь у програмі Buy Box.


Знову, це не стосується продавців FBA, оскільки Amazon бере на себе повну відповідальність за все, в тому числі і за відстеження доставки.

Метрика № 7: Кількість замовлень із дефектами


Як ти вже здогадався, отримання негативних відгуків про твій продукт значно знижує шанс на виграш Бай Боксу.


Головна порада тут — переконатись, що ти забезпечуєш хороше обслуговування клієнтів і завжди надаєш відмінні продукти.


Таким чином, ти зможеш уникнути негативних відгуків та претензій.


Що, у свою чергу, дасть право на отримання Buy Box.


Метрика № 8: Відгуки на магазин


Чим більше відгуків про магазин ти отримаєш, тим краще.


Наприклад, два магазини на лістингу конкурують за той самий Buy Box: один має 500 відгуків продавців, а інший — 10 000 відгуків.


Переможцем, швидше за все, стане той, хто матиме 10 000 відгуків.


Знову твої шанси на перемогу в BuyBox великі, якщо ти змагаєшся з продавцями, які мають 50% позитивних відгуків у порівнянні з твоїми 99% позитивних відгуків.


Особисто я використовую розсилку електронною поштою або автоматичні електронні листи, щоб отримувати більше відгуків та фідбеку.


Ти можеш використовувати інструменти для запиту зворотного зв'язку:


Helium 10

Jungle Scout

Sellerboard

Sellerise


Метрика № 9: Час відповіді клієнта


Чим швидше ти відповідаєш на запити клієнтів, тим крутіше ти, як продавець на Amazon.


Коли вони запитують, ти миттєво отримуєш повідомлення в Seller Central.


Чим швидше ти відповідаєш на них, тим краще для твоїх показників.


До речі, я маю один лайфхак, як боротися з іншими продавцями на твоєму лістингу.


Коли вони борються з тобою за Buy Box, знищ їх повідомленнями.


Тобто пиши їм кожну секунду.


Таким чином, їм може бути важко впоратися з такою кількістю повідомлень, що зрештою змусить їх залишити лістинг.


Метрика №10: Немає в наявності


Якщо на твоїх лістингах часто не вистачає товарів, це вплине на Buy Box.


Продаючи на Amazon, постійно перевіряй свій сток.


Це не тільки підвищить твої шанси, а й покращить ефективність твоїх ключових слів та рейтинг.


А якщо в тебе закінчаться товари, Buy Box просто перейде до іншого продавця.


Такі проги, як Sellerboard або SoStocked, допоможе тобі залишатися в стоку, і не затоварювати його.


Метрика №11: Рівень відмов

Як продавець, постарайся не скасовувати свої замовлення, оскільки це негативно вплине на Buy Box.


Однак, якщо ти продаєш за моделлю ФБМ і у тебе закінчився товар, то краще не плутати клієнта та скасувати замовлення.


Але чим менше ти це робиш, тим краще буде працювати BuyBox.

Метрика №12: Відсоток повернення


Щоб дізнатися про повернення, тобі необхідно переконатись, що твої продукти якісні.


Як продавець Amazon, ти найменше хочеш, щоб клієнти запросили відшкодування чи повернення.


Адже цей показник дуже впливає на твій шанс виграшу Байбокса.


Оскільки ти не хочеш втрачати гроші або знижувати свої шанси на отримання Buy Box, постарайся підтримувати якомога нижчий відсоток повернення.


Висновок


Підбиваючи підсумки, я сподіваюся, що тепер ти знаєш, як працювати з Байбоксом


Пам'ятай, що для перемоги в Байбоксі тобі потрібно стежити за цими метриками.


До речі, через Байбокс проходить 86% покупок на Амазон.


Вдалих продажів!


Побачимося в наступному блозі,


Бувай!

Table of Contents
  1. Amazon Buy Box: ключові показники, що впливають на нього, та як його виграти
    1. 12 показників для виграшу Бай Бокс
    2. Метрика №1 - Метод виконання
    3. Метрика №2: Ціна
    4. Метрика №3: ​​Час доставки
    5. Метрика № 4: Рівень пізнього постачання
    6. Метрика №5: Своєчасна доставка
    7. Метрика №6: Відстеження продукту
    8. Метрика № 7: Кількість замовлень із дефектами
    9. Метрика № 8: Відгуки на магазин
    10. Метрика № 9: Час відповіді клієнта
    11. Метрика №10: Немає в наявності
    12. Метрика №11: Рівень відмов
    13. Метрика №12: Відсоток повернення
    14. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!