Огляд та туторіал з Jungle Scout Ads Analytics (інструменту для аналітики Амазон реклами)

Vova Even Nov 21, 2024
6 People Read
джангл скаут аналітика реклами
Table of Contents
  1. Найкращі знижки для Jungle Scout
  2. Огляд Ad Analytics Jungle Scout

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

У цьому пості ти знайдеш огляд інструменту Ad Analytics від Jungle Scout.

Це інструмент, від Jungle Scout допоможе тобі запускати PPC на Amazon і спрощувати процес роботи з рекламою.

Мій гість Ед з Джангл Скаут.

Мене звати Вова Евен, і я активний селер на Амазон з 2016 року.

Нижче я залишив відос англійською, якщо ти не любиш читати.

Найкращі знижки для Jungle Scout

Найкращі знижки на Jungle Scout

Огляд Ad Analytics Jungle Scout

Інструмент рекламної аналітики – це окремий інструмент, розширений із розділу PPC.

І саме тут, якщо ти працюєш з РРС, ти можеш дізнатися, як вона працює на рівні ключових слів.

Отже, все починається з огляду всієї твоєї компанії, яка показує, який обсяг продажів чи доходів ти отримав від своєї реклами на Amazon, які були витрати на ці продажі та скільки людей бачили рекламу. 

Але ти можеш додати й інші віджети, якщо хочеш, наприклад, рейтинг кліків або коефіцієнт конверсії, кількість кліків та інше. 

Нижче у нас є діаграма, яка дозволяє легко зрозуміти твій чистий прибуток, тому що він показує твій органічний дохід від продажу та всі твої доходи від продажу реклами окремо.

А потім, якщо у тебе є якісь інші доходи, наприклад відшкодування Amazon FBA, тут буде вказана ця інфа.

Потім прога починає віднімати всі твої витрати.

Тож скільки ти витратив на рекламу?

Якою була вартість товару, який ти продав?

Яку суму ти заплатив Amazon за зберігання, доставку?

Чи були інші витрати, такі як плата за утилізацію Amazon, плата за зберігання або щось ще? 

Динаміка буде на екрані, якщо вона зелена, це добре.

Це означає, що ти у прибутку. 

Це те, що залишилося після цих витрат. 

Якщо смуга червона, то варто змінювати стратегію, тому що ти в мінусі.

Мені подобається ця діаграма, тому що з нею легко зрозуміти, звідки беруться всі прибутки й куди йдуть усі витрати.

Ця невелика діаграма покаже тобі різницю між твоїми органічними та рекламними продажами. 

Існують різні стратегії, які використовують у залежності від своїх цілей.

Коли ти запускаєш продукт, можливо, захочеш вкласти трохи додаткових грошей у PPC, щоб досягти піка результатів продажу. 

Або ти вирішив змінити стратегію ключів та хочеш перевірити, як це спрацює.

З усім цим тобі допоможе цей інструмент.

Знову ж таки, як і у випадку з іншим аналітичним інструментом, який я те показував, ми можемо отримати цю розбивку на основі окремого ASIN. 

Я знайшов пелюшки для собак, що миються, і цього разу діаграма показувала аналітику по одному лістингу.

Нижче ми можемо побачити наш загальний дохід від продажу та вартість реклами за певний день. 

Ми також могли бачити розбивку між нашими витратами на рекламу та загальними витратами на рекламу. 

Знову ж таки, це трохи складніше, особливо якщо ти тільки починаєш.

Але для тих, хто проводив кампанії, іноді цілком нормально, якщо вартість буде трохи вищою, ніж зазвичай.

Якщо у тебе обмежений період часу і ти витрачаєш більше на рекламу, то твоя мета: зменшити витрати якнайбільше.

Усі твої метрики мають бути максимально оптимізованими.

Це означає, що синя та помаранчева лінії будуть знаходитися якнайдалі один від одного.

На основі цього ти можеш покращити свою PPC, тому що Amazon надає тобі дані, але вони досить обмежені та не зовсім комфортні для роботи. 

Дві точки майже стикаються, а це означає, що ми витратили на рекламу стільки ж, скільки отримали від цієї реклами.

Чим далі вони один від одного, тим більше прибутків ти отримуєш.

TACoS також враховує, який дохід генерується від твоїх органічних продажів, крім продажів реклами.

За допомогою цього інструменту набагато простіше, ніж за допомогою звітів Amazon зрозуміти, наскільки добре працюють кампанії. 

І останнім на вкладці Advertising Performance (Ефективність реклами) я хотів показати, що на Amazon ти налаштовуєш кампанію. 

У цій кампанії є групи об'яв. 

Зараз на Amazon існує багато різних видів реклами, але більшість людей почнуть з реклами окремих продуктів.

І це ті, які ми шукали на сторінці пошуку, наприклад ті, які з'являються першими з написом Sponsored(спонсовані).

Це називається рекламою спонсорованого продукту.

Тому коли ти подивишся на цей інструмент, він тобі це покаже.

Але з погляду кампанії це дає мені багато корисної інформації.

Наприклад, скільки кліків з моїх лістингів отримала ця кампанія?

Скільки я витратив загалом на кампанію?

До якого обсягу продажів це призвело?

Ти можеш бачити такі речі, як ACoS та рентабельність інвестицій у рекламу. 

Отже, якщо це число дорівнює одиниці, ти виходиш на рівень беззбитковості, тому що ти витрачаєш на рекламу стільки ж, скільки заробляєш. 

Якщо воно нижче одиниці, то твоя реклама є нерентабельною.

А якщо воно вище одиниці, це означає, що все гуд, прибуток є. 

Якщо ти натиснеш Ad Groups (Групи об'яв), з'явиться ще один стовпець, який показує групу об'яв у кампанії.

А якщо ти натиснеш Product Ads (Реклама товарів), з'явиться ще один стовпець, який показує конкретний продукт, який рекламуєш. 

Решта даних залишаються постійними.

А внизу ми могли бачити ефективність конкретних ключових слів, які ми вибрали як продавець для включення в ці кампанії порівняно з фактичними термінами, які люди на Amazon використовували, коли знаходили наш продукт. 

Пам'ятай, що існує точна і широка відповідність (exact match  / broad match). Іноді люди на Amazon будуть шукати фразу, яка трохи відрізняється від тієї, яку ви вибрали, але якщо вона відносно близька, Amazon діє правильно. 

Таким чином, ми можемо бачити, що шукають люди, а потім коригувати наші кампанії, якщо бачимо, що ця ключова фраза працює краще за ту, яку ми вибрали.

Але знову ж таки це покаже мені тип відповідності, який ми встановили для кампанії, і нашу ставку для цієї конкретної ключової фрази.

Що ж, це все! 

Дякую, що залетів до нас))

P.S. Ось тобі і всі найкращі знижки на Jungle Scout!

Table of Contents
  1. Найкращі знижки для Jungle Scout
  2. Огляд Ad Analytics Jungle Scout

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!