Майстерклас з продажу на Walmart з Helium 10 | Поради та стратегії

Vova Even Jul 26, 2024
6 People Read
майстерклас з продажів на волмарт
Table of Contents
  1. Як домінувати на ринку Walmart за допомогою Helium 10?
    1. Хто така Керрі Міллер
    2. Короткий огляд того, чому тобі варто продавати на Walmart
    3. Детальний огляд на те, чому тобі варто продавати на Walmart
    4. Як почати продавати в Walmart
    5. Як злетіти на Walmart?
    6. Переваги продажів у Walmart
    7. Amazon проти Walmart: який гігант електронної комерції домінує?
    8. Що таке алгоритм ранжування Walmart?
    9. Інструменти Helium 10 для продажу на Walmart
    10. Як почати використовувати Helium 10 для Walmart
    11. Бонусні поради з продажу у Walmart
    12. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Як домінувати на ринку Walmart за допомогою Helium 10?

Вітання!

На зв'язку Вова Евен))

Сьогодні ми поговоримо про те, як домінувати на Walmart з Хеліум 10.

Можливо, ти ще не продаєш на Волмарті.

Але повір мені, зараз ідеальний час, щоб почати діяти та підготуватися до успіху.

Сьогодні до мене приєдналася Керрі Міллер із Helium 10, яка поділиться деякими лайфхаками, як максимально ефективно використовувати цю тулзовину.

Але перш ніж ми заглибимося, дозволь мені коротко розповісти тобі, хто вона і чим займається.

Хто така Керрі Міллер

Керрі Міллер — досвідчений експерт у галузі електронної комерції.

Як експерт Helium 10, вона допомогла безліч продавців Amazon і Walmart досягти своїх цілей, використовуючи можливості своєї проги.

Маючи такий досвід роботи у світі електронної комерції, вона продає на Amazon з 2016 року, а потім розширилася до Shopify і Walmart.

Короткий огляд того, чому тобі варто продавати на Walmart

Тепер повернімося до Walmart і поговоримо про те, чому тобі варто продавати через нього.

Кері поділилася, що відвідуваність Walmart поки не така висока, як у Amazon.

Але насправді це дуже добре для нас!

Це означає, що тут менше конкуренції та більше можливостей виділитися та бути поміченим.

Згідно з недавнім опитуванням, 17% продавців Amazon у Walmart вже заробляють 10 000 доларів і більше на місяць, а 5% заробляють 50 000 доларів та більше.

І це лише початок!

Оскільки Walmart продовжує розширюватися та залучати нових клієнтів за допомогою таких плюшок, як підписка Walmart Plus, потенціал для зростання величезний.

Прийшовши зараз, ти зможеш досягти успіху і створити цінний потік доходу, який згодом тільки зростатиме.

Детальний огляд на те, чому тобі варто продавати на Walmart

Перш ніж ми поговоримо про те, як почати продавати на Walmart, докладно поговоримо про те, чому тобі варто розглянути можливість продажу на Walmart.

Фактично, Walmart відвідують 120 мільйонів відвідувачів щомісяця.

Правильно, 120 мільйонів!

Звичайно, Amazon відвідують близько 200 мільйонів людей на місяць, але 120 мільйонів, як і раніше, хороша цифра, і вона не так сильно відстає від Amazon.

Одна річ, яку ти, можливо, не знаєш, це те, що Walmart трохи більше 100 000 продавців, а Amazon — близько 2,5 мільйона продавців (або,1,9 мільйона, залежно від джерела).

Тобто ми можемо очікувати набагато меншої конкуренції.

Отже, що ще хорошого у продажу в Walmart?

Ну, для початку, ти можеш розширити охоплення клієнтів і таким чином збільшити продаж.

Це можуть бути люди, які насправді не роблять покупки на Amazon, але є постійними клієнтами Walmart.

А якщо ти є міжнародним продавцем, не хвилюйся, ти все одно можеш продавати на Walmart.

Все, що тобі потрібно, — це форма W-8 або W-9, яка підтверджує, що ти сплачуєш податки в США та ЄС, а також фізичну адресу, за якою ти виконуєш замовлення у Штатах.

Але, мабуть, найкраще у продажах через Walmart — це те, що вони набагато дешевші, ніж продажі на Amazon.

Набагато дешевше!

Я перемістив продукти з Amazon на Walmart і побачив органічний продаж, навіть без реклами.

І коли я запустив рекламу, вона коштувала набагато дешевше, ніж Amazon.

Я не створював ніяких нових продуктів для Walmart.

Я просто взяв ті продукти, які я вже мав, і переніс їх.

І це не тільки я, незліченну кількість продавців Amazon досягли успіху в Walmart, роблячи те ж саме.

Отже, якщо у тебе є продукти, які ти вже продаєш, або, можливо, продукт, який просто не приносить великого прибутку на Amazon, це дійсно хороша можливість перенести його в Walmart.

Але як почати продавати в Walmart?

Як почати продавати в Walmart

Ось тут і приходить на допомогу Хеліум 10.

З набором потужних інструментів Helium 10, розроблених спеціально для продавців Walmart, ти можеш оптимізувати свої операції, лістинг і залучити більше трафіку і продажів, ніж будь-коли.

Перш ніж заглибитись у деталі інструментів Helium 10 для Walmart, давай коротко обговоримо декілька ключових моментів, щоб мати загальне уявлення.

Трекер ключових слів Helium 10 для Walmart дозволяє відстежувати рейтинг твоїх ключових слів та визначати можливості для покращення твоїх лістингів та залучення більшого трафіку.

Калькулятор прибутковості Walmart (частина Розширення Walmart Chrome від Helium 10) допоможе тобі проаналізувати витрати та прибуток, щоб забезпечити максимальну маржу.

Це лише два приклади з безлічі інструментів, доступних у Helium 10.

Незалежно від того, чи починаєш ти працювати в Walmart або хочеш вивести свій бізнес на новий рівень, Helium 10 допоможе тобі досягти цілей та домінувати у конкурентній боротьбі.

Як злетіти на Walmart?

Створи чудовий контент для Walmart

Якщо ти продавець на Amazon, то 100% розумієш важливість хорошого контенту.

Що ж, ось кілька хороших новин: Walmart хоче, щоб ти використав ці навички і для створення чудового контенту для їхньої платформи.

Вони дійсно зосереджені на контенті, і вони навіть мають показник якості лістингу, який вимірює якість твого контенту.

Хороша новина полягає в тому, що якщо ти вже продавець на Amazon, ти можеш легко адаптувати свій контент до платформи Walmart.

Є кілька відмінностей у тому, як ти структуруєш речі, але цьому просто навчитися.

І, трохи попрактикувавши, ти в найкоротший термін зможеш створювати круті лістинги на Walmart.

Об'єднай свої відгуки Shopify з Walmart

Одна річ, яка дійсно може допомогти твоїм лістингам на Walmart зрушити з мертвої точки, це перенесення відгуків з твого Shopify.

Так, вірно – ти можеш об'єднати свої лістинги Shopify у Walmart.

Я зміг зробити це сам, і це дуже допомогло моєму лістингу.

Це чудовий спосіб розпочати роботу з важливими відгуками, які можуть стати справжньою проблемою, коли ти тільки починаєш.

Я повинен попередити тебе, що процес синдикації (перенесення відгуків) може тривати кілька тижнів.

Але повір мені – очікування того варте. 

І як тільки твої відгуки почнуть надходити, лістинги на Walmart справді почнуть рости.

Walmart чимось схожий на FBA у тому сенсі, що пропонує послуги з доставки твоєї продукції.

Ти відправляєш свою продукцію до їхніх центрів виконання, а вони подбають про все інше.

А якщо ти продавець Amazon, ти можеш легко перенести свої лістинги Amazon на Walmart.

Це чудовий спосіб розширити охоплення та почати продавати абсолютно новій аудиторії.

Тепер ти можеш подумати: "Але у Amazon 2,5 мільйона продавців, а у Walmart тільки 100 000. Хіба це не велика різниця?"

Так, це так.

Але в чому момент: сайт Walmart відвідують 120 мільйонів відвідувачів.

І їхня база користувачів постійно зростає.

Крім того, Walmart – величезна компанія з величезною кількістю ресурсів.

Вони старші за Amazon, і вони мають багато ресурсів, які вони інвестують.

Так що, якщо ти хочеш розширити свій бізнес і почати продавати на новій платформі, варто розглянути Walmart.

Синдикація оглядів через Walmart безкоштовна.

Є й інші компанії, які пропонують цю послугу, але за неї потрібно платити.

Тому я напевно рекомендую йти прямо через Walmart.

Щоб розпочати синдикацію відгуків, просто подай заявку через Walmart і почекай кілька тижнів для схвалення.

Як тільки тебе приймуть, тобі потрібно буде завантажити таблицю зі своїми відгуками, а Walmart подбає про все інше.

Це досить просто, і це чудовий спосіб розмістити важливі відгуки про товари у Walmart.

Отримай відгуки на Walmart

Коли ти починаєш продавати у Walmart, дуже важливо зосередитись на отриманні відгуків.

Відгуки, це завжди найкраща реклама.

Вони важливі, оскільки допомагають потенційним клієнтам прийняти рішення, купувати чи купувати продукт.

Коли вони бачать позитивні відгуки, вони з більшою ймовірністю довірять продукту та здійснять покупку.

А оскільки Walmart має величезну клієнтську базу, потенціал для привернення уваги величезний.

Але навіть якщо в тебе поки немає відгуків, не переймайся.

Я продавав товар на Walmart без жодних відгуків і продовжую продавати.

Однак відгуки напевно можуть допомогти у підвищенні конверсії, тому варто докласти зусиль, щоб їх отримати.

Переваги продажів у Walmart

Однією з переваг продажів у Walmart полягає в тому, що ти маєш доступ до інформації про клієнтів, які замовляють у тебе.

Сюди входять їх адреси електронної пошти, які ти можеш використовувати для створення схожої аудиторії та проведення маркетингових кампаній електронною поштою.

Це чудовий спосіб залучити додатковий трафік та продаж продукту.

Ще однією перевагою продажів через Walmart є те, що витрати на рекламу набагато нижчі в порівнянні з Amazon.

Запустити продукт на Walmart набагато простіше, ніж на Amazon, і тобі не потрібно бути експертом з PPC почати.

Я використовую Pacvue, який дає простий та зрозумілий процес розміщення рекламних компаній.

Ти можеш вибрати різні місця розміщення, але поки що не можеш використовувати negative targeting (коли ти вибираєш на яких продуктах або за якими ключами НЕ показувати твій товар). 

Тим не менш, це, як і раніше, хороша можливість для тих, хто новачок в PPC.

Так, оскільки у Walmart близько 100 000 продавців, конкуренція менша в порівнянні з Amazon.

Але це не означає, що так завжди буде.

У міру того, як все більше продавців стікаються в Walmart, конкуренція зростатиме, тому саме час розпочати зараз.

Нарешті, є можливість, що Walmart запросить тебе продавати в їхніх фізичних магазинах.

Це чудова нагода, якщо у тебе є капітал для фінансування інвентарю, необхідного для офлайн магазинів.

Я знаю деяких людей, яких запросили продавати на Walmart, і тобі безперечно варто подумати про це, якщо ти хочеш розширити свій бізнес.

Крім того, на Walmart є близько 800 000 можливостей для продуктів, які не мають конкурентів, що є крутою можливістю для тих, хто шукає продукти, неконкурентоспроможні на Amazon.

Це шанс знайти ще не насичену нішу та зарекомендувати себе як лідер у цій сфері.



Amazon проти Walmart: який гігант електронної комерції домінує?

Ось порівняння Amazon проти Walmart!!!

По суті, якщо ми порівняємо Amazon з Walmart, стане ясно, що вони мають деякі явні відмінності.

Політика вибіркового продажу По-перше, Walmart трохи розбірливіший у тому, кому дозволяти продавати товари на своїй платформі.

Їм потрібні визнані бренди, хороші рейтинги та активні продавці.

Отже, якщо ти тільки починаєш, можливо, тобі варто почекати, поки ти не заробиш свою репутацію, перш ніж подавати заявку.

Але не хвилюйся, наприкінці цієї статті я маю ресурси, які допоможуть тобі в цьому процесі.

Збори та послуги з виконання – Ще одна відмінність – це комісії.

В Amazon ти маєш сплачувати щомісячну плату за їх професійний обліковий запис, але в Walmart ти платиш реферальні збори та комісію за виконання замовлень лише тоді, коли ти справді щось продаєш.

Отже, якщо ти не продаєш, нічого не платиш.

Крім того, Walmart має можливість самовивезення з магазину, що може стати чудовим способом швидко доставити товари в руки покупців.

Трафік та мультимедійна реклама – Одна з найбільших відмінностей – це трафік.

Amazon відвідують понад 200 мільйонів людей на місяць, а Walmart – близько 120 мільйонів.

Однак Walmart має «Rich Media», схоже на А+ контент.

Нині він доступний тільки у відеоформаті, але має безліч можливостей, яких немає у контенту Amazon.

Наприклад, є різні відоси у стилі інфографіки, які справді можуть виділити твої продукти.

Єдиним недоліком є ​​те, що тобі доведеться розміщувати контент деінде, що може викликати деякі клопоти.

Оптимізація лістингу — Оптимізація лістингу у Walmart також трохи відрізняється.

Тобі потрібно переконатися, що ти використовуєш правильні ключові слова та що описи твоїх продуктів якісні.

Але не хвилюйся, існує безліч ресурсів, які допоможуть у цьому.

Служба виконання – Крім того, Walmart має власну службу виконання замовлень, схожу на Amazon Prime і FBA.

Найкрутіше в Walmart те, що вони виконують замовлення вже багато років, навіть коли у них не було спеціалізованих складів, таких як на Amazon.

Вони змогли швидко наростити обсяги продажів, використовуючи існуючі магазини як складські приміщення, а це означає, що твоя продукція стає більш доступною для покупців.

Якщо ти інтернет-продавець, можливо, ти вже подумав про розширення бізнесу за рахунок Walmart.

Минулого року ми отримали електронного листа від Walmart з пропозицією продавати на їх платформі.

Однак, оскільки ми є ізраїльською компанією, ми не мали компанії в США, що трохи ускладнювало ситуацію.

Спочатку я скептично ставився до потенціалу Walmart в електронній комерції.

Виявляється, я помилявся. Walmart швидко розширює свій бізнес у сфері електронної комерції.

Однією річчю, яка раніше утримувала людей від реклами Walmart, була система РРС на Walmart. 

Раніше було складно рекламувати, якщо ти не входив до топ-128 позицій.

Проте нещодавно Walmart змінив цей момент та спростив продавцям рекламу своєї продукції.

Тепер ти можеш потрапити в топ пошуку за допомогою PPC, що є великим плюсом.

Крім того, Walmart також змінив свою аукціонну систему.

Раніше якщо ти пропонував 5 доларів, тобі доводилося платити 5 доларів незалежно від поточної ставки.

Тепер вони перейшли на метод Amazon, за якого ти платиш тільки за поточною ставкою, а це означає, що ти потенційно можеш заощадити багато грошей.

Підсумовуючи, можна сказати, що Walmart, є зростаючою можливістю для онлайн-продавців, і тепер у міжнародних компаній з'явилося більше можливостей приєднатися.

Отже, яка платформа краща?

Це справді залежить від того, що ти продаєш і які твої цілі. 

Якщо ти тільки починаєш, Amazon може бути кращим варіантом, тому що з ним легше почати і має більшу аудиторію.

Але якщо ти визнаний бренд з хорошими рейтингами, Walmart може стати відмінним вибором.

Крім того, їх сервіс виконання на найвищому рівні.

Зрештою, тобі вирішувати, яка платформа найкраще підходить для твого бізнесу.

Просто не забудь провести дослідження, прочитати про процес подання заявки та оптимізувати свої лістинги для досягнення успіху.

А якщо тобі знадобиться допомога, є багато ресурсів, які допоможуть тобі. 😉

Що таке алгоритм ранжування Walmart?

Тепер давайте поговоримо про Алгоритм ранжування на Walmart.

Він трохи відрізняється від Amazon.

По-перше, у Walmart є різні типи продуктів, і кожен тип має список пов'язаних із ним запитів.

Якщо ваше ключове слово не входить до цього списку, ти не відображатимешся по ньому.

Це схоже на вибір неправильної категорії на Amazon, тільки для Walmart це ще важливіше.

Тому переконайся, що вибрав правильний тип продукту для свого лістингу.

Якщо ти помилився, можна попросити підтримку Walmart поміняти його за тебе.

Тепер, якщо ти хочеш оптимізувати свій рейтинг та релевантність, ти можеш зайняти місця з 540 по 128 залежно від якості лістингу.

Але щоб досягти більшого, тобі знадобиться певна кількість конверсій, тому оплата за клік (PPC) така важлива.

Крім того, послуги Walmart з виконання замовлень (WFS) також можуть допомогти тобі зайняти більш високий рейтинг.

Насправді деякі продукти потрапляли до десятки найкращих, просто зареєструвавшись у WFS, без будь-яких конверсій.

Це як FBM проти FBA на Amazon - використання послуг Walmart з виконання замовлень дійсно може підвищити ваш рейтинг.

Проте Walmart відрізняється ще й тим, що вони віддають перевагу певним продуктам.

Вони можуть прикріпити певні продукти до топ-10, навіть якщо ці продукти технічно не входять туди в органічному рейтингу.

Таким чином, навіть якщо ти займаєш перше місце в органічному рейтингу, вони все одно можуть поставити тебе нижче, якщо захочуть виділити інший продукт.

Це може бути добре чи погано для тебе, залежно від ситуації.

Але наявність дійсно хорошого контенту може підвищити шанси на закріплення, так що май це на увазі.

Інструменти Helium 10 для продажу на Walmart

Helium 10 Cerebro

Якщо ти хочеш продавати на Walmart, то тобі пощастило, тому що Helium 10 пропонує кілька корисних інструментів, які зроблять процес простіше.

Один чудовий інструмент, який допомагає продавати на Walmart, це Cerebro.

C Cerebro ми можемо точно бачити, де ранжуються наші конкуренти і які ключові слова вони орієнтуються.

І це лише верхівка айсберга.

Щоб розпочати роботу з Cerebro, тобі потрібен лише ідентифікатор продукту (в Амазоні це Асін).

Ти можеш знайти його в кінці URL-адреси продукту або в Розширення Helium 10 Chrome Xray для Волмарт.

Звідти ти просто виконуєш зворотній пошук (revers ASIN) по ідентифікатору продукту, і вуаля, побачиш, яке місце займають твої конкуренти!



Одна з моїх улюблених особливостей Cerebro – це те, що ти можеш шпигувати за PPC-стратегією своїх конкурентів.

Ти можеш побачити, де вони розміщують рекламу і які ключові слова орієнтуються.

Це дуже корисно, коли ти починаєш власні рекламні кампанії Walmart, тому що ти можеш бути впевнені, що вони націлені на ті ж ключові слова.

Говорячи про ключові слова, Cerebro дозволяє легко сортувати та порівнювати твою стратегію ключових слів зі стратегією конкурентів.

Ти можеш побачити, де ти знаходишся з погляду рейтингу та обсягу пошуку.

Говорячи про обсяг пошуку, важливо відзначити, що клієнти Walmart, як правило, використовують фільтри частіше, ніж клієнти Amazon.

Таким чином, хоча на Amazon у тебе може бути багато ключових слів з довгим хвостом, у Walmart йдеться більше про основне ключове слово і використання фільтрів для звуження пошуку.

Helium 10 Magnet 

Helium 10 має ще один потужий інструмент, який ідеально підходить для дослідження ключових слів Magnet.

Magnet є універсальним інструментом для дослідження ключових слів, який допоможе тобі знайти правильні ключові слова для оптимізації твоїх листингів на Walmart.

За допомогою Magnet ти можеш легко порівняти обсяги пошуку у Walmart та Amazon та відсортувати різні ключові слова, щоб визначити, які з них найефективніші для твоїх продуктів.

Слід пам'ятати, що покупці Walmart, зазвичай, використовують фільтри частіше, ніж покупці Amazon.

Це означає, що тобі потрібно стратегічно підходити до пошуку ключових слів та переконатися, що ти орієнтуєшся на правильні ключові слова з довгим хвостом, які шукають покупці.

Завдяки розширеним пошуковим фільтрам і пропонованим ключовим словам Helium 10 Magnet ти можеш легко знайти відповідні ключові слова з довгим хвостом, щоб оптимізувати свої лістинги та збільшити продаж у Walmart.

Ще одна цікава особливість Magnet полягає в тому, що він допомагає тобі стежити за ключовими словами ваших конкурентів і дає уявлення про їхні стратегії PPC.

Ця інформація може бути неймовірно цінною, коли починаєш рекламу на Walmart, оскільки вона дозволяє тобі побачити, де розміщують рекламу конкуренти й на які ключові слова вони орієнтуються.

Отже, незалежно від того, чи ти є досвідченим продавцем, чи тільки починаєш працювати в Walmart, Magnet — це обов'язковий інструмент для будь-якого серйозного продавця, який прагне оптимізувати свої лістинги та домінувати над конкурентами.

Розширення Helium 10 Chrome - Xray

Як я казав раніше, Helium 10 пропонує розширення Chrome під назвою Xray.

Цей інструмент змінює правила гри, коли справа доходить до аналізу конкурентів та оцінки твого власного потенційного успіху.

За допомогою Xray ти можеш переглядати щомісячні оцінки продажу та кількість проданих одиниць продукції за місяць, а також порівнювати дані з даними Amazon, якщо вони доступні.

Це дозволяє тобі побачити різні області, в яких ти можеш обійти конкурентів та збільшити продаж.

Xray також надає інші корисні дані, такі як загальний і середній дохід продавця, середній дохід на Amazon і середня ціна.

Цікаво відзначити, що іноді середня ціна на Walmart може бути вищою, ніж на Amazon.

Проте важливо підтримувати однакові ціни на обох ринках, оскільки тобі можуть заблокувати за це.

Ще один ключовий показник даних, який надає Xray, це відсоток використання WFS твоїми конкурентами.

Це важлива частина рейтингу, і як тільки ти почнеш використовувати WFS, це може підвищити твій власний рейтинг.

Отже, якщо ти бачиш, що менше продавців використовують WFS для певного продукту, це може бути ознакою того, що його варто використовувати.

Xray також дає детальну інформацію про продукт, наприклад, чи просувається продукт або спонсорується, ідентифікатор продукту, універсальний код продукту (UPC), ціну та інформацію про продаж.

Це схоже на версію інструменту для Amazon, але з додатковою перевагою об'єднання даних Amazon та Walmart.

Але справжня перлина Xray – це показник якості лістингу.

Walmart приділяє велику увагу якості лістингу, коли справа доходить до рейтингу, а Xray виставляє оцінку для кожного продукту, що враховує такі фактори, як швидкість виконання, рейтинги та відгуки.

Ти також можеш побачити розбивку показника якості лістингу, включаючи інформацію про назву, опис, якість фото, а також рейтинги та відгуки.

Побачивши де твоїм конкурентам не вистачає показника якості лістингу, ти можеш визначити області для покращення.

Відстеження ключових слів Helium 10

Тепер давай поговоримо про Трекер ключових слів Helium 10 для Walmart.

Цей інструмент дозволяє тобі відстежувати позиції твоїх ключових слів та ключових слів конкурентів.

Helium 10 Profits

Далі йде Helium 10 Profits для Walmart.

Цей інструмент дозволяє тобі відстежувати свій прибуток на Walmart, підключивши свій акк Walmart до Helium 10.

Ти можеш легко переглянути звіт свого прибутку, відстежувати кожен продукт та вибирати різні діапазони даних для аналізу своєї ефективності.

Це чудовий спосіб стежити за своїми успіхами та невдачами.

Helium 10 Project W (для Walmart)

Але зачекай, це ще не все!

Ти чув про Проект W?

Це комплексна програма навчання, від Helium 10, яка навчить тебе всьому, що потрібно знати про продаж у Walmart, від процесу подання заявки до оптимізації твоїх лістингів.

Це неймовірний ресурс, якщо хочеш розширити свій бізнес за рахунок Walmart.

Helium 10 Freedom Ticket


І якщо ти дійсно хочеш вивести свої продажі на Walmart на новий рівень, подивися Freedom Ticket від Helium 10 для Walmart.

Ця програма дуже докладна та охоплює все: від пошуку продуктів до реклами та управління запасами.

Викладачі, Майкл Лебар і Девід Мільштейн, які займаються продажами в Walmart вже п'ять років і можуть поділитися величезним досвідом.

Helium 10 Boost

І останнє, але не менш важливе: поговоримо про функцію Boost Helium 10 в інструменті пошуку ключових слів.

Ця функція дозволяє тобі відстежувати до 250 ключових слів і бачити тобі органічні та спонсоровані рейтинги, а також обсяг пошуку за кожним ключовим словом.

Але справжня сила Boost у тому, що він перевіряє твій рейтинг щогодини, а не кожні 24 години, як завжди.

Це дуже корисно, коли ти запускаєш продукт і хочеш уважно стежити за його продуктивністю.

Як почати використовувати Helium 10 для Walmart

Якщо ти хочеш розпочати роботу з Helium 10, тобі варто знати кілька речей.

У мене є крута знижка та безкоштовний аккаунт на Хеліум 10.

Крім того, ти можеш скористатися моєю спеціальною пропозицією зі знижкою на Helium 10, наприклад кодом VOVA6М20 на знижку 20% на перші 6 місяців або кодом VOVA10 на знижку 10% щомісяця.

Вирішуючи, який план найкраще підійде тобі, важливо враховувати потреби та цілі як продавця.

Helium 10 пропонує безліч варіантів цін, кожен з яких має різні функції та переваги, тому витратити деяке тобі, щоб порівняти їх та вибрати той, який підходить саме вам.

Щоб порівняти плани, відвідай Сторінка цін на Гелій 10.

Бонусні поради з продажу у Walmart

Як щодо деяких бонусних порад з продажу на Валмарт?

Насамперед, не забувай, що Walmart дозволяє завантажувати інформацію про клієнтів, що може бути неймовірно корисним для твого бізнесу.

І хоча Amazon, можливо, втратив таку можливість, вона все ще доступна в Walmart, тому обов'язково скористайся нею.

Ще одна корисна тактика – використовувати Search Find Buy, щоб підвищити рейтинг твого продукту на Walmart.

Крім того, поширення відгуків може допомогти підвищити твою видимість та авторитет на платформі.

І, нарешті, реєстрація у Walmart Fulfillment Services може підвищити рейтинг товарів.

Для тих, хто хоче дізнатися більше про продаж у Walmart, обов'язково залітай в плейлист Project W на YouTube який охоплює все, що тобі потрібно знати, від А до Я.

А якщо ти шукаєш потужний інструмент, який допоможе тобі у продажу Walmart (і Amazon), ми рекомендуємо Helium 10.

Зокрема, Diamond Plan є найбільш оптимальним для продавців Walmart, хоча Платиновий план також може бути корисним.

Оформивши підписку , ти також матимеш доступ до Freedom Ticket Walmart — важливого курсу для тих, хто хоче досягти успіху на платформі.



Висновок

Насамкінець, продажі в Walmart можуть стати чудовою можливістю для продавців електронної комерції, особливо в США.

На платформі вже працюють 100 000 продавців, і це конкурентний ринок, що пропонує достатньо можливостей для зростання та успіху))

А за допомогою правильних інструментів та стратегій ти зможеш максимально ефективно використати цю чудову нагоду.

Дякуємо за прочитання та вдалих продажів!

Найкращий,

Vova :)

P.S. - Хеліум 10 також використовується для Amazon, ось як його краще юзати його

Table of Contents
  1. Як домінувати на ринку Walmart за допомогою Helium 10?
    1. Хто така Керрі Міллер
    2. Короткий огляд того, чому тобі варто продавати на Walmart
    3. Детальний огляд на те, чому тобі варто продавати на Walmart
    4. Як почати продавати в Walmart
    5. Як злетіти на Walmart?
    6. Переваги продажів у Walmart
    7. Amazon проти Walmart: який гігант електронної комерції домінує?
    8. Що таке алгоритм ранжування Walmart?
    9. Інструменти Helium 10 для продажу на Walmart
    10. Як почати використовувати Helium 10 для Walmart
    11. Бонусні поради з продажу у Walmart
    12. Висновок

Disclosure:   УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!