Повний туторіал щодо розуміння алгоритму ранжування на Walmart для продавців

Vova Even Aug 03, 2024
5 People Read
алгорит ранжування на Волмарт
Table of Contents
  1. Пояснення алгоритму ранжування Walmart!
    1. Розуміння алгоритму Walmart
    2. Вибір правильного типу продукту
    3. Якість лістингу та конверсії
    4. Walmart Fulfillment Services (WFS)
    5. Закріплення продуктів у топ-10
    6. Створення чудового контенту
    7. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Пояснення алгоритму ранжування Walmart!

Хей, це Вова Евен тут і сьогодні я буду говорити про алгоритм ранжування на Walmart.

Нещодавно я розмовляв з Керрі Міллер з Хеліум 10, яка поділилася думками про алгоритм ранжування на Walmart.

Якщо ти інтернет-продавець, тобі безперечно варто звернути увагу на те, що вона розповіла.

Розуміння алгоритму Walmart

Перше, що тобі потрібно знати про алгоритм Walmart, це те, що на Walmart є типи продуктів, і кожен тип продукту має список пов'язаних з ним запитів.

Таким чином, якщо ключове слово не входить до списку, ти не побачиш його.

Це схоже на алгоритм Amazon, відповідно до якого вибір неправильної категорії або типу продукту може вплинути на твою видимість у пошуку

Вибір правильного типу продукту

У Walmart ти вибираєш категорію, а потім вони вибирають тип продукту за тебе.

Якщо у тебе є неправильний тип продукту, ти не потрапиш до рейтингу.

Тому дуже важливо вибрати правильний тип продукту для оптимізації рейтингу та релевантності.

Якість лістингу та конверсії

Ти можеш зайняти позиції 540-128 залежно від якості лістингу, але щоб просунутися далі, тобі потрібно мати кілька конверсій.

Тут на допомогу приходить оплата за клік (PPC).

Вкрай важливо мати хорошу стратегію PPC для залучення трафіку та збільшення конверсій.

Walmart Fulfillment Services (WFS)

Ще одна річ, яка може допомогти тобі зайняти більш високий рейтинг у Walmart, - це реєстрація в Walmart Fulfillment Services (WFS).

Деякі продукти можуть потрапити до топ-10, просто використовуючи WFS.

Walmart хоче, щоб кожен користувався їхніми послугами для виконання замовлень, тому це важлива частина оптимізації рейтингу.

Закріплення продуктів у топ-10

У Walmart є покупці чи продавці, які можуть зарахувати товари до десятки найкращих.

Ти можеш потрапити до топ-10, але можеш опинитися і на 11-му місці, якщо тебе не закріпили.

Walmart не завжди займає всі перші 10 місць, але вони можуть виділити продукт, який, на їхню думку, чудовий навіть якщо він не займає високих позицій в органічному рейтингу.

Створення чудового контенту

Ключем до того, щоб тебе закріпили є наявність хорошого контенту.

Якщо у твого продукту хороші фотографії, описи та відгуки, Walmart з більшою ймовірністю прикріпить його.

Тому переконайся, що в тебе є якісний, цікавий та переконливий контент.

Висновок

На закінчення алгоритм Walmart мало чим відрізняється від алгоритму Amazon.

Вся справа у виборі правильного типу продукту, хорошої стратегії PPC, використання WFS та створення відмінного контенту.

Якщо ти продаєш на Walmart, обов'язково зверни увагу на ці фактори, щоб покращити видимість у пошуку та збільшити продажі.

Сподіваюся, тобі було корисно!

Бувай))

P.S. - Наш огляд всіх інструментів Helium 10 для Walmart.

Table of Contents
  1. Пояснення алгоритму ранжування Walmart!
    1. Розуміння алгоритму Walmart
    2. Вибір правильного типу продукту
    3. Якість лістингу та конверсії
    4. Walmart Fulfillment Services (WFS)
    5. Закріплення продуктів у топ-10
    6. Створення чудового контенту
    7. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!