Коли варто сплачувати за послуги перевізника товарів?
-
Підсумок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт!
Хочеш дізнатися, як ефективно оплачувати доставку товару, щоб твої грошові потоки завжди були під контролем.
Мене звуть Вова Евен, і нещодавно я говорив з Рафаелем Ельбазом, один із керуючих компанією Юнікарго.
До речі, я маю круті знижки для тебе!
Код VOVA10 дає знижку 10% на твою першу відправку з Unicargo.
Поговори з Яковом з Unicargo в Telegram, щоб отримати найкращу ціну на доставку свого товару.
P.S. - Яків може спілкуватися російською!
Ми з Рафаелем глибоко заглибились у цю тему та вивчили стратегії вигідних умов оплати.
Ну що, погнали!
3 найкращі перевізники для селерів Amazon FBA (я працював з усіма ними)
____________________
Vova: Отже, коли ми повинні проводити оплату?
Коли ви заберете вантаж?
Або коли ви його отримаєте на складі?
Як насправді працює весь процес оплати?
Рафаель: Це круте питання!
Я часто бачу, як продавці стикаються із цією дилемою.
Вони запитують, чи варто їм відправляти гроші вперед?
Чи краще сплатити після доставки товару?
Це справжній головний біль, чи не так?
На це питання немає універсальної відповіді.
Це справді залежить від твоєї ситуації.
Уяви, що ти досвідчений продавець, що відправляє сотні посилок щомісяця.
Або, можливо, ти тільки починаєш, і в тебе за плечима кілька поставок.
Умови оплати можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як обсяг доставки та історія роботи з експедитором.
Більшість експедиторів, з якими ти зіткнешся, запропонують тебе такі умови оплати, як нетто 30, за яких ти оплачуєш через 30 днів після виставлення рахунку.
Хтось може дати тобі можливість сплатити після доставки.
Все залежить від того, за яких умов ти працюєш зі своїм постачальником.
-----
Код купона Unicargo: Код VOVA10 надає тобі знижку 10% на першу відправку з Unicargo.
-----
Якщо ти перебуваєш у США, Європі чи Ізраїлі, перевірити історію компанії відносно легко.
Ти можеш запустити швидку перевірку кредитного рейтингу, щоб побачити, чи є у компанії можливість сплачувати рахунки.
Саме цим і займається наша фінансова команда Юнікарго - Вони перевіряють, всі ці моменти.
Якщо твій кредитний рейтинг виглядає добре, ми будемо раді запропонувати тобі гнучкі умови оплати.
Це безпрограшна ситуація: ти отримуєш безперебійний процес оплати, а ми отримуємо ще одного задоволеного клієнта.
Якщо ти працюєш з нами вперше і ми не можемо перевірити історію твоєї компанії, то можемо запросити передоплату.
Це всього лише запобіжний захід, щоб все пройшло гладко.
Як ми працюємо з передоплатою?
Спочатку ми заберемо твій вантаж і погодимо його з нашою командою у Китаї та постачальником.
Після підтвердження відповідності вантажу вказаним твоїм реквізитам ми надішлемо тобі рахунок на оплату.
Після оплати ми зможемо відправити твій товар.
У нас були випадки, коли клієнт казав, що вантаж важить 50 кг, а насправді важив 80 кг.
Іноді буває таке, що постачальник неправильно вимірює товар або є якісь неточності.
Тому ми забираємо товар, вимірюємо всі параметри та відправляємо тобі рахунок на оплату.
Як тільки ми розберемося з твоєю доставкою, нам потрібно буде, щоб ти здійснив оплату.
Але ключовий момент: незалежно від того, новачок ти чи ні, ти все одно можеш домовитися про умови оплати.
Як?
Що ж, вся справа у побудові відносин, а не просто в угодах.
Звернися до свого експедитора, поговори з ним.
Розкажіть їм про свій бізнес, про себе і спробуй встановити зв'язок.
Як тільки вони побачать, що ти налаштований на довгострокову перспективу, вони, швидше за все, будуть готові обговорити умови оплати.
Ми мали такі ситуації, коли ми давали таку гнучкість оплати, навіть із тими клієнтами, які зверталися до нас уперше.
Управління фінансами онлайн-клієнтів потребує знань та досвіду.
Більшість наших клієнтів знаходять нас через інтернет, тому нам довелося розробити надійні процедури, щоби не втратити гроші.
Річ у тім, що кожен експедитор щороку стикається з несплаченими рахунками.
Це частина бізнесу.
Деякі великі гравці, такі як Amazon, іноді не сплачують свої рахунки та просто зникають.
Щороку експедитори втрачають через це певну суму.
Сума втрат залежить від розміру компанії та кількості відправок, які вона обробляє.
Як ти розумієш, чим більше компанія, тим більше грошей вона може втратити через несплачені рахунки або борги.
Vova: Тобто, якщо ти досвідчений продавець, який давно існує на ринку, то можеш запропонувати змінити умови оплати.
Для новачків цілком нормально платити наперед.
Я пам'ятаю, коли вперше почав займатися доставкою, я заплатив повну суму, бо не знав, що можна по-іншому.
-----
Код купона Unicargo: Код VOVA10 дає знижку 10% на вашу першу відправку з Unicargo.
-----
Так що так, все залежить від твоїх обставин і від того, наскільки впевнено ти почуваєшся, поринаючи у світ доставок.
Рафаель: Точно, ти маєш рацію.
Навіть якщо продавця спочатку попросять внести передоплату, це абсолютно нормально.
Але після того, як у тебе було кілька успішних поставок з тим самим постачальником, дуже часто обговорюється питання про умови оплати.
Вся справа в аналізі зростання твого бізнесу та відносин, які ти збудував зі своїм перевізником.
Запит умов оплати — це нормальна частина роботи власника бізнесу, і ти маєш почувати себе комфортно.
Зрештою, ти маєш право вести переговори за умов, які тобі підходять.
Як власнику бізнесу, важливо взаємодіяти зі своїм перевізником, будь то онлайн-зустріч чи особисті бесіди, щоб узгодити умови оплати, які влаштовують обидві сторони.
Побудова міцних відносин із постачальником послуг може призвести до більш вигідних умов оплати у довгостроковій перспективі.
Підсумок
Що ж, все просто: коли справа доходить до оплати постачальникам, розуміння варіантів та узгодження умов оплати можуть мати вирішальне значення.
Незалежно від того, чи є ти досвідченим селером, чи тільки починаєш, ключовим моментом є побудова міцних відносин з твоїм постачальником послуг.
А завдяки досвіду Unicargo та спеціальній знижці ти можеш круто заощадити.
Код VOVA10 надає знижку 10% на першу відправку з Unicargo.
Поговори з Яковом з Unicargo в Telegram, щоб отримати найкращі ціни для твоїх поставок та всього, що пов'язано з доставкою товарів по всьому світу.
-
Підсумок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!