Чи допомагає Jungle Scout Opportunity Finder для пошуку товару на Амазон? Чесний огляд і туторіал

Vova Even Feb 20, 2024
16 People Read
opportunity finder огляд
Table of Contents
  1. Думка Амазон продавця про Jungle Scout Opportunity Finder - чи варто пробувати?
    1. Знижки та купони Jungle Scout
    2. Як використовувати Jungle Scout Opportunity Finder?
    3. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!  

Думка Амазон продавця про Jungle Scout Opportunity Finder - чи варто пробувати?

Вітання!

Дякую, що заглянув у наш блог!

Сьогодні у мене на огляді інструмент для пошуку товару на Амазон - Jungle Scout Opportunity Finder.

Джангл Скаут, це прога для продавців Амазон.

За допомогою Джангла ти можеш створювати лістинги, шукати постачальників та потенційні товари для продажу.

Я тобі рекомендую залетіти на наш ПОВНИЙ Огляд Джангл Скаута.

Там я розповідаю про всі інструменти.

Також додам відос-огляд знятий разом із Едом з Джангла))

Там одразу тебе кине на огляд Opportunity Finder, але також буде огляд всіх інструментів.

Корисний відос.

Знижки та купони Jungle Scout

  1. Знижка 50%

  2. Сезонні знижки

  3. Річна знижка

Як використовувати Jungle Scout Opportunity Finder?

Я думаю, що Jungle Scout Opportunity Finder є одним з найдоступніших інструментів для пошуку продуктивної ніші на Амазон.

Якщо ти не знаєш, який продукт розмістити на Amazon в першу чергу, я рекомендую використовувати JS Opportunity Finder.

Цей стіл має простий і зрозумілий інтерфейс.

Він так само схожий на Product Database, ще один інструмент для пошуку продуктів від Jungle Scout.

У цьому відосі є огляд цього тула. Ну і ще багатьох тулів Джангл Скаута.

Відкривши інструмент Opportunity Finder, ти знайдеш ті ж категорії, що й на панелі інструментів Продукт Дата Бейз.

Різниця полягає у фільтрах.

Після вибору категорії або категорій ти можеш додати середньомісячну кількість проданих одиниць відповідно до твоїх запитів та вимог.

Далі буде середня щомісячна ціна, куди ти можеш додати мінімальну та максимальну ціни, щоб звузити результати пошуку.

Погравши з цими опціями, ти матимеш розуміння того, як шукати товар через цей тул.

Наприклад, якщо тобі потрібна ніша з великою кількістю продажів, але з нижчою ціною, ти можеш написати 800 середньомісячних продажів та 25-30 доларів у рядку цін.

Аналогічно, у тебе також буде можливість запровадити щомісячний обсяг пошуку по ніші.

З правого боку ти маєш можливість відстежувати тенденції обсягу пошуку.

Це розповість тобі, як справи в тій чи іншій ніші в галузі трендів.

Ти можеш побачити тенденції за останні 30 чи 90 днів.

Нижче за цю опцію ти зможеш ввести оцінку ніші від 1 до 10, де 1 це максимально непродуктивна ніша, а 10 - ніша з великими можливостями.

Інші параметри фільтрації – Competition (Конкуренція) та Seasonality (Сезонність).

Перший використовують для вимірювання конкурентоспроможності ніші на основі ключових слів та кількості відгуків.

Другий критерій покаже тобі лише, наскільки сезонна ніша.


Моя порада: у ніші конкуренції я порадив би поставити “very low to medium” (від дуже низького до середнього).

Це відкриє тобі ніші, де низька конкуренція, а можливостей багато.

Далі у тебе є можливість включити чи виключити будь-яке ключове слово чи провідні бренди.

Про фільтри ми закінчили))

Як тільки ти заповниш усі потрібні поля, натисни Search (Пошук) та почекай кілька секунд.

Результати пошуку з'являться у таблиці.

Ніші будуть представлені ключовими словами, наприклад, Halloween Blowups, Diesel Generator і т.д.

Ти можеш побачити продукти різних категорій.

Іноді у списку ніш також можуть бути назви брендів; наприклад, Pit Vipers та Nike.

Рухаючись ліворуч, ти побачиш категорію кожної ніші, а також всі параметри, які ми обговорювали вище.

Більше того, до кожної ніші буде прикріплений значок Amazon.

Натиснувши на нього, ти перейдеш на Amazon, де зможеш побачити усі найкращі продукти у цій конкретній ніші.

Перш ніж заглиблюватися в інструмент, я порадив би тобі стежити за тенденціями пошуку за 30 і 90 днів.

Якщо спостерігається значне зростання тенденцій і низька конкуренція, то, можливо, у цій ніші на тебе чекає реальна можливість.

Однак будь обережний з сезонністю.

Якщо ніша знаходиться в тренді і має дуже низьку конкуренцію, але її сезонність висока чи середня, у цій ніші робота буде нелегкою.

Я продаю в сезонній ніші, ніші для барбекю, це непросто.

Наприклад, під час пандемії я помітив, що продаж Обручів для схуднення різко зріс, але через один рік вони миттєво скоротилися.

У такому разі, якщо тебе вражають високі продажі продукту або ніші, важливо спочатку перевірити історію продажу продукту, щоб дізнатися про його історію.

Давайте тепер розглянемо додаткові дані з Opportunity Finder.

Ти можеш знайти їх, натиснувши на будь-яку нішу.

Відкриється набір великих графіків.

Це найважливіша частина інструменту, оскільки він пропонує важливі дані у графіці.

Насамперед, ти побачиш історію середньої кількості проданих одиниць товару у ніші за рік.

Велика і невелика вежі покажуть, в якому місяці в цій ніші були найвищі і найнижчі продажі.

Також доступні дані за два роки, але отримати доступ до них можна тільки через Профі план від Джангл Скаут.

До речі, досить популярне питання, який план Jungle Scout вибрати?

Їх 3... Basic, Suite, Professional.

Для цього, у мене є окремий блог з оглядом усіх планів Джангл Скаута.

Повернемося до теми! :)

Так само ти можеш вивчити середню ціну будь-якої ніші.

Просто вибери Average Price (Середня ціна) зверху, і з'явиться лінійний графік, що показує падіння та підвищення цін протягом року.

Ти також можеш перевірити історію пошуку, яку ніша отримала за рік.

Він покаже тобі скільки людей шукають той чи інший продукт.

Особисто мені подобається бачити тут стабільні графіки, тобто статистику, яка залишається постійною та не стрибає вгору-вниз.

Активні коливання цін, продажу чи обсягу пошуку свідчить про нестабільність і є ідеальним вибором.

Те саме я пропоную всім вам!

На вкладці сезонності показано ефективність ніші в різні сезони.

Нарешті, вкладка Top Products (Найкращі продукти) покаже всі найефективніші продукти у ніші.

Ти зможеш бачити щомісячні продажі, виторг, ціну, відгуки та рейтинги кожного продукту в одному місці!

У тебе також буде можливість переглянути продукт на Amazon для отримання додаткової інформації.

Висновок

Jungle Scout Opportunity Finder це реально крутий тул, для пошуку продуктів на Амазон.

З ним ти вивчиш продукт від А до Я.

Нагадую про знижки на Jungle Scout))

  1. Знижка 50%

  2. Сезонні знижки

  3. Річна знижка

На цьому все!

Дякую, що залетів на мій блог!

Побачимося у наступному пості.

Бувай!

П.С. - А чи потрібний взагалі Jungle Scout для торгівлі на Амазон?

Тут відповідь та мої думки.

Успіхів!

Table of Contents
  1. Думка Амазон продавця про Jungle Scout Opportunity Finder - чи варто пробувати?
    1. Знижки та купони Jungle Scout
    2. Як використовувати Jungle Scout Opportunity Finder?
    3. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є партнерськими, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок прийде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але таким чином ти зможеш підтримати мій безкоштовний контент! Дякую тобі та нехай щастить!