Чому він продав свій прибутковий бізнес Amazon FBA із семизначною сумою?
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Привіт!
Мене звуть Вова Евен, і я радий поділитися деякими думками про продаж бізнесу на Amazon, які я отримав від розмови з Томером Девідом, він успішний продавець на Amazon FBA.
Ось його сайт: Sourcing Monster.
Вова: Томере! Що змусило тебе продати власний бізнес?
Ти керував проектом із семизначним оборотом, який стабільно приносив хороші гроші щомісяця.
Це було схоже на банкомат — особливо з огляду на те, що ти довів його до такого стану, коли він сам працював і ріс.
Навіщо було його продавати?
Томер: Так, чудове питання.
Мене часто про це запитують, особливо ті, хто не продає на Amazon.
Вони кажуть: "Навіщо продавати те, що приносить стільки грошей?"
Ти теж казав, що це як бізнес із постійними грошима...
Але знаєш, що?
Це зовсім так.
Насправді це бізнес, зав'язаний на інвентарі, а це зовсім інше.
На папері здається, що я отримую 100 000, а то й 120 000 доларів прибутку на місяць.
Але за фактом я не бачу цих грошей одразу — бо їх постійно доводиться реінвестувати у запаси, щоби все продовжувало працювати і рости.
Завжди є тиск — треба знову і знову вкладати прибуток у бізнес.
А ще – страх.
Думаю, будь-який продавець на Amazon розуміє це почуття: ти начебто отримуєш 50 000-60 000 доларів на місяць, але постійно боїшся втратити все.
І через цей страх здається, що треба запускати все більше нових товарів, щоб утриматися.
Товари Amazon не вічні; вони мають термін придатності.
Тому навіть якщо ти заробляєш сьогодні 50 000 доларів, ти знаєш, що так не буде вічно.
Тобі потрібно постійно планувати майбутнє та додавати нові продукти, щоб залишатися попереду.
І так, щоб додати більше продуктів, тобі доведеться продовжувати вкладати гроші у бізнес.
Тож це не зовсім пасивно.
На відміну від інших видів бізнесу, де не потрібно постійно реінвестувати, з Amazon мені не вдалося просто сидіти склавши руки та насолоджуватися прибутком.
Якщо я заробляв 100 000 доларів, то я міг зняти, можливо, 10 000, 20 000 або 30 000 доларів, але це ніколи не була повна сума.
Мене завжди супроводжував цей страх.
У мене було таке почуття, що всі мої доходи були зосереджені в одному місці, і цим місцем був Amazon.
Саме тому я вирішив продати.
І справа була не в тому, що справи в бізнесі йшли погано — насправді йшли чудово.
Але особисто мене саме страх втратити все підштовхнув до прийняття рішення.
Вова: Так, я тебе цілком розумію.
Ти маєш рацію — це бізнес, заснований на товарах, і це справді може бути складно.
Ми якраз говорили про це днями, коли я трохи розповідав про свій партнерський бізнес.
Там все зовсім інакше.
Мені подобається продавати на Amazon, але мені також подобається партнерська сторона справи - тому що з нею не потрібно возитися з інвентарем.
У цьому плані все набагато простіше: я можу створювати контент, а можу і не створювати, і дохід все одно буде, якщо все правильно налаштовано.
А ось у товарному бізнесі, навіть коли все йде добре, ти постійно реінвестуєш.
Бізнес росте — і це класно, але тобі доводиться купувати дедалі більше товарів, щоби підтримувати це зростання.
Це вимагає від тебе багато зусиль і розумових, і фінансових.
Так що так, я розумію, чому це може бути вагомою причиною для того, щоб продати бізнес.
Це непросто і це цілком може підштовхнути до того, щоб зробити паузу і почати щось нове.
Дякую тобі за час, Томере!
Висновок
Підбиваючи підсумок розмови з Томером, варто сказати, що ведення бізнесу Amazon FBA - це і великі можливості, і великі труднощі.
Томер вирішив продати свій бізнес не тому, що він йшов погано (навпаки, все йшло чудово), а тому що йому довелося справлятися з постійним внутрішнім тиском, який неминуче виникає у бізнесі, що базується на товарі.
Як він пояснив, навіть якщо ти заробляєш хороші гроші, більша їхня частина йде на закупівлю нових товарів — і це може серйозно вимотувати.
Важливо розуміти, скільки зусиль потрібно вкладати, щоби бізнес продовжував зростати.
Сподіваюся, історія Томера допоможе тобі поглянути на все ширше — байдуже, чи ти думаєш про продаж власного проекту або, навпаки, хочеш рухатися далі.
Вся справа не тільки в перегонах за прибутком – важливо знайти той шлях, який реально підходить саме тобі, залежно від твоїх цілей та рівня комфорту.
Дякую, що прочитав!
А ось ще одне корисне відео про продаж Амазон бізнесу.
-
Висновок
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!